Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähijunaan koiran kanssa mutta...? AUTTAKAA!!

Vierailija
05.05.2017 |

Oon maalta kotosin ja oon yksinänikin lähijunassa vähän hukassa ja huomenna pitäis mennä koiran kanssa niin kysymys kuuluukin: Missä kohtaa junaa se lemmikkivaunu on :D Ja siis lähijuna pk-seudulla mutta ei kuitenkaan HSL-alueen sisäpuolella liikkuva semmonen sinivalkonen (??) juna vaan normaali virhee valkonen VR

Ja ei en vaan voi seistä asemalla ja koittaa kattoo sitten kun se juna tulee siihen ku julkiset ahdistaa niin paljon että on pakko tietää kaikki etukäteen jos vaan mahdollista...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"junayksikön keskimmäiset osastot soveltuvat lemmikin kuljetukseen"

https://www.vr.fi/cs/vr/fi/sm4

Vierailija
2/5 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kyse on pitkän matkan lähijunasta niin eläimille ei oo omaa vaunua, vaan täytyy katsoo vaunuosasto johon saa lemmikkejä viedä (kyltit sisällä) ja sitten istutte sielä muiden matkustajien seassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen liikkunut paljon koirien kanssa julkisissa, lähijunassakin välillä, mutta vähemmän. Mun mielestä se vaihtelee, että missä ne lemmikkivaunut milloinkin on. Tosin ehkä ne sitten on aina keskellä, jos tuo ylempi linkki niin kerran sanoo? Kannattaa varautua, että jotkut ihmiset saattaa olla nyrpeänä kun tuot koiran junaan, vaikka itse istuisivat lemmikkivaunussa :D (oikeasti, jos jollain esim. allergia, niin mikä pakko väkisin tunkea sinne lemmikkiosastolle, kun on vaikka kuinka paljon lemmikkivapaitakin vaunuja?)

Vierailija
4/5 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kyse on pitkän matkan lähijunasta niin eläimille ei oo omaa vaunua, vaan täytyy katsoo vaunuosasto johon saa lemmikkejä viedä (kyltit sisällä) ja sitten istutte sielä muiden matkustajien seassa

Eiköhän tässä just sitä kysytty.. siis, että missä kohtaa junaa on ne vaunut, joihin saa lemmikkejä viedä. Ja ne merkinnät näkee kyllä jo ulkoapäin.

Vierailija
5/5 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille! Enköhän selviä ja toivottavasti kukaan ei pahota mieltään siittä että meen lemmikin kanssa _lemmikki_vaunuun :D

T: AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän