Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tämä nuori nainen ei kelpaa miehille?

Kommentit (370)

Vierailija
321/370 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syiden pohdintaa kirjoitti:

Minä olen lievästi ylipainoinen. Väännän perussuomalaista rumaa ruokaa. Luen hirveästi, rikkinäisten halpislukulasien läpi tihrustaen. Viihdyn itsekseni. Usein paremmin kuin seurassa. Pukeudun kirppisrytkyihin, sisustaminen ei voisi vähempää kiinnostaa. Siivoan kyllä, mutten niin piittaa jos onkin pölypalleroita nurkissa, sukkamytty keskellä lattiaa. Tärkeämpääkin on, kuten luonnossa liikkuminen, matkailu, lukeminen, taiteet ja keskustelutuokiot ystävien kanssa. En keskustele ruoasta, meikeistä, muodista, toisten yksityisasioista, ulkonäöistä, vaan jostain ihan muusta. En lakkaa kynsiäni, käy mani-/pedikyyrissä, en edes kampaajalla. Meikkaan jos on juhlat tms. En käytä Facebookia, Instaa, en mitään. Olen mielestäni tylsä, epänaisellinen ja liikapainoinen :D, silti ei ole tosimielellä kiinnostujista ollut pulaa koskaan, eikä minua ole ikinä jätetty. Se jättäjä olen aina ollut minä. Parisuhteessa tällä hetkellä + että 3 työkaveria piirittää. Ehkä Iidan tyyppisten naisten kannattaisi vähän vähentää pätemistään, harkittua lavastemaista söpöstelyä nettiympyröissä, en tiedä. Minulla on itseäni hyvin paljon kauniimpia ystävättäriä, jotka asuvat valkeissa kodeissa harmain lankamatoin, hopeakehyksisin mietelausetauluin, vaaleanpunaisin tyynyripauksin, jotka keittävät kahvinsa hienolla trendikeittimellä ja varmistavat että (sali)vaatteittensa lapuissa lukee jotakin, joka tarkoittaa kallista hintaa. Joiden kynnet ja karvat ja naamamaalit, ilmeet, asennot ja veskat ovat niin kuin pitää, joiden elämä on niin ihanaa ja vauhdikasta ja kaunista (blogeissa) ja joilla on aina kesää, enkeleitä, aurinkoa ja ..ja jotka soittavat mulle sohviinsa romahtaneina säännöllisin, lyhykäisin väliajoin:"Taas se täydellinen mies tuli vastaan. Ja katosi".

Ihan parasta tekstiä, rupea kirjailijaksi! Luonnossakin olet varmasti hauskaa seuraa. Kiitos viestistäsi, tulin siitä hyvälle tuulelle.

Vierailija
322/370 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin tähän viestiin, mutta se on ilmeisesti poistettu. Mielenkiintoista. Kerroin vain jo asuvani ulkomailla, mutta että onni ei ole ollut myötä täälläkään. Ja että pahiten minua on loukanneet suomalaiset miehet. Miksi sitä ei saanut ääneen sanoa? Totta se nimittäin on.[/quote]

Ei saa sanoa ei. Arvasinhan minä että joku tuohtuu oikein kunnolla tekstistäni ja se poistetaan.

Mutta kuten jo aiemmin totesin nämä ovat omia kokemuksiani. Mutta samaa olen kuullut erittäin monelta muultakin naiselta. Se on se kurja yleinen negatiivisuus tosiaan.

Täällä minua kohdellaan paremmin ja se on vain yksinkertainen tosiasia. Aiemmin kun olen katsonut noita tason vertauskuvia niin olen niiden mukaan 4, koska olen lihava. Kun siitä jatkuvasti kuulee vaikka yrittäisi tehdäkin sen eteen jotain niin kyllä se vain lannistaa. Nyt kun ei ole sitä jatkuvaa negatiivisuutta ympärillä niin oma liikunnallinen aktiivisuuteni on lisääntynyt enkä enää pelkää mennä lenkille jos joku näkee.

Tuo blogin tyttö on mielestäni ihan nätti ja normaali. Hän on tosin vielä nuori ja on aikaa löytää kumppani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/370 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta seuranneena usein nykynaiset haluavat miesorjan. Säälittää lapsiperheet, joissa äiti harrastaa, shoppailee ja on aina illalla väsynyt, jos sattuu olemaan kotona. Sitten mies hoitaa koko jodin ja lapset ja lastenn harrastukset yms.

Miehet alkavat myös tietämään tämän ja ovat erittäin varovaisia solmimaan suhteita.

IhanTASA-arvoa kannattava nainen olen.

Vierailija
324/370 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas joku sinkkuelämää hömpän kasvattama muija, "elän kuin carrie", no elä vaan. Blogin sisältö, mitä se on? Ihan täyttä naivia roskaa, ei miehiä kiinnosta tuollaiset pikkutytöt millään tasolla..

Muija on ihan sekaisin päästään ja elämän realiteeteista.

Kyllä on ihan hömppää, jos elelee kuin Carrie ja vielä enemmin on hömppää, jos joku mies edes tietää, kuka on tuo "carrie":DDDDDDDDDD

Vierailija
325/370 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työskentelen 18-30 vuotiaiden nuorten aikuisten kanssa. Tämä tyttö on siinä ikäluokassa vähintään 8,5 ellei peräti 9, jos ylipäänsä on pakko antaa ihmiselle arvosana pelkän ulkonäön perusteella.

No joku raja tähän ylistykseen on sentään laitettava. Kyseinen neiti ei ole missään tapauksessa lähelläkään ysiä ulkonäön puolesta. Kuutonen olisi lähempänä totuutta, ihan tavallisen näköinen. En tiedä, minkä kuvan perusteella tuo yllä oleva on sanottu, mutta oli kyllä ihan täyttä hölynpölyä, jos arvon vierailija on vilkaissut useamman kuvan neidin Instagramista.

Ja en sano, että tämän naisen tai kenenkään muunkaan pitäisi olla 9 tai 10 tai 4 tai 3. Itselleni merkitsee paljon enemmän muut ominaisuudet. Piti kuitenkin kommentoida tuota aivan tolkutonta yliarviointia. Hyvänen aika sentään, näen lukuisia paremman näköisiä naisia tuossa ikähaarukassa joka kerta kun käyn ruokakaupassa!

Vierailija
326/370 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, mitä te teette?

Tässä on nättejä nuoria naisia ja haukutte heitä.

Ei se oma tyttöystävä tule haukkumalla.

Olen oikeasti luullut, että palstalla on vilpittömästi yksinäisiä kundeja jotka toivovat tyttöystävää.

Nyt vähän paljastuu tämä kuva.

Ehkä itse kun enää ole nuori ja nätti niin näen nuoret erillätavalla.

Nuorilla naisilla on muutenkin yleensä suhteettoman suuri itsekritiikki.

Vierailija
327/370 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä miten ihmiset täällä vääntävät että naisen ulkonäkö on syy. Hyvä ihme sentään, rumempia ihmisiä on parisuhteissa paljon, eikä se nyt ole lainkaan oleellista, onko tuo nainen superkaunis vai tavis. Suurin osa ihmisistä ei ole ihan niin kranttuja ulkonäön suhteen kuin mitä täällä väitetään, eikä mieti markkina-arvoja.

Sinänsä se, että vika on hänen miesvalinnoissaan voi hyvinkin olla syy. Tarinasta ei saa tarpeeksi tietoa siitä millaisia nuo miehet ovat olleet. Useinkaan huonot valinnat eivät ole tietoisia, mutta on täysin mahdollista, että kyseisiin miehiin terveellä itsetunnolla varustetut eivät edes ihastuisi (tarkemmin itsekään tietämättä, miksi, samaten kuin Ida ei varmaan osaa analysoida miksi halusi juuri heidät). Välttelevyys tai epäluotettavuus on todennäköisesti käynyt ilmi jo ennen ghostaamista, mutta tavalla jota Ida ei ole huomannut tai halunnut huomata.

On totta, että kyllä aikuisen ihmisen pitäisi osata hieman miettiä jo hyvissä ajoin mitä haluaa tai haluaako mitään, ja lakata jahtaamasta virvatulta ja ghostata sitten, kun ei osaa selittää miksi alkoikin yhtäkkiä ahdistaa. Ghostaaminen on teini-ikäisen tasoista käytöstä. Se, että osa ihmisistä on niin tunneälyttömiä, etteivät tätä asiaa ole itselleen osanneet selvittää eivätkä osaa miettiä elämää yhtä päivää pidemmälle, ei kuitenkaan ole Idan vallassa, ja ainoa asia minkä hän voi tehdä on harjoitella parempien miesten löytämistä ja tunneälykkyyden tunnistamista. Ehkä hänen lähtökohdistaan tämä on mahdollista vain ensin kantapään kautta tulevan opin myötä. Ida on vielä nuori ja hänelle on täysin mahdollista jopa todennäköistä vielä onnistua suhdekuvioissaan.

Vierailija
328/370 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yritetään syyllistää tuota naista siitä että miehet ghostaa. Väitetään että nainen ei ollut riittävän kaunis tai riittävän laiha niin mies ghostasi. Tai nainen oli liian ripustautuva niin mies ghostasi.

Ghostaaminen on kuitenkin tässä casessa ollut miehen teko ja miehen valinta. Syy ei ole ollut naisessa millään tavalla, vaan siinä miehessä itsessään. Tietyntyyppisen miehet ghostaa (ja tietyntyyppiset naiset myös). Aika moni on sen tyyppinen ihminen, että mieluummin pakenee kuin sanoo suoraan missä vika.

Tämän tapauksen naisen oma syy on ollut se, että hän on valinnu ghostaamiseen taipuvaisia miehiä itselleen. Mutta syys ghostaamiseen ei ole tässä naisessa. Nämä kyseiset miehet ovat ghostanneet ennenkin ja/tai tulevat ghostaamaan uudelleenkin.

Toki naisessa voi olla syytä siihen että hänet jätetään. Mutta ei ulkonäkö ole syy siihen että joku jättää hänet 2 kk seurustelun jälkeen. Ulkonäön takia kaikki ei hänestä alunperinkään kiinnostu, mutta jos mies on jo ihastunut kyseisen näköiseen naiseen niin ei ulkonäkö sitten enää muodostu jättämisen syyksi.

Vierailija
329/370 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/BR41XaUAhh1/

Jo pelkästään tämän kuvan nähneenä voin sanoa että täysi turnoff.

Edellytän naiselta kroppaan panostamista. Tuolle on ruoka maistunut liian hyvin.

Liitäpä sivukuva omasta vartalostasi tähän.

Vierailija
330/370 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas voi lukea miten susia naiset ovat toisilleen. Nainen on haukuttu maanrakoon ja miehet ylistetty tasokkaiksi.

Vierailija
331/370 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yritetään syyllistää tuota naista siitä että miehet ghostaa. Väitetään että nainen ei ollut riittävän kaunis tai riittävän laiha niin mies ghostasi. Tai nainen oli liian ripustautuva niin mies ghostasi.

Ghostaaminen on kuitenkin tässä casessa ollut miehen teko ja miehen valinta. Syy ei ole ollut naisessa millään tavalla, vaan siinä miehessä itsessään. Tietyntyyppisen miehet ghostaa (ja tietyntyyppiset naiset myös). Aika moni on sen tyyppinen ihminen, että mieluummin pakenee kuin sanoo suoraan missä vika.

Tämän tapauksen naisen oma syy on ollut se, että hän on valinnu ghostaamiseen taipuvaisia miehiä itselleen. Mutta syys ghostaamiseen ei ole tässä naisessa. Nämä kyseiset miehet ovat ghostanneet ennenkin ja/tai tulevat ghostaamaan uudelleenkin.

Toki naisessa voi olla syytä siihen että hänet jätetään. Mutta ei ulkonäkö ole syy siihen että joku jättää hänet 2 kk seurustelun jälkeen. Ulkonäön takia kaikki ei hänestä alunperinkään kiinnostu, mutta jos mies on jo ihastunut kyseisen näköiseen naiseen niin ei ulkonäkö sitten enää muodostu jättämisen syyksi.

Tää on just näin. Noi ghostaajat on epävarmoja miehiä. Jos tutut kuuntelee heidän juttuja uusista naisista kielipitkällä ne luulee olevansa jotain. Tää nainenhan on siis hyvännäköinen kun on kelvannut. Se et jonkun pitäis noille miehille kertoa et ei hei kiinnosta et hypit kukasta kukkaan. Toi ei tee susta, tavismiehestä alfaa vaikka luulet niin.

Vierailija
332/370 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan rintojensa epämuodostuma vaikuttaa ?

Vierailija
333/370 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voikohan rintojensa epämuodostuma vaikuttaa ?

EEIIIIIIIIi. MITES SE NYT  VOIS? (sarkastisesti)

ja vielä vähemmän kun postaat itsestäsi alastonkuvia rinnoistasi ennen leikausta ja leikauksen jälkeen ja muitakin puolipukeisia kuvia jos keho ei ole 9 tai 10 luokkaa, niin kuin nykypäivänä mediassa ainoastaan esitellään.

Vierailija
334/370 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon kysymys on erikoinen, koska tämä nainenhan on kelvannut varsin monellekin miehelle. Kahdessa vuodessa jo viidelle. On myös oletettavaa, että noiden viiden lisäksi nainen on treffaillut paljon muitakin miehiä. Sellaisiakin, joille olisi varsin hyvin kelvannut, mutta miehet eivät kelvanneet hänelle. Ongelmahan tässä ei ole kelpaaminen vaan se, miksi nuoret miehet eivät tuossa iässä halua vielä vakiintua. Voin kertoa, että eivät he halunneet 80- ja 90-luvullakaan. Nuorena lähdetään suhteisiin paljon kevyemmin, koska ei ole tarkoituskaan, että suhteesta tulisi elinikäinen. Pidetään hauskaa sen aikaa kuin hauska kestää ja sen jälkeen jatketaan matkaa. 

Vierailija
335/370 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lunavia kirjoitti:

Vastasin tähän viestiin, mutta se on ilmeisesti poistettu. Mielenkiintoista. Kerroin vain jo asuvani ulkomailla, mutta että onni ei ole ollut myötä täälläkään. Ja että pahiten minua on loukanneet suomalaiset miehet. Miksi sitä ei saanut ääneen sanoa? Totta se nimittäin on.

Ei saa sanoa ei. Arvasinhan minä että joku tuohtuu oikein kunnolla tekstistäni ja se poistetaan.

Mutta kuten jo aiemmin totesin nämä ovat omia kokemuksiani. Mutta samaa olen kuullut erittäin monelta muultakin naiselta. Se on se kurja yleinen negatiivisuus tosiaan.

Täällä minua kohdellaan paremmin ja se on vain yksinkertainen tosiasia. Aiemmin kun olen katsonut noita tason vertauskuvia niin olen niiden mukaan 4, koska olen lihava. Kun siitä jatkuvasti kuulee vaikka yrittäisi tehdäkin sen eteen jotain niin kyllä se vain lannistaa. Nyt kun ei ole sitä jatkuvaa negatiivisuutta ympärillä niin oma liikunnallinen aktiivisuuteni on lisääntynyt enkä enää pelkää mennä lenkille jos joku näkee.

Tuo blogin tyttö on mielestäni ihan nätti ja normaali. Hän on tosin vielä nuori ja on aikaa löytää kumppani.

Kiva kuulla että muualla sulla on mennyt paremmin. Mä en oo löytänyt seuraa edes täältä Keski-Euroopasta enkä Euroopan ulkopuoleltakaan, tosin ilkeitä nämä miehet eivät ole olleet. Kunhan vain eivät tykänneet minusta romanttisesti, mutta pahaa sanaa eivät ole sanoneet.

Mutta näissä keskusteluissa tulee usein kuultua kommentteja tyyliin "itseluottamus on kaiken aa ja oo, oot vaan itsevarma niin kyllä miehet kiinnostuu". Tosi reilua, kun ne miehet on sen itsevarmuuden tuhonneet, ja nyt pitäisi kuitenkin lähestyä heitä 100-prosenttisella varmuudella? Kuinka monta kertaa kukaan haluaa kuulla vähissä vaatteissa olevansa ällöttävä, ruma, läski, epäviehättävä - miks sun tissit on tollaset, onksun iho aina tän värinen, hmmm vaatteet päällä näytit ihan hyvältä...

En jaksa, ei kiinnosta. Miehet saavat loukata ihan jotakuta muuta tästä eteenpäin.

Vierailija
336/370 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kehityshäiriö sillä on rinnoissa? En jaksa lukea tuota blogia.

Vierailija
337/370 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin 

Vierailija
338/370 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vääristynyt minäkuva ja heikko itsetunto.

Vierailija
339/370 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panisin 

Kyllä minäkin ottaisin fuck buddyksi jos vielä osaa laittaa ruokaa :)

Vierailija
340/370 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tubulaariset rinnat. Ihan asiallisesti niistä kertoo ja myös korjausleikkauksista. Tällä tuskin on mitään tekemistä miehenhakuprojektin kanssa, ja varmasti toimii oivallisena vertaistukena muille naisille joilla on sama ongelma.

Ja kuten arvata saattaa, hän on saanut elämänsä aikana todella ilkeitä kommentteja rinnoistaan. Ja kertoo muuten että silloinen miesystävä ei olisi halunnut että hän korjauttaa ne (rasvansiirrolla). Tunnen erään rintaongelmasta kärsineen, ja tässä onkin se ilkeä kaksiteräinen miekka, että toisaalta rinnoista piikitellään ja kysellään, mutta toisaalta ihmiset moraalisesti tuomitsevat korjausleikkaukset turhamaisuutena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi