Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
3021/8206 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteiset perjantai-illan vainoharhat taas valloillaan

Vierailija
3022/8206 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitakaa ne välinne kuntoon vaan niin munkin elämä helpottuu. Jaksa enää yrittää todistella kellekään mitään. Nytkin kannan aivan överitaakkaa ihan vaan vakuuttaakseni ettei mitään ole ikinä tapahtunut.

Ei silleen että olisin vieläkään saanut liekkiä sammumaan. Se kytee hiljaa ja leimahti viimeks eilen. Rankkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3023/8206 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mr HR Pirkanmaalta. Voisin melkein lyödä vetoa, että katselet minua salaa, ujo hymysi on ihanan viaton vaikka olet muutoin ihanan maskuliininen ja määrätietoinen. Tee aloite, minä en uskalla. Avioliittoni on kulissiliitto.

Meillä olisi yhteiset harrastukset ja mielenkiinnon kohteet. Luonteemmekin tuntuvat olevan samanlaiset.

Vierailija
3024/8206 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika alkaa olemaan kypsä päästää susta irti. Varmaan oot mun elämän rakkaus, mutta ei se oletus yksistään riitä.

Vierailija
3025/8206 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle kirjoitti:

Aika alkaa olemaan kypsä päästää susta irti. Varmaan oot mun elämän rakkaus, mutta ei se oletus yksistään riitä.

Oletko edes kertonut tunteistasi?

Vierailija
3026/8206 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle kirjoitti:

Kyllä.

Vierailija
3027/8206 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle kirjoitti:

Kuten edellinen jo kysyi, kysyn minäkin, oletko kertonut? Älä kiitos jätä näin isoja asioita oletuksen varaan. Itse olen pelkuri, mutta toivoisin etten olisi, jolloin itsekin selvittäisin ensin. Toivoisin, että kaivattuni myös selvittäisi ennen kuin päästäisi irti. Eikö olisi ihana tietää tunteen olevan molemmimpuolista, vaikka mitään ei syystä tai toisesta voisi ikinä olla? Jos taas tunteet eivät ole samat, on ylitsepääsy helpompaa kuin todennäköisesti mieleen hiipivät jossittelut ja arvuuttelu.

Vierailija
3028/8206 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Ihan turha haaskata energiaa ihmiseen, tietäen että siitä ikinä tule mitään.

Vierailija
3029/8206 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle kirjoitti:

Kyllä.

Tuliko pakit?

Vierailija
3030/8206 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia pitää myös kertoa selvästi ilman tulkinnanvaraa. Puupäitä on paljonkin tässä maailmassa. Tietysti jos näin olet tehnyt ja mitään merkkejäkään ei toisen tunteista ole, on parempi päästää irti. Vaikeaa se kyllä on.

Vierailija
3031/8206 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän kirjoitti:

Naiselle kirjoitti:

Kuten edellinen jo kysyi, kysyn minäkin, oletko kertonut? Älä kiitos jätä näin isoja asioita oletuksen varaan. Itse olen pelkuri, mutta toivoisin etten olisi, jolloin itsekin selvittäisin ensin. Toivoisin, että kaivattuni myös selvittäisi ennen kuin päästäisi irti. Eikö olisi ihana tietää tunteen olevan molemmimpuolista, vaikka mitään ei syystä tai toisesta voisi ikinä olla? Jos taas tunteet eivät ole samat, on ylitsepääsy helpompaa kuin todennäköisesti mieleen hiipivät jossittelut ja arvuuttelu.

Siis olin rohkea varmaan ensimmäisen kerran elämässäni ja hän kyllä tietää tunteistani. Hänen tunteensa jäi minulle epäselväksi ja en halua hautoa tätä asiaa enää pidempään.

Vierailija
3032/8206 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydän kirjoitti:

Naiselle kirjoitti:

Siis olin rohkea varmaan ensimmäisen kerran elämässäni ja hän kyllä tietää tunteistani. Hänen tunteensa jäi minulle epäselväksi ja en halua hautoa tätä asiaa enää pidempään.

Tuntuu varmaan hyvältä päästää irti ja jatkaa elämää ilman rasitteita?

Vierailija
3033/8206 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan tietää mitä meistä vois tulla mut en mä halua häiritä sua mun tyhmillä kysymyksillä. Oletko sä edes ihastunut muhun? Haluun nähdä sut ees vielä kerran, sun vieressä oli lämmin ja hyvä olla.

Vierailija
3034/8206 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvita enää, ei kiinnosta!

Vierailija
3035/8206 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai näissä asioissa ole tyhmiä kysymyksiä. Ja mua saa kyllä häiritä, muista en tiedä.

Vierailija
3036/8206 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin kyllä tehdä jotain, jos saisin jonkinlaisen signaalin siitä, että se olisi tervetullutta.

Vierailija
3037/8206 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin kyllä tehdä jotain, jos saisin jonkinlaisen signaalin siitä, että se olisi tervetullutta.

Kuinka selkeä sen täytyy olla? Varatun täytyy olla todella varovainen signaaleineen. Vapaan luulisi niitä halutessaan antavan rohkeastikin.

Kosketa. Jos hän ei vetäydy, asia on sillä selvä. Jos vetäytyy, se voi tarkoittaa mitä tahansa.

Vierailija
3038/8206 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka selkeä sen täytyy olla? Varatun täytyy olla todella varovainen signaaleineen. Vapaan luulisi niitä halutessaan antavan rohkeastikin.

Kosketa. Jos hän ei vetäydy, asia on sillä selvä. Jos vetäytyy, se voi tarkoittaa mitä tahansa.

Ei kai sitä nyt noin vaan voi mennä ketään koskettelemaan, varsinkin jos hlöt tapaavat vähän virallisemmissa olosuhteissa.

Vierailija
3039/8206 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katos, on vielä ihmisiä ketkä vielä arvostavat toisten suhteita. Kaikille kun ei toisen tunteet ja lupaukset paina mitään. Halvat hempukat virittelee varattujen kanssa...Vapaat henkilöt ovat kiinnostuneita pääsääntöisesti vapaista. Kuka sitä varatun ottaa itselleen riipaksi?

Vierailija
3040/8206 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta rakas mies hyvin nukutun yön jälkeen elämä taas hymyilee, vaikka taivas on harmaa :):)

Ketju on lukittu.