Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Voihan hem.... sun kanssas mies. Koita tässä nyt sitten keskittyä johonkin :)
Mikset sä Smokey enää viesteile? Etkö pidä musta? 😕
Ei me edes sovittaisi yhteen, ei se onnistuisi ikinä.
Vallannut hiljalleen tajuntaani tuo ajatus, joka on luultavasti totuus.
Pohjalla tuo ajatus vakuuttelen itselleni kuinka hienoa olisi, jos löytäisit jonkun oikeasti sopivan (se yksi nainen oli liian halju ja samalla julkisesti epävakaa, se ei ollut hyvä).
Tai oikeastaan mitä väliä vaikka se kenen kanssa sitten lopulta pariudutkin olisi minun silmissäni sitä, tätä ja liian huono, pääasia tietysti että itse tykkäät ja kaikki menisi hyvin.:D
Katselen sitten kaukaa ja diilaan vaan sen kanssa.
Pohjimmiltaan toivon sulle vaan hyvää ❤️
Tänään ollut kaikenlaista pientä puuhastelua ja kiirettä, mutta varmaan vartin välein olen ajatellut sinua mies <3
Ihanaa nähdä taas huomenna, nainen! Mieli tekisi suukottaa sua suulle kun nähdään, mutta se ei ole siinä ympäristössä lainkaan sopivaa, enkä tiedä haluaisitko edes. T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Tykkään
Mistä tykkäät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on kovaa ja sitten kuollaan.
Elämä lakkaa olemasta "kovaa" jos lakkaa itse olemasta kova.
Surullisempikin elämä on helpompi kestää, kuin kova elämä.Sitäpaitsi onhan elämä nyt usein aivan hemmetin koomista.
Komppaan.
Tämä on totta. Elämään kuuluu myös kipua, surua ja menetyksiä. Kun hyväksyy, että nyt on elämässä tällainen vaihe, ja kaikki lopulta on ohimenevää, helpottaa. Ihmissuhteissa Kärsimystä aiheuttaa toisten ihmisten keskeneräisyys, epäkypsyys, vanhat haavat, käsittelemättömät kipeät asiat. Kaikkea ei toki tarvitse sietää ja omia rajoja pitää kunnioittaa kuten toistenkin ihmisten.
Ja tuo koomisuus, se on niin totta! Omassa elämässäni on tapahtunut ihan ihme juttuja, vaikka kliseisesti olen aina elänyt ja ollut "kiltti tyttö". Sinisilmäisyyttäni jouduin viimeksi baarissa käydessäni äärinoloon tilanteeseen (kun en ole niissä käynyt elämäni aikana kun pari kertaa), kun en tajunnut drinkkien veneenkannella tarkoittavan seksiä. no, onneksi tämä kyseinen herrasmieskin tajusi, etten ole sellainen nainen, ja todella herrasmiesmäisesti hoiti tilanteen. Olisi itseasiassa väenvängällä halunut tavata, mutta se oli osaltani kyllä siinä.Hehhh hauskaa.
Mä loukkaantuisin helvetisti, jos joku random tulisi suoraan tai kiertäen jossain baarissa ehdotteleen seksiä.
Ei onneksi ole ikinä tullut, mutta en olekaan "kiltti tyttö".Hieno juttu kyllä, kun kykenet näkemään tilanteessa jotain vitsikästä.
Katkera??
No, koomista tässä oli, että luulin drinkkien veneen kannella olevan drinkit veneenkannella:D Ja oli muuten ökyin vene koko satamassa.
Toisekseen, en tiedä miksi olet saanut olla seinäruusuna mutta mulla pörräsi niitä miehiä ympärillä häiritsevän paljon, en päässyt tanssimaan kun koko ajan joku tuli juttelemaan. Joten voit purkaa edelleen mulle ketutustasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään
Mistä tykkäät?
Minusta☺
Kulta Jaskalle hyvän yön suukko ♡
Epävarma niinkuin talvella kun kävelee liukkaalla jäällä (onko muunlaista jäätä olemassa).
Vierailija kirjoitti:
Epävarma niinkuin talvella kun kävelee liukkaalla jäällä (onko muunlaista jäätä olemassa).
Jäällä kävelemisessä on aina riskinsä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi epävarma?
Tykkäisitköhän, jos antaisin sulle lahjan? Jotain pientä, mutta ei kissankultaa.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisitköhän, jos antaisin sulle lahjan? Jotain pientä, mutta ei kissankultaa.
Ihan varmasti tykkäisi, jos se on vilpitön 😊
M mä oon niin onnellinen. Haluan vain sut <3