Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin kyllä tehdä jotain, jos saisin jonkinlaisen signaalin siitä, että se olisi tervetullutta.
Kuinka selkeä sen täytyy olla? Varatun täytyy olla todella varovainen signaaleineen. Vapaan luulisi niitä halutessaan antavan rohkeastikin.
Kosketa. Jos hän ei vetäydy, asia on sillä selvä. Jos vetäytyy, se voi tarkoittaa mitä tahansa.
Ei kai sitä nyt noin vaan voi mennä ketään koskettelemaan, varsinkin jos hlöt tapaavat vähän virallisemmissa olosuhteissa.
Voi, jos osaa hommansa.
J hani, on niin kuuma ja kylmät suihkutkaan eivät enää auta. Mitä nyt sitten tehtäisiin?
Vierailija kirjoitti:
J hani, on niin kuuma ja kylmät suihkutkaan eivät enää auta. Mitä nyt sitten tehtäisiin?
Sä oot kultaseni väärässä paikassa. Täällä olis ihan miellyttävää, varmaan sullekin.
Ei maistu ruoka, ei kahvi, ei jaksa keskittyä lukemaan. . Ajatus kiertää vain sinussa. .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot kultaseni väärässä paikassa. Täällä olis ihan miellyttävää, varmaan sullekin.
Luuleks niin..? ...mmmm... :*
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa myös siellä...
Miksi et ole?
Luuletko, että voisit kohtuullisella vaivalla löytää jonku toisen majapaikan kun toi mun takaraivo? ;)
En välitä viinistä mutta niitä marjoja voisin sun kanssa nauttia koska vaan. Vaikka puistossa!
Your brain is just fine; simmering hot, yet cool enough for a casual stowaway :)
Elämä on kovaa ja sitten kuollaan.
Jarkko, tule soutelemaan mun kanssa..
Vierailija kirjoitti:
Välillä on kovaa joo, mutta ei sen tarvitse aina olla.
Vierailija kirjoitti:
Elämä lakkaa olemasta "kovaa" jos lakkaa itse olemasta kova.
Surullisempikin elämä on helpompi kestää, kuin kova elämä.
Sitäpaitsi onhan elämä nyt usein aivan hemmetin koomista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullisempikin elämä on helpompi kestää, kuin kova elämä.Sitäpaitsi onhan elämä nyt usein aivan hemmetin koomista.
Komppaan.
Tämä on totta. Elämään kuuluu myös kipua, surua ja menetyksiä. Kun hyväksyy, että nyt on elämässä tällainen vaihe, ja kaikki lopulta on ohimenevää, helpottaa. Ihmissuhteissa Kärsimystä aiheuttaa toisten ihmisten keskeneräisyys, epäkypsyys, vanhat haavat, käsittelemättömät kipeät asiat. Kaikkea ei toki tarvitse sietää ja omia rajoja pitää kunnioittaa kuten toistenkin ihmisten.
Ja tuo koomisuus, se on niin totta! Omassa elämässäni on tapahtunut ihan ihme juttuja, vaikka kliseisesti olen aina elänyt ja ollut "kiltti tyttö". Sinisilmäisyyttäni jouduin viimeksi baarissa käydessäni äärinoloon tilanteeseen (kun en ole niissä käynyt elämäni aikana kun pari kertaa), kun en tajunnut drinkkien veneenkannella tarkoittavan seksiä. no, onneksi tämä kyseinen herrasmieskin tajusi, etten ole sellainen nainen, ja todella herrasmiesmäisesti hoiti tilanteen. Olisi itseasiassa väenvängällä halunut tavata, mutta se oli osaltani kyllä siinä.
Yhdelle miehelle ♡♡ ikävä on kova!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullisempikin elämä on helpompi kestää, kuin kova elämä.Sitäpaitsi onhan elämä nyt usein aivan hemmetin koomista.
Komppaan.
Tämä on totta. Elämään kuuluu myös kipua, surua ja menetyksiä. Kun hyväksyy, että nyt on elämässä tällainen vaihe, ja kaikki lopulta on ohimenevää, helpottaa. Ihmissuhteissa Kärsimystä aiheuttaa toisten ihmisten keskeneräisyys, epäkypsyys, vanhat haavat, käsittelemättömät kipeät asiat. Kaikkea ei toki tarvitse sietää ja omia rajoja pitää kunnioittaa kuten toistenkin ihmisten.
Ja tuo koomisuus, se on niin totta! Omassa elämässäni on tapahtunut ihan ihme juttuja, vaikka kliseisesti olen aina elänyt ja ollut "kiltti tyttö". Sinisilmäisyyttäni jouduin viimeksi baarissa käydessäni äärinoloon tilanteeseen (kun en ole niissä käynyt elämäni aikana kun pari kertaa), kun en tajunnut drinkkien veneenkannella tarkoittavan seksiä. no, onneksi tämä kyseinen herrasmieskin tajusi, etten ole sellainen nainen, ja todella herrasmiesmäisesti hoiti tilanteen. Olisi itseasiassa väenvängällä halunut tavata, mutta se oli osaltani kyllä siinä.
my love, you seriously crack me up :D
Aina oppii uutta. Lämmin kiitos tuosta tarinasta veneenkannelta :)
Vierailija kirjoitti:
Aina oppii uutta. Lämmin kiitos tuosta tarinasta veneenkannelta :)
"todella herrasmiesmäisesti hoiti tilanteen"
yritän kuvitella tätä sieluni silmin.
t.nolo tyttö myöskin
Lähtökohtaisesti vastuu on sillä varatulla, ei kenelläkään muulla.
Miksi kenenkään pitäisi pitää jonkun toisen tunteita ja lupauksia yhtään minään, jos henkilö itse ei niitä minään pidä?
Miksi toisilla olisi vastuu arvostaa suhdetta, jota suhteessa oleva ei itse arvosta?
En pidä varattujen vikittelemistä mitenkään moraalisena enkä itse ole varattuja vikitellyt kun en koe varattuja sillä tavalla vaihtoehtoina ja vikittelevä, varatuksi tietämäni mies on lähinnä epäkiihottava (koen sellaisen miehen jotenkin säälittäväksi), mutta en silti pidä varatun pettämisiä kenenkään muun kuin itse varatun henkilön eli sen pettäjän itsensä vastuuna.
Ymmärrän, jos ja kun petetty henkilö on vihainen sille "toiselle" naiselle/miehelle, mutta pettäjä itse siitä on vastuussa ja pidän lähinnä helvetin noloina niitä naisia, jotka alentuvat ottamaan yhteyttä siihen toiseen ja purkavat vihaansa häneen.
Oikea osoite vihan purkamiseen noissa tilanteissa on se oma "ihana" kumppani, toisten syyllistäminen on vain noloa ja teet sillä itsestäsi säälittävän reppanan.