Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene hammaslääkäriin, jos tuo yksi kuva on sinun suusta.
Ihan oikein sinulle, vaikka olisi syöpää.
Tyyppi on surmannut äitisi?
Kiusannut monta vuotta.
Niin tällä palstalla muka? xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusannut monta vuotta.
Sen ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusannut monta vuotta.
Sen ulkopuolella.
Ja nettikiusaaminen on yksi kiusaamisen muoto, jos et sitä tiennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites meni työpäivä mies? Kotona nyt palautumassa? ;)
Töissä on hyvin rauhallista kuten varmaat tiedät ja arvasit ihan oikein mitä puuhailen. Olisi kiva tietää mitä sulle kuuluu?
Kiitos kysymästä. Mökin maalausjuttuja on ollut nyt iltahommina. Vähän väsynyt olo ja nyt nukkumaan. Hyvää yötä ja kauniita unia söpöläiselle; )
Vierailija kirjoitti:
Mies, minulla on ikävä sinua. Tykkään sinusta vähän liikaa, vaikka en saisi. Olisin halunnut nähdä sinut tällä viikolla ja jutella vähän lisää. Oon ollut niin varovainen sun kanssa, koska olen vähän hämilläni, yrittänyt perääntyä näiden tunteiden kanssa. Nyt ajattelen, että tulen sua kohti. Oon aina ollut se kilttityttö, sun kohdalla voisin tehdä poikkeuksen. Koska mun oma mieskään ei ole puhdas pulmunen, sallisin sen itselleni. Sinussa on jotain, mikä vetää minua puoleensa.
Samoin sinussa heti ensi kerrasta lähtien. En halua tunkeilla varatuille naisille, mutta oot varmaan nähnyt mun kiinnostuksen. Tuu vaan lähemmäksi.
Mitäpä ajattelisit siitä, jos lopettaisin yhteydenpidon sinun kanssasi ja etsisin uusia ihmisiä, joita voisi ehkä jopa kavereiksi kutsua? Hoitaisin koulujutut ja muuttaisin pois? Elämä paranisi siitä ehkä vähitellen?
Tekisin juuri sen mitä et missään nimessä toivo minulle: että minulla menisi hyvin.
Mitä siitä ajattelisit? :)
Ja itse vain jatkaisit kotona nysväystä, av:lle vihaviestejä päivät pitkät kirjoitellen... :D
Olen tähän asti vain roikkunut täällä ja antanut paskaviestiesi vaikuttaa ajatteluuni vähän liikaakin. Mitä jos lopettaisin ja rupeaisin ajattelemaan jatkossa positiivisemmin?
Vierailija kirjoitti:
Ja itse vain jatkaisit kotona nysväystä, av:lle vihaviestejä päivät pitkät kirjoitellen... :D
Kenelle puhut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle puhut?
Eräälle A L:lle
Jaa no löytäisinpä miehen joka hakkaa mut hengiltä.
Ja haukut minua siitä, että tutkintoni on ihan paska, mutta mitä sinä sen sisällöstä loppujen lopuksi tiedät? :D
Vaikka olen viettänyt paljon aikaa täällä, olen myös tehnyt erittäin tärkeitä kursseja ja kirjoittanut vaikka minkä verran eri tekstejä.
Vaikka en sua saa, rakastan sua aina. Lohdullista ajatella, että hengitetään samaa ilmaa, eletään samalla planeetalla, samassa maassa. Meillä on niin paljon yhteistä, mutta sä et tiedä siitä mitään. Kuljet mun sydämessä minne ikinä menen. Kiitos että oot olemassa, ihanuus!
Voisin lopettaa palstailun tähän iltaan. En tulisi tänne enää lukemaan paskaketjujasi, joiden tarkoituksena on vain saada oloni entistä paskemmaksi. Sitähän sinä olet tähän mennessä halunnut ja tavoitteessasi erittäin hyvin onnistunut. Mutta mitäs jos lopettaisin? Olisit ihan kusi sukassa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle puhut?
Niinpä niin, ylimmälle. Jos polttaa, saattaa polttaa. En kyllä usko enää, sinä ja sinä ja joku muu.
Sitä saa mitä tilaa, olen täysin turvassa.
Vierailija kirjoitti:
Voisin lopettaa palstailun tähän iltaan. En tulisi tänne enää lukemaan paskaketjujasi, joiden tarkoituksena on vain saada oloni entistä paskemmaksi. Sitähän sinä olet tähän mennessä halunnut ja tavoitteessasi erittäin hyvin onnistunut. Mutta mitäs jos lopettaisin? Olisit ihan kusi sukassa. :)
Mietipä sitä. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietipä sitä. Hyvää yötä.
Mietipä sitä ihan tosissaan! Voisin jättää sinut vaikka tällä sekunnilla etkä ikinä enää kuulisi minusta mitään. Se olisi kyllä ihan oikein kaikkien paskamaisten juttujesi ja temppujesi jälkeen.
Huomenna aloitan tutkimuksen kirjoittamisen sinun harmiksesi. :)
Mutta et varmaan kykene sellaiseen. :D