Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tämä nuori nainen ei kelpaa miehille?

Kommentit (370)

Vierailija
301/370 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1212121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1212121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasoteorioista puhuminen on siinä mielessä turhaa, että ihminen (ei mies eikä nainen) viehäty toisesta sen mukaan, millainen hän itse on. Ts eivät rumat ihmiset viehäty rumista ihmisistä sen enempää kuin kauniitkaan. 

Jos näin olisi, vain kauneimmat pariutuisivat keskenään.

Tosiasiassa on niin että pääsääntöisesti mitä rumempi, sitä laajempi skaala viehättymisessä ja toisekseen sitä suurempi halu antaa tilaisuus ihmiselle joka ei "sytytä" heti. Kuniit ja komeat miellyttävät useampia, tavikset vain taviksia ja rumia, rumat vain rumia (jos heitäkään).

Siksi kauniit naiset yleensä vaativat komeutta ja jalkojen alta viemistä nopeasti, kun taas rumemmat ovat halukkaampia tutustumaan ensin.

Luonnollisesti makuasiat ovat eri juttu, mutta tasoteoriaan niiden vaikutus on +-0. Ehkä kaunis hevarinainen pitää komeaa toimitusjohtajaa rumana mutta komeaa rokkitähteä komeana, kun taas kaunis sihteerinainen kokee päin vastoin. Yhtä kaikki, kaksi kaunista naista pariutuu kahden komean/statuksekkaan miehen kanssa.

En minä ainakaan huomaa katukuvassa mitään selvää yhteyttä miehen komeudella ja naisen kauneudella. Toki ne kaikista rumimmat eivät ole yleensä kauneimpien tai komeimpien kanssa, mutta hyvin harvoin näkee myöskään pariskuntia, joissa molemmat osapuolet ovat selvästi yli keskitason. Mitä yleensä katsoo kauniita naisia, niin he ovat treenattuja ja siten heillä on yleensä treenattu poikaystävä, joka on jykevärakenteinen, mutta kasvoista tämä voi olla hyvinkin vaatimattoman näköinen. Eli ei välttämättä lainkaan kyseisen naisen tasoinen, koska naisella ulkonäön kokonaisarvosana painottuu enemmän vartaloon kuin miehillä. 

ps. viimeinen lause ei ole totta. Miksi muuten kauniilla naisella olisi jykevärakenteinen poikaystävä eikä esim. komeakasvoinen, hyväkuntoinen mutta hoikka ja lyhyt poikaystävä?

Pakkaa sekoittaa lähinnä miehen status, ml. sosiaalinen status. Siksi naisen tason näkee alle sekunnissa, kun taas mieheltä olisi kysyttävä seuraavat kysymykset:

- ammatti, tulot, varallisuus

- sosiaalinen status (kaverien määrä, johtajatyyppi?)

- pokauskokemus, esim. kaatojen määrä

Hyvännäköinen nainen on usein treenaava nainen. Treenaava nainen taas on kiinnostunut harrastuksensa mukaisesti lihaksista ja siten häntä kiinnostaa yleensä myös lihaksikkaat miehet. Eikä edelleenkään naisen ulkonäkö ole suoraan verrannollinen siihen millaisen miehen hän haluaa. 

On paljon treenaamattomia tai vähemmän treenaavia naisia, joille miehessä on kasvot selvästi kroppaa tärkeämpi. Näitä on selvä valtaosa. Riittää, että kroppa ei ole mitenkään erityisen laiha tai lihava. 

Tuo on ehdottomasti totta, että miehen tasoon vaikuttaa todella monet muutkin asiat. Esimerkiksi itse olen ulkoisesti aika viehättävä, joten saan aika paljon katseita jopa todella kauniilta naisilta. Kuitenkaan tämä ei konkretisoidu kovinkaan usein mihinkään, koska en ole läheskään kaikissa tilanteissa itsevarma ja sanavalmis. Toisaalta joissakin tilanteissa olen sitä luonnostaan ja silloin saan melkein naisen kuin naisen kiinnostumaan minusta. Nämä ovat esimerkiksi niitä tilanteita, kun olen kavereiden kanssa jossain ja jonkun kaverini naispuolinen kaveri tulee myös samaan seurueeseen. Kun en ole kahdestaan naisen kanssa, niin pystyn rentoutumaan paljon paremmin ja siten olemaan itsevarma, sanavalmis ja hauska. 

Vierailija
302/370 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän ketjun perusteella korkeatasoisia miehiä viliseen kuin vikkilässä kissoja. Ettäkö nuokin viisi kaikki ovat olleet vain hänelle liian tasokkaita. Aika tyttö sentään on poimimaan tasokkaita miehiä. Mitä se tasokkuus on? Pitkä ja komea lääkäri?

No koska tyttö on itse tavallinen, niin kyllähän siihen yläpuolelle tasokkaampia aika paljon jää.  Ja tasokkaampia löytyy siitä syystä, että he vaihtavat naista usein.  

Työskentelen 18-30 vuotiaiden nuorten aikuisten kanssa. Tämä tyttö on siinä ikäluokassa vähintään 8,5 ellei peräti 9, jos ylipäänsä on pakko antaa ihmiselle arvosana pelkän ulkonäön perusteella. Ilmeisesti te miehet ette edes huomaa niitä oikeasti tavallisen näköisiä naisia. Jos minulla on koolla tyypillinen 15-16 nuoren naisen ryhmä, niin ei siihen todellakaan mahdu kuin 1-2 tämän näköistä naista.

Mutta tietysti jos "tavisnainen" tai "naapurintyttö" on joku scarlettjohansson niin onhan siinä pikkuisen todellisuudentaju vääristynyt.

Katsotko häntä miehen silmällä? Et varmaankaan. Ei tuo millään mikään ysi ole, vaan 7.5 - 8.

Itseni mielestä ihan nätti ja kelpuuttaisin kyllä. Laihduttamalla voisi nostaa pisteensä kahdeksaan ja puoleen, ihannevartalolla hätyyttelisi ehkä jopa ysiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/370 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen voi tietää mikä on oma taso? ikä? koulutustaso? BMI?  

Naisella koulutustaso ei merkitse kovin paljon, paitsi koulutetuille nörttimiehille. Ikä ja BMI ovat kovaa valuuttaa ja naamakauneus tietenkin. Luonteen pitäisi olla mukava ja iloinen, eikä nyrisevä ja nalkuttava bitch face.

Vierailija
304/370 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

gfdgdfgfdg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän ketjun perusteella korkeatasoisia miehiä viliseen kuin vikkilässä kissoja. Ettäkö nuokin viisi kaikki ovat olleet vain hänelle liian tasokkaita. Aika tyttö sentään on poimimaan tasokkaita miehiä. Mitä se tasokkuus on? Pitkä ja komea lääkäri?

No koska tyttö on itse tavallinen, niin kyllähän siihen yläpuolelle tasokkaampia aika paljon jää.  Ja tasokkaampia löytyy siitä syystä, että he vaihtavat naista usein.  

Työskentelen 18-30 vuotiaiden nuorten aikuisten kanssa. Tämä tyttö on siinä ikäluokassa vähintään 8,5 ellei peräti 9, jos ylipäänsä on pakko antaa ihmiselle arvosana pelkän ulkonäön perusteella. Ilmeisesti te miehet ette edes huomaa niitä oikeasti tavallisen näköisiä naisia. Jos minulla on koolla tyypillinen 15-16 nuoren naisen ryhmä, niin ei siihen todellakaan mahdu kuin 1-2 tämän näköistä naista.

Mutta tietysti jos "tavisnainen" tai "naapurintyttö" on joku scarlettjohansson niin onhan siinä pikkuisen todellisuudentaju vääristynyt.

Katsotko häntä miehen silmällä? Et varmaankaan. Ei tuo millään mikään ysi ole, vaan 7.5 - 8.

Itseni mielestä ihan nätti ja kelpuuttaisin kyllä. Laihduttamalla voisi nostaa pisteensä kahdeksaan ja puoleen, ihannevartalolla hätyyttelisi ehkä jopa ysiä.

En tuota ymmärrä minäkään. Tuon ikäisenä omalla luokalla oli:

- upea blondi eloveenatyttö, oikein karikatyyri suomalaisesta naisesta. Ei riittävän siro missiksi, mutta helposti 9/10. Ihan eri planeetalta

- taskuveenus fitnesstyttö. Kauniit kasvot, sileä iho, hyvät muodot ja timmi vartalo. Naisten mielestä ei kaunis ja bimbo, miesten mielestä iloinen ja seksikäs kuin mikä. 9/10

- kasvoiltaan ihan nätti, vähän kuin Iida, mutta ehkä jotenkin maskuliinisempi Mutta se vartalo. Uuh. Kapea vyötärö, napakat tissit ja pyöreä pylly kuin peppukisoista. 8½/10

- hoikka, pitkäsäärinen, nätti, bambimainen, tyylikäs. Naisten silmissä kaunein, eloveenatytön lisäksi. Mutta ei kovin muodokas. 8+/10

Nyt on 4/11 naisista taputeltu. Näiden jälkeen voidaan keskustella mihin väliin Iida sijoittuisi. Ja jos nyt raakataan pois luokan 4 komeinta miestä (meitä oli 13) niin yksikään niistä lopuista ei todellakaan ollut mikään komea alfa.

Vierailija
305/370 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/10 ulkonäöltä ja lopusta vaikea sanoa, onko joku mielenterveystapaus ja kenties narsisti. Blogia luettua ei ainakaan itse tekisi mieli pyytää ulos treffeille.

Vierailija
306/370 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni hän on naamastaan kaunis, mutta näyttää ikäistään vanhemmalta. 24-vuotias, olisin veikannut, että on n. 30-vuotias. Ylipainoa on, pitäisi laihduttaa. Tuohan on sellainen nainen, joka kelpaa perus kilttimiehelle. En tiedä, millaista seuraa hän etsii, ei ehkä tiedä, mitä haluaa, ei tiedä omaa tyyliään/tyyppiään. Hän vaikuttaa myös tylsältä ja vähän "höpsöltä".

Vierailija
307/370 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulipa paha mieli kun luen näitä. Olen about saman kokoinen enkä ollut tajunnut että siksi olen ollut pitkään sinkku kun miehet pitää ylipainoisena :(

Jep, samat fiilikset. Varmaan erakoidun tänne yksiööni enkä edes yritä tavata ketään miestä, kun ainoa kommentti normaalivartalon eri skaaloista on "läski". En todellakaan uskalla näyttäytyä kenellekään vähissä vaatteissa. Myös tästä tytöstä kommentoitiin että painoa on liikaa - eipä ole tällaisella taviksella mitään mahkuja löytää miesystävää :/ --- http://www.boredpanda.com/dachshund-prom-matching-dress-sasha-brenda-si…

Ethän ole tosissasi? Ymmärrät kai, että tälle palstalle kirjoittaa Suomen miehistä vain marginaaliin pudonnut totaalisen naiseton ja ystävätön porukka sekä lauma trollaavia jonneja. Älä rakas sisko anna tämän palstan vaikuttaa itsetuntoosi! :-D

En tarkoita tätä palstaa pelkästään, vaan ihan normaali elämä tukee tätä. Olen 34-vuotias, tätä bloggaria vähän pienempi nainen, eikä yksikään mies ole halunnut mitään kanssani. Se on erikiva hetki kun kuulee nämä palstahaukut päin naamaa, minuun kohdistettuna. Eikä ole vain yksi tai kaksi kertaa. En jaksa enää enkä aio ikinä näyttäytyä kenellekään. Ei ole sen riskin arvoista että saisi taas kuulla olevansa ällöttävä.

Kokeile toista pohjoismaata jos suinkin on mahdollista omalla kohdallasi. Kulttuuri ei loppujen lopuksi juuri eroa muuten kuin että ihmiset ovat positiivisempia. Ontullut paljon enemmän positiivista huomiota miehiltä ja ovat ainakin minun makuuni (sinisilmäinen ja vaalea muutenkin)komeampia keskimäärin kuin suomalaismiehet. Eivätkä he ole yhtä ilkeitä. Ikävää sanoa että omat kokemukset suomalaismiehistä ovat hyvin samantapaisia kuin sinulla eli monet ovat olleet aina arvostelemassa. Täällä miehet tuntuvat sietävän normaalia pyöreämpiä naisia vaikka itse olisivat atleettisia. He kohtelevat myös kuin kukkaa kämmenellä. Uskomaton ero ja tuntuu mukavalta kun omasta mielestä kivan näköiset ja huomattavasti nuoremmatkin miehet katsovat pitkään hymyillen ja avaavat oven. Täällä itse asiassa miehet taitavat kaivata maanläheisiä "tylsiä" naisia, koska monista oman maan naisista on tullut pintaliitäjiä eli on tekonynnet, tekoripset ja tekositäsuntätä.

Harmittaa se kyllä sanoa oman maan kansalaisista negatiivisia asioita, mutta minkäs teet kun kokemukset ovat mitä ovat. Ihan vieraalle naiselle sanovat kuinka ruma läski tämä on. Tuo blogissa oleva nainen kelpaisi täällä mennen tullen kasin/ysin miehille, joita on tuon ikäisiä sinkkuina aivan uskomattoman paljon.

Itselläni on se vika että naama on ok mutta kroppa kuin eri paria eli olen lihava. Suomessa sain kuulla siitä jatkuvasti taikka olin ilmaa. Täällä olen kuullut olevani kaunis kiloistani huolimatta ja että ei kuulemma pyöreys haittaa, onpa enemmän mistä ottaa kiinni. Miksi suomalaismiehet ovat niin negatiivisia ja katkeria? Positiivisuus ja hyvä itsetunto on seksikästä. Pahoittelen jos mielipiteeni menee jonkun itsetuntoon ja ärsyttää. Mutta tämä mielipide perustuu moniin omiin kokemuksiin ohihuutelijoista yms.

Ehkä jollain toisella naisella on parempia kokemuksia.

Vierailija
308/370 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tuntuu olevan heti niin tosissaan ja itseäni se hirvittäisi. On hyvä olla tavoitteita, mutta ei niillä pidä pelotella.

Vierailija
309/370 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylkäystrauma lapsuudesta -> daddy issues. En haluais vetää suoraan johtopäätöstä että on rajatilapersoonallisuushäiriö, mutta ainakin kaikki altistavat tekijät olisi. Ihmissuhteet menee naisilla isän mukaan ja miehillä äidin mukaan. Saattaa "alitajuisesti" hakea miestä jonka tietää tietyllä tasolla olevan ns. hylkäävää tyyppiä, yrittäen ratkaista isäongelman. Se selittäisi niin paljon.

Ensinnäkin hän kokee ihmissuhteet syvällisempinä kuin on, takertuu ja etenee niissä liian nopeasti, tunteet ovat varmaan voimakkaita ja ailahtelevaisia, pelkää kaikista eniten hylkäämistä ja siksi on yliherkkä ja haavoittuvainen ja näkee loukkauksia ja hylkäämistarkoitusta sielläkin missä sitä ei ole. Sitten huomatessaan jotain tällaista toisessa joko taantuu lapsenomaiseen suruun ja epätoivoon ja riittämättömyyteen tai alkaa hanakasti puolustamaan itseään ja syyttämään toista tunteettomuudesta.

Rajatila ei koskaan koe että häntä rakastetaan yhtä paljon kuin hän rakastaa toista. Hän antaa suhteeseen liian paljon, niin paljon, että henkilökohtaiset rajat ovat häilyviä. Hän uskoo, että kaikki ongelmat on ratkaistu jos vain rakastaa tarpeeksi. Se ei mene niin. Toista ei muuteta. Epätoivo kuultaa läpi, kuten ns. kilttimiehillä. Tämä käytös ajaa kaikki paitsi narsistit pois, ja hekin lopulta siirtyvät eteenpäin löytäessään uuden ovimaton/ provosoitavan draaman lähteen. Se on noidankehä- mitä enemmän pelkäät hylkäämistä, sitä todennäköisemmin ajat omalla käytökselläsi toisen hylkäämään sinut. Kun lopettaa suhteen etsimisen, löytää sen. Cliché, I know.

Vierailija
310/370 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

K: Miksi ?

V: Tinder.

Aina löytyy uutta pantavaa, joulukalenterin luukusta. Ei tarvitse sitoutua.

Vierailija
311/370 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiöpsykologi kirjoitti:

Kun lopettaa suhteen etsimisen, löytää sen. Cliché, I know.

Tämä ei pidä paikkaansa. Näin sanovat ne, joiden mielestä puoli vuotta on pitkä aika olla sinkkuna ja "keskityn nyt vain itseeni, en etsi suhdetta ollenkaan". Se ovi on kuitenkin auki.

Jos OIKEASTI lopettaa suhteen etsimiseen, ei löydä mitään. Ei yhtään mitään. Se on loppu siihen paikkaan.

T. 10 vuotta sitten oikeasti lopettanut

Vierailija
312/370 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo taso-teoria toteutuisi oikeassa elämässä, minulla olisi kumppani.

Minun, taviksen, sijasta ei olisi tavismies valinnut päihdeongelmaista yksinhuoltajaa, jolta on lapsi otettu pois, koska ei kyennyt huolehtimaan. Nainen lisäksi nosti miehen tililtä kaikki rahat ja lähti lätkimään. Mutta mies tykkää silti. Ei haitannu pettämiset tai rikollinen elämäntapa.

Minuun yritti kovasti tehdä vaikutusta eräs ulkomaalainen, nuori, komea, hyväkäytöksinen ja lihaksikas mies. Ensimmäisen kerran kun näin hänet, ajattelin heti, että hän haluaa varmaan jonkun fitnesskissan. Tuntui kovin oudolta tutustua häneen, kun oli itse niin tavis. En kuitenkaan huolinut häntä. Näinhän ei voi käydä, mikäli naiset haluavat hyvätasoisen miehen, parempitasoisen kuin itse ovat.

Ja ennen kuin ehditte, en ole ylipainoinen. Kyllä, on pitkät hiukset ja olen alle 175cm pitkä. Enkä ole ruma. Ei ole lävistyksiä enkä vedä perseitä tai ole äijämäinen.

t.

Vierailija
313/370 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keittiöpsykologi kirjoitti:

Kun lopettaa suhteen etsimisen, löytää sen. Cliché, I know.

Tämä ei pidä paikkaansa. Näin sanovat ne, joiden mielestä puoli vuotta on pitkä aika olla sinkkuna ja "keskityn nyt vain itseeni, en etsi suhdetta ollenkaan". Se ovi on kuitenkin auki.

Jos OIKEASTI lopettaa suhteen etsimiseen, ei löydä mitään. Ei yhtään mitään. Se on loppu siihen paikkaan.

T. 10 vuotta sitten oikeasti lopettanut

Luulen että meillä on varmaan eri käsitys "etsimisestä". Tottakai pitää pitää huolta omasta ulkonäöstä ja pitää sosiaalista elämää yllä ja olla silmät auki, mutta sellainen epätoivoinen hakemalla hakeminen harvoin tuottaa mitään kunnon tulosta. Joku saattaa ehkä tehdä kännissä virheen ja erehtyä sänkyyn, jos se on se mitä hakee. Usein ei niinkään. Ihmisiä inhottaa epätoivo, se viestii että ihmisessä on jotain vikaa. Ne ihmiset jotka kiinnostuvat epätoivostasi ei ole niitä ihmisiä ketä haluat elämääsi. Joko haet itelles predatorisen hyväksikäyttäjän tai äiti/isähahmon joka haluaa "auttaa sinua". No thanks.

Vierailija
314/370 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1212121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12121212 kirjoitti:

Joku kysyi tasosta. Sitä voi hahmottaa esim. näillä. Tätä kokeiltiin toisella palstalla, miesten testi ei antanut kaikille luotettavia tuloksia mutta naisten testin tulokset pitivät todella hyvin kutinsa naisten itsensä mukaan.

https://heartiste.wordpress.com/dating-market-value-test-for-men/

https://heartiste.wordpress.com/dating-market-value-test-for-women/

Voi elämä että oli rasittavan pitkä ja turha testi. 32 pojoa sain kaunistelematta, naisena. Oonko sit melko hot, just joo. Miksi käytin aikaa johonkin näin lapselliseen?

Eli 32 - 10 = 22 pistettä? ;)

Testi kertoo hyvin miten paljon sinulla on kysyntää parisuhdemarkkinoilla. Tasostasi voimme myös helposti päätellä realistiset vaatimuksesi miehelle, eli millaisen paketin tasoon vaikuttavia ominaisuuksia saat vaihtokaupassa kauneudestasi.

Nyt voisit huvittaa meitä kuvaamalla viimeisimmät miesystäväsi ja unelmamiehesi, jotta voin onnitella itseäni siitä että  arvasin tismalleen oikein miesmakusi :)

Hmm.

- eka mies sielun kumppani, nörtähtävä älykkö vesikampausmies famtasiakirjojen tankkaaja

- toka ulospäinsuuntautunut luonteeltaan hieman feminiini seuramme

- kolmas narsistinen komea amkin käynyt tradenomi

- unelmamies Edward Norton elokuvassa American History X tai se Wheeler Dealerin kikkarapäinen mekaanikko

- kerropa nyt millainen olen, kaipaan itsekin huvitusta, en vain hatutusta

- en jaksanut tankata liirumlaarum-testiä tarkkaan eli mistä se 10 pojoa vähennetään?

Vierailija
315/370 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1212121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12121212 kirjoitti:

Joku kysyi tasosta. Sitä voi hahmottaa esim. näillä. Tätä kokeiltiin toisella palstalla, miesten testi ei antanut kaikille luotettavia tuloksia mutta naisten testin tulokset pitivät todella hyvin kutinsa naisten itsensä mukaan.

Voi elämä että oli rasittavan pitkä ja turha testi. 32 pojoa sain kaunistelematta, naisena. Oonko sit melko hot, just joo. Miksi käytin aikaa johonkin näin lapselliseen?

Testi kertoo hyvin miten paljon sinulla on kysyntää parisuhdemarkkinoilla. Tasostasi voimme myös helposti päätellä realistiset vaatimuksesi miehelle, eli millaisen paketin tasoon vaikuttavia ominaisuuksia saat vaihtokaupassa kauneudestasi.

Nyt voisit huvittaa meitä kuvaamalla viimeisimmät miesystäväsi ja unelmamiehesi, jotta voin onnitella itseäni siitä että  arvasin tismalleen oikein miesmakusi :)

Hmm.

- eka mies sielun kumppani, nörtähtävä älykkö vesikampausmies famtasiakirjojen tankkaaja

- unelmamies Edward Norton elokuvassa American History X tai se Wheeler Dealerin kikkarapäinen mekaanikko

- en jaksanut tankata liirumlaarum-testiä tarkkaan eli mistä se 10 pojoa vähennetään?

Keleen Samsung vääntää äikän eximiasta kompensaatiopiste-improbaturin. Whatever.

Vierailija
316/370 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1212121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12121212 kirjoitti:

Hmm.

Keleen Samsung vääntää äikän eximiasta kompensaatiopiste-improbaturin. Whatever.

Kaavan mukaan menee. Nuorena kokeillaan kivaa poikaa (luultavasti lukioiässä kun valittavia poikia oli vähän). Kun baari-ikään päästään ja tarjonta lisääntyy, siirrytään niin komeisiin, sosiaalisiin ja itsevarmoihin kuin oma taso riittää. Kun lapsentekoikä lähestyy, ratkaisee miehen koko (geenit) ja raha/status.

Copypastella miljoonien muidenkin naisten ansioluetteloista.

Vierailija
317/370 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulipa paha mieli kun luen näitä. Olen about saman kokoinen enkä ollut tajunnut että siksi olen ollut pitkään sinkku kun miehet pitää ylipainoisena :(

Jep, samat fiilikset. Varmaan erakoidun tänne yksiööni enkä edes yritä tavata ketään miestä, kun ainoa kommentti normaalivartalon eri skaaloista on "läski". En todellakaan uskalla näyttäytyä kenellekään vähissä vaatteissa. Myös tästä tytöstä kommentoitiin että painoa on liikaa - eipä ole tällaisella taviksella mitään mahkuja löytää miesystävää :/ --- http://www.boredpanda.com/dachshund-prom-matching-dress-sasha-brenda-si…

Ethän ole tosissasi? Ymmärrät kai, että tälle palstalle kirjoittaa Suomen miehistä vain marginaaliin pudonnut totaalisen naiseton ja ystävätön porukka sekä lauma trollaavia jonneja. Älä rakas sisko anna tämän palstan vaikuttaa itsetuntoosi! :-D

En tarkoita tätä palstaa pelkästään, vaan ihan normaali elämä tukee tätä. Olen 34-vuotias, tätä bloggaria vähän pienempi nainen, eikä yksikään mies ole halunnut mitään kanssani. Se on erikiva hetki kun kuulee nämä palstahaukut päin naamaa, minuun kohdistettuna. Eikä ole vain yksi tai kaksi kertaa. En jaksa enää enkä aio ikinä näyttäytyä kenellekään. Ei ole sen riskin arvoista että saisi taas kuulla olevansa ällöttävä.

Kokeile toista pohjoismaata jos suinkin on mahdollista omalla kohdallasi. Kulttuuri ei loppujen lopuksi juuri eroa muuten kuin että ihmiset ovat positiivisempia. Ontullut paljon enemmän positiivista huomiota miehiltä ja ovat ainakin minun makuuni (sinisilmäinen ja vaalea muutenkin)komeampia keskimäärin kuin suomalaismiehet. Eivätkä he ole yhtä ilkeitä. Ikävää sanoa että omat kokemukset suomalaismiehistä ovat hyvin samantapaisia kuin sinulla eli monet ovat olleet aina arvostelemassa. Täällä miehet tuntuvat sietävän normaalia pyöreämpiä naisia vaikka itse olisivat atleettisia. He kohtelevat myös kuin kukkaa kämmenellä. Uskomaton ero ja tuntuu mukavalta kun omasta mielestä kivan näköiset ja huomattavasti nuoremmatkin miehet katsovat pitkään hymyillen ja avaavat oven. Täällä itse asiassa miehet taitavat kaivata maanläheisiä "tylsiä" naisia, koska monista oman maan naisista on tullut pintaliitäjiä eli on tekonynnet, tekoripset ja tekositäsuntätä.

Harmittaa se kyllä sanoa oman maan kansalaisista negatiivisia asioita, mutta minkäs teet kun kokemukset ovat mitä ovat. Ihan vieraalle naiselle sanovat kuinka ruma läski tämä on. Tuo blogissa oleva nainen kelpaisi täällä mennen tullen kasin/ysin miehille, joita on tuon ikäisiä sinkkuina aivan uskomattoman paljon.

Itselläni on se vika että naama on ok mutta kroppa kuin eri paria eli olen lihava. Suomessa sain kuulla siitä jatkuvasti taikka olin ilmaa. Täällä olen kuullut olevani kaunis kiloistani huolimatta ja että ei kuulemma pyöreys haittaa, onpa enemmän mistä ottaa kiinni. Miksi suomalaismiehet ovat niin negatiivisia ja katkeria? Positiivisuus ja hyvä itsetunto on seksikästä. Pahoittelen jos mielipiteeni menee jonkun itsetuntoon ja ärsyttää. Mutta tämä mielipide perustuu moniin omiin kokemuksiin ohihuutelijoista yms.

Ehkä jollain toisella naisella on parempia kokemuksia.

Vastasin tähän viestiin, mutta se on ilmeisesti poistettu. Mielenkiintoista. Kerroin vain jo asuvani ulkomailla, mutta että onni ei ole ollut myötä täälläkään. Ja että pahiten minua on loukanneet suomalaiset miehet. Miksi sitä ei saanut ääneen sanoa? Totta se nimittäin on.

Vierailija
318/370 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1212121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12121212 kirjoitti:

Hmm.

Kaavan mukaan menee. Nuorena kokeillaan kivaa poikaa (luultavasti lukioiässä kun valittavia poikia oli vähän). Kun baari-ikään päästään ja tarjonta lisääntyy, siirrytään niin komeisiin, sosiaalisiin ja itsevarmoihin kuin oma taso riittää. Kun lapsentekoikä lähestyy, ratkaisee miehen koko (geenit) ja raha/status.

Copypastella miljoonien muidenkin naisten ansioluetteloista.

Copypastella vetäisit jostain ma-sivustolta. Et sinänsä sanonut yhtään mitään. Entä nuo mies ihanteet? Entä minä, mikä on tasoni? Alkuperäinen linkkisivu on hävinnyt. Mistä vähensit 10 pistettä?

Kaikki nuo miehet tapasin muuten baarissa ja kahta lähestyin itse. En tykkää olla "saalistettavana". Päinvastoin on parempi. Saalistajat ovat yleensä liian maskuliinisia.

Sinkkunainen

Vierailija
319/370 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai voihan olla niin, että kyseinen nainen ei ole luonteeltaan niin mukava kuin antaa ymmärtää. Hän saattaa olla esim. sairaalloisen mustasukkainen, nalkuttava päällepäsmäri, joka on vaan sokea omalle käytökselleen, eikä yhtään tajua miksi suhteet kaatuvat heti alkuunsa.

tai vastaavasti selaa koko ajan somea tai räplää kännykkää eikä ole tilanteessa läsnä, siihen vielä lisäksi selfiet ja muut bloggaus-tarinoinnit missä on oltu jne.

t. kiltti mies

ps. ja tapailee varmasti myös liian tasokkaita miehiä mutta markkina-arvosta täällä ei saa puhua niin ei siitä sen enempää

Vierailija
320/370 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti tyttö, en usko että ongelma on koossa. Mielestäni näyttää ihan sopusuhtaiselta. Lisäksi muutama hoikka kaverini valittaa ihan samasta ongelmasta miesten kanssa, eli tuskin on kokosidonnaista.

Tällaisia tapauksia löytyy paljon lähipiiristä ja sanoisin että kaikkia yhdistää se, että alkuun ollaan tosi "cool", jopa jäisiä, itsenäisiä ja etäisiä. Jonkinlainen suojakuori kai. Sitten kun tutustutaan ja ihastutaan, jopa rakastutaan, nainen uskaltaa näyttää oikean minänsä, joka ei olekaan niin jäinen ja etäinen. Mies taas kauhistuu, koska on ihastunut ihan erilaiseen naiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi