Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Kiva sun uus kuva. Komee.
Hyvää lomaa, aja varovasti. Ikävöin.
Oho, oon kirjottanut sinusta ja sinulle jo 148 A4-kokoista sivua tekstiä.
Noistahan saisi kohta kirjan, tai varmaan jo saisi ~300 sivuisen, kun A4 laitetaan noin puoliksi.:D
Eikä siellä muuten ole yhtäkään pahaa sanaa.
Pepukasta päivää! <3
-väsynyt pyy pyy
Iloinen J man lähettää terkut ihastuttavalle J birdylle :)
Vierailija kirjoitti:
Sepä hauskaa :)
Aika sairasta oikeastaan, tai ei kukaan tervejärkinen ihminen tee tolleen, mut laskin nyt huvikseen paljon niitä sivuja on tullut ja piti jonnekin ilmottaa.:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan mutta haaveilu jatkuu niin pitkään kuin siihen on aihetta.
Mitä sorittelemista siinä on?
Haaveiluhan tapahtuu lähinnä omassa mielessä ja ehkä kavereiden kesken, eli ei siitä ole mitään haittaa kenellekään eikä se voi ketään ahdistaa.
Mutta jos se haaveilu tapahtuu esim. täällä, se voi ahdistaa esim. puolisoa.
Rupean touhuamaan nyt, Hamsu. Jutellaan illalla.
Hassua päivää sinulle!
Muista syödä kesäkaalia, Hamsuli. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika sairasta oikeastaan, tai ei kukaan tervejärkinen ihminen tee tolleen, mut laskin nyt huvikseen paljon niitä sivuja on tullut ja piti jonnekin ilmottaa.:D
Pakko kommentoida: ei kai nyt sentään sairasta, pikkuisen omituista ehkä, mutta enimmäkseen liikuttavaa. :)
Meillä oli riparin afterpartyt. Joku kutsui sut sinne meijän kaa. Olin ihan kännissä mut muistan vieläkin ku tulit sinne ja myöhemmin sä kysyitkin "oliks se rakkautta ensisilmäyksellä?". Pidit mua koko illan pystyssä ja kannoit mun laukkua. Talutit mut kaverini luokse ja suudeltiin kauan. Lähin sisälle ja halasit mua tiukasti.
Luulin jo oikeesti, että olit kiinnostunu musta. Tän jälkeen sust ei oo pahemmin kuulunu, mut ois ihana nähä vielä. Olit mua kohtaan sinä iltana niin ihana ja kuuntelit mua ku puhuin sulle kännissä.
Artulle❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kommentoida: ei kai nyt sentään sairasta, pikkuisen omituista ehkä, mutta enimmäkseen liikuttavaa. :)
En siis oo jatkuvasti ja joka päivä hulluna kirjotellut, välillä vaan. Viikottain kuitenkin.
Yleensä illalla ennen nukahtamista ja aamulla kun syön aamupalaa, lisäksi satunnaisesti puistossa tai jossain jos joutuu odotteleen.
Pikkuhiljaa siis. Nyt vaan huomasin, että sivuja on kertynyt.
Onhan tää kieltämättä vähän pakkomielteistä, mutta ei siitä kellekään mitään haittaa ole, kun en henkilöä itseään ahdistele tai jotain postittele niitä sille.:D
Tai läpätä jatkuvasti kavereille siitä jotain, puran itsekseen kirjoittamalla niin ei tule pakottavaa tarvetta avautua asiasta kavereille tai ahdistella ihastusta.
Vierailija kirjoitti:
Surullinen.
Miksi?:(
En kaipaa enää sinua. Ikävöin suhteen alun hyviä muistoja kun kaiken näki vaaleanpunaisten lasien läpi. Kun kaikki tuntui mahdolliselta.
3,5v aikana satutit kuitenkin liian monta kertaa. Ja aina annoin uuden mahdollisuuden satuttaa lisää. Lopulta tajusin että vaimosi tavoin minäkin olin vain pelinappula. Sinä et tiedä edes mitä rakkaus on. Sinulle se on peli jossa voittaa se joka satuttaa eniten. Ja sinä voitit.
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa enää sinua. Ikävöin suhteen alun hyviä muistoja kun kaiken näki vaaleanpunaisten lasien läpi. Kun kaikki tuntui mahdolliselta.
3,5v aikana satutit kuitenkin liian monta kertaa. Ja aina annoin uuden mahdollisuuden satuttaa lisää. Lopulta tajusin että vaimosi tavoin minäkin olin vain pelinappula. Sinä et tiedä edes mitä rakkaus on. Sinulle se on peli jossa voittaa se joka satuttaa eniten. Ja sinä voitit.
Satutti, koska ei suostunut lupauksistaan huolimatta jättämään vaimoaan sun takia?
Mitäpä näista kaanaan häistä kun huomenna on hautajaiset sodomassa ja gomorassa.
Lämmin virtuaalihalaus sinne. En ole unohtanut sinua ja olet usein mielessäni.