Cheek maksanut median hiljaiseksi? Tapaus Sisäpiiri 2.0
Suurin osa Suomen medioista on selkeästi maksettu hiljaiseksi Sisäpiiri2.0 ryhmän toimesta. Esim. Iltasanomat ja Iltalehti eivät ole uutisoineet asiasta. Mediaan ei voi enää luottaa, ties mitä ne salaavat kansalta.
Kansa sokeana edelleen fanittaa Cheekkiä.
http://www.mtv.fi/viihde/seurapiirit/artikkeli/seiska-sisapiiri-salaseu…
Kommentit (175)
Bmw kirjoitti:
Panin joskus teininä Jaren kanssa ja ei ollut pieni.
Mutta sinä olit, luulit isommaksi kuin onkaan. Ihan tavallinen.
Ja Armani Pohjantähden alla -ohjelma näköjään porskuttaa vielä, just mainostettiin. Erittäin mautonta. Tuon jätkän maine symppiksenä on täysin tahraantunut, kun itse sikailee Sisäpiirissä SEKÄ lukee ja sparraa niitä muiden kyseisen ryhmän jäsenten sikailujuttuja.
Taina1985 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko totta, että Cheekillä on pieni?
On kuulemma. Kaverini kaveri pannut Cheekin kanssa ja kertoi että on pieni.
Mun mielestä 16cm on iso.
No minun aviomiehelläni on 23cm...
En mitenkään puolustele noita sisäpiiriläisiä, oksettavia sikoja todellakin ovat ja tämän jutun pitäs selvitä ja tulla kaikkien tietoisuuteen, mutta eikö oo vähän tekopyhää moralisoida heitä kun kerskailevat seksikokemuksilla ja arvioivat niitä, kun täällä puhutaan ja arvioidaan heidän munansa suuruutta?
Mitähän joku elastisen nainenkin tähän sanoo, eikö saaneet juuri lapsenkin? :(
Vierailija kirjoitti:
Minä tiesin tästä Axl'in ringistä jo kauan ennen sen julkistamista. Yhtenä osallisena siihen väitettiin kuuluvan mm. Mikko Leppilampi.
Ilmeisesti Mikko on myös jonkinlaisessa median suojeluksessa. Esittää jotain ihannevävyä, mutta viihteellä menee lujaa eikä ihan alkomahooli riitä...
Vierailija kirjoitti:
Ja Armani Pohjantähden alla -ohjelma näköjään porskuttaa vielä, just mainostettiin. Erittäin mautonta. Tuon jätkän maine symppiksenä on täysin tahraantunut, kun itse sikailee Sisäpiirissä SEKÄ lukee ja sparraa niitä muiden kyseisen ryhmän jäsenten sikailujuttuja.
Siis mitä?! Oikeastiko täällä on väki sitä mieltä, että nelosen pitäisi hyllyttää kokonainen sarja seiskan juorun ja muutaman wa-viestin takia? Mitään laitontahan tässä ei ole tapahtunut, joten ei voi kyllä mitenkään verrata Axlin hyllyttämiseen. Jestas, te olette sekaisin! :D
Ihania ihmisiä, kotikasvatus on mennyt kohilleen...
Yks näistä on tosi tarkka naisten suhteen, yksikin "virhe" ulkonäössä ja menee fiilikset. Äijällä kyl riittää missejä, et ei kai se haittaa. Kuulostaa vaan tosi pinnalliselta.. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cheekillä on 22 cm pitkä ja suonikas paksu kalu.
Yksi suoni ja aika onneton sekin. Arviolta 11-13 cm on aika kaukana 22 senttisestä
Paksua tuo katkarapu ei ole nähnytkään
On tää kyllä huvittavaa, tuomitaan miehet siitä että heillä kaveriporukalla keskustelu, jossa vertailevat seksikokemuksiaan. Perustetaan keskustelu, jonne tullaan arvostelemaan seksikokemuksia Cheekin kanssa, ja nauramaan hänen kalunsa koolle.
Double fucking standards.
Miksi Suomessa ei ole Alex Jonesin kaltaista journalistia, joka kaivaisi totuuden esille?
Kyllä tämä noiden toiminta olla vertaansa vailla olevaa shittiä, luulevat, että voivat tehda mitä vaan ilman seurauksia.
Se, että elastisen koneet on ollut poliisin hallussa jo vuosi sitten kertoo paljon, ilmeisesti liittyi jotenkin Smithin salakuvausasiaan, on varmaan epäilty tästäkin koko sakkia, minun mielestä ihan kaikkien tässä ringissä olevien laitteet olisi pitänyt tutkia, lisäksi otettava huomioon tutkinnassa, että jos on ihan uusi laite, niin epäilyttävää toimintaa, sillä vanhat hävitetty paljastumisen pelossa.
Lisäksi se, että keekki on sanoituksissaan leveillyt porukallaan ja sen tekemisillä on kuvottavaa kerskailua: "meille ei kukaan voi mitään" Taitaa tyyppi elää jossain harhaisessa kuplassa.
Järkyttävän röyhkeetä laittaa laulujen sanoituksiin ihan suoraan... jne. Smithkin kehuskeli salakuvauksellaan ihan julkisesti telkkarissa jossain ohjelmassa.
Kyllä on törkeitä jannuja, yrjö lentää, kuka täyspäinen nainen haluaa noihin edes vilkaistakkaan.
ALKAKAAMME BOIKOTOIDA KAIKKIEN TON PORUKAN BISNEKSIÄ KAIKILLA MAHDOLLISILLA TAVOILLA, noi ansaitsee sen 100%.
Antakaa olla. Ei se haukkumalla parane, emmekä tiedä kenestäkään koko totuutta. Kuuluisuus ja menestys tuo muassaan käyttäytymishäiriöitä itse kullekin. Aika tasaannuttaa, eli kun vanhetaan, tulee vääjäämättä raja vastaan. Muna ei seiso enää entiseen malliin, niin se on poijjaat.
Ihan kuin vammaisista vitsailu olisi jokin rikos. Se on oikeaa tasa-arvoa, että voi vitsailla vammaisista siinä missä muistakin. Etenkin jos se tapahtuu niin, että sillä ei loukata ketään.
Kävin täällä arvostelemassa Cheekkiä ja sisäpiiriläisiä. Kadun, koska ei minullakaan ole oikeus arvostella muita. Soriii!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä?! Oikeastiko täällä on väki sitä mieltä, että nelosen pitäisi hyllyttää kokonainen sarja seiskan juorun ja muutaman wa-viestin takia? Mitään laitontahan tässä ei ole tapahtunut, joten ei voi kyllä mitenkään verrata Axlin hyllyttämiseen. Jestas, te olette sekaisin! :D
No joutaahan tuon hyllyttää jo pelkästään siksi, että se on niin huono.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin vammaisista vitsailu olisi jokin rikos. Se on oikeaa tasa-arvoa, että voi vitsailla vammaisista siinä missä muistakin. Etenkin jos se tapahtuu niin, että sillä ei loukata ketään.
Mä en ainakaan halua polkea maahan kaikkein heikoimmassa asemassa olevia. Näitä pintaliitäjiä joutaakin vähän talloa, että saisivat jalat maan pinnalle ja pään pois pilvistä. Joo ja älkää sanoko noiden kohdalla taiteellisesta vapaudesta mitään.
No todellakin pitäisi.
Ihmispaskat paljastettiin.
boikottipäälle kirjoitti:
Järkyttävän röyhkeetä laittaa laulujen sanoituksiin ihan suoraan... jne. Smithkin kehuskeli salakuvauksellaan ihan julkisesti telkkarissa jossain ohjelmassa.
Keekki saisi varmasti jostain narsistitestistä täydet pisteet. Samoin Arman, hänen tv-ohjelmansakin pyörivät sen itsensäkorostamisen ympärillä ja sen esittämiseen kuinka hyvä ja tiedostava ihminen hän onkaan. Aika palauttaa tällaiset mulkut maan pinnalle.
Folioo APlle ja kaikille lähes kolmellesadalle yläpeukuttajalle.
Te kuvittelette Cheek aivan liikoja.