Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä alan olla "setä" 18-25v naiselle

Vierailija
04.05.2017 |

Olen kohta 34v ja huolestuttaa, joko olen vanha "setämies" nuorempien naisten silmissä?

Kommentit (137)

Vierailija
41/137 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä ulkomaille jos nuoria naisia haluut. Monessa paikassa naiset ajattelevat että miehen pitää olla vähintään 10v vanhempi.

Ei kyllä ole mitään syytä muutenkaan pysyä suomalaisissa naisissa. Harva on edes parikymppisenä kaunis ja sosiaaliset taidot ovat todella huonot. Suuret vaatimukset kuitenkin löytyvät vaikkei ole mitään tarjottavaa.

Vierailija
42/137 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

25-vuotiaana koin, että 8 v vanhempi on jo setä. Tiedän, kun minulla oli sen ikäinen ihailija, ja hän oli salaa mielestäni vähän säälittävä setämies. Eli hän oli tällöin 33 ja silloin mielestäni selvästi liian vanha minulle varteenotettavaksi kumppaniksi. Annoin hänen viedä syömään ja antaa lahjoja, mutta en muuta.

Nyt kun olen 48, edelleen sama: yli 8 v vanhempi on mielestäni pappa. Ei enää edes setämies, vaan pappa.

Tuo että minun pitäisi ymmärtää, etten itse oli kovin ihmeellistä valuuttaa -ihan sama, en minä ala kenenkään papan sänkyä lämmittämään, en ole seksityöläinen.

Oletko sitten joskus ollut mielestäsi jotain  'valuuttaa' ja luuletko,että sinua nytkin halutaan vain 'seksityöläiseksi' ja katsotaan sellaiseksi ?

(Vai mistä juuri  nuo sanat nyt mieleesi ensimmäiseksi tulivat ? )

"Valuutalla" tarkoitin jonkun miehen kommenttia "kysynnästä", jota hänen mukaansa ei 40+ naiselle ole. En tiedä miten mies kokisi, olenko ollut nuorena "valuuttaa"tai onko minulla ollut"kysyntää". En ole ollut seksityöläinen, jos sitä tarkoitit vihjata.

Sana seksityöläinen kuvasi minun kuvaani siitä, että minun tulisi tämän miehen mukaan hyväksyä vanhempi mies, koska en itsekään ole kummoinen. Valitettavasti vain seksityöläinen joutuu lämmittämään papparaisen vuodetta, johon ei tunne mitään seksuaalista vetoa, ja jonka kanssa makaamista pitää vastenmielisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/137 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 26-vuotias nainen, ottajia olisi monenkin ikäisiä, nuorta ja vanhaa. Minkä tahansa ikäinen mies, joka suhtautuu naiseen antamasi esimerkin mukaisesti numeroina, joutais mun silmissä romukoppaan, pois jonontukkeena.

Itselleni ei iällä ole niin väliä, kunhan on energiaa, mutta myös henkiseltä kasvultaan sopivasti elämänviisautta ilman kyynisyyttä. Jos aloittamasi keskustelu ei ole osaltasi harvinainen aivopieru, taitaa olla että nuoret naikkoset jää vain haaveeksi, jos et sitten ole hyvä feikkaamaan.

Tiivistettynä: Tuskin setämieheytesi suuresti haittaisi ilman "elämää nähnyttä" asennettasi. 

Vierailija
44/137 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ehdottomasti setä.

No jospa hän sitten halusikin olla "setäsi "...

(Ei kai muuten olisi kysynyt?)

Vierailija
45/137 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo 26v:nä "setä". Ap, olet jo tuon iän ylittänyt fossiili=kurppa. Et kelpaa.

Vierailija
46/137 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin:

- 18-20-vuotias, setäraja oli siinä 25+ paikkeilla

- 21-23-vuotias, setäraja 30+ paikkeillla

- 24-26-vuotias, setäraja 35+ paikkeilla

Ja nyt olen hieman yli 30, enkä edelleenkään deittailisi nelikymppisiä. Vanhemmat miehet ei vaan oo mun juttu.

Vierailija
47/137 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mää oon 31 ja minusta sinä olisit (ehkä, ulkonäöstä riippuen) potentiaalinen parittelukumppani.

Hei, kiva kuulla! T: ap 

Vierailija
48/137 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkän otsikon perusteella ajattelin, että tuo ajankohta oli 4-5 vuotta ennen kuin kysymys tuli ensimmäistä kertaa mieleesi. Viestisi luettuani vakuutuin asiasta.

Vierailija
49/137 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin:

Ja nyt olen hieman yli 30, enkä edelleenkään deittailisi nelikymppisiä. Vanhemmat miehet ei vaan oo mun juttu.

Pisteet sinulle tästä kattavasta listasta. 

Vierailija
50/137 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa mennä ulkomaille jos nuoria naisia haluut. Monessa paikassa naiset ajattelevat että miehen pitää olla vähintään 10v vanhempi.

Ei kyllä ole mitään syytä muutenkaan pysyä suomalaisissa naisissa. Harva on edes parikymppisenä kaunis ja sosiaaliset taidot ovat todella huonot. Suuret vaatimukset kuitenkin löytyvät vaikkei ole mitään tarjottavaa.

Olet aivan oikeassa! Suomalaisten miesten sosiaaliset taidot ovat täysin kansainvälisellä tasolla! Todella kummallista että suomalaiset naiset silti ovat täysin juntteja idiootteja vaikka ovat päivittäin suuren herrasmiesjoukon ympäröitävinä!

Vierailija
51/137 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kohta 34v ja huolestuttaa, joko olen vanha "setämies" nuorempien naisten silmissä?

Kuule, kyse ei ole iästä  lainkaan vaan siitä kuinka fyysisesti  rupsahtanut sä olet. Hyväkuntoinen ja fiksu viiskymppinenkään ei ole välttämättä  vielä setämies.

Vierailija
52/137 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin:

Niin. Miehen luonteella ei ole väliä.

Vierailija
53/137 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, kyse ei ole iästä  lainkaan vaan siitä kuinka fyysisesti  rupsahtanut sä olet. Hyväkuntoinen ja fiksu viiskymppinenkään ei ole välttämättä  vielä setämies.

Parikymppisille naisille 50+ ikäinen mies on setämies, siitä ei pääse yli eikä ympäri. :D Ihan sama kuinka hyvässä kunnossa mies on pitänyt itsensä tai kuinka paljon omaisuutta on haalinut itselleen. Toki on sellaisia poikkeuksellisia nuoria naisia jotka pitää isänsä ikäisistä miehistä.. sinun kannattaa etsiä sellainen nainen, vaikka sitten kiven alta (niitä on vähän). Yleensä ovat esim. vähän pyöreitä tai huonon itsetunnon omaavia.

Vierailija
54/137 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olin:

Ja nuorilla naisillako on sitten vain hyvä luonne, ja vanhemmilla naisilla huono luonne? Onko 18-25-vuotiailla naisilla paras luonne? Hehee.

Vierailija
55/137 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olin:

On se kumma kun nainen saa aina nähdä miehessä vain luonteen. Että tällä varjolla pitäisi kelpuuttaa kaikenlaiset miehet, rumat, vanhat, köyhät, tyhmät, kodittomat puliukot... "kun on niin kultainen luonne".

Mutta miehen ei tarvitse sitä luonnetta naisessa punnita. Ulkonäköä ja ikää tuijotetaan vain. Se on miehen oikeus se. Niin syvällisiä, epäpinnallisia ja kultaisen luonteen omaavia ovat miehet. <3

Vierailija
56/137 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setiä ja setiä.....Jos meet sanomaan 35 vee vanhalle naiselle "täti" niin olet kuollutta kamaa ja pappi siunaa tiiviisti suljettua arkkua. 

Vierailija
57/137 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 19v ja mun ikäraja on 21v. Sen vanhemmat ei kiinnosta koska yksinkertaisesti yli 2v vanhemmat tuntuu jo liian vanhalta, kun juttua ei löydy eikä läppä lennä samoista asioista. Mun setä on btw. 27v että joo taidat sä aika setä olla. :/

Vierailija
58/137 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 22 ja mielestäni yli 22-vuotiaat miehet on jo ikäloppuja ja täysin rupsahtaneita. 18-20-vuotiaat nuorukaiset on parhaita. Vanha koira ei opi uusia temppuja, sama pätee myös miehiin. 🐶

Kepparit Kunniaan ! heh,heh..

Vierailija
59/137 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

gu kirjoitti:

Setiä ja setiä.....Jos meet sanomaan 35 vee vanhalle naiselle "täti" niin olet kuollutta kamaa ja pappi siunaa tiiviisti suljettua arkkua. 

Mites ne  Intin tytöt,puhuukohan nekin siellä vaan  'upseerisedistä', vaiko oikein 'upseeri-setämiehistä',heh,heh...

Vierailija
60/137 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

gu kirjoitti:

Ihan samalla tavalla 30+ naisia mummotellaan ja nuoria naisia ylistetään. Ja tavallaan ihan luvan kanssa, koska vedotaan biologiaan ja muuhun bullshittiin. Miehet on vähän sellaisia rusinat pullasta-luonnontieteilijöitä. :)

Muistuu eräskin tapaus mieleen, kun eräs minua vuoden vanhempi mies sanoi minulle baarissa, että olisin liian vanha hänelle. Olin 25. Liian vanha, millä tavalla?? Olisi tehnyt mieli kysyä, mutta oli fiksumpaa vaan sanoa "heippa" ja häipyä maisemista. Ei saanut jäbä turpaansa.. hänellä on oikeus mielipiteisiinsä, kuten minullakin.

Onneksi on olemassa myös fiksuja miehiä, jotka ei ole ikärasisteja. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi