Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, suututko jos mies haluaa ehdottomasti isyystestin?

Vierailija
04.05.2017 |

Otsikko

Kommentit (254)

Vierailija
61/254 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran ketjun äitylit on niin varmoja miehensä lapsen isyydestä, en ymmärrä miksi testistä pitäisi suuttua?

Sinä voisit käydä sukupuolitautitesteissä kerran kuukaudessa ja antaa vaimon tutkia päivittäin puhelimesi, koska sinulla ei ole mitään salattavaa. Joku paikannussysteemi kännykkässäsi olisi kanssa kiva, sehän ei haittaa, että vaimo tietää aina, missä olet.

Puhelimessani on viestejä, jotka lähettäjä on tarkoittanut vain minun luettavakseni. En voi pettää heidän luottamustaan ja nataa jonkun muun lukea niitä. Ja jos sukupuolitautitestit onnistuvat niin, että minä annan näytteen kotona, ja vaimo toimittaa sen eteenpäin ja kustantaa testit itse, niin minun puolestani saa teettää niitä vaikka joka päivä. 

Mutta vakavasti ottaen, tässä on kyse loppuelämän sitoutumisesta lapseen, joten kerran nykytekniikka mahdollistaa isyyden varmistamisen, niin en ymmärrä miksei sitä saisi hyödyntää. Tuskinpa vaimo on pettänyt, mutta ei se koskaan mahdotonta kuitenkaan ole. 

Vierailija
62/254 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tilanteesta. Jos eläisin jossain on-off suhteessa tai vapaana liihotellen niin hyvin ymmärrettävää.

Mutta jos tuo siippani, jonka kanssa on 10 vuotta yhdessä kuljettu, ja kaksi lasta jo yhdessä pukattu, alkaisi isyystestejä vaatimaan niin loukkaantuisin kyllä. Lähtökohtaisesti parisuhteessa pitäisi olla luottamus toiseen, ei siinä muuten järkeä ole.

Juu, naisethan ovatkin aina niin luottamuksen arvoisia. Mitä väliä jos elättelee käenpoikasta 18 vuotta omanaan. Tämän palstan naisten juttujen ansiosta ei yhdenkään suomalaisen miehen tulisi IKINÄ luottaa suomalaiseen naiseen.

Hohhoijjaa. Etkai sä kaikkien naisten kanssa ole sitä lasta tekemässä, vaan oman rakkaan kumppanin toivottavasti. Se on silloin ihan sama mitä muut naiset tekee. Aika huono lähtökohta parisuhteelle saatikka perheen perustamiselle, jos leimaa toisen omien stereotypioiden pohjalta - ilman että toinen antaa minkäänlaista aihetta. Totahan voikin sitten jatkaa loputtomiin. Asioiden kyttäämistä ja tarkistelua. Ettei toinen vaan valehtele mistään.

Mitäs jos mua naisena risoisi se että saatan olla miehelle raskaana, samalla kun se perkele paneskelee ympäriinsä ja tekee jonkun toisenkin raskaaksi. Tommosia tuulella käyviä munia kun on suomalaisissa miehissä pilvin pimein. Elä siinä sitten, 18 vuotta yyhoona kun toinen kusetti perhe-elämään. Saako miehen köyttää patteriin odotusajaksi ja kastroida kun vauvan on ulos pullauttanut? Ettei vaan ole kohta jotain lehtolasta jaloissa pyörimässä, joka toinen viikko seuraavat 18 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/254 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä anoppi epäili, että kolmas lapsemme ei ole hänen poikansa. Syyksi hän sanoi, että lapsemme ei muistuttanut ketään niin hänen, kuin appiukonkaan sukulaisista. Lapsi olisi kuulema pitänyt testata, koska eiväthän hekään välttämättä silloin olleet tämän isovanhempia.

Kun anoppi pienessä hiprakassa tämän minulle puhui, oli poika noin 5 kk vanha ja kaksi vanhempaa lastamme olivat 3 ja 5 vuotiaat. Olin heidän kanssaan ollut aina kotona ja sitä ennen olimme mieheni kanssa olleet yhdessä yli kymmenen vuotta, joten tämä anopin vuodatus iski lujaa. Mieheni ei silloin paikalla ollut. Pystyin siinä tilanteessa sanomaan anopille vain, että tee testit.

Testejä ei tehty, mutta tästä on jo yli kymmenen vuotta aikaa ja en ole asiaa todellakaan unohtanut vaikka anopin kanssa väleissä olemmekin. Poika oli pienenä kuin suoraan minun isäni kopio, mutta nyt koululaisena hän on taas niin ilmetty isänsä, että sokeakin sen huomaa. Jostakin syystä pojan ja mummon välille ei ole ikinä muodostunut kovin hyvää suhdetta ja oikeasti en ole sitä pyrkinyt omalta osaltanikaan parantamaan. Oikeastiko anoppi ajatteli, että olisin kahden pienen lapsen kotiäitinä mennyt sääriäni aukomaan jollekin vieraalle miehelle? Heti tuli mieleen, että onko hänen kaikki lapsensa appiukon lapsia vai mistä tämä ajatus oikein sai alkunsa.

Ei vielä ole myöhäistä. Voit itsekin kysyä anopiltasi, kuka miehesi isä oikeastaan onkaan. Ehdota myös isyystestejä.

Vierailija
64/254 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tilanteesta. Jos eläisin jossain on-off suhteessa tai vapaana liihotellen niin hyvin ymmärrettävää.

Mutta jos tuo siippani, jonka kanssa on 10 vuotta yhdessä kuljettu, ja kaksi lasta jo yhdessä pukattu, alkaisi isyystestejä vaatimaan niin loukkaantuisin kyllä. Lähtökohtaisesti parisuhteessa pitäisi olla luottamus toiseen, ei siinä muuten järkeä ole.

Juu, naisethan ovatkin aina niin luottamuksen arvoisia. Mitä väliä jos elättelee käenpoikasta 18 vuotta omanaan. Tämän palstan naisten juttujen ansiosta ei yhdenkään suomalaisen miehen tulisi IKINÄ luottaa suomalaiseen naiseen.

Hohhoijjaa. Etkai sä kaikkien naisten kanssa ole sitä lasta tekemässä, vaan oman rakkaan kumppanin toivottavasti. Se on silloin ihan sama mitä muut naiset tekee. Aika huono lähtökohta parisuhteelle saatikka perheen perustamiselle, jos leimaa toisen omien stereotypioiden pohjalta - ilman että toinen antaa minkäänlaista aihetta. Totahan voikin sitten jatkaa loputtomiin. Asioiden kyttäämistä ja tarkistelua. Ettei toinen vaan valehtele mistään.

Mitäs jos mua naisena risoisi se että saatan olla miehelle raskaana, samalla kun se perkele paneskelee ympäriinsä ja tekee jonkun toisenkin raskaaksi. Tommosia tuulella käyviä munia kun on suomalaisissa miehissä pilvin pimein. Elä siinä sitten, 18 vuotta yyhoona kun toinen kusetti perhe-elämään. Saako miehen köyttää patteriin odotusajaksi ja kastroida kun vauvan on ulos pullauttanut? Ettei vaan ole kohta jotain lehtolasta jaloissa pyörimässä, joka toinen viikko seuraavat 18 vuotta.

Ihan sama mitä lässytät. Yksikään järkevä mies ei KOSKAAN luota yhteenkään naiseen.

Vierailija
65/254 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, viestejä sivusuhteelta. Onhan se kauheaa, jos jäisit niistä kiinni. Mutta jos sinulla ei ole salattavaa, vaimosi voi tutkia puhelimesi.

Vierailija
66/254 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran ketjun äitylit on niin varmoja miehensä lapsen isyydestä, en ymmärrä miksi testistä pitäisi suuttua?

Sinä voisit käydä sukupuolitautitesteissä kerran kuukaudessa ja antaa vaimon tutkia päivittäin puhelimesi, koska sinulla ei ole mitään salattavaa. Joku paikannussysteemi kännykkässäsi olisi kanssa kiva, sehän ei haittaa, että vaimo tietää aina, missä olet.

Puhelimessani on viestejä, jotka lähettäjä on tarkoittanut vain minun luettavakseni. En voi pettää heidän luottamustaan ja nataa jonkun muun lukea niitä. Ja jos sukupuolitautitestit onnistuvat niin, että minä annan näytteen kotona, ja vaimo toimittaa sen eteenpäin ja kustantaa testit itse, niin minun puolestani saa teettää niitä vaikka joka päivä. 

Mutta vakavasti ottaen, tässä on kyse loppuelämän sitoutumisesta lapseen, joten kerran nykytekniikka mahdollistaa isyyden varmistamisen, niin en ymmärrä miksei sitä saisi hyödyntää. Tuskinpa vaimo on pettänyt, mutta ei se koskaan mahdotonta kuitenkaan ole. 

Joo, viestejä sivusuhteelta. Onhan se kauheaa, jos jäisit niistä kiinni. Mutta jos sinulla ei ole salattavaa, vaimosi voi tutkia puhelimesi.

(vastaus meni äsken josgtain syystä väärään viestiin).

Vierailija
67/254 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies vaatisi isyystestejä, lapsi saisi sitten minun sukunimen. Jäisi sekin pähkäily pois.

Vierailija
68/254 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuisi syystä. Jos mies esimerkiksi kertoisi, että vasektomian takia hän ei voi saada lapsia, niin ymmärtäisin epäilyt ja suostuisin ehdottomasti isyystestiin. Tosin tuon jälkeen suuttuisin, miksi ei ole kertonut vasektomiastaan. Myös sukulaisten juorut ovat erinomainen syy tehdä testi ja sulkea anopin ilkeä kieli.

Jos taas on aivan varma, että olen muuten vain pettänyt, niin loukkaantuisin. Testiin suostuisin ja sen jälkeen mies saa maksaa elareita.

Vierailija
69/254 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sanoa etten loukkaantuisi. Mutta jos oltaisiin vuosia yritetty ja sitten kun vaiva syntyisi niin ehkä vähän loukkaantuisin. Vaikka ymmärrän löhtökohdan. Mikäli joku uusi tuttavuus tai olisi juuri ollut jokin tauko yms. Niin sitten en loukkaantuisi.

Vierailija
70/254 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia suuttuisitte isyystestistä? Siinähän vaan nähdään että isä on oikea eikä mitään muuta. 

Vierailija
71/254 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia suuttuisitte isyystestistä? Siinähän vaan nähdään että isä on oikea eikä mitään muuta. 

Koska ihmettelisin moista epäluottamusta, kun siihen ei ole syytä.

Vierailija
72/254 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä vastauksesta näkee, mitä ne koulutusleikkaukset saavat aikaan. Ei mitään hajua edes perusbiologiasta.

Vierailija
73/254 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaantuisin siitä jos nainen loukkaantuisi tästä pyynnöstä. 

Vierailija
74/254 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, yksikään nainen ei ole koko maailmanhistorian aikana pettänyt, eikä yksikään mies vieraan miehen lasta omanaan pitänyt. Ikinä. Koskaan. Itse taas ottaisin eron ja kiistäisin isyyteni, jos nainen ei testiin suotuisi.

Vierailija
75/254 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä se mies tietää ettei siihen ole syytä? En minä ainakaan haluaisi kasvattaa jonkun vaimon työkaverin lapsia vaikka kuinka olis uskollinnen mutta pikkujouluissa vähän lipsahti

Vierailija
76/254 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaantuisin. Itse olen hieman vainoharhainen sukupuolitautien suhteen, ja isyystestivaatimuksen jälkeen vaatisin varmaan miestä käymään suhteen ajan säännöllisesti sukupuolitautitesteissä, jotta minäkin saisin mielenrauhan vaikka sitten osoittamalla epäluottamusta ilman mitään hyvää syytä.

Vierailija
77/254 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suuttuisi, vaan toimittaisin aviomieheni mitä pikimmin aivojen perusteelliseen lääkärintutkimukseen, koska tuollainen täysin irrationaalinen käytös kielisi todennäköisesti aivokasvaimesta tms. vakavasta terveysongelmasta. Mieheni oli tasan tarkkaan kyllä osallisena kun tietoisesti pistimme lapsemme yhdessä alulle, ja lopputulos on ulkonäkönsä puolesta kuin kopio isästään. Hänellä ei ole myöskään koskaan ollut mitään syytä epäillä minua uskottomuudesta.

Vierailija
78/254 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, yksikään nainen ei ole koko maailmanhistorian aikana pettänyt, eikä yksikään mies vieraan miehen lasta omanaan pitänyt. Ikinä. Koskaan. Itse taas ottaisin eron ja kiistäisin isyyteni, jos nainen ei testiin suotuisi.

Minä en ole muut naiset. Hittojako mies on kanssani, jos uskoo MINUN olevan yleinen jakorasia? Testiin suostuisin, sen jälkeen keskustellaan elareista. Parisuhde ei enää jatkuisi.

Vierailija
79/254 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loukkaantuisin. Itse olen hieman vainoharhainen sukupuolitautien suhteen, ja isyystestivaatimuksen jälkeen vaatisin varmaan miestä käymään suhteen ajan säännöllisesti sukupuolitautitesteissä, jotta minäkin saisin mielenrauhan vaikka sitten osoittamalla epäluottamusta ilman mitään hyvää syytä.

Hyvä nainen!! kosta sille miehelle!! se on sika!!! girl power!!

Juuri tällaisia vainoharhaisia kostajanaisia yritän välttää

Vierailija
80/254 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole muut naiset. Hittojako mies on kanssani, jos uskoo MINUN olevan yleinen jakorasia? Testiin suostuisin, sen jälkeen keskustellaan elareista. Parisuhde ei enää jatkuisi.

Ei kyse ole mistään uskosta vaan siitä että asialle halutaan täysi varmuus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi