Miksi isämiehet lähestyvät minua deittisivustoilla, vaikka ilmoitan etten halua miehellä olevan ennestään lapsia?
Minulla ei ole lapsia, enkä halua äitipuoleksi. Haluan omia, meidän yhteisiä lapsua. Ilmoitan nämä profiilissani.
Mutta SILTI isämiehet lähestyvät! Monella lukee lapsista profiilissa, törkeimmät pimittävät asiaa kunnes tuttavuus on jo pidemmällä.
Miksi ihmeessä tekevät näin?
Kommentit (51)
Alan ymmärtää, miksi ovat aikanaan eronneet lastensa toisesta vanhemmasta.
Mä saan ehdottomasti eniten "flirttejä" viisikymppisiltä vaikka profiilissa on yläraja 39v. Tinderiä en oo kokeillut, siellä ehkä nuorempaa porukkaa. Mutta en halua mitään seksisuhdetta. N33
Ei maailmassa aina saa mitä haluaa.
Naiset ovat alisteisia miehille. Naisten puhe on vain kärpäsen surinaa miesten korville.
Luulevat olevansa niin ihkuja, että muutat mielesi.
Vierailija kirjoitti:
Ei maailmassa aina saa mitä haluaa.
Mieluummin olen sitten ilman.
Ei ne lue eikä niitä kiinnosta lukea. Haluavat vain epätoivoisesti parisuhteen ihan sama kenen kanssa. Ei tuollaisilla miehillä ole mitään muitakaan tavoitteita elämässä, kaikki on niille ihan samaa ja emt ja kunhan on joku ja jotain.
Vierailija kirjoitti:
isämiehet🤣 missä äitinaiset🤔
Parasta olisi, jos he kohtaisivat toisensa!
Ilmoita selkeämmin ettet huoli isämiestä. Naiset haluavat valtavasti asioita, eivätkä ikinä saa kaikkea mitä haluavat.
Tässäkin parasta olisi että lapsen omaavat deittailisivat vain toisiansa, olisi helppoa kaikille.
Se on totta että jos toisella on lapsi ja toisella ei, niin ei se vaan toimi.
Vierailija kirjoitti:
Luulevat olevansa niin ihkuja, että muutat mielesi.
Itseasiassa mä muistinkin juuri että juttelin yhdellä sivustolla muutamana iltana erään reilu viisikymppisen miehen kanssa. Meillä oli ihan hyvät keskustelut mutta en halunnut enempää vaikka kovasti yritti saada mut tulemaan tapaamaan häntä. Ja vakuutti, ettei ollut panoaikeita. 🙈 Eli paljasti itsensä. Varmaan ihan kiva tyyppi ikäisilleen. N33
Vierailija kirjoitti:
Mä saan ehdottomasti eniten "flirttejä" viisikymppisiltä vaikka profiilissa on yläraja 39v. Tinderiä en oo kokeillut, siellä ehkä nuorempaa porukkaa. Mutta en halua mitään seksisuhdetta. N33
Tämä on sitten toinen ongelma, mutta nämä pystyy sivuuttamaan onneksi nopeasti. Ikä on kuitenkin selvästi esillä, elleivät sitten valehtele sitä...
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin parasta olisi että lapsen omaavat deittailisivat vain toisiansa, olisi helppoa kaikille.
Se on totta että jos toisella on lapsi ja toisella ei, niin ei se vaan toimi.
Kyllä itselläni on ollut jonossa lapsetonta miestä vaikka olen kahden lapsen äiti. Lapset eivät ole olleet ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoita selkeämmin ettet huoli isämiestä. Naiset haluavat valtavasti asioita, eivätkä ikinä saa kaikkea mitä haluavat.
Ilmoitan jo selkeästi! Ja tässä en jousta, arvostan sen verran itseäni etten ota toisen naisen lapsia kotiini.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat alisteisia miehille. Naisten puhe on vain kärpäsen surinaa miesten korville.
Sittenpähän jäävät alistamaan yksin.
Kuten jo sanottu, eivät lue profiilia ja luulevat, että mielesi kuitenkin muuttuu, kun tutustutte ja tapaatte.
Olen itse lapseton neljäkymppinen nainen. En ole koskaan halunnut lapsia, en tule koskaan haluamaan, eikä se ikäni puolesta olisi tietenkään mitenkään todennäköistäkään enää. Minulla lukee profiilissa selvästi, että en halua lapsia. Silti saan todella paljon tykkäyksiä miehiltä, jotka ilmoittavat haluavansa lapsia tai viimeistään treffeillä kertovat, että voishan niitä lapsia vielä hankkia. Välillä mietin miten idiootteja nämä ihmiset voivat olla.
Voisiko olla, että tahtovat nillua?
Minullakin on jonossa tuhansia miehiä.
Olenhan niin ihana ja sexy.
Eivät lue profiilisiasi.