Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, suututko jos mies haluaa ehdottomasti isyystestin?

Vierailija
04.05.2017 |

Otsikko

Kommentit (254)

Vierailija
1/254 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, miksi pitäisi suuttua. Parempi varmistaa aina.

Vierailija
2/254 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Kysy kuitenkin omalta vaimoltasi koska hän tietää oman suuttumisherkkyytensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/254 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kuulua automaattisesti neuvolan palveluihin.

Vierailija
4/254 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisimme olleet yhdessä jo kauan ilman pettämisepäilyjä, ja selkeästi sovittu, että yritetään perheenlisäystä niin kyllä suuttuisin.

Vierailija
5/254 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mukavalta tuntuisi, vihjailu siitä että olet pettänyt.

Pitkässä suhteessa saattaisin vähän suutahtaa, toki suostuisin koska itse tietäisin varmasti.

Yhden illan jutun/lyhyen suhteen kohdalla olisi täysin ymmärrettävää varmistella. (Ja kyllä, yhden illan jutullekin kertoisin, olettaen että tietäisin miten saada yhteyden, ja sovittaisiin aikooko olla elämässä mukana yms.)

Vierailija
6/254 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaatis.

Vierailija
7/254 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä. Lapset ovat niin isänsä näköisiä ja kaikkien näiden vuosien jälkeen jos mies nyt alkaisi jauhaa siitä, alkaisin ensin ihmettelemään. Sitten kysyisin miksi hän haluaa tuhlata siihen rahaa ja kysyisin miettiikö hän avioeroa, vai miksi yhtäkkiä asia halutaan mustana valkoiselle ja väittääkö hän minua petturiksi. Voi olla, että keskustelusta tulisi riita ja suuttuisin oikein kunnolla lopulta.

Sitten sylkäisisin purkkiin ja sanoisin, että testaa pois jos kerran hänellä ei ole tärkeämpiä asioita mihin laittaa rahansa.

Vierailija
8/254 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen mitään lupia tarvita, jos omalta lapselta ottaa vanupuikolla posken sisäpuolelta näytteen ja lähettää sen johonkin testattavaksi.

Vierailija
9/254 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei välitä, koska siittiöt on sen verran pieniä asioita!

Vierailija
10/254 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittaisin hänet mielentilatutkimuksiin.

Vierailija
11/254 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suuttuisi mutta olisi se merkki ettei luota. Ja miettisin mahtaako ukko itse ollakin petturi jos on noin vainoharhainen.

Meillä lapset on tekemällä tehty eikä tullut mieleenkään vieras muna siinä vaiheessa eikä kyllä ennen tai jälkeenkään.

Olen ollut 100% uskollinen.

Vierailija
12/254 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuisi kovasti siitä, miten asia esitettäisiin.

Jos mies toisi arasti ilmi, että vaikkei hänellä olekaan mitään syytä epäillä, on vauvan syntyminen tyhjästä niin ihmeellinen ilmiö ja jo lapseen kiintyminen suuri heittäytyminen tuntemattomaan, että hän haluaisi vaan olla 100% että lapsi on hänen - en varmaan suuttuisi. Pitäisi omituisena, mutta ei minulla olisi syytä suuttua.

Mutta jos mies silmät tummina vaatisi isyystestiä, koska ei uskoisi minun olleen uskollinen, ja kehittelisi jonkinlaisia ihmeellisiä teorioita lapsen mahdollisesta "oikeasta" isästä, loukkaantuisin kyllä kovasti. Ei silti olisi syytä kieltäytyä, mutta arvioisin kyllä suhteemme laatua kriittisesti.

Vierailija
13/254 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suuttuisi mutta olisi se merkki ettei luota. Ja miettisin mahtaako ukko itse ollakin petturi jos on noin vainoharhainen.

Meillä lapset on tekemällä tehty eikä tullut mieleenkään vieras muna siinä vaiheessa eikä kyllä ennen tai jälkeenkään.

Olen ollut 100% uskollinen.

Sama. Alkaisin epäillä miehen uskollisuutta jos testin haluaisi.

Vierailija
14/254 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin ensin möksähtää hieman. Mietittyäni asiaa, en näe syytä suuttua. Näinhän mäkin sitten saisin varmuuden, että hän on lastemme isä varmasti, eikä avaruuden olion.

Vierailija
15/254 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No loukkaantuisin. Kyllähän se, että muksu ei olisi hänen, tarkoittaisi, että olisin pettänyt häntä. Mielestäni loukkaantuminen on ihan luonnollinen reaktio aiheettomiin petollisuusepäilyihin.

Vierailija
16/254 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi oli hyvä pointti, että itse uskottomat ovat yleensä niitä, jotka epäilevät muita uskottomiksi.

Vierailija
17/254 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin, että onko sisko mennyt lavertelemaan. Perkele Ritva, sanoin että tästä ei sit mainita kenellekään!

Vierailija
18/254 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen oikeusturvan mukaan pitäisi aina testata onko vanhemmat hänen vanhempiaan.

Kauhea tilanne kun aikuisena huomaa, ettei olekaan sama veriryhmä ym.

Näitä vauvan vaihtumisiakin on ollut.

Lapsilla on oikeus tietää hänen oikeat vanhempansa-myös homoperheissä.

Vierailija
19/254 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyspäinen ihminen tunnistaa kyllä jälkeläisensä. Meidän suvussa ainakin kulkee vahvoina tietyt piirteet, et jos ei omaa jälkeläistä tunnista..

Vierailija
20/254 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aikalailla tilanteesta todennäköisesti olisin suuttunut silloin kun lapset olemme saaneet. Mutta raskauksia ei millään muotoa useamman vuoden yrityksen jälkeen olisi voinut yllätys raskauksiksi.