Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Oisitpa kanssani täällä makaamassa nurmikolla ja ihailemassa taivaankannen näytelmiä
Eikö nurmikolla makaaminen ole vähän inhottavaa? Muurahaisia ja kaikkia muita ötököitä hyppii iholla ja vaatteet tulee likaisiksi. Illalla saa sitten raapia niitä paukamia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisitpa kanssani täällä makaamassa nurmikolla ja ihailemassa taivaankannen näytelmiä
Oisin, mutta et kutsunut :(
Ei ole tapanani.
Ne tulee, ketkä haluaa.Taidat olla aika yksinäinen reppana. Jaxuhali <3
Itseasiassa varmaan päinvastoin, kun täytyy huolehtia ettei väsy sosiaalisten suhteiden vuoksi ja ota liikaa läheisten hyvinvointia omille harteille, miettiä säännöllisesti miten kieltäytyä toista loukkaamatta tapaamisista kun pyydetään jne.
Tosin eihän sosiaalisten suhteiden ja -elämän määrä yksinäisyyden kanssa välttämättä korreloi - minä esimerkiksi tunnen itseni useammin yksinäiseksi seurassa kuin yksin ollessani.
Mutta kiitos halista.:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö nurmikolla makaaminen ole vähän inhottavaa? Muurahaisia ja kaikkia muita ötököitä hyppii iholla ja vaatteet tulee likaisiksi. Illalla saa sitten raapia niitä paukamia.
Ei tässä kyllä ole paria kärpästä lukuunottamatta ketään hyppinyt, vaatteita ei ole päällä ja paukamia iholla nolla, vaikka makoilen nurmikolla aina kun voin.
Vierailija kirjoitti:
Mä juon nyt kahvia ja sit mä meen ottaa aurinkoo. Mä haluun ottaa aurinkoo ja mä saan sitä. Simple as that :)
Ihan helvetin mielenkiintosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä juon nyt kahvia ja sit mä meen ottaa aurinkoo. Mä haluun ottaa aurinkoo ja mä saan sitä. Simple as that :)
Huhhuh, nyt on tullut brunaa ihan joka neliösentille! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, nyt on tullut brunaa ihan joka neliösentille! :)
Kai muistit ottaa instaan yläviistokuvan vartalostasi/jaloistasi, kun on tullut BRUNAA?
Illaksi sitten tytsyjen kaa terdelle juomaan viinikännit?
Tuu jo kotiin. Tää kylä on tyhjä ilman sua. Ootan näkeväni hondas tutussa ruudussaan.
Vierailija kirjoitti:
Hei tietokonenörtti. Mä olin päivitetty tapaus. Sä et tainnut niinkään olla?
Kyllä olin ja olen edelleen
En ihmettelis yhtään jos nykyään satunnaisesti lukisit tätä ketjua, onhan sulla enemmän syitä käydä tällä palstalla. Välillä kuitenkin mietin että oletkohan lukenut tätä joskus aiemminkin, ja jos niin, niin kuinka kauan aikaa sitten?
Sinun olisi tarvinnut vain tulla juttelemaan ja olisit saanut minut riesaksesi koko loppuelämäksi halutessasi. Mutta valitsit toisin jo vuosia sitten.
Jos olisin voinut kertoa sulle vielä yhden asian, olisin kertonut sulle mikä on pelaamisen vastakohta.
Sen vastakohta on rakkaus.
Mutta sillä ei ole väliä, koska et olisi välittänyt etkä kuunnellut.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin voinut kertoa sulle vielä yhden asian, olisin kertonut sulle mikä on pelaamisen vastakohta.
Sen vastakohta on rakkaus.
Mutta sillä ei ole väliä, koska et olisi välittänyt etkä kuunnellut.
No ei nyt välttämättä ihan noinkaan.
Joskus "pelaaminen" on ihan vaan korviaan myöten rakastumisen epävarmaksi saaneen ihmisen tiedostamatonta perseilyä.
En väitä, etteikö ihan rehellisiä pelaajiakin olisi, mutta ei ihan kaikki pelaamiselta vaikuttava käytös kuitenkaan kumpua mistään "Jea oon playahh"-asenteesta ja rakkaudettomuudesta.
Ai pelaamisen vastakohta on rakkaus. No kerro se sitten äläkä tänne kirjota v€€€##**** Kukaan ei oo ajatusten lukija kuitenkaan 😈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tapanani.
Itseasiassa varmaan päinvastoin, kun täytyy huolehtia ettei väsy sosiaalisten suhteiden vuoksi ja ota liikaa läheisten hyvinvointia omille harteille, miettiä säännöllisesti miten kieltäytyä toista loukkaamatta tapaamisista kun pyydetään jne.
Tosin eihän sosiaalisten suhteiden ja -elämän määrä yksinäisyyden kanssa välttämättä korreloi - minä esimerkiksi tunnen itseni useammin yksinäiseksi seurassa kuin yksin ollessani.Mutta kiitos halista.:)
Samis. ;)
Vierailija kirjoitti:
En ihmettelis yhtään jos nykyään satunnaisesti lukisit tätä ketjua, onhan sulla enemmän syitä käydä tällä palstalla. Välillä kuitenkin mietin että oletkohan lukenut tätä joskus aiemminkin, ja jos niin, niin kuinka kauan aikaa sitten?
Mä törmäsin tähän palstaan, tai johonkin aikasempaan ketjuun, vähän yli vuosi sitten. Välillä oon seurannut enemmän ja kirjoitellutkin ikävääni. Nykyisin käyn silloin tällöin ja tuntuu että sä et enää täällä käy. Kävitkö ikinä, en osaa sanoa. Mun ikävä sua kohtaan muuttaa muotoaan, mutta on edelleen läsnä minussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tapanani.
Tosin eihän sosiaalisten suhteiden ja -elämän määrä yksinäisyyden kanssa välttämättä korreloi - minä esimerkiksi tunnen itseni useammin yksinäiseksi seurassa kuin yksin ollessani.Mutta kiitos halista.:)
Samis. ;)
🤜🤛
Mitenköhän raskaana oleminen on altistuksessa olemista?! :DDD