Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
2321/8206 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMMH kirjoitti:

Minulla on ikävä sinua. Olet usein ajatuksissani, tiedät sen varmasti. Toivon kaikesta huolimatta, että voit hyvin, ethän muista minuakaan pahalla. Joskus ajattelen, että ehkä vielä tapaamme. En kuitenkaan uskalla soittaa tai edes kirjoittaa sinulle, ehkä näin on parempi, mietin.. Pitää sinut hiljaa ajatuksissani ja yhteiset muistot sydämessä, ne hyvät muistot jotka jäivät. Olen pahoillani omalta osaltani, että asiat menivät niin kuin menivät. Minulla oli paha olla, en kuunnellut sinua, en aina edes ymmärtänyt vasta kuin jälkeen päin sanojesi merkityksen. Kai joillain teoillasi koitit suojella minua jollain tapaa, ehkä etten lähtisi, en tiedä.. Tuntui niin tyhjältä kun viimeisiä kertoja tapasimme, ei se aika mennyt palaa niin. Luottamusta vaikea rakentaa uudelleen, kyllä minä ymmärrän. Mutta sinä satutit minua paljon, tiedät myös sen. Kerroinhan sinulle kuinka minuun sattui. Iltaisin istun kuistilla ja tulet mieleeni, en kuitenkaan soita mutta toivon, että tunnet joskus minut sydämessä, ainakin ne kauniit muistot, pidä sinäkin ne. En tiedä miksi tämän tänne kirjoitan, typerältä tuntuu tämäkin, tuskin tätä koskaan luet, en tiedä. 11.07.2017, sinulle.

Vierailija
2322/8206 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva sun uus kuva. Komee.

Hyvää lomaa, aja varovasti. Ikävöin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2323/8206 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3 <3 <3 <3

Vierailija
2324/8206 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, oon kirjottanut sinusta ja sinulle jo 148 A4-kokoista sivua tekstiä.

Noistahan saisi kohta kirjan, tai varmaan jo saisi ~300 sivuisen, kun A4 laitetaan noin puoliksi.:D

Eikä siellä muuten ole yhtäkään pahaa sanaa.

Vierailija
2325/8206 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä hauskaa :)

Vierailija
2326/8206 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen.

Vierailija
2327/8206 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepukasta päivää! <3 

-väsynyt pyy pyy

Vierailija
2328/8206 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen J man lähettää terkut ihastuttavalle J birdylle :)

Vierailija
2329/8206 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika sairasta oikeastaan, tai ei kukaan tervejärkinen ihminen tee tolleen, mut laskin nyt huvikseen paljon niitä sivuja on tullut ja piti jonnekin ilmottaa.:D

Vierailija
2330/8206 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori vaan mutta haaveilu jatkuu niin pitkään kuin siihen on aihetta.

Mitä sorittelemista siinä on?

Haaveiluhan tapahtuu lähinnä omassa mielessä ja ehkä kavereiden kesken, eli ei siitä ole mitään haittaa kenellekään eikä se voi ketään ahdistaa.

Mutta jos se haaveilu tapahtuu esim. täällä, se voi ahdistaa esim. puolisoa.

Vierailija
2331/8206 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupean touhuamaan nyt, Hamsu. Jutellaan illalla. 

Hassua päivää sinulle!

Vierailija
2332/8206 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista syödä kesäkaalia, Hamsuli. :)

Vierailija
2333/8206 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika sairasta oikeastaan, tai ei kukaan tervejärkinen ihminen tee tolleen, mut laskin nyt huvikseen paljon niitä sivuja on tullut ja piti jonnekin ilmottaa.:D

Pakko kommentoida: ei kai nyt sentään sairasta, pikkuisen omituista ehkä, mutta enimmäkseen liikuttavaa. :)

Vierailija
2334/8206 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli riparin afterpartyt. Joku kutsui sut sinne meijän kaa. Olin ihan kännissä mut muistan vieläkin ku tulit sinne ja myöhemmin sä kysyitkin "oliks se rakkautta ensisilmäyksellä?". Pidit mua koko illan pystyssä ja kannoit mun laukkua. Talutit mut kaverini luokse ja suudeltiin kauan. Lähin sisälle ja halasit mua tiukasti.

Luulin jo oikeesti, että olit kiinnostunu musta. Tän jälkeen sust ei oo pahemmin kuulunu, mut ois ihana nähä vielä. Olit mua kohtaan sinä iltana niin ihana ja kuuntelit mua ku puhuin sulle kännissä.

Artulle❤️

Vierailija
2335/8206 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kommentoida: ei kai nyt sentään sairasta, pikkuisen omituista ehkä, mutta enimmäkseen liikuttavaa. :)

En siis oo jatkuvasti ja joka päivä hulluna kirjotellut, välillä vaan. Viikottain kuitenkin.

Yleensä illalla ennen nukahtamista ja aamulla kun syön aamupalaa, lisäksi satunnaisesti puistossa tai jossain jos joutuu odotteleen.

Pikkuhiljaa siis. Nyt vaan huomasin, että sivuja on kertynyt.

Onhan tää kieltämättä vähän pakkomielteistä, mutta ei siitä kellekään mitään haittaa ole, kun en henkilöä itseään ahdistele tai jotain postittele niitä sille.:D

Tai läpätä jatkuvasti kavereille siitä jotain, puran itsekseen kirjoittamalla niin ei tule pakottavaa tarvetta avautua asiasta kavereille tai ahdistella ihastusta.

Vierailija
2336/8206 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullinen.

Miksi?:(

Vierailija
2337/8206 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa enää sinua. Ikävöin suhteen alun hyviä muistoja kun kaiken näki vaaleanpunaisten lasien läpi. Kun kaikki tuntui mahdolliselta.

3,5v aikana satutit kuitenkin liian monta kertaa. Ja aina annoin uuden mahdollisuuden satuttaa lisää. Lopulta tajusin että vaimosi tavoin minäkin olin vain pelinappula. Sinä et tiedä edes mitä rakkaus on. Sinulle se on peli jossa voittaa se joka satuttaa eniten. Ja sinä voitit.

Vierailija
2338/8206 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kaipaa enää sinua. Ikävöin suhteen alun hyviä muistoja kun kaiken näki vaaleanpunaisten lasien läpi. Kun kaikki tuntui mahdolliselta.

3,5v aikana satutit kuitenkin liian monta kertaa. Ja aina annoin uuden mahdollisuuden satuttaa lisää. Lopulta tajusin että vaimosi tavoin minäkin olin vain pelinappula. Sinä et tiedä edes mitä rakkaus on. Sinulle se on peli jossa voittaa se joka satuttaa eniten. Ja sinä voitit.

Satutti, koska ei suostunut lupauksistaan huolimatta jättämään vaimoaan sun takia?

Vierailija
2339/8206 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä näista kaanaan häistä kun huomenna on hautajaiset sodomassa ja gomorassa.

Vierailija
2340/8206 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin virtuaalihalaus sinne. En ole unohtanut sinua ja olet usein mielessäni.

Ketju on lukittu.