Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
3121/8206 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyy pyy kirjoitti:

Nähdään ensi kuun alussa, jos haluat. 

Ei kiitos. 

Vierailija
3122/8206 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen myös iloluontoinen ihminen, mutta introna tarvitsen toisinaan vetäytymistä omiin oloihini. On aina paljon ajateltavaa, joskus jtn luovaakin. J:lle.

Parisuhteissa on tärkeää antaa tilaa toiselle hengittää ja olla oma itsensä. Muutoin tukahtuu ja hukkaa yhteyden itseensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3123/8206 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen myös iloluontoinen ihminen, mutta introna tarvitsen toisinaan vetäytymistä omiin oloihini. On aina paljon ajateltavaa, joskus jtn luovaakin. J:lle.

Parisuhteissa on tärkeää antaa tilaa toiselle hengittää ja olla oma itsensä. Muutoin tukahtuu ja hukkaa yhteyden itseensä.

Ja jotkut tarttis sellasen henkilön, joka yhdistäisi maailmaan.

Vierailija
3124/8206 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

P anna anteeksi ihastumiseni. Tiedän sen olevan yksipuolista, mutta en voi itselleni mitään.

Pysy pois silmistäni, niin pysyt pois mielestäni. 

t:P

Vierailija
3125/8206 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdetaan koko juttu PP. 

Vierailija
3126/8206 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

P anna anteeksi ihastumiseni. Tiedän sen olevan yksipuolista, mutta en voi itselleni mitään.

Pysy pois silmistäni, niin pysyt pois mielestäni. 

t:P

En voi pysyä pois. Minun pitää elää normaalisti omaa elämääni niinkuin ennenkin olen tehnyt vaikka en ollut sinua tavannutkaan...

Vierailija
3127/8206 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Ihastuin sittenkin toiseen! Pääsin kuin pääsinkin eroon piinaavasta "yksipuolisesta" ihastuksesta (aivan sama oliko yksipuolista, kun toinen vaan pelailee niitä ummehtuneita ihmissuhdepelejään jo toista vuotta). Se oli sitten siinä. Ole hyvä ja pidä tunkkis :D

Uusi tuttavuus: Voi miten ihana oletkaan! Seurasi on piristävä tuulahdus raikasta tuulta :) Mulla on tunne, että tästä vielä tulee jotain. Hymyilen vieläkin sille miten kivalta näytit tänään :)

Vierailija
3128/8206 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa niitä katseitasi pois mielestäni...

Vierailija
3129/8206 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos, A.

Vierailija
3130/8206 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smokey kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset sä Smokey enää viesteile? Etkö pidä musta? 😕

Elämässä on kaikenlaista säätöö.

Ja kyllä mä pidän susta.

Oikea Smokey vastailemassa täällä omalla profiililla tohon aikaan? Hmm... I don't think so.

Vierailija
3131/8206 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummia pilviä taivaalla niin kuin meidän suhteessa, ei anneta niiden häiritä meitä. Yhdessä me selvitään niistäkin.

Vierailija
3132/8206 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan unohda, vaikka kuinka yritän. Pystytkö itse unohtamaan?

3133/8206 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Smokey kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset sä Smokey enää viesteile? Etkö pidä musta? 😕

Elämässä on kaikenlaista säätöö.

Ja kyllä mä pidän susta.

Oikea Smokey vastailemassa täällä omalla profiililla tohon aikaan? Hmm... I don't think so.

Niin. Olenko minä se kaipaamasi Smokey? Enhän mä sitä itsekkään tiedä. En edes tiedä varmasti kuka kaipailisi minua vaikka toivon sen olevan yksi erityinen mies jota en varmasti unohda koskaan. Entinen työkaveri.

Vierailija
3134/8206 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tummia pilviä taivaalla niin kuin meidän suhteessa, ei anneta niiden häiritä meitä. Yhdessä me selvitään niistäkin.

Mutta entä kun niitä on aina? Kun yksi riita on ohi, saa jännityksellä odottaa milloin tulee seuraava. 

Eikö sinua väsytä ja kyllästytä tämä touhu? Roikut minussa, koska et luulet ettet saa enää ketään muuta nuorempaa tai sen saadaksesi pitäisi nähdä liikaa vaivaa. Eihän se niin ole!

Vierailija
3135/8206 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaan unohda, vaikka kuinka yritän. Pystytkö itse unohtamaan?

Luulen, että pystyn sitten kun jonain päivänä pääsen vihdoinkin pois täältä. Muistatko muuten kun kerroin sinulle siitä yhdestä päivästä, kun näin sinut kirjastossa? Siitäkin taitaa olla vuosi tai kaksi. Olisin voinut sanoa sinulle edes hei, mutta se ei tuntunut hyvältä ajatukselta. Halusin vain äkkiä pois läheltäsi. Sitten vielä nämä lupaukset siitä, että nähdään kuukauden päästä. Montako kymmentä niitäkin on annettu? On helppo sanoa, että nähdään joskus kuukauden päästä, mutta sitten kun kuukausi lähestyy loppuaan, lupaus tuntuukin liian ahdistavalta ja kiusalliselta eikä sitä voi pitää. Ja mitä tapaamisesta sitä paitsi saisi irti, jos vaikka nähtäisiin? Olen miettinyt tuota usein. Minusta vaikuttaa siltä, että kuvittelet minut ihan joksikin toisenlaiseksi kuin todellisuudessa olen. En minä ole iloisella tuulella, jos näkisin sinut. Olen joskus miettinyt, että voi kun tuollaiseen hassuun, hölmöön olotilaan pääsisikin. Pysyisi iloisella mielellä ja jaksaisi kiinnostua muista. Tuollainen on ihan mahdotonta minulle. Jopa sen näytteleminen hetken aikaa olisi aivan liian suuri ponnistus. Olen nykyään ihan erilainen verrattuna siihen kuin joskus tavattiin. 

Vierailija
3136/8206 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua voisi sitä paitsi iän puolesta luulla isäkseni. :/ 

Vierailija
3137/8206 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika masentava ketju, kun ihmiset voisivat oikeasti mennä juttusille ihan kasvokkain.

Vierailija
3138/8206 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on parempi ettei sitä toista näe. 

Vierailija
3139/8206 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nähtiin joitakin vuosia sitten viimeisen kerran A. 

Vierailija
3140/8206 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika masentava ketju, kun ihmiset voisivat oikeasti mennä juttusille ihan kasvokkain.

Ihan samaa ajattelin kerran kun luin ja kommentoinkin näitä. Miksi sitä pelätään niin kauheasti? No häpeän vuoksi, nolostumisen vuoksi, pakkien pelossa mm. Itse olen miettinyt että heti kun seuraava tilaisuus tulee, otan puheeksi, tulee sitten mitä tulee takaisin, luultavasti jotain inhottavaa ja vihaista, mutta onhan tuota pahemmistakin paikoista selvitty aikoinaan. Tämän vuoden päätös on ollutkin että rohkeesti tulta päin. Se mikä ei tapa, se vahvistaa. Jos ei ota puheeksi, ei voi kuin arvailla mitä toisen päässä liikkuu. Mitä pahaa ylipäätään on siinä että ihailee toista ihmistä tai jopa rakastaa, vaikkei omaksi saakaan? Yritän opetella itsevarmemmaksi.

Ketju on lukittu.