Minkä ikäisenä alan olla "setä" 18-25v naiselle
Olen kohta 34v ja huolestuttaa, joko olen vanha "setämies" nuorempien naisten silmissä?
Kommentit (137)
18-vuotiaalle olet setä 20-vuotiaana.
25-vuotiaalle olet setä ehkä 40-vuotiaana. Itse seurustelen 25v naisen kanssa ja olen 35. Enkä ole mikään rahamies, vaan työtön ja asun vuokralla. Naisellani menee paremmin kuin minulla.
Vierailija kirjoitti:
25-vuotiaalle olet setä ehkä 40-vuotiaana. Itse seurustelen 25v naisen kanssa ja olen 35. Enkä ole mikään rahamies, vaan työtön ja asun vuokralla. Naisellani menee paremmin kuin minulla.
Varaudu siihen, että naikkosesi lähtee suhteesta seuraavan 5 vuoden kuluessa. Jos et ole siihen mennessä päässyt töihin ja elämässä eteenpäin.
Eikö niitä vieraita ihmisiä sedätteleviä ja täditteleviä 20-vuotiaita sopisi sitten vastaavasti sanoa lapsen tasolle jääneiksi täysikäisiksi ?
18v olisin sanaonut että 30v on jo setä. Nyt olen 25v ja sanoisin että 45v on viimeistään setä. Riippuu toki olemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
No itse ikäryhmän edustajana määrittelem miehen siitä 40 ikävuodesta ylöspäin "sedäksi".
Sama, vaikken voisikaan seurustella yli 25-vuotiaan kanssa. Silti esim. 30-vuotias ei vielä tunnu sedältä.
N20
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse ikäryhmän edustajana määrittelem miehen siitä 40 ikävuodesta ylöspäin "sedäksi".
Sama, vaikken voisikaan seurustella yli 25-vuotiaan kanssa. Silti esim. 30-vuotias ei vielä tunnu sedältä.
N20
Kiva, että en ole vielä ihan kaikille "setämies" :) T: ap
Se on ihan henkilöstä kiinni.
Kun minä olin 18-25v, niin setäraja oli kusipäisesti ja pinnallisesti varmaan siinä 25v. Sellaisille naurettiin päin naamaa jos tulivat iskemään, varsinkin sormus sormessa. Kun piti olla mahdollisimman nuori poika. Se oli se maku silloin...
Kunnes sitten 27 -vuotiaana tutustuin työn kautta 50 -vuotiaaseen mieheen. 10 -vuotishääpäivä on tässä kuussa.
Nykyisin mieheni vihjailee, että hiukset auki näytän "jollekin 18 -vuotiaalta". Minun kuulemma pitäisi ottaa mallia Jenni Haukiosta :)
42242442242424 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varaudu siihen, että naikkosesi lähtee suhteesta seuraavan 5 vuoden kuluessa. Jos et ole siihen mennessä päässyt töihin ja elämässä eteenpäin.
Jos osoittautuu ihmiseksi, jonka mielestä elämässä eteen päin meneminen on yhtä kuin omaisuuden kasvattaminen, niin silloin sietääkin lähteä. Vielä ei ole vaikuttanut sellaiselta.
Täti mutta ei sen oloinen kirjoitti:
Se on ihan henkilöstä kiinni.
Kun minä olin 18-25v, niin setäraja oli kusipäisesti ja pinnallisesti varmaan siinä 25v. Sellaisille naurettiin päin naamaa jos tulivat iskemään, varsinkin sormus sormessa. Kun piti olla mahdollisimman nuori poika. Se oli se maku silloin...
Kunnes sitten 27 -vuotiaana tutustuin työn kautta 50 -vuotiaaseen mieheen. 10 -vuotishääpäivä on tässä kuussa.
Nykyisin mieheni vihjailee, että hiukset auki näytän "jollekin 18 -vuotiaalta". Minun kuulemma pitäisi ottaa mallia Jenni Haukiosta :)
No siinä on reipas ikäero. Itse en kyllä tuollaiseen pystyisi, se kun nyt kuitenkin on niin, että 5-kymppisellä miehelläkin on jo parhaat päivät takana, ja kolmenkympin kynnyksellä olevalla naisella paras aika vasta edessä. No jokainen tyylillään, ja tärkeintähän on, että on onnellinen. :)
Vierailija kirjoitti:
23 v vuonna 2000 kohtasin yhden ihanan 38v setämiehen keskellä Hakaniemen siltaa. Mentiin Sillankorvaan tanssimaan ja hotelli Arthuriin puuhailemaan.
Oli kivaa ja jäi kiva muisto, mutten viitsinyt jatkaa varatun miehen kanssa.
Terveisiä vaan sille J:lle, joka tunnistaa! Tuntuu hullulta ajatella, että nyt 38v miehet tuntuvat nuorukaisilta. Mitä hittoa!!!
Mammat eivät saa kyllikseen ikäeroketjuista.
Aina toistetaan setää ja setämiestä. Ikis?
30.
Kun minä olin vähän päälle parikymppinen, olivat kolmekymppiset mielestäni papparaisia.
Olen 22v. Kyllä 23v mies on muumio.
24v nainen kysyy seksiä multa ite 38v onko ok ?
10 vuoden "rajasta" suuntasn toiseen kuullut puhuttavan.
Tosin 18v on vielä aika lapsrn kengissä, niin 28-vuotias, no joo..
Ikää myöten tilanne henkisesti ja fyysisesti tasoittuu yleensä.
Suunnilleen omasta ikäluokastahan kumppani yleensä katsotaan. Se on käytännöllisesti katsoenkin parasta.
Vierailija kirjoitti:
30.
Kun minä olin vähän päälle parikymppinen, olivat kolmekymppiset mielestäni papparaisia.
Sama.
Tuossa olet kyllä aivan oikeassa.
Omaan ikäluokkaan (+- 5 vuotta) kuuluvan kumppanin valitseminen on viisainta. Saa sitten yhdessä samaan tahtiin vanhentua, ja yleensä energiatasotkin kohtaa. Ja kuten itsekin sanoit: kauneus katoavaista, molemmilla sukupuolilla.