Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tämä nuori nainen ei kelpaa miehille?

Kommentit (370)

Vierailija
201/370 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri, ja kaiken järjen mukaan pyrkinyt hakeutumaan korkeasti koulutettujen, hyvin käyttäytyvien ja pukeutuvien, älykkäiden miesten seuraan.

Ehkä ongelma onkin tässä, että hän on luullut löytävänsä älykkäitä miehiä korkeaa koulutustaan esille tuovista miehistä. Jokainen joka on nähnyt edes hieman elämää päiväkodin ulkopuolella on varmasti huomannut, että jos ihmisen ainoa saavutus on koulutus ei hän ole kovinkaan älykäs.

Vierailija
202/370 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, yhdeksän viestiä poistettu, mitäköhän kaikkiea kiinnostavaa jää nyt lukematta?

Vain kylmä totuus ei sen kummempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/370 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin voisiko olla jotakin alitajuista sitoutumuspelkoa. Haluaisi kyllä suhteen, mutta ihastuu vääränlaisiin miehiin,jotta saisi saman tunteen, kuin lapsuudessa. Ja silloin hänelle tulee tunne,että on löytänyt sen puuttuvan osan. Ja ei näe tätä asiaa itsessään. Jokin terapia voisi auttaa näihin tunnetason lukkoihin.

Vierailija
204/370 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa vaikka tuo nainen onkin niin hankala eikä hänen kanssaan jaksa olla pidempään?

Ei kyllä vian täytyy olla miehissä.

Vierailija
205/370 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä toi on sen tyyppinen, että sillä on tarve ottaa useanmin yhteyttä ku sillä miehellä. Sit noi miehet ahdistuu, jos toinen on liian päällekäyvä, tai vaikuttaa epätoivoiselta. Tai sitten vain yksinkertaisesti toi ei oo tavannu sitä, jonka kanssa ne rakastumishormonit alkaa toimimaan.

Vierailija
206/370 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iida on varmasti tyytyväinen siihen näkyvyyteen mitä tämä mainos lehdessä aiheutti.

Taitaa Iidalla olla tuttuja lehdessä, kun näin turhasta asiasta sai näin näkyvän mainoksen.

Vierailija
207/370 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on tavannut useita miehiä, jotka olisivat olleet täydellisiä hänelle. Mutta onko hän ajatellut, oliko hän itse täydellinen näille miehille?

Vierailija
208/370 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä nähty. Tinderissä tullaan pariksi ja heti aletaan puhumaan siitä, että kuinka usein voisi tulla käymään luonani. Luokittelen nämä naiset välittömästi sekopäiksi. Harmi, koska hän oli ulkonäöllisesti minua aika paljon miellyttävä.

Vierailija
209/370 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oli huono sängyssä

Vierailija
210/370 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lievästi ylipainoinen. Väännän perussuomalaista rumaa ruokaa. Luen hirveästi, rikkinäisten halpislukulasien läpi tihrustaen. Viihdyn itsekseni. Usein paremmin kuin seurassa. Pukeudun kirppisrytkyihin, sisustaminen ei voisi vähempää kiinnostaa. Siivoan kyllä, mutten niin piittaa jos onkin pölypalleroita nurkissa, sukkamytty keskellä lattiaa. Tärkeämpääkin on, kuten luonnossa liikkuminen, matkailu, lukeminen, taiteet ja keskustelutuokiot ystävien kanssa. En keskustele ruoasta, meikeistä, muodista, toisten yksityisasioista, ulkonäöistä, vaan jostain ihan muusta. En lakkaa kynsiäni, käy mani-/pedikyyrissä, en edes kampaajalla. Meikkaan jos on juhlat tms. En käytä Facebookia, Instaa, en mitään. Olen mielestäni tylsä, epänaisellinen ja liikapainoinen :D, silti ei ole tosimielellä kiinnostujista ollut pulaa koskaan, eikä minua ole ikinä jätetty. Se jättäjä olen aina ollut minä. Parisuhteessa tällä hetkellä + että 3 työkaveria piirittää. Ehkä Iidan tyyppisten naisten kannattaisi vähän vähentää pätemistään, harkittua lavastemaista söpöstelyä nettiympyröissä, en tiedä. Minulla on itseäni hyvin paljon kauniimpia ystävättäriä, jotka asuvat valkeissa kodeissa harmain lankamatoin, hopeakehyksisin mietelausetauluin, vaaleanpunaisin tyynyripauksin, jotka keittävät kahvinsa hienolla trendikeittimellä ja varmistavat että (sali)vaatteittensa lapuissa lukee jotakin, joka tarkoittaa kallista hintaa. Joiden kynnet ja karvat ja naamamaalit, ilmeet, asennot ja veskat ovat niin kuin pitää, joiden elämä on niin ihanaa ja vauhdikasta ja kaunista (blogeissa) ja joilla on aina kesää, enkeleitä, aurinkoa ja ..ja jotka soittavat mulle sohviinsa romahtaneina säännöllisin, lyhykäisin väliajoin:"Taas se täydellinen mies tuli vastaan. Ja katosi".

Vierailija
211/370 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain hämärää ton vuorovaikutustaidoissa on, koska jos peräjälkeen viisi kundia vetäytyy noin tikkana, niin se on varma merkki jostain mutta mistä. Ensin tuli mieleen, että muija tapailee vääriä kundeja, mutta jutun luettuani ajattelin että hän korjailee parantumatonta isätraumaansa tapailemalla ja kiintymällä henkisesti niihin tyyppeihin, jotka ovat kuin saippuoita - eivät pysy käsissä, mitään ei saa irti ja ovat varmasti menneisyyttä hyvin pitkään. Hän siis etsii isänsä kaltaista julmuria ja yrittää korjata menneisyyden kuvion tulevaisuudessa, mikä ei oikeasti toimi. Kaikkea hyvää hänelle, tiedän miten inhottavalta ghostaaminen tuntuu. 

Vierailija
212/370 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea sanoa kun ei tunne. mutta ottaen huomioon, että samat asiat tapahtuu koko ajan samalle ihmiselle, niin eiköhän se syy löydy siitä muijasta itsestään. tässä se tosin pääsee itse kertomaan omaa versiotaan, joka ei ole välttämättä ihan todenmukainen.

Vierailija
213/370 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ole monimutkainen asia. Lukekaapa alkuperäinen teksti Iidan blogista:

http://www.lily.fi/blogit/iidan-matkassa/kaikki-miehet-jotka-kavelivat-…

Huomaatteko kuvaukset miehistä? Mainitaan pituus, komeus, kalliit illalliset (raha ja status) ja kaikkien naisten haluamat alfamiehen/pelimiehen piirteet kuten "itsevarma" ja "ottaa mitä haluaa".

Blogin kirjoittaminen ei muuta Iidaa tasokkaammaksi tai mielenkiintoisemmaksi. Tavallinen ja vähän pyöreä lastentarhan täti ei muutu seurapiirikuningattareksi bloggaamalla.

Iida haluaa geneettisesti täydellisen, hyväkuntoisen, menestyneen ja luonteeltaan vahvan miehen. Itse hän ei ole mitään näistä. Vaikka pintaa kiillottaisi kuinka, Toyota ei muutu Ferrariksi. Totuus tulee ilmi, ja silloin ne miehet jotka eivät alun perinkin pitäneet häntä vain panona, lähtevät.

Omana itsenään - tavallisena, kivana ja epätäydellisenä hoiva-ammatissa työskentelevänä naisena - Iida menisi loistavasti kaupaksi _tavismiehelle_. Ilman leikkauksia ja ehostusta. Mutta se alfauros haluaa aidon alfanaaraan joka on sitä luontaisesti ja tietää olevansa, ilman tarvetta itsetehostukseen. Sellaiseksi 90% synnytään.

Tulevaisuus kissamummona odottaa.

Vierailija
214/370 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vähän pullukka?

Tosin, oikein kauniit kasvot ja punaiset hiukset (siitä heti plussaa). Jutun perusteella vaikuttaa myös mukavalta.

M

Pullukka? Kaunis, raikas, hoikka nuori nainen. Ja silti täällä läyhätään pullukkuudesta ja siitä että etsii "liian tasokkaita" miehiä. Miesasiamiehet ovat ihan yhtä pahoja kuin telaketjufemakot. Molemmat kuvittelevat olevansa itse viattomia ja kaikki vika on aina vastakkaisessa sukupuolessa. Voi hyvin olla että tällä Iidalla on luurankoja kaapissa tai käyttäytyy jotenkin todella luotaantyöntävästi, sitä emme tiedä. Mutta kyllä noilla miehilläkin saattaa olla itsetutkiskelun paikka tässä yhtälössä. 

Miksi luulet että hän on hoikka?

Sillalla otetty kuva viestii aika voimakkaasti, ettei ole. Vaikka naamasta luulisi.

blogista näkee paremmin, että on aika romuluinen, mutta ei varmaankaan ihan ylipainoinen.

Niinpä tietysti, kiitos. IG:kin löytyi. Ei näytä kroppaansa kunnolla, mutta selvästi on pullukan suuntaan, enemmän kuin hoikan. En lihavaksi sanoisi, mutta ei häntä voi hoikaksikaan kehua, ei sitten millään.

https://www.instagram.com/p/BR41XaUAhh1/ Pullukka

https://www.instagram.com/p/BRzwmqjA5NF/ Pullukka

https://www.instagram.com/p/BOxZpa7DZrL/ Pullukka, vaikka hoikka naama

https://www.instagram.com/p/9gAjE4MpQm/ On muuten todella paljon söötimpi, sympaattisempi ja kauniimpi naamaltaan monessa ig kuvissa, kuin niissä mitkä toimittaja valitsi.

Ei tuon näköinen voi olla ilkeä tai pahansuopa. Pisteet Iidalle, kyllä kelpaisi vaikka vähän ylimääräistä onkin. Minä en kelpaisi hänelle, veikkaisin, ja oma tinderini alaraja onkin 27.

M37

Kävin lukemassa nuo instan kommentit...

Juu, ei kiitos. Ihan kaunis nainen juu, mutta tuo niin kliseinen instaelämä.

Aika rasittavalle tyypille vaikuttaa, tyttöhän hakemalla hakee jotain hyväksyntää.

Suosittelen tuolle naiselle terapiaa.

Vierailija
215/370 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain hämärää ton vuorovaikutustaidoissa on, koska jos peräjälkeen viisi kundia vetäytyy noin tikkana, niin se on varma merkki jostain mutta mistä. Ensin tuli mieleen, että muija tapailee vääriä kundeja, mutta jutun luettuani ajattelin että hän korjailee parantumatonta isätraumaansa tapailemalla ja kiintymällä henkisesti niihin tyyppeihin, jotka ovat kuin saippuoita - eivät pysy käsissä, mitään ei saa irti ja ovat varmasti menneisyyttä hyvin pitkään. Hän siis etsii isänsä kaltaista julmuria ja yrittää korjata menneisyyden kuvion tulevaisuudessa, mikä ei oikeasti toimi. Kaikkea hyvää hänelle, tiedän miten inhottavalta ghostaaminen tuntuu. 

Juuri näin. Itse olen ymmärtänyt etsiväni alitajuisesti kovaa, määräilevää ja jopa ilkeää miestä, koska Isäni oli melko usein sellainen. Luulin, että kun 21-vuotiaana sain ensimmäisen poikaystävän, joka suhtautui muhun tyttöystävänään, etten ketään muuta saisi. Tämä mies (no ehkä 1,5 vuotta vanhempi eli nuori mies) oli usein kova ja ilkeä, ehdottomasti dominoiva. (En ole koskaan pitänyt itseäni yli 5 vuotta vanhemmista miehistä, en vieläkään pidä). Olin tottunut sellaiseen mieheen. Olisi sitten muitakin halukkaita ollut, mutta itsetuntoni oli huono, eikä se vieläkään 45-vuotiaanakaan kovin vahva ole, toki parempi kuin nuorempana.

Vierailija
216/370 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen voi tietää mikä on oma taso? ikä? koulutustaso? BMI?  

Siitä, minkä tasoinen mies on valmis sitoutumaan kanssasi. Kehuista, lahjoista ja seksistä on turha vetää mitään johtopäätöksiä. Naiset eivät tunnu ymmärtävän miehiä ollenkaan. Sitä puolta kannattaa harjoitella.

Vierailija
217/370 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Itse olen ymmärtänyt etsiväni alitajuisesti kovaa, määräilevää ja jopa ilkeää miestä, koska Isäni oli melko usein sellainen. Luulin, että kun 21-vuotiaana sain ensimmäisen poikaystävän, joka suhtautui muhun tyttöystävänään, etten ketään muuta saisi. Tämä mies (no ehkä 1,5 vuotta vanhempi eli nuori mies) oli usein kova ja ilkeä, ehdottomasti dominoiva. (En ole koskaan pitänyt itseäni yli 5 vuotta vanhemmista miehistä, en vieläkään pidä). Olin tottunut sellaiseen mieheen. Olisi sitten muitakin halukkaita ollut, mutta itsetuntoni oli huono, eikä se vieläkään 45-vuotiaanakaan kovin vahva ole, toki parempi kuin nuorempana.

Siis isäni oli melko usein sellainen, en pidä häntä jalustalla vaan kirjoitan hänestä ihan pienellä alkukirjaimella

Vierailija
218/370 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1212121212 kirjoitti:

Ei tämä ole monimutkainen asia. Lukekaapa alkuperäinen teksti Iidan blogista:

http://www.lily.fi/blogit/iidan-matkassa/kaikki-miehet-jotka-kavelivat-…

Huomaatteko kuvaukset miehistä? Mainitaan pituus, komeus, kalliit illalliset (raha ja status) ja kaikkien naisten haluamat alfamiehen/pelimiehen piirteet kuten "itsevarma" ja "ottaa mitä haluaa".

Blogin kirjoittaminen ei muuta Iidaa tasokkaammaksi tai mielenkiintoisemmaksi. Tavallinen ja vähän pyöreä lastentarhan täti ei muutu seurapiirikuningattareksi bloggaamalla.

Iida haluaa geneettisesti täydellisen, hyväkuntoisen, menestyneen ja luonteeltaan vahvan miehen. Itse hän ei ole mitään näistä. Vaikka pintaa kiillottaisi kuinka, Toyota ei muutu Ferrariksi. Totuus tulee ilmi, ja silloin ne miehet jotka eivät alun perinkin pitäneet häntä vain panona, lähtevät.

Omana itsenään - tavallisena, kivana ja epätäydellisenä hoiva-ammatissa työskentelevänä naisena - Iida menisi loistavasti kaupaksi _tavismiehelle_. Ilman leikkauksia ja ehostusta. Mutta se alfauros haluaa aidon alfanaaraan joka on sitä luontaisesti ja tietää olevansa, ilman tarvetta itsetehostukseen. Sellaiseksi 90% synnytään.

Tulevaisuus kissamummona odottaa.

Kävin itsekin lukemassa nyt ensimmäistä kertaa hänen tekstiään ja ihan tottahan tuo on. Miehet kuulostavat sellaisilta, joilla naistarjontaa riittää todella paljon ja siten kyseinen nainen oli vain yksi muiden joukossa ja selvästi miehet olivat yli tämän naisen tason. Toisin kuin naisille, miehille kelpaa vaatimattomampikin nainen seksiin ja muuhun hauskanpitoon, mutta ei heidän kanssaan haluta parisuhteeseen alkaa. Etenkään tällaiset miehet, joille nainen on varmasti myös statuskysymys. 

Hänen tapailemansa miehet ovat stereotyyppisiä jännämiehiä. Jättää itsestään lappuja asuntoon? Tuo kuulostaa jo melkeimpä narsistiselta käytökseltä. Hän mainitsee pitävänsä itsevarmoista miehistä ja tuollainen itsevarmuus tarkoittaa lähes aina myös kusipäisyyttä. Kusipää voi käyttäytyä mukavasti heitä kohtaan, joita heidän kannattaa miellyttää. Sitten kun heitä ei enää kiinnosta miellyttää, niin näkee sen toisen puolen. Siksi naiset aina ihmettelevät miksi oli niin ihanaa ja kaikki yhtäkkiä katosi. Nämä miehet antavat kaiken tai ei mitään ja toimivat näin kaikkia kohtaan. On todella helppo lupailla kaikkea ja siten vaikuttaa ihanalta tyypiltä jos ei koskaan edes aio pitää lupauksiaan. Rehellisen kanssa on laimeammat puheet, mutta hän oikeasti tarkoittaa mitä sanoo. 

Vierailija
219/370 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hulvatonta tämä betamiesten ulina, "pullukka, laskisi tasoaan, mitäs jahtaa liian tasokkaita miehiä, ottaisi kilttimiehen". Samaan aikaan sille betamiehelle kuitenkin kelpaa vain se mallitason alfanainen. Eli ihan yhtälailla kilttimies tavoittelee omaa tasoaan korkeammalla olevaa naista, silti vaan jaksetaan ulista, miten ne alemman tason naisetkin huolivat vain niitä alfoja.

Ja joo, olisi kiva saada joku esimerkki palstamiehiltä, miltä sellainen oikea kaunotar sitten näyttääkään, jos tuo bloggari on vain joku mehhh pullukkatavis. Joku Sofia Ruusila tai Sara Chafak?

Mikä hänessä on mielestäsi erikoista? Ihan tavallinen nainen ikäistensä joukossa. Kaunis hän voisi olla jos olisi hoikka. 

Vierailija
220/370 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma ei ole siinä että nainen ei kelpaa, vaan miehet kokevat suurta painetta elämäntilanteensa vuoksi: esim. työttömyyttä, sairauksia jne, jotka aiheuttaa epävarmuutta seurusteluun. Eihän esim. perhettä voi perustaa, jos ei ole töistä tietoa. He eivät ole valmiita ottamaan sitä rikiä, että pilaavat naisen elämän...

T. M30, joka lopettanut seurustelun samasta syystä. Sairastuin enkä ole enää täysin työkykyinen. Partneri olisi halunnut perustaa perheen, mutta jätin hänet, koska en usko että olisin pystynyt siihen

Ymmärrän täysin. Minulla on sellainen tilanne, että opinnot roikkuu ties kuinka monetta vuotta (ikuisesti gradua vaille valmis) enkä ole saanut töitä. Häpeän työttömyyttä ja sitä, etten ole vieläkään valmistunut. Häpeä on niin kova, että torppaan kaikki alkavat parisuhteeni. Voin ajatella seurustelua vasta sitten kun saan asiani reilaan, eikä tarvitse enää hävetä. En tiedä koittaako se aika koskaan. -N33

Sopivan miehen kanssa pääsisit kyllä häpeästä eroon ja sitten et olisi niin lamaantunutkaan. Gradun tekeminen valmiiksi olisi paljon helpompaa, kun olisi joku, joka tukee ja arvostaa sinua huolimatta siitä, onko sinulla näyttää mitään papereita pätevyydestäsi.

Olen kyllä itsekin samassa ansassa, että en mielestäni voi etsiä naista, koska olen niin huonossa tilanteessa elämässäni. Kuitenkin aina olen saanut asiani parempaan jamaan seurustellessani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi