Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä alan olla "setä" 18-25v naiselle

Vierailija
04.05.2017 |

Olen kohta 34v ja huolestuttaa, joko olen vanha "setämies" nuorempien naisten silmissä?

Kommentit (137)

Vierailija
101/137 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on vain kirjaimia. Itse olen 64v ja mielitiettyni 23 vuotias. Käymme jortsuissa kuten muutkin sydänkäpyset. Emme eroa muista ulkonäöltämme koska olen hyvin nuorekas.

Vierailija
102/137 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setä on omien vanhempien ikäinen, eli yleensä 20-35 vuotta vanhempi. Sinun tilanteessasi siis 38-vuotiaana.

Setämies puolestaan ei ole niin vahvasti iästä sidonnainen. Liittyy enemmän käytökseen. Se että kysyt jo tätä täällä kertoo, että olet setämies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/137 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen kutsui minua setämieheksi vaikka olin vain joku 25v siihen aikaan. Lisäksi nainen sanoi että näytän pikemminkin 16v kuin 25 vuotiaalta. En ole sen jälkeen ymmärtänyt että mitä hittoa naiset oikein tarkoittavat tuolla sanonnalla, enkä vieläkään ymmärrä.

Vierailija
104/137 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs nainen kutsui minua setämieheksi vaikka olin vain joku 25v siihen aikaan. Lisäksi nainen sanoi että näytän pikemminkin 16v kuin 25 vuotiaalta. En ole sen jälkeen ymmärtänyt että mitä hittoa naiset oikein tarkoittavat tuolla sanonnalla, enkä vieläkään ymmärrä.

Yhden naisen perusteella et ymmärrä naisia ollenkaan? Ai jaha.

Vierailija
105/137 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v-40v miehet on parhaita. Mut mun ihastus on 40-50v ja ihanin.

t. tyttö 16v

Vierailija
106/137 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotiaana 30-vuotiaat oli setä-ikäisiä, ja nyt viitisen vuotta myöhemmin 35-vuotiaat. Kymmenen vuoden ikäero on hurja, ja yli 35-vuotias on jo keski-ikäinen. Itse kun elää vielä nuoruus/nuoren aikuisen vuosia, niin neljäänkymppiin pyöristyviä ei osaa mieltää omaan sukupolveen kuuluvaksi.

T.25v

Vierailija
107/137 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankuttaja iski taas.

Vierailija
108/137 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko 25 sinulle sitten joku tätiraja?

Itse olen 24 ja n. 10 vuotta vanhemman kanssa varmaan vielä voisin seurustella (riippuu tosi paljon ihmisestä), paitsi jos vuoden päästä en enää kelpaisi ikäni takia :D

Ei ole tätiraja :) Laitoin tuon 25 v iän vaan tuohon, koska ajattelin, että 9 v ei ole iso ikäero vielä minun ja naisen välillä.  Itse asiassa minulle käy kaikki naiset 18-55 v väliltä, jos pelkkää ikää ajatellaan. 

Sori, tuo asenne on ehkä ällöin ikinä. Ei yhtään mitään väliä onko tulevana elämänkumppanina 18v kotona asuva abiturietti vai 54v neljän lapsen eronnut äiti. Ihan sama kunhan vaan reikä löytyy, etsi seuraavalla kerralla vaikka rinkelihyllystä jos ei reiän ympäryksellä niin väliä.

Itse haluan sellaisen kumppanin joka tuntee itsensä sen verran, että osaa sanoa millaisen kumppanin haluaa. Ikähaitari 16-80v ei todellakaan nappaa. Itse deittailisin vain maksimissaan +-5v.

T. 26v sinkkunainen

Vierailija
109/137 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden naisen perusteella et ymmärrä naisia ollenkaan? Ai jaha.

Mä luulin silloin aikoinaan että tuo "nimitys" oli vain jossain mielenhäiriössä sanottu. Myöhemmin selvisi, että ei ollutkaan, se on joidenkin naisten sanavarastossa ilmeisen aktiivisessa käytössä, mutta jonka käyttötarkoitusta en ole ymmärtänyt. Ei miehet kutsu toisiaan setämiehiksi, kyseessä on joku naisten juttu, jota en ymmärrä. Miehet eivät kutsu naisia myöskään tätinaisiksi.

Hmm.. miksi minä kutsuisin naista tätinaiseksi.. ajattelen ensimmäisenä sukulais-suhteita. Mitään muuta käyttötarkoitus en kyseiselle nimitykselle keksi. Mutta kun naiset puhuttelevat miehiä setämiehiksi, kyse ei ole sukulaisuus-suhteista.

Ehkä tämä oli vain pitkä pohdinto siitä. että päätelmäni on se, että naiset haluavat vain vittuilla miehille tuolla nimityksellä sivistyneesti.

Vierailija
110/137 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täytän syksyllä 25, ja tuntuu että alan jo nyt olla setä parikymppisille naisille. Niin ikävää kuin se onkin

M24

Vierailija
111/137 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 19v nainen ja tapailen tällä hetkellä 30-vuotiasta miestä :D onhan se vähän vanha, mutta pidän luonteesta, eikä ole pahan näköinenkään. En jaksa teinijonneja.

Tilastollisesti kuitenkin kaikkein eniten ällöttäviä setiä pyörii ikäluokassa 30+.

Vierailija
112/137 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotiaana mies on setä. No ei kai sentäs.

Vierailija
113/137 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

33v

Muutama vuosi sinne tänne. Jännä miehellä ei niin väliä, kokemusta löytyy.

Vierailija
114/137 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua aikalailla setämiehenä pitävät yli 5v nuoremmat naiset. Onhan mulla hiusraja vetäytynyt tosi pahasti ja tukka harvenee. Samanikäiset edellyttävät parisuhdekokemusta ja nuoremmat pitävät setänä.

Game over.

-M29

Vierailija
115/137 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vähän riippuu.

Minä olen nuoren näköinen ja ilmeisesti ajatusmaailmaltani nuorekas, tai lapsellinen jos kysyt oman ikäisiltä naisilta :D

Ikävälillä 32-38v minusta kiinnostuivat vain alle 28v ja yli 40v naiset jotka olivat kyllästyneitä Ukkoihinsa ja Äijiinsä.  Yksikään 30-40v nainen ei kiinnostunut. Sain myös pari aloitetta parikymppisiltä naisilta.

Noin nelikymppisenä muutuin sedäksi, yksikään alle 25v nainen ei ole tehnyt aloitetta sen koommin.

Luulen että parikymppisten opiskelijanaisten silmissä useimmat 30v miehet ovat selkeästi vanhempia, ja nelikymppiset setiä.

Vierailija
116/137 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo setä joillekin 18-21-vuotiaille (jotka ovat itse vielä lapsia, väittivätpä mitä tahansa). Ehkä jollekin 25-vuotiaalle et. 

Vierailija
117/137 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreltäni 18 v. kysyin. Vastaus: poikakaveri vois olla korkeintaan 4 v häntä vanhempi, setä on nelikymppisenä. Omasta kaukaisesta nuoruudestani muistan, että kyllä kolmekymppiset tuntui ihan ikälopulta, toki siihen aikaan kolmekymppiset olivatkin aika erilaisia kuin nykyään. Olin 25 v kun eräs lähes 40-v mies oli minuun kovasti ihastunut ja ehdotteli treffejä, olin ihan kauhuissani, että ei voi olla totta, noin järkyttävän vanha! Olin silloin menossa naimisiin sulhoni kanssa, joka oli minua vuoden vanhempi. Naimisissa ollaan siis edelleen.

Vierailija
118/137 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotiaalle 25-vuotias on jo setä. 25-vuotiaalle 30-vuotias. Jne. Rupea sinä ap katselemaan 25+ naisia, ei sulle mitään 18-kesäistä enää löydy.

Vierailija
119/137 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika naurettavia nämä suomalaisten naisten vaatimukset. Joku 6-7v vanhempi mies on mukamas jo ihan ikäloppu. Joopajoo. 

Varsinkin koska suomalaiset naiset ikääntyvät todella nopeasti niin ei kannattaisi olla kovin kranttu. Aasiassa ja latinalaisessa amerikassa törmään jatkuvasti 35-40v naisiin jotka ovat vielä todella kauniita. Suomessa tuon ikäinen nainen on jo ihan rupsahtanut. Harvinaista että edes joku 30-vuotias olisi enää kaunis.

25-vuotiaan suomalaisen naisen kannattaisi tähdätä 40-45 vuotiaaseen mieheen. Jos tähtää nuorempaan niin 5-10v kuluttua se heittää muijan pellolle ja vaihtaa nuorempaan. Joku 50v-äijä taas ei varmaan enää jaksa eikä kovin helposti pystyisi siihen.

😠Mitä sää tuolla tarkotat?

mies53v

Vierailija
120/137 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tuon ikäisille setämies, mutta vain jos olet köyhä,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan