Miksi tämä nuori nainen ei kelpaa miehille?
Kommentit (370)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olisin halunnut kuulla hänestä lisää ja lisää, mutta mitä enemmän minä halusin, sitä vähemmän hän alkoi antaa. Lopulta hänestä ei enää kuulunut, "
Voisiko olla niin, että Iida etenee suhteissaan aivan liian nopeasti? On ihastuneempi kuin tapaamansa mies? Haluaa kovasti parisuhdetta ja kenties melko pian lapsiakin?
Voi olla. MUTTA. Ihmisethän etenevät nopeasti koko ajan. Samana iltana seurustellaan. Viikon päästä yhteenmuutto. Kerrotaan kaikille tässä se on. Lapsi tulee vuoden päästä. Talo hankitaan jne jne. Osa heistä toki eroaakin, mutta ei kaikki. Jos on sen tyyppinen ihminen, että kaipaa tällaista jalat alta -romanssia, voi olla kuluttavaa, jos kukaan ei ikinä hullaannu sinusta.
Itse en halua noin kreisiä alkua suhteelle, mutta tunnistan samoja tunteita - miksi kukaan ei ihastu? Kukaan ei halua tutustua? Kukaan ei odota että lämpenisin? Ja samalla vieressä kaverit löytävät juuri sen mistä itsekin haaveilee. Ottaahan se päähän. Toki tämä tyttö on vielä nuori, mutta itselläni mittarissa 10 vuotta enemmän, eikä ole löytynyt. En yhden yhtä positiivista kokemusta ole saanut kokea.
Enpä tiedä ketään yliopiston tai ammattikorkeakoulun käynyttä alle 28-vuotiasta miestä, joka olisi tuolla tavalla tehnyt. Ja jotenkin en oikein usko, että tämä Iida etsii elämänkumppania jakeluautonkuljettajasta tai sähköasentajasta, jolla on työssäkäyvän rillumarei-sinkkuvuosia ehtinyt olla jo useita ja jotka kokevat hyväksi vakiintua asap.
Tunnen montakin. Yhdessä 1-15 vuotta. Osa näistä suhteista näyttää siis ihan suht kestäviltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olisin halunnut kuulla hänestä lisää ja lisää, mutta mitä enemmän minä halusin, sitä vähemmän hän alkoi antaa. Lopulta hänestä ei enää kuulunut, "
Voisiko olla niin, että Iida etenee suhteissaan aivan liian nopeasti? On ihastuneempi kuin tapaamansa mies? Haluaa kovasti parisuhdetta ja kenties melko pian lapsiakin?
Voi olla. MUTTA. Ihmisethän etenevät nopeasti koko ajan. Samana iltana seurustellaan. Viikon päästä yhteenmuutto. Kerrotaan kaikille tässä se on. Lapsi tulee vuoden päästä. Talo hankitaan jne jne. Osa heistä toki eroaakin, mutta ei kaikki. Jos on sen tyyppinen ihminen, että kaipaa tällaista jalat alta -romanssia, voi olla kuluttavaa, jos kukaan ei ikinä hullaannu sinusta.
Itse en halua noin kreisiä alkua suhteelle, mutta tunnistan samoja tunteita - miksi kukaan ei ihastu? Kukaan ei halua tutustua? Kukaan ei odota että lämpenisin? Ja samalla vieressä kaverit löytävät juuri sen mistä itsekin haaveilee. Ottaahan se päähän. Toki tämä tyttö on vielä nuori, mutta itselläni mittarissa 10 vuotta enemmän, eikä ole löytynyt. En yhden yhtä positiivista kokemusta ole saanut kokea.
Enpä tiedä ketään yliopiston tai ammattikorkeakoulun käynyttä alle 28-vuotiasta miestä, joka olisi tuolla tavalla tehnyt. Ja jotenkin en oikein usko, että tämä Iida etsii elämänkumppania jakeluautonkuljettajasta tai sähköasentajasta, jolla on työssäkäyvän rillumarei-sinkkuvuosia ehtinyt olla jo useita ja jotka kokevat hyväksi vakiintua asap.
Tunnen montakin. Yhdessä 1-15 vuotta. Osa näistä suhteista näyttää siis ihan suht kestäviltä.
Okei, en väitä vastaan :) Mutta ehkäpä tuo Iida tapailee juuri niitä miehiä, joilla ei ole mikään kiire? Mä olen tavannut miehiä, jotka muutaman tapaamisen jälkeen ovat kuvitelleet jo rakastuneensa minuun ja valmiita muuttamaan yhteen kanssani. Tällöin minä peräännyn ja suhde tyssää siihen, koska en ole ollut vielä itse valmis. Mutta he ovat ehtineet elää sinkkuelämää jo useita vuosia ennen tapaamistamme ja sen vuoksi ovat tuntuneet yli-innokkailta. Ihan mukavia ja jopa potentiaalisia parisuhteeseen, mutta eivät he ole ihastuneet tai rakastuneet minuun vaan mielessään minusta muodostaneeseen mielikuvaansa. Rakastuneet rakastumisen tunteeseen eivätkä minuun.
Joku kysyi tasosta. Sitä voi hahmottaa esim. näillä. Tätä kokeiltiin toisella palstalla, miesten testi ei antanut kaikille luotettavia tuloksia mutta naisten testin tulokset pitivät todella hyvin kutinsa naisten itsensä mukaan.
https://heartiste.wordpress.com/dating-market-value-test-for-men/
https://heartiste.wordpress.com/dating-market-value-test-for-women/
Jaahas, yhdeksän viestiä poistettu, mitäköhän kaikkiea kiinnostavaa jää nyt lukematta?
Taisin jopa "keskustella" moden kanssa, kerran sekä hänen viesti että oma vastaukseni ovat hävinneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa nyt, että nämä miehet täällä ei vastaa todellisuutta. Kun katsoo ihmisiä tuolla niin kaikenlaisia tulee vastaan.
Minä pidän suurimpana ongelmana väestön epätasapainoa sekä irtosuhteita.
Valitettavasti moni mies nimenomaan viettää elämässään nuoruuden vain etsien irtosuhteita. Jos siis nainen asuu paikkakunnalla jossa paljon naisia niin ...Naiset lopettakaa irtosuhteet.
Ei moraalisti neuvona vaan ihan miettikää mitä haluatte.Ja älkää jääkö vuosiksi odottamaan jonnekkin naisvaltaiselle paikalle vaan hakekaa mies muualta.
Niin tarkoitat että se on huono juttu että suomessa miehiä on enemmän kaikissa alle 55 ikäluokissa? Olen samaa mieltä, ei ole hyvä asia yhteiskunnallemme.
Mikä tässä on vaikeaa tajuta?
Miesenemmistö on toisaalla ja naisenemmistö toisaalla. Uskallanpa veikata, että siellä missä naisia on vähemmän miehet haluavat sitoutua enemmän.
ex stadinkundi nyt landepaukku kirjoitti:
Mulle kelpaisi tuo pirkko,mutta lasta ei tule ikinä.
enkä kyllä huolisi minkäänlaista akkaa stadista.
20 % miehistä on hänen kohteenaan. Miehiä on Helsingissä hieman naisia vähemmän. Jokaiselle 20 % eliittiin kuuluvalle miehelle on keskimäärin 5 naista. Kun otetaan huomioon kierto, jokainen mies voi valita kymmenistä naisista, jos sattuvat olemaan eliittiä. Joillekin naisille käy kuin Iidalle siinä pelissä, mutta Helsingistä ei voi muuttaa muualle. Vaatimustaso laskee ajan myötä, mutta ei tarpeeksi. Ennustan, että Iida löytää pian poikaystävän, mutta eroaa ja elää keski-iästä lähtien hulluna kissamummona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 sekunnin blogintutkinnan perusteella nainen vaikuttaa hiukan väsyttävältä tapaukselta, sellaiselta tyttöenergia ja söpö elämäntyyli-hypettäjältä, jonka onnenhetki on tehty ruusuntuoksuisesta teekupposesta oman kullan kera ihkupihkuillen samixet villasukat jalassa.
Varmaankin nuo miehet ovat henkisesti uupuneet.
Olettepa te kamalia. 10 sekunnin perusteella teilataan toisen elämä sekä harrastukset ja veikataan, että miehet ovat "henkisesti uupuneet". Nättiin naiseen, joka tykkää leipoa, laittaa ruokaa, jolla on työ ja sen lisäksi vielä kunnianhimoa pitää omaa blogia? Aika julmaa. Miksi pitää etsiä niitä vikoja tuosta naisesta eikä niistä miehistä, jotka ovat olleet henkisesti keskenkasvuisia ja joilla ei ole ollut edes pokkaa rehellisesti lopettaa juttua, vaan ovat jättäneet toisen roikkumaan. En ymmärrä miksi naiset ovat niin ilkeitä toisilleen. Koko tämänkin ketjun pointti on ollut ruotia nuorta naista, joka ei 24v ikään mennessä ole löytänyt elämänkumppaniaan? Kuinka moni samanikäinen mies on?
Minä luin blogia pidempään kuin 10 sekuntia. Blogista sai tietyn mielikuvan, joka ei tietenkään välttämättä vastaa todellisuutta. Kiva blogi, tykkäsin. Mutta en silti osaa nähdä, mihin bloginsa kuvaan sopisi mies. Jäätelöbrunssiinko? Vai syömään raakasuklaatöhnämunia? Kukkia ihailemaan samalla kun juo lattea ja syö suklaata? Mukaan I love me -messuille? Onko blogistin elämässä paikkaa karvaiselle miehelle, joka mieluiten syö kunnon pihvin kuin kukkakaalipizzaa? Miehelle, joka katselee kukkien sijasta tietokonetta tai telkkarista jääkiekkoa? Miehelle, joka katsoo toimintaleffaa ja syö makkararuisleipää, jonka huuhtelee alas oluella? Minulla on blogistin ikäinen poika enkä tosiaankaan osaa sijoittaa metsästyksestä, kalastuksesta, jääkiekosta ja moottoripyöräilystä pitävää poikaani blogin tunnelmaan.
Kyllä ne karvaiset miehet nimenomaan haluaa usein naisellisen naisen. Se, että nainen ei ole äijä viehättää kyllä miehiä.
En mä sitä väittänytkään, etteikö miehet haluaisi naisellisen naisen. Todennäköisesti nuo miehet ovat ihastuneetkin juuri hänen naisellisuuteensa. Mutta onko miehelle mitään paikkaa tämän bloggarin elämässä? Mahtuuko kukaan mies ruuvimeisseleineen ja pelikoneineen tämän naisen ruusunpunaiseen maailmaan? Naisellinen ulkonäkö ja hyvät kokkailutaidot ovat varmasti iso plussa lähes jokaiselle heteromiehelle, mutta meneekö tämän naisen toivoma muu ruusunpunainen elämä miehen näkökulmasta jo vähän överiksi? Eivät nuoret miehet halua elää piparkakkutalossa söpöstelemässä.
Toi veganismi varmasti karkottaa ihan kohtalaisen määrän miehiä...
Ei ulkonäössä näytä olevan sellaista vikaa, että ei kelpaisi monille miehille. Minun makuuni vähän liian pullukka.
Vika on siis luonteessa tai miesvalinnoissa.
Ei ole ainoa. Itsekin ihmettelen paria tuntemaani asiallista ja ihan ok näköistä naista, joilla miesystävät vaihtuvat taajaan. Tuntuu, että niissä ikisinkuissa miehissä sen sijaan on monesti jotain "hassua". Yrittävät äijäillä liikaa, meluavia, pikkuisen epäsiistejä, myöhästelijöitä tms.
Naiset tekee yhtälailla näitä katoamistemppuja ja yhteydenpidon katkaisemista, vaikka kaikki on ollut hyvin. Sattuu joka kerta. Ei mieskään pysty aitoa rakkautta ja kiintymystä lopettamaan tuosta vaan...
12121212 kirjoitti:
Joku kysyi tasosta. Sitä voi hahmottaa esim. näillä. Tätä kokeiltiin toisella palstalla, miesten testi ei antanut kaikille luotettavia tuloksia mutta naisten testin tulokset pitivät todella hyvin kutinsa naisten itsensä mukaan.
https://heartiste.wordpress.com/dating-market-value-test-for-men/
https://heartiste.wordpress.com/dating-market-value-test-for-women/
.
Muistan joskus aikoinaan noita itsekin linkannut.
Tekisin kyllä muutoksia siihen itse, kokemukseni perusteella:
Tinder match% ekana päivänä: 40%
Tinder match% tokana päivänä, kun lisäsin pituuden profiiliin: 5%.
-1 piste ei todellakaan riitä, kaikille alle 175 senttisille.
Kaljukaan ei todellakaan ole age irrelevant. Parikymppisenä se on -5 pistettä, kolmekymppisenä -3, nelikymppisenä -1.
Täytyy miehenä sanoa että olen itsekin joskus laittanut naiselle viestiä jossa olen muoillut suurinpiirtein että minusta ei vaan taida olla seurustelemaan, vaan olen mieluummin yksin tällä hetkellä, ja se oli osittain totta, mutta suurin syy siihen miksi halusin olla yksin sillä hetkellä oli se, että nainen "paljastui" lopulta vaan sellaiseksi joka ei sovi minulle yhtään, en vaan jaksanut tapailla häntä enää.
En voi tietenkään varmuudella sanoa että Iltalehden naisen kohdalla tämä on kaikkien miesten syy aloittaa radiohiljaisuus, mutta ainakin joissakin tällaisissa tapauksessa syy on varmasti ollut oikeasti se, että naisesta on paljastunut jotain mistä mies ei tykkää, mutta mies ei kehtaa sanoa suoraan että jätän sinut koska en halua sinua enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa nyt, että nämä miehet täällä ei vastaa todellisuutta. Kun katsoo ihmisiä tuolla niin kaikenlaisia tulee vastaan.
Minä pidän suurimpana ongelmana väestön epätasapainoa sekä irtosuhteita.
Valitettavasti moni mies nimenomaan viettää elämässään nuoruuden vain etsien irtosuhteita. Jos siis nainen asuu paikkakunnalla jossa paljon naisia niin ...Naiset lopettakaa irtosuhteet.
Ei moraalisti neuvona vaan ihan miettikää mitä haluatte.Ja älkää jääkö vuosiksi odottamaan jonnekkin naisvaltaiselle paikalle vaan hakekaa mies muualta.
Niin tarkoitat että se on huono juttu että suomessa miehiä on enemmän kaikissa alle 55 ikäluokissa? Olen samaa mieltä, ei ole hyvä asia yhteiskunnallemme.
Mikä tässä on vaikeaa tajuta?
Miesenemmistö on toisaalla ja naisenemmistö toisaalla. Uskallanpa veikata, että siellä missä naisia on vähemmän miehet haluavat sitoutua enemmän.
Suomessa on naisenemmistö, pienen pieni sellainen, ainoastaan yhdellä paikkakunnalla. Kaikkialla muualla on enemmän miehiä, myös pk-seudulla.
Naimaikäisissä siis.
Vierailija kirjoitti:
ex stadinkundi nyt landepaukku kirjoitti:
Mulle kelpaisi tuo pirkko,mutta lasta ei tule ikinä.
enkä kyllä huolisi minkäänlaista akkaa stadista.20 % miehistä on hänen kohteenaan. Miehiä on Helsingissä hieman naisia vähemmän. Jokaiselle 20 % eliittiin kuuluvalle miehelle on keskimäärin 5 naista. Kun otetaan huomioon kierto, jokainen mies voi valita kymmenistä naisista, jos sattuvat olemaan eliittiä. Joillekin naisille käy kuin Iidalle siinä pelissä, mutta Helsingistä ei voi muuttaa muualle. Vaatimustaso laskee ajan myötä, mutta ei tarpeeksi. Ennustan, että Iida löytää pian poikaystävän, mutta eroaa ja elää keski-iästä lähtien hulluna kissamummona.
Kaikki bloggarit päätyvät kissamummoiksi. Nuo blogit joissa kirjoitetaan elämän miehen löytymisestä eivät todellakaan pääty siihen että elämän mies löytyy ja tämän kanssa elellään onnellisina elämän loppuun asti Westendin komeimmassa kivitalossa.
Bloggarinaiset tuntuvat pitävän itseään "mielenkiintoisina" - ja siinä asiassa on kaksi ongelmaa.
1. he haluavat mielenkiintoisen miehen, tavalla joka tekee miehestä muidenkin naisten silmissä mielenkintoisen.
2. miesten silmissä bloggaaminen ei tee naisesta mielenkiintoisempaa, vaan siihen vaikuttavat eri asiat.
Nämä naiset tavoittelevat muutenkin itseään tasokkaampia miehiä (siksi "en löydä miestä"-blogia kirjoitetaankin) mutta sitten tajuttuaan olevansa mielenkiintoisia ja uniikkeja bloggareita nostavat rimaa entisestään.
Esim. Iida on tavis. Ilman liiallista skitsoilua saa todella helposti tavismiehen, punaisen tuvan ja perunamaan. Mutta tasokkaisiin miehiin eivät paukut riitä.
"Sitten oli hän, jonka kanssa joimme glögiä aamumyöhään. Hän oli suloinen ja meillä oli mukavaa. Hän pyysi minua Ikeaan ostamaan verhoja. Teimme yhdessä ruokaa. Hän hiljeni, hänen kiinnostuksensa hiipui, kun minun heräsi. Kävin salaa ihastelemassa vaatteita hänen työpaikallaan, jos hän olisi vain sattunut olemaan työvuorossa."
Ei oikein kuulosta hyvältä, valitettavasti.
Hyvin olisi kelvannut yhdeksi yöksi.
Ei kelpaa enää kenellekään kun mainostaa olevansa tuollainen jakorasia.