Miksi tämä nuori nainen ei kelpaa miehille?
Kommentit (370)
Valittaa kuinka häpeillyt rintojaan ja silti on kyllä tiuhaan peitto heilunut. Eikö ollut epäselvää alussa sekin kenen siemenen sai.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma ei ole siinä että nainen ei kelpaa, vaan miehet kokevat suurta painetta elämäntilanteensa vuoksi: esim. työttömyyttä, sairauksia jne, jotka aiheuttaa epävarmuutta seurusteluun. Eihän esim. perhettä voi perustaa, jos ei ole töistä tietoa. He eivät ole valmiita ottamaan sitä rikiä, että pilaavat naisen elämän...
T. M30, joka lopettanut seurustelun samasta syystä. Sairastuin enkä ole enää täysin työkykyinen. Partneri olisi halunnut perustaa perheen, mutta jätin hänet, koska en usko että olisin pystynyt siihen
Miksi sitten aloitat mitään? Olihan sulla nuo ongelmat tiedossa jo ennen suhteen alkua. Itsekästä ja typerää.
No voi olla melko varma, että tuollaisiin blogeihin päätyminen ei kauheasti kiinnosta miehiä ja muija lienee muutoinkin joku somettaja. Ja miksei tässä nyt päde se peiliinkatsominen, syytetään lähinnä miehiä. Täytyy naisessa itsessäänkin olla joku luontaantyöntävä juttu joka ei nyt tässä tule esille. Ehkä jos naisen tapaisi, niin sen näkisi.
Ketjun aloitus on uodelta 2017. Paljon on vettä virrannut Kokemäenjoessa siis. Sen jälkeen avioton lapsi, jonka isää ei tiedä ja sinkkuäidille sulhanen ohjelma. Mitä seuraavaksi?
Iida on luutavasti liian innokas ja takertuva. Miehet ahdistuvat siitä, kun toinen on heti innoissaan? Iida on kyllä pärjäävä ja reipas nainen, mutta aika tilaavievä henkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ketjun aloitus on uodelta 2017. Paljon on vettä virrannut Kokemäenjoessa siis. Sen jälkeen avioton lapsi, jonka isää ei tiedä ja sinkkuäidille sulhanen ohjelma. Mitä seuraavaksi?
Kyllä isä on tiedossa! Ja osallistuu elatukseen.
Vääriä miehiä, kuten ihan alkukommenteissa jo sanottiin. Komeita pelimiehiä, joita ei kiinnosta pysähtyä yhteen makuun kun on koko karkkikauppa auki.
Ihan sivusta vaan. Niin, et jos mä tykkään, mä tykkään ihmisestä. Joku yli- tai alikilo, ei merkitystä, tissien ja perseen mallilla ei merkitystä, hiusten tai ihonvärillä ei merkitystä. Paljolla muulla sit onkin merkitystä. Se paljon ratkaisis tän naisen kohdalla, et mua ei kiinnostais. Tää viimesin veto, vauva ja monta isäehdokasta, kaiken huippu. Horona en eukkoa pidä, mä pidän häntä ihme pikarakastujana, takertuvana hätähousuna, joteski epävakaana, epätoivosena. Ja niin joo, iha liikaa analysointia ja kiihkeetä puimista. Ois ihan relax. Elämä kelluttaa vaikkei niin hirveesti koko ajan miettis ja räpiköis joka suuntaan.