Minkä ikäisenä alan olla "setä" 18-25v naiselle
Olen kohta 34v ja huolestuttaa, joko olen vanha "setämies" nuorempien naisten silmissä?
Kommentit (137)
No minusta setämäisyys on korvien välistä kiinni ennen kaikkea. Erityisen setämäistä on, kun kymmenkunta vuotta vanhempi mies katselee irstaasti ja tuijottaa tissejäsi puhuessaan.
Käyttäydy asiallisesti, äläkä kuvittele olevasi Jumalan lahja nuorille naisille. Se auttaa.
Kuulut museoon, jos olet köyhä. Rikkaana kelpaat kelle vaan missä iässä tahansa.
Alle 30v on lapsia. Aika harva kehittynyt henkisesti.
Alle 25-vuotiaana olin paljon tekemisissä erään sukulaismiehen kanssa joka öögasi minua ja olin sitä mieltä että nolooooo miten vanhempi mies nolaa ittensä tuolla lailla. Myöhemmin olen tullut ajatelleeksi että tämä vanhempi mies oli tuolloin noin 35 😃.
Silloin, kun olin itse 18-20 -vuotias, 30+ vuotiaat miehet olivat kyllä setiä. Jopa 25-vuotiaat tuntuivat ikälopuilta. Itseäni kiinnostivat max. 2 vuotta vanhemmat pojat.
Välillä oman ikäisteni suosimissa baareissa (Ale-pub, Arkku) pyöri juuri noita kolmekymppisiä miespuolisia "vanhuksia" jotka selvästi yrittivät pokata nuorempia tyttöjä. Niille naurettiin ja niitä väisteltiin mahdollisimman paljon. Siellä ne yksin hytkyivät tanssilattialla, ja yrittivät tunkea tyttöporukoihin mukaan (jos seurueessa oli yksikin kundi, eivät uskaltaneet).
Tuskinpa on tilanne muuttunut, vaikka baarit ovat nykyään eri nimisiä.
Muksi et keskity omanikäisiin. Ei tarttisi miettiä. Vika ei ole naisissa, joille et kelpaa. Se on asenteessasi, jossa on vääristymä
30-vuotiaana tuolla ikähaarukkasi loppupäässä, 22-25-vuotiaana tuolla alkupäässä. Pitää olla edes suunnilleen sama ikäluokka ja elämänvaihe. Siis huom. molemmat. Ei kiinnosta 30+ mies joka on vasta muuttanut kotoa ja juoksee opiskelijabileissä.
Setä on sellainen 50+ mies.
Kun olin itse parikymppinen niin kyllä mä harrastin yhdenillanjuttuja ihan reippaasti 30+ miesten kanssa. Niin kuin nyt kolmekymppisenä voisin tehdä samaa reippaasti 40+ miesten kanssa. Ja näin teki kaikki kaverinikin. On eri asia kuitenkin alkaa parisuhteeseen kuin harrastaa seksiä. Silloin yleensä se oma ikä +5v on aika maaginen raja, milloin ikäero ei aiheuta sen kummempia ongelmia.
Olen 23 enkä pidä 34-vuotiasta setänä. Yli 40v alkaisi jo olla setäikäinen.
18 ja 25 on aivan eri maailmasta jo pelkästään! Ei voi sanoa, että heille pätevät samat "kriteerit" tai mikään, herranjestas 18-vuotias on kuitenkin vielä lapsi ja 25v helposti jo koulut käynyt ja vakiintunut.
Sanoisin, että 18-vuotiaalle setämies on yli 25v (7 vuotta ikäeroa tuossa kohtaa ON paljon, tulkaa vaan valittamaan yksittäistapauksistanne mutta noin niin kuin yleensä.... kuka NORMAALI 25v mies haluaisi seurustella pikkutytön kanssa?)
25-vuotiaalle setämies alkaa olla ehkä +35v. Ovat tasaveroisemmassa asemassa suhteessa toisiinsa vaikka ikäeroa olisikin 10 vuotta.
Itse kyllä katselin jo 18 vuotiaana sillä silmällä yli 30-kymppisiäkin naisia. Koko idea olla olematta kinnostunut jostakin naisesta vain sen iän vuoksi on kyllä todella lapsellinen.
Sitten huomasin millaisia idiootteja naiset ovat ja nyt kyllä ei sitten enää kelpaa yli 25-vuotiaat naiset. Saavat kyllä luvan maistaa omaa lääkettään. Miksi katselesin vanhempia naisia kun nuoriakin saan? Niinpä.
Muistakaan tyttelit että se viimeinen myyntipäivä on vain muutaman vuoden päässä ja aika menee nopeasti.
M35
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä katselin jo 18 vuotiaana sillä silmällä yli 30-kymppisiäkin naisia. Koko idea olla olematta kinnostunut jostakin naisesta vain sen iän vuoksi on kyllä todella lapsellinen.
Sitten huomasin millaisia idiootteja naiset ovat ja nyt kyllä ei sitten enää kelpaa yli 25-vuotiaat naiset. Saavat kyllä luvan maistaa omaa lääkettään. Miksi katselesin vanhempia naisia kun nuoriakin saan? Niinpä.
Muistakaan tyttelit että se viimeinen myyntipäivä on vain muutaman vuoden päässä ja aika menee nopeasti.
M35
Sillä suuremmalla syyllä deittailen nyt vain nuoria miehiä, vielä kun ehdin! :D
PS. Kaikilla miehillä ei edes ole "viimeistä myyntipäivää", koska eivät alunperinkään ole olleet myyntikelpoisia. Näytä miehiä ei halua "ostaa" nuoret, eikä vanhat naiset. Olen aika varma, että kuulut niihin miehiin. Asennemuutosta kannattaisi ehkä kokeilla, mikäli et halua päätyä yksinäiseksi koko loppuelämäksesi. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
PS. Kaikilla miehillä ei edes ole "viimeistä myyntipäivää", koska eivät alunperinkään ole olleet myyntikelpoisia. Näytä miehiä ei halua "ostaa" nuoret, eikä vanhat naiset. Olen aika varma, että kuulut niihin miehiin. Asennemuutosta kannattaisi ehkä kokeilla, mikäli et halua päätyä yksinäiseksi koko loppuelämäksesi. ;)
Olen kyllä ihan komea joten naisista ei ole puutetta. Alaikäistäkin pimpsaakin on välillä tarjolla vaikka mukamas setämies olenkin.
Ehkä sinun kannattaisi harkita sitoutumista johonkin mieheen niin kauan kun sinulla vielä on vientiä. Vaikeampi sitten enää yli 25veenä löytää ketään hyvää. Varsinkin jos olet ollut joku jakorasia, niin se on suuri turn-off monelle.
Naisen normaali seksielämä on turn off pienimunaisille miehille jotka ovat itsekin sitä mieltä, että ovat ihan paskoja sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Olen kyllä ihan komea joten naisista ei ole puutetta. Alaikäistäkin pimpsaakin on välillä tarjolla vaikka mukamas setämies olenkin.
Ehkä sinun kannattaisi harkita sitoutumista johonkin mieheen niin kauan kun sinulla vielä on vientiä. Vaikeampi sitten enää yli 25veenä löytää ketään hyvää. Varsinkin jos olet ollut joku jakorasia, niin se on suuri turn-off monelle.
Joo joo.. ja minä olen Miss Universum!
Palstalassulla laukkaa taas mielikuvitus ja kovaa. :D
30-vuotias on setä 20-25-vuotiaalle.
18-vuotiaalle olet setä jo 25 vuoden iässä.
Se yks 5v menee aika nopiasti, terveisiä vaan kaikille 25 vuotiaille, että siitä se setäily ja täteily sitten hiljalleen alkaa ja nuoruuden kauneus pikku hiljaa asteittain rapistua. Etenkin naisilla se näkyy monesti aika vauhdilla ja miksei miehilläkin.
En osaa ajatella, että pariutuminen olisi siinä mielessä tärkeäkysymys, jos ikäero siinä alle 15 vuoden haitarilla suurinpiirtein kulkee.
Itse lähestyn kovaa 35v rajapyykkiä, enkä kyllä ihan hirveän vanhalta näytä. Toiset sanovat, että ikäistäni nuoremmalta selvästi, mutta en minä siitä ole edes kovinkaan kiinnostunut. Naimisissa olen pari vuotta nuoremman naisen kanssa, eikä nuoremmat tytöt edes kiinnosta. Harvemmin alle 25 vuotiaat on sillä henkisellä tasolla, että jaksaisin katsella ihan vaan nuoren rungon vuoksi, varsinkin kun sekin vanhenee.
Että eipä voi moittia, jos ei nuoremmatkaan innostu meistä vähän vanhemmista. Kaipa se on ihan luonnollista. Onhan nuo nuoremmat miehet pääsääntöisesti söpömpiä ja silosempia ja sitä kautta jollain mittarilla paremman näköisiä. Parempi vartalo niillä ainakin keskimäärin on, kuin ikäisilläni, mutta kuten sanoin; se kauneus on katoavaista.
Älkää nyt kuitenkaan ikävuosia tuijottako, turhaahan se on kun niitä tulee koko ajan lisää, kunnes kuolema korjaa.
Näihin ketjuihin tulee aina sama vastaus: miehet, suurin osa niistä 10 vuotta nuoremmista naisista ei edes huomaa teitä, koska ette ole teidän kohderyhmää. Te käytte heidän näkökentässä vain sen aikaa, mikä menee ajatella "mikä setämies tuohon tuli, jättäisi jo rauhaan".
Ainoat mahdollisuudet mitä keksin, on että
-naisella on joku isäjuttu, ja etsii jotain isämäistä huolehtijaa
-naisella on jo lapsi, joten lue edeltä.
-olet yksi tuhansista ja mallinkaunis ja -vartaloinen.