Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Teille alapeukuttajille tiedoksi että en olettanut että tuo viesti ois oikeasti mulle. Se oli vain pitkästä aikaa vain niin kiva viesti täällä, että ansaitsi kivan vastauksen. -2735
Näin juuri sinusta unta. En halua mitään tai ketään niin paljoa.
Olisipa se uni totta, se oli niin suloinen.
Kunnon virtuaalirutistus takaisin. Ajatuksissani olet aina vaan ja edelleen.
Marko, tuu pian taas käymään ;) <3
Ai niin. V kun ei muistanu että olisit tarvinnut jotain vihreetä.
Jos sun ideologiaan kuuluu "mikset sä ota minkä haluut" niin mikset näyttänyt taitojasi ja näyttänyt miten otetaan se minkä haluaa.
Hei tietokonenörtti. Mä olin päivitetty tapaus. Sä et tainnut niinkään olla?
Mä juon nyt kahvia ja sit mä meen ottaa aurinkoo. Mä haluun ottaa aurinkoo ja mä saan sitä. Simple as that :)
Vierailija kirjoitti:
Hei tietokonenörtti. Mä olin päivitetty tapaus. Sä et tainnut niinkään olla?
Mulla on kaikki mahdolliset päivitykset tietsikoissa automagiikalla. Mä osaaan päivittää myös mun oman pään softat. Tricky but so possible. Oliks muuta? ;-)
Hyvää viikonloppua kaivatulle miehelle <3 .. treffit meille
Rakkautesi jäljet vihloo rintaa.
Sun kanssas katson maailmaa ja samaa unta nään.
Kuin hullu huudan rakkauteni perään.
Vierailija kirjoitti:
Sun kanssas katson maailmaa ja samaa unta nään.
Kuin hullu huudan rakkauteni perään.
❤️
M
Tää ei oo musta enää kivaa, koska ihastuin suhun. Sä vaan et välitä musta sillai.Ei
hätää kohta pääsen susta irti, ja sitten oot vaan yksi mies kaikkien maailman miesten keskellä
Oisitpa kanssani täällä makaamassa nurmikolla ja ihailemassa taivaankannen näytelmiä
Vierailija kirjoitti:
Oisitpa kanssani täällä makaamassa nurmikolla ja ihailemassa taivaankannen näytelmiä
Oisin, mutta et kutsunut :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tapanani.
Ne tulee, ketkä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tapanani.
Ne tulee, ketkä haluaa.
Taidat olla aika yksinäinen reppana. Jaxuhali <3
Awww... kiitos 😊Jättisuperhalirutistus sulle takaisin! ☺Minäkään en oo unohtanut sua.