Mitä haluaisit sanoa 16-vuotiaalle itsellesi?
Aloituksen mukaan. Mitä sanoisit teini-ikäiselle itsellesi?
Kommentit (109)
Tee se. Ei tarvi olla talvi. Sulla on rahaa, joten osta teltta, pallogrilli, grillihiiltä, tulitikut ja viinaa. Sytytä grilli, juo viinat, ja mee telttaan grillin kanssa ja sammumisen kautta ikiuneen. Niin se onnistuu. Ei mikään muutu paremmaksi vuosien aikana.
opiskele lukio-> yliopistoo-> kova palkkainen työ.
Anna sen pojan sittenkin panna sinua. Tutustuin lukiossa poikaan joka olisi halunnut seurustella mutta minä epäröin seksin kanssa. Juttu kuihtui nopeasti. No kymmenen vuotta myöhemmin hän on miljonääri ja minä olen joutunut yhden lapsen kanssa turvakotiin.
Pane kaikkea mikä antaa, älä sitoudu
Älä oleta, että joku pystyy rakastamaan sinut ehjäksi ja opettamaan sinua arvostamaan itse itseäsi tai, että itsetuntosi paranee automaagisesti näin. Hanki itsellesi voimaa hyväksyä asiat joita et pysty muuttamaan äläkä käytä enää kaistaasi niiden vatvomiseen tai kirkasotsaiseen pohdintaan siitä miten epäreilua elämä on, sillä elämä on. Jos löydän sinut vielä puolen vuoden päästä pohtimasta samaa-, tulee turpaan niin, että tukka lähtee 8 vuotta etuajassa.
Kerro Tytille että oot ihastunut häneen...
Jos tunne on molemminpuoleista niin luulenpa että sinulla on parempi elämä kuin sitten sen kanssa jolle kerroit ihastuneesi.. sait mielenterveysongelmaisen rakkaaksesi.
Tytti oli fiksu ja hänellä oli ihanat vanhemmat.
Ole sosiaalinen, juttele kaikkien tyttöjen kanssa, jotka juttelevat sinun kanssa. Keskity siihen tyttöön josta itse olet kiinnostunut. Sinusta puhutaan tyttölaumassa enemmän kuin arvaatkaan. Ota vaimoksi se jota olet pannut useita kertoja, selvästi hän sopii sinulle parhaiten. Ota tavoitteita, opiskele sitä mikä oikeasti kiinnostaa. Elämässä saattaa välillä lähtä työpaikka, toisinaan talo tai vaimo, mutta kyllä se siitä.