Miksi tämä nuori nainen ei kelpaa miehille?
Kommentit (370)
Vierailija kirjoitti:
Ongelma ei ole siinä että nainen ei kelpaa, vaan miehet kokevat suurta painetta elämäntilanteensa vuoksi: esim. työttömyyttä, sairauksia jne, jotka aiheuttaa epävarmuutta seurusteluun. Eihän esim. perhettä voi perustaa, jos ei ole töistä tietoa. He eivät ole valmiita ottamaan sitä rikiä, että pilaavat naisen elämän...
T. M30, joka lopettanut seurustelun samasta syystä. Sairastuin enkä ole enää täysin työkykyinen. Partneri olisi halunnut perustaa perheen, mutta jätin hänet, koska en usko että olisin pystynyt siihen
Vain vastapuolen, tässä tapauksessa naisen, asenne voi tehdä työttömyydestä ongelman. Minä tunnen useita perheitä, joista vähintään toinen ja yleensä se mies on työtön ensimmäisen lapsen syntymän aikaan tai on ollut koko ikänsä. Eipä se näytä tahtia hidastavan kun sossumaassa kuitenkin asumme. Harmi sinänsä, että juuri nämä vähäosaisimmat lisääntyvät täälläpäin eniten. Itselläni ei taloudellinen tilanne ole käynyt hirveästi mielessäkään kun perheen perustamista olen miettinyt.
Mulle kyllä kelpaisi tämän jutun nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että naisen luonne ja persoona ei kelpaa, veikkaan vaikeaa ihmistä. Se paljastuu ja miehiltä loppuu kiinnostus.
ai mitenniin vaikea? :D
Olen päätynyt siihen tulkintaan, ettei minussa ole mikään vikana, miehissä kyllä. Heidän vikansa on se, että he ovat kävelleet onnensa ohi. He eivät ole nähneet mitä ovat menettäneet ja se jos mikä on iso vika. Sen vuoksi ostin itselleni paidan, jossa lukee "too good to be true"
:DD... lisäksi kertoo jo alussa kysyvänsä kiinnostaako eikä suostu tulkitsemaan mitään hymiöitä :D
Se, että kirjoittelee omista asioistaan pitkin nettiä ja nähtävästi myös lehtiä, kertoo siitä, että en olisi kiinnostunut kyseisestä naisesta. En välitä siitä, että minun asioitani levitellään noin suurelle ihmisjoukolle. Ja kyllä, kun seurustelen, niin kumppanini touhut on myös minun juttuni, koska se vaikuttaa myös minun elämääni mitä hän itsestään kertoo.
Hän taitaa lukea tätä keskustelua itsekin? Eikö kaikki suomalaiset naisblogaajat ole av-mammoja?
Kun lukee hänen juttujaan, niin tulee kyllä väkisinkin mieleen, että onko hän ihan tilanteen tasalla. Vaikuttaa jotenkin vähän hömpältä ja yksinkertaiselta ja omissa prinsessamaailmoissaan elävältä.
Tässä vielä suoraan blogista:
"Muistan kahdeksannella luokalla tytön, jolla oli merkillisiä jälkiä kaulassa. Menin kysymään häneltä, onko hänelle sattunut jotain. Minulle naureskeltiin. Minulla ei todellakaan ollut mitään käsitystä. Myöhemmin tyttö jäi pois koulusta, sillä hän oli raskaana. Minä leikin edelleen Bratzeillä. Pikkuhiljaa aloin saada tietoa ystäviltä, joilla oli ensimmäisiä seurustelu kokemuksia tai vanhempia sisaruksia. Kyllä uusi sana ”dildo” jaksoi naurattaa."
24-vuotias ei ole löytänyt sopivaa kumppania? Perkeleet kaikuu Kurikassa.
Pitäisi jokaisen ymmärtää miten epätodennäköistä sen kumppanin löytäminen on eikä se etsimällä löydy. Keskittykää muihin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa nyt, että nämä miehet täällä ei vastaa todellisuutta. Kun katsoo ihmisiä tuolla niin kaikenlaisia tulee vastaan.
Minä pidän suurimpana ongelmana väestön epätasapainoa sekä irtosuhteita.
Valitettavasti moni mies nimenomaan viettää elämässään nuoruuden vain etsien irtosuhteita. Jos siis nainen asuu paikkakunnalla jossa paljon naisia niin ...Naiset lopettakaa irtosuhteet.
Ei moraalisti neuvona vaan ihan miettikää mitä haluatte.Ja älkää jääkö vuosiksi odottamaan jonnekkin naisvaltaiselle paikalle vaan hakekaa mies muualta.
Niin tarkoitat että se on huono juttu että suomessa miehiä on enemmän kaikissa alle 55 ikäluokissa? Olen samaa mieltä, ei ole hyvä asia yhteiskunnallemme.
Mikä tässä on vaikeaa tajuta?
Miesenemmistö on toisaalla ja naisenemmistö toisaalla. Uskallanpa veikata, että siellä missä naisia on vähemmän miehet haluavat sitoutua enemmän.Suomessa on naisenemmistö, pienen pieni sellainen, ainoastaan yhdellä paikkakunnalla. Kaikkialla muualla on enemmän miehiä, myös pk-seudulla.
Naimaikäisissä siis.
Alkoholismi on kansansairaus.
Perheenperustamiseen soveltuvia miehiä on vähemmän, sillä viina vie todella monia miehiä.
Kolmekymppisissä jo näkyy viinan haitat.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Lyön vetoa että deittailee liian tasokkaita miehiä, jolloin on vain ajan kysymys milloin miehen kiinnostus lopahtaa.
On hyvin tyypillistä, että miehet deittailee omaa tasoaan liian paljon alapuolella olevia naisia paremman puutteessa, ja naiset taas jäävät koukkuun tasoaan liian paljon ylempänä oleviin kavereihin. Ja sitten noidankehä onkin valmis.
Eli siis niin miehet kuin naisetkin olettavat olevansa todellista tasoaan parempia. Tosin eri syistä.
Saa sitä sitten ihmetellä miksi pariutuminen on hankalaa, kun kukaan saatavilla oleva kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
24-vuotias ei ole löytänyt sopivaa kumppania? Perkeleet kaikuu Kurikassa.
Pitäisi jokaisen ymmärtää miten epätodennäköistä sen kumppanin löytäminen on eikä se etsimällä löydy. Keskittykää muihin asioihin.
Ei löydy etsimällä eikä etsimättä.
sinkku n40
On myöskin täysin turha puhua mistään taso jutuista koska kukaan ei tiedä näiden miesten " tasoa".
Koko taso höpötys on hölmö, ainakin jos se nojaa johonkin yksittäiseen ominaisuuteen, koska ihminen on kokonaisuus.
Ville Valo ja joku bodari edustavat erityyppejä, ei heitä voi vertailla. Tai vertaa sitä Paula Vesalan ex- miestä Lauri... mikä se oli ;) ja vaikka Mentulaa.
Lauri Tähkä ja Leppilampi ehkä viehättävä useampia kuin nämä ääripäät, mutta komeus on katsojan silmissä.
Tässä nyt vain unohdetaan se, että ihmisen elämäntilannekin voi vaikuttaa siihen haluaako sitoutua.
Jollakin voi olla myös huono kuva parisuhteista ja ei uskalla siksi niihin.
Tämä taso systeemi antaa jotain kuvaa, mutta oikeasti asiat ei ole niin yksinkertaisia.
Nykyisin naisille kelpaavia miehiä on vaan vähemmän. Tinderit, pikadeittaulu ym. on tehneet parinetsimisestä pinnallista shoppailua. Sitoutuminen ei kuulu enää tähän päivään. Lisäksi parisuhteen merkitys on vähentynyt.
Koska tuo juttu on Iidan blogin mainos?
ei oo mikään ihme että miehet kaikkoaa. Hänellä on instagram jossa hän julkaisee että hänelä on joku rintojen alikehitttyyneisyyshäirilö joka on korjattu, ja tubulaariset rinnat. Tietäähän että miehiltä kiinnostus loppu tuohon. Ja on tuosta asiasta lehteenkin antanut haastattelun. Kaikkea ei kannata kertoa ja vielä muistuttaa kaikile siitä.
Eipä hän nyt niitä laihimmista päästäkään olevia ole. Olen itse melkein samaa painoluokkaa, ja kyllä olen huomannut että miehille se on liikaa painoa. Surullista mutta totta. Naisen pitää olla täysin normaalipainoinen eikä grammaakaan yli.
Tässäpä ne syyt tulikin. Sori, mutta totuus.
Varmaan hän jonkun löytää mutta se on siten sielunkumppani.
ylipainoa kilokaan niin miestä et tule saamaan, ainakaan sellaista josta ne hoikat ja tosilaihat tappelee. Muunlaisia kyllä mutta onko se sen arvoista, joillekiin on , joillekkin ei.
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin naisille kelpaavia miehiä on vaan vähemmän. Tinderit, pikadeittaulu ym. on tehneet parinetsimisestä pinnallista shoppailua. Sitoutuminen ei kuulu enää tähän päivään. Lisäksi parisuhteen merkitys on vähentynyt.
Ei vaan oikeaa parisuhdetta etsiviä miehiä on aiempaa vähemmän. Harva nainen haluaa miehen joka on suhteessa ainoastaan säännöllisen seksin takia.
Kyllä kelpaa ainakin minulle. On vain oltava valmis muuttamaan Pirkanmaallle ja asumaan maalla. Yksityisasioista kuten suhteestaan minuun ei saa puhua julkisesti eikä kavereilleen, koska en halua joutua kuulemaan jostain intiimistä asiastani täysin ventovieraalta tai joltain vielä vähemmän joltain tutulta jolle asia ei millään muotoa kuulu.
Aivan liian innokkaalta vaikuttaa. Ja pinnalliselta. "Pukeutui makuuni täydellisesti", "uniformussaan", "täydellisesti sisustettu".. sain vaikutelman että etsii vain puuttuvaa palikkaa täydelliseen blogiinsa. Ymmärrän noita miehiä hyvin, eikä heillä varmastikaan feidaamisen syynä ollut mikään yhtä pinnallinen syy. Ja ainakin kaksi heistä sitäpaitsi ilmoitti rehellisesti etteivät halua suhdetta. Tuntuu että naiselle kelpaisi kuka mies vain - kaikkia miehiä hän kuvaili juuri sellaisiksi mitä oli aina halunnut. Missä kriittisyys? Eivät miehetkään halua olla ketä hyvänsä. Hekin ovat yllättäen tuntevia ihmisiä, jotka haluavat olla erityisiä erityiselle naiselle. Jos takana on jo muutamat treffit niin vika on jossain muussa kuin ulkonäössä.
Itse kavahdan kyllä kaltaistaan ihmistä, joka on valmis heittäytymään täysillä heti kohta uuden ihmisen tavattuaan. Laittaa miettimään, että minkä varaan = itse mielessään luomansa kuvitteellisen ihannehahmon, minkäs muun? Hälytyskellot soivat, jos uunituore tai vain vähän aikaa tapailtu ihminen janoaa vimnaisesti minusta lisää, lisää ja lisää koko ajan, ahdistavuuteen asti, toistelee kiintymystään, vaikka ei voi tietää mihin on kiintynyt. Realistisuus kateissa hyökkijällä. Lisäksi bloggaajat eivät iske. Privaattiasiat pidän mieluusti aivan privaatteina, Fecebookeja sun muita en käytä, enkä tahdo pitentiaalisen kumppanini jakavan minusta mitään, koskaan, missään. En löydä blogistaan myöskään mitään mielenkiintousta, sen syvällisempää. Kokkailut jne. eivät mua kiinnosta. Mielenkiintoa laskevat edelleen kummalliset postauksensa tyyliin:"Sushi kuin kivespussi" tai töksöt, mauttomat ilmaisut kuten:"(jokin minussa) kasvaa kuin syöpä". Listaa voisi jatkaa, mutta parempi vaihtaa radiohiljaisuuteen. Hiljaisuus-vaihteelle vaihtamisessa ei ole mitään raukkamaista, etenkin jos vastapuoli on draamallisesti romahtelevaa sorttia. Miksi hänen pitäisi kuulla litania vioistaan? Hiljaisuus armollisempaa. Ehkä kys. bloggari vielä löytää kaltaisensa, kuvitelmiensa varaan ripustautuvan suhteeseen syöksyjän. Ja tulee onnelliseksi, onnellisemmaksi. Toivottavasti niin käy.
Käväisin Instassaan, kiinnostaa vielä vähemmän. Vaikuttaa hyvin lapsekkaalta ja pinnalliselta ihmiseltä. Ei mitään aitoa kuvista välity. Jos mä menen esimerkiks vaiks luontoon, mä menen kunnon maastokuteissa saamaan sielullisia elänyksiä. Mä en seisoskele silloilla ja puiden juuristoilla harkituissa asennoissa. Tunne-elämän ja arvojen puolella kasvunvaraa, paljon, valitettavasti siltä vaikuttaa.
Minulle tuli Tinderissä pariksi yksi blogin-pitäjä. En todellakaan halunnut päätyä hänen kirjoituksiinsa, joten poistin parin.