Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
.....
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi sellaisia asioita, jotka haluaisin sulle kertoa, mutta joita ei oikein voi ottaa kahvipöytäkeskustelussa puheeksi.
Niin, tiedän sen kyllä itsekin. Ehkä joskus sitten..
Molemmat hyviä ehdotuksia, jos olisi pikkuisen enemmän rohkeutta. Kyllä tämä vielä jotenkin järjestyy, uskon siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi sellaisia asioita, jotka haluaisin sulle kertoa, mutta joita ei oikein voi ottaa kahvipöytäkeskustelussa puheeksi.
Molemmat hyviä ehdotuksia, jos olisi pikkuisen enemmän rohkeutta. Kyllä tämä vielä jotenkin järjestyy, uskon siihen.
Tai sitten ei järjesty.
Toisaalta ehkä sekin olisi juuri se mitä tarvitsemme!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ei järjesty.
Toisaalta ehkä sekin olisi juuri se mitä tarvitsemme!
Ok.
Joo tiedän, ettei meistä tule ikinä paria. Mutta mun tunteet on mitkä on, eikä siihen voi muut vaikuttaa. Mua voi yrittää pilkata, pitää hulluna, vältellä ja vakuutella siitä, että teillä menee hyvin. Ei sillä kuitenkaan ole mitään merkitystä, koska rakastan sua joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Joo tiedän, ettei meistä tule ikinä paria. Mutta mun tunteet on mitkä on, eikä siihen voi muut vaikuttaa. Mua voi yrittää pilkata, pitää hulluna, vältellä ja vakuutella siitä, että teillä menee hyvin. Ei sillä kuitenkaan ole mitään merkitystä, koska rakastan sua joka tapauksessa.
Ei tuo rakkautta ole nähnytkään, sairaalloinen pakkomielle sulla vaan.
Vierailija kirjoitti:
Painu hoitoon!
Vaikeata on välillä, eikä johdu välttämättä siitä ettemmekö pitäisi toisistamme. Elämä on :)
Se asia, minkä hävitin keväällä, oli vihkisormus. Pidin pitkään ns. lelusormusta tilalla, mutta nyt ei ole sitäkään. Kaikki tulee olemaan pitkään kesken ja sekaisin, mutta mikään ei ole koskaan ollut selvempää. Olet rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo rakkautta ole nähnytkään, sairaalloinen pakkomielle sulla vaan.
Jokainen määrittelee itse oman rakkautensa. Mulle on täysin yhdentekevää, mitä joku anonyymi höyrypää sanoo jossain nettipalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Mies, olit mun unessa viime yönä. Taidan viihtyä sun kanssa liiankin hyvin ♥
Kuka näki minusta unta tai edes mistäpäin unennäkijä on?
Rakastan.
Pakkomielteinen olen kyllä, mutta en tunkeile ja häiriköi. Voin rakastaa vaan yksin sisimmässäni eikä siitä ole haittaa kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Se asia, minkä hävitin keväällä, oli vihkisormus. Pidin pitkään ns. lelusormusta tilalla, mutta nyt ei ole sitäkään. Kaikki tulee olemaan pitkään kesken ja sekaisin, mutta mikään ei ole koskaan ollut selvempää. Olet rakas.
Miehelle kirjoitat? Viime keväästä?
Anteeks, että mä menin puihin, kun pyysit ulos syömään. Muka ihan kaverina vain, tiesin kuitenkin jo tunteesi. Kaikki tuli vaan liian äkkiä, en osannut varautua. Yritit töissä peittää rakastumisesi, mutta ei se tainnut kellekkään olla epäselvää. Olisitpa tiennyt, miten monesti haaveilin sinusta. Haaveilen edelleen. En uskaltanut paljastaa sitä sinulle. Pyristelin silloin vielä irti edellisestä suhteesta. Kiitos, että olit silloin ystävänä vierellä ja suojelit minua ja kuuntelit. Minä tiedän, että sinäkin vaihdoit työpaikkaa, kun minä siirryin muualle. Toivon, että näen sinut vielä joskus. Olet minulle aina rakas.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan.
Pakkomielteinen olen kyllä, mutta en tunkeile ja häiriköi. Voin rakastaa vaan yksin sisimmässäni eikä siitä ole haittaa kenellekään.
Jaa? Kummallista, että anonyymit erottuu hyvin kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan.
Pakkomielteinen olen kyllä, mutta en tunkeile ja häiriköi. Voin rakastaa vaan yksin sisimmässäni eikä siitä ole haittaa kenellekään.Jaa? Kummallista, että anonyymit erottuu hyvin kuitenkin.
Miten? Kerro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan.
Pakkomielteinen olen kyllä, mutta en tunkeile ja häiriköi. Voin rakastaa vaan yksin sisimmässäni eikä siitä ole haittaa kenellekään.Jaa? Kummallista, että anonyymit erottuu hyvin kuitenkin.
?
Ei vauvapalstalle tunteistaan kirjoittelu ole tunkeilua ja häiriköintiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan.
?
Ei vauvapalstalle tunteistaan kirjoittelu ole tunkeilua ja häiriköintiä.
Ei niin. Siitä ei nyt puhutukaan.