Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cheek maksanut median hiljaiseksi? Tapaus Sisäpiiri 2.0

Pettynytkansalainen
05.05.2017 |

Suurin osa Suomen medioista on selkeästi maksettu hiljaiseksi Sisäpiiri2.0 ryhmän toimesta. Esim. Iltasanomat ja Iltalehti eivät ole uutisoineet asiasta. Mediaan ei voi enää luottaa, ties mitä ne salaavat kansalta.

Kansa sokeana edelleen fanittaa Cheekkiä.

http://www.mtv.fi/viihde/seurapiirit/artikkeli/seiska-sisapiiri-salaseu…

Kommentit (175)

Vierailija
141/175 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

💩

Vierailija
142/175 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku puolivillainen räppäri maksanut lehdistön hiljaiseksi? nyt kyllä mennään lujaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/175 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitä minä olen Cheekin porukoissa pyörinyt pari kertaa yhteisten juhlien takia, niin sanoisin, että hän kohtelee kunnioittavasti niitä naisia, joilla on omanarvontunto ja jotka eivät tyrkytä itseään. Sitten on ne naiset, ketkä ovat paikalla vain itseään esiin tuodakseen. On tekotukkaa, tekoripseä, silikonia, huulitäytteitä, näyttäviä asuja ja haaveita Seiska-julkisuudesta, eikä tavoitteita elämässään omiin ansioihin perustuen. He päätyvät sänkyyn."

Taidat olla itse salaa ihatunut tähän räppäriin ja samalla hieman kateellinen näille "tyrkyille"?

Satun meinaan tuntemaan aivan tavallisen, hymyilevän ja innokkaasti urheilua harrastavat "naapurin tytön", joka ei todella ole koskaan omistanut tekotukkaa, tekoripsiä tai huulitäytteitä, saati silikoneja. Hänen bilevaatetuksensa on yleensä farkut ja toppi, julkisuudessa häntä ei koskaan ole nähty. Silti sai ihan yhtä kusipäistä kohtelua sai tältä sinun unelmiesi räppäriltä, sääliksi kävi. "Kunnioittavuus" loppuu siihen hetkeen kun räppäri saa pesää. Tämäkin nuori nainen oli kiltisti hiljaa, eikä edes jätetyksi tultuaan lähetellyt seiskaan tarinoita ja kuvia, niitä hänellä toki olisi riittänyt. Todella paskamaisesti tuli dumpatuksi.

Mikä sinusta tekee räppäristä niin paljon paremman ihmisen, että hänellä olisi oikeus halveksia ja käyttää hyväkseen niitä "silikonibimboja", jotka haluavat julkisuuteen? Hän itse pyrkii joka ikinen päivä julkisuuteen pysyäkseen pinnalla musiikkinsa kanssa, miksi se olisi väärin jos jotkut naisetkin tekevät niin? Se miten ihminen kohtelee toisia kertoo hänestä kaiken tarvittavan.  

Kiitos luonneanalyysistä koskien minua! :D Olen ollut juhlimassa Cheekin sekä puolisoni kanssa. Minä en valitettavasti osaa antaa mitään syvällisempää analyysiä Jaresta parin tapaamisen perusteella, muuta kuin olen havainnoinut missejä vietävän kuin litran mittaa kyseisissä bileissä. Jos asia on molemmille osapuolille ok, eikä toiveita enemmästä (parisuhde, julkisuus) ole, niin asiahan on vallan ok. En omassa kirjoituksessa maininnut sanallakaan siitä, että Jare olisi jollakin tapaa parempi ihminen tai arvostelun yläpuolella. En suinkaan itsekään ole, kun sivusta seuraan huvittuneena tietyn kaavan toistumista.

Vierailija
144/175 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oikein pettynyt kansalainen, just? :D Mistä lähtien julkkisten yksityisvietit ovat olleet joku kansalaisoikeus? En minä ainakaan koe, että tällaiset viihdealan tyypit ovat minulle yksityiselämästään tilivelvollisia.

Vierailija
145/175 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaan hyvä kolumni asiasta  Lehtolalta Iltiksessä.  Lukekaa ja naurakaa.  Tuo loppu on hyvä:  voidaan taas olla nöyrii......

Vierailija
146/175 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en noita julkkishännystelypiirejä harrasta, mutta sivusta on joskus eri tapahtumissa tullut nähtyä hännystelijöineen. Siellä tuntuu olevan monenlaista. Miehet haluavat panolle, osa naisista osaa pummata vain ilmaiset juomat, lifestylen ja seuran. Osa tyrkyttää itseään avoimesti. Aika pinnallisen oloista toimintaa. Naiset vaihtuvat muutaman vuoden välein aina nuorempiin ja ukot vanhenevat. Eivät osaa asettua aloilleen, vaikka olisi jo jälkikasvuakin. Säälittävää katsella jotakin 50-v. bilesetää parikymppisten kanssa. Pakko maksaa, jotta saa seuraa. Aidoista ystävyyssuhteista voi harvemmin puhua. Seura loppuu, kun rahat loppuvat.

Vierailija
147/175 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kelatkaa vaik panemist. Seiskas luki, et oltais pisteytetty muijii siit, kuinka hyvii ne on cängys. NO MITÄ VIKAA TOSSA ON?! Jos joku muija saa tosi huonot pisteet, kun se on niin surkee paneen, niin nää pisteethän kannustaa sitä paremmax, Cuomi nousuun, pojat o poikii, läppä läppä."

http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005196658.html

Loistava kirjoitus! Olisin laittanut kehut ja kiitokset Jyrkille, mutta "kommentointi päättynyt".. Että jos joku vielä epäilee, eikö tätä koiteta lakaista maton alle tietyissä lehdissä.. 

Sisäpiiri rules, hei ;)

Vierailija
148/175 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko jollekin tosiaan yllätyksenä, että noilla Illuminaatti-ihannoijilla on yhteinen salaseura? Sitä minä vaan ihmettelen, että näit oksetuksia juostaan kiljuen fanittamaan stadioneille asti kuin pässäit narussa. Niinkuin entinen eliitin pankkiiri Ronald Bernard totesi, että tavallinen ihminen tietää vain sen minkä eliitti haluaa heidän tietävän. Nämä omat pikku kultapojut kun on sitten vain niitä sätkynukkeja, jotka toimivat välikappaleena arvojen muuttamisessa: naikaa, juokaa ja ihailkaa "epäjumalia" (profeettoja, jotka poseeraa egyptiläiset jumalsymbolit päällä ja taustatanssijoina) vaikka luulevat olevansa jotain tosi spessua ja naisten päiväunelmia. YÄK!!

Vierailija
149/175 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KATEELLISTEN PANETTELUA PISTE!

🙂🙂🙂🙂🙂🙂

ELÄMÄ ON 👍🤘🤘

Vierailija
150/175 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Suomessa ei ole Alex Jonesin kaltaista journalistia, joka kaivaisi totuuden esille?

Tarkoitatko sitä Alex Jonesia joka tekee hyvät rahat salaliittohörhöjen kustannuksella ja nauraa matkalla pankkiin?

Vierailija
151/175 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Armani Pohjantähden alla -ohjelma näköjään porskuttaa vielä, just mainostettiin. Erittäin mautonta. Tuon jätkän maine symppiksenä on täysin tahraantunut, kun itse sikailee Sisäpiirissä SEKÄ lukee ja sparraa niitä muiden kyseisen ryhmän jäsenten sikailujuttuja. 

Siis mitä?! Oikeastiko täällä on väki sitä mieltä, että nelosen pitäisi hyllyttää kokonainen sarja seiskan juorun ja muutaman wa-viestin takia? Mitään laitontahan tässä ei ole tapahtunut, joten ei voi kyllä mitenkään verrata Axlin hyllyttämiseen. Jestas, te olette sekaisin! :D

No joutaahan tuon hyllyttää jo pelkästään siksi, että se on niin huono.

Miten se liittyy tähän aiheeseen? Etkö enää muuta keksinyt? Pakottaako joku sinut katsomaan sitä ohjelmaa?

En tarkoituksella oo katsonut, mutta mainostauoilla hyppää silmille ennen ku ehtii kanavaa kääntää.

Niin? Itketkö aina, miten mauttomasti kanava toimii, jos se mainostaa ohjelmaa, josta et pidä? Kyllä on hankalaa joidenkin elämä. :D

Menehän Arman jo muualle sotkemasta keskustelua.

Vierailija
152/175 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

TerhoTynkkäinen kirjoitti:

Kyllä Suomen media takertuisi tällaiseen herkkujuttuun, jos jotain jutun juurta vain olisi. Kukaan ei ole koskematon keltaisen lehdistön silmissä. Seiskan juttu ehkä oli vain uutisankka?

Pitäisiköhän sinun tutustua edes hieman asiaan mistä esität tietäväsi jotain?

Sillä Seiska ei ollut ainoa media joka tästä asiasta kertoi

Vierailija
153/175 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siveä mies kirjoitti:

Sitä lähinnä ihmettelen että miten näinkin pienestä maasta löytyy pilvin pimein niitä horoja nusauttelemaan kaikkien ns. julkkisten kanssa? Oletteko te niitä? Häh?

Panen ketä panen, mutta se että panen jotain ei tarkoita että annan suostumukseni sille, että sitä panoa kuvataan tai arvostellaan jossakin keskusteluryhmässä.

Ei kukaan tarvitse suostumustasi sihen, että keskustelee keskusteluryhmissä tai jonkun kanssa siitä. 

Ei kai sillä ole väliä onko se julkkis vai ei jos ei ole erikseen julkkishakuinen tai on itse julkkis ja ajattelee että julkkis on toiselle julkkikselle turvallisempi kuin tavis.. Tosin itse kuulun siihen ryhmään joka ei pidä julkkiksista julkisuuden takia ja mitä sitä myötä paljastuu. Yleensä se ei ole mitään arvostettavaa. Tällä hetkellä musiikki mitä tuotetaan ei ole mun juttu jne. että vain lööppiotsikoista näen ketä on pinnalla.

Ihmisten pitäisi nyt ymmärtää ero Internetin ja puheen välillä. Jos saunaillassa läpätät niin sauna ei tallenna sitä mihinkään. Internetissä kaikki on tallennettua, ei ainoastaan omalle ja kaverin koneelle. mutta myös välipalvelimille ja jää ikuisiksi ajoiksi bittiavaruuteen. Näin siis myös Ruotsissa, USAssa ja Venäjällä tiedetään että Neiti KerttuMaaria Leppäerttunen on panona 5/5. KerttuMaarian elämä on nyt pilalla. Kaikki Internetissä kirjoitettu on ikuista. Etenkin jos nimiä käytetään niin onhan se helvetin törkeää ja loukkaus kyseistä ihmistä kohtaan. Jos on pakko sitä paskaa jauhaa niin jauhakaa puhemuodossa älkääkä kirjoitetussa muodossa.

Vierailija
154/175 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuka on cheek?

Lyhyt leveäleukainen mies joka karjuu rumia sanoja mikkiin ja saa siitä rahaa.

Vierailija
155/175 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin nuo örähdykset kuuluvat toiletin puolella kakkosta vääntäessä. Sitten joku saa siitä stadion-keikan?? Kaikesta ihmiset maksavatkin.

Vierailija
156/175 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan yhdentoista sivun arvoinen juttu.

Vierailija
157/175 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskasakin puuhastelua.

Vierailija
158/175 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa sikäli ole isoille medioille kirjoitettavaa, kun ilmeisesti rikosta ei ole tapahtunut tai kukaan ei ole tehnyt rikosilmoitutusta. Nämä tyypit vain todistivat olevansa idiootteja ja se ei varsinaisesti ole uutinen, mutta tietty Seiskan tyylinen lehti voi aiheesta kirjoittaa.

Vierailija
159/175 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä erittäin kummallista, että tästä ei revitellä otsikoita!

Jos elastisen kamat on ollut poliisin syynissä jo vuosi sitten, se tarkoittaa, että tod. näk. sama taho, joka bosautti Axlin, käski perkaamaan myös tuon porukan.

Lisäksi tässä on yhtäläisyyksia esim." bongot" vain yhtenä, joka on sisäpiirin läppää kuten myös viitaukset kuvaamiseen laulujen sanoissa ja smithin esiintymisissä jne. tässä on kyse ison luokan sikailusta, tällä sisäpiirillä oli vaan aikaa putsata koneensa tai hävittää ne.

Axl Smithiä syyllistettiin ja otsikkoja revittiin täysillä, syy on se, että hän vain juontaja, nämä artistit sen sijaan ovat Suomen keskittyneelle medialleja levyfirmoille rahasampoja, siksi ollaan hiljaa, kun tulee paskaa tuulettimeen.

Mutta Suomen kansa ei ole tyhmää, palautetta vaan kaikkialle, missä nää porsaat tekee rahaa ja bisneksiään.

Mä en ainakaan halua, että mun tytöt fanittaa törkysakkia, joka halveksii naisia, ja aion selvin sanoin kertoa suomeksi heille millaisia miehiä nämä "artistit" ovat. Lisäksi rap.on musiikkiina pelkkää huutamista ja puhumista, jolla ei ole mitään tekemistä oikean musiikin kanssa.

Hyi hyi, EI JATKOON.

Vierailija
160/175 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin

Jonkinlaista respektiä pitäisi olla puolin ja toisin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi