Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on kovaa ja sitten kuollaan.
Elämä lakkaa olemasta "kovaa" jos lakkaa itse olemasta kova.
Surullisempikin elämä on helpompi kestää, kuin kova elämä.Sitäpaitsi onhan elämä nyt usein aivan hemmetin koomista.
Komppaan.
Tämä on totta. Elämään kuuluu myös kipua, surua ja menetyksiä. Kun hyväksyy, että nyt on elämässä tällainen vaihe, ja kaikki lopulta on ohimenevää, helpottaa. Ihmissuhteissa Kärsimystä aiheuttaa toisten ihmisten keskeneräisyys, epäkypsyys, vanhat haavat, käsittelemättömät kipeät asiat. Kaikkea ei toki tarvitse sietää ja omia rajoja pitää kunnioittaa kuten toistenkin ihmisten.
Ja tuo koomisuus, se on niin totta! Omassa elämässäni on tapahtunut ihan ihme juttuja, vaikka kliseisesti olen aina elänyt ja ollut "kiltti tyttö". Sinisilmäisyyttäni jouduin viimeksi baarissa käydessäni äärinoloon tilanteeseen (kun en ole niissä käynyt elämäni aikana kun pari kertaa), kun en tajunnut drinkkien veneenkannella tarkoittavan seksiä. no, onneksi tämä kyseinen herrasmieskin tajusi, etten ole sellainen nainen, ja todella herrasmiesmäisesti hoiti tilanteen. Olisi itseasiassa väenvängällä halunut tavata, mutta se oli osaltani kyllä siinä.
Hehhh hauskaa.
Mä loukkaantuisin helvetisti, jos joku random tulisi suoraan tai kiertäen jossain baarissa ehdotteleen seksiä.
Ei onneksi ole ikinä tullut, mutta en olekaan "kiltti tyttö".
Hieno juttu kyllä, kun kykenet näkemään tilanteessa jotain vitsikästä.
Vierailija kirjoitti:
3 viikkoa vielä 💔
Mihin? :)
Kysy mies multa, että kiinnostaako mua sivuside sun kanssa. En jätä puolisoani, enkä halua sunkaan jättävän omaas. En aio elää elämääni jossitellen, mutta tangoon tarvitaan kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 viikkoa vielä 💔
Minulla ainakin sama aika menee odotellessa ihanan miehen loman loppumista. Liian kauan 😥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 viikkoa vielä 💔
Minulla ainakin sama aika menee odotellessa ihanan miehen loman loppumista. Liian kauan 😥
Mutta eikös hyvää kannata odottaa 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 viikkoa vielä 💔
Sullahan on asiat hyvin, kolme viikkoa on yks kullin luikhaus eli ei yhtään mitään.
Odottamisessa mitään vikaa silloin kun tietää, kauan pitää odottaa.
Paskinta on tavallaan odottaa tietäen, ettei mitään odotettavaa edes ole ja on hyvin mahdollista, ettei näe enää ikinä.
Aivot vaan on jossain epämääräisessä välitilassa.
Ootteko muut ottaneet tänään aurinkoa? Mulla meni Piz Buinia silmiin, kirvelee. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 viikkoa vielä 💔
Mutta eikös hyvää kannata odottaa 😉
Todellakin kannattaa. Ja odotankin, vaikka pidempäänkin tarvittaessa.
Mä kaaduin tänään rantakalliolla, polvet ruvella 😢 ei voi laittaa mekkoa, joku voi pian luulla...😂😉😂
Ikävä sitä yhtä ainoaa, kenties oikeaa 😘
Almaz onnen lapsi. Kaikkea sitä ;)
Kiva iltalenkki. Ilma oli hyvä ja juoksu kulki. Huomenna töihin ☺
Tangoa? Mulle sopii, pannaan pystyyn sellaset kahden hengen tangomarkkinat!
Makoilen yksin sängyssä. Olisi niin kiva kun joku tuhisi vieressä. Hyvää yötä <3
Sun ympäri kiedon haaveissani käteni, koko yöksi <3
Vierailija kirjoitti:
Sun ympäri kiedon haaveissani käteni, koko yöksi <3
Sama haave pitää mut hengissä. Jaksan tätä harmaata arkea kun saa hetken olla haaveissa kanssasi.
Mahaa nipistää kun ajattelen meitä <3
Vierailija kirjoitti:
Tangoa? Mulle sopii, pannaan pystyyn sellaset kahden hengen tangomarkkinat!
💃🏻 Alahan tulla.
3 viikkoa vielä 💔