Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Unettaa ja pitää vielä lukea muutama sivu.
Hyvää yötä Hamsu! Muista nukkua riittävästi. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihmettelis yhtään jos nykyään satunnaisesti lukisit tätä ketjua, onhan sulla enemmän syitä käydä tällä palstalla. Välillä kuitenkin mietin että oletkohan lukenut tätä joskus aiemminkin, ja jos niin, niin kuinka kauan aikaa sitten?
Mä törmäsin tähän palstaan, tai johonkin aikasempaan ketjuun, vähän yli vuosi sitten. Välillä oon seurannut enemmän ja kirjoitellutkin ikävääni. Nykyisin käyn silloin tällöin ja tuntuu että sä et enää täällä käy. Kävitkö ikinä, en osaa sanoa. Mun ikävä sua kohtaan muuttaa muotoaan, mutta on edelleen läsnä minussa.
Se että ikävä muuttaa muotoaan tarkoittaa että tunteet alkavat kuolemaan. Ikävä haihtuu pikkuhiljaa pois ja seuraa hyväksyminen ja sitten unohdus. Tulee muita ihastuksia. Toivottavasti niiden kanssa onnistaa paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Maistuisiko Hamsulle sushi?
Ei täällä ole mitään Hamsua
Parisen viikkoa vasta. Miksi? Ja olisiko pitänyt?
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin voinut kertoa sulle vielä yhden asian, olisin kertonut sulle mikä on pelaamisen vastakohta.
Sen vastakohta on rakkaus.
Mutta sillä ei ole väliä, koska et olisi välittänyt etkä kuunnellut.
Kuka sää olet sanomaan yhtään mitään minun elämästäni? Mitä tarkoittaa pelaaminen? Hommaa kuule oma elämä, älä selitä mitä muut voi tehdä omassa elämässään.
Minä keskitän kaiken energiani sinuun mies! <3
Vierailija kirjoitti:
Parisen viikkoa vasta. Miksi? Ja olisiko pitänyt?
Parempi katsoa kun katua.. Ei ole myöhäistä vielä.
Koitetaan nukkua Hamsu! <3 Tietsikka kiinni, positiivisia ajatuksia, ehkä vähän kirjan lukemista? <3
Kuka siel säteilee, kamoon hei, stop stop ny jo :)
Laitan nyt vaan pikaisesti, koska sinun on saatava tietää heti: Oppimäärä suoritettu sillä seurauksella, että unet meni ja silmäpussit tuli.
Olen koko päivän juoksussa velvoitteineni ja ehdin tänne varmaan vasta illalla, jolloin laitan sinulle muutaman sanan lisää, mutta tiedä tämä: kulta, vastaan kaikkiin tunteisiisi, ja enemmän.
Väsyneenä, mutta onnellisena päivään.
Kiva että joku asia oli hyvää mielestäsi ettet aikaasi hukannut. Nyt se on varmasti mahtavaa 😂
Suvista Sunnuntaita rakas mies; )
Pepukasta sunnuntaita H & PP! ;)
Tää palsta on niin hidas, mutta niin on meidän ihastuskin. Poistun palstalta, en jaksa!
Oli kiva taas jutella! :)
Nyt tutkimaan.
Tää ihastuminen on kyllä paskonut huolella mun elämää, nimim. kaunis sunnuntai enkä uskalla taaskaan liikkua kotiympyröistä mihinkään.
Aiemmin hilluin kesällä paljon muissakin paikoissa kuin omassa lähipuistossa ja lähimmällä pikku rannalla, mutta enää en uskalla.
Aiemmin kävin myös satunnaisesti jossain ohjatussa toiminnassa/tapahtumissa/harrastuksissa kun joskus harvoin tuli fiilistä, mutta nykyään en käy vaikka fiilis tulisi, koska pelkään törmääväni siihen ja häpeän jo valmiiksi.
Aiemmin myös rakastin haahuilla yksin illalla/yöllä pitkin kaupungin kesäisiä katuja, enää en uskalla sitäkään.
En siis uskalla yhtään mitään kun pelkään törmääväni ihastukseeni ja pelkään sen seurauksena tulevan niin paskan olon etten halua kokea sitä, pelkään näkeväni hänen silmistään kuinka ahdistava ja ällöttävä ihminen olen, en halua nähdä kun hän onnellisena nauraa jonkun toisen kanssa ja vilkaisee minuun päin halveksuvalla "hyi helvetti"-ilmeellä, ahdistaa oma ulkonäkö ja haluaisin vaan painaa itseni näkymättömäksi jne.
Tää ihastuminen käytännössä romutti ihan totaalisesti mun itsetunnon ja rajas mun elämän entistä paljon pienemmälle alueelle.
Mä EN tajua mitä ihanaa jotkut näkee ihastumisessa. En kyllä toisaalta tajua muutenkaan paljoa mistään mittään.
Ihastuminen teki minusta HULLUN
Maistuisiko Hamsulle sushi?