Mitä haluaisit sanoa 16-vuotiaalle itsellesi?
Aloituksen mukaan. Mitä sanoisit teini-ikäiselle itsellesi?
Kommentit (75)
Mieti nyt kahdesti mitä olet tekemässä, pidä puolesi.
Osta bitcoineja, ne raketoi
Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)
Opiskele ahkerasti ja pysy positiivisena
Opiskele. Älä seurustele vakavasti ennen kuin olet siihen tarpeeksi kypsä.
Olet aseksuaali, joten älä ota paineita siitä, ettet seurustele niin kuin kaikki muut.
Ole uskollinen sisimmällesi, mene omia polkujasi. Toteuta omat haaveesi, älä muiden.
Reilu vuosi kun vielä jaksat, niin elämäsi muuttuu. Et vielä18 täytä kun löydät jo elämäsi puolison johon kannattaa tarttua! Jaksa jaksa, ja kandeis muuten liikkua enemmän läski! (huom, 20 vuoden päästä olet 17 kg painavampi, mieti sitä!) ps. Isäsi kuolee kohta
Älä stressaa niin paljoa. Mene, tee, uskalla, matkusta, näe, koe. Nuorena se on helppoa. Sinä pärjäät kyllä!
Mä kyllä ihan konkreettisesti sanoisin, että tee näin henkilön X kanssa ja näin henkilön Y kanssa, kun hänet tapaat.
Olisin voinut saada sielunkumppanini omakseni 23-vuotiaana. Sen sijaan sain hänet 30-vuotiaana. Nuo seitsemän vuotta harmittavat. Mutta toisaalta, ehkä olisi tullut mokattua jotenkin muuten.
Elämä ei muutu paremmaksi. Sama sisäisesti angstinen teini olet vielä 33-vuotiaanakin.
"Asiat muuttuvat vielä paremmaksi. Sinnittele! Hyviä asioita tulee vielä tiellesi!"
Asiat eivät muuttuneet koskaan paremmaksi, mutta ehkä se positiivinen vahvistaminen olisi tehnyt sen eron, joka olisi auttanut oikeaan suuntaan.
Ole sellainen ihminen jonka kanssa itse haluaisit olla.
"Mene mittauttamaan kilpirauhasarvosi!" ja "Elät yhtä elämäsi parhaista ajoista." sillä lukiossa oli ihanaa!
Usko rakkauteen; älä tyydyy ihan kivaan.
T. Korviaan myöten rakastunut onnellinen 45v.
Älä muuta vielä omillesi asumaan.
Et saa bimbsaa olemalla kiltti.