Minkä ikäisenä alan olla "setä" 18-25v naiselle
Olen kohta 34v ja huolestuttaa, joko olen vanha "setämies" nuorempien naisten silmissä?
Kommentit (137)
40-vuotias mies on jo "setä". Ihan biologiselta kannalta myös.
Siinä vaiheessa kun mies on ohittanut 40 vuoden rajapyykin, hän ei kelpaa enää lapselle siittäjäksi.
Felicitas Mehiläinen (mehilainen.fi) ohjeistaa asiakkaita näin: "Spermanluovuttajan tulee olla 20-40 vuoden ikäinen."
Vierailija kirjoitti:
40-vuotias mies on jo "setä". Ihan biologiselta kannalta myös.
Siinä vaiheessa kun mies on ohittanut 40 vuoden rajapyykin, hän ei kelpaa enää lapselle siittäjäksi.Felicitas Mehiläinen (mehilainen.fi) ohjeistaa asiakkaita näin: "Spermanluovuttajan tulee olla 20-40 vuoden ikäinen."
Ai kauhea. Mitäs miehet nyt tuohon tuumaavat. :O
25-vuotiaan mielestä 34v voi olla vielä ihan ok, mutta kyllä väittäisin että 18-vuotiaalle 30+ on totaalisesti setämies-luokkaa. Ehkä semmoinen enemmän kuin 10v oman iän päälle on liikaa, keskimäärin.
Mä olen 21v ja kerran annoin mahdollisuuden 30-vuotiaalle ja itse ajattelin meidän ikäeron olevan valtava, mutta pahin turn-off oli kun mies ei nähnyt sitä minään. Tulee oikeasti pedovibat tollasista äijistä, joille 9v ikäero ei ole mitään. No ei kai se silloin olekaan, jos ollaan jo yli nelikymppisiä, mutta musta se vaan on aika hemmetisti tässä iässä.
Siinä vaiheessa, kun kyseinen nainen alkaa olla veljesi tytär.
Kyllä mulla tuossa iässä (ja vieläkin) siinä suunnilleen 10 vuotta vanhemmassa menee yläraja. Sittenkin saa olla jo todella ihana ja äärimmäisen houkutteleva tyyppi, että kiinnostun.
Miksi noin nuoria naisia haikailet? Lähempänä omaa ikääsi oleviin olisi varmaan aika paljon paremmat mahdollisuudet. Yli 25-vuotiaat ovat myös vielä ihan riittävän nuoria siihen, että ensin seurustellaan muutama vuosi ennen perheen perustamista, jos siitä on kyse. Et sinä alle 20-vuotiasta sellaista varten tartte kuitenkaan.
Sinänsä huvittavaa että pidän itseä vähän yli 40-vuotiaana setämiehenä eikä se mitenkään haittaa. Olen parisuhteessa ja lapsiakin on. Siten ajattelin että olen jo poissa pelistä. Sama juttu monella saman ikäisellä kaverilla.
No sitten kun lähtee baariin sen kerran vuodessa vientiä on enemmän kuin koskaan ennen ja naiset on nuoria. Onko jokin muuttunut nykyään?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla tuossa iässä (ja vieläkin) siinä suunnilleen 10 vuotta vanhemmassa menee yläraja. Sittenkin saa olla jo todella ihana ja äärimmäisen houkutteleva tyyppi, että kiinnostun.
Miksi noin nuoria naisia haikailet? Lähempänä omaa ikääsi oleviin olisi varmaan aika paljon paremmat mahdollisuudet. Yli 25-vuotiaat ovat myös vielä ihan riittävän nuoria siihen, että ensin seurustellaan muutama vuosi ennen perheen perustamista, jos siitä on kyse. Et sinä alle 20-vuotiasta sellaista varten tartte kuitenkaan.
Kolmekymppisetkin naiset näyttävät nuorilta setämiehen mielestä
Setä on isän veli. Laske siitä.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun veljentyttäresi on tuossa iässä.
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä huvittavaa että pidän itseä vähän yli 40-vuotiaana setämiehenä eikä se mitenkään haittaa. Olen parisuhteessa ja lapsiakin on. Siten ajattelin että olen jo poissa pelistä. Sama juttu monella saman ikäisellä kaverilla.
No sitten kun lähtee baariin sen kerran vuodessa vientiä on enemmän kuin koskaan ennen ja naiset on nuoria. Onko jokin muuttunut nykyään?
Annas kun arvaan, et kuitenkaan pääse panemaan. Vientiä on vain toteutunut seksi. Ei se että nuoret mimmit pitää sua täysin vaarattomana papparaisena jonka kanssa uskaltaa estoitta jutella. Eipä silti, kännissä voi sitten lopulta päätyä myös panemaan sen isoisän kanssa.
Kun olin noin 22 v, tutustuin miehen sukulaisen joka melko avoimesti vilkuili minua. Hän oli mielestäni super nolo setä sen takia. Myöhemmin tajusin että hän oli silloin 32 v.
Kun olin noin 22 v, tutustuin miehen sukulaisen joka melko avoimesti vilkuili minua. Hän oli mielestäni super nolo setä sen takia. Myöhemmin tajusin että hän oli silloin 32 v.
Joku 75v kelpaa satkulla aika monelle alan naiselle.
Parikymppisenä naisena aikanaan deittailin 25 v setiä.. siis ollaan nyt 20 vuotta myöhemmin tavattu ja olen ihan rehellisesti sanonut että tuo 5 v ikäeroa teki heistä silmissäni ikivanhoja. 25 vuotiaana tapailin 38 v miestä. Olin mielestäni tosi kypsä ja oikeasti olinkin moniin muihin verrattuna (äiti jne) silti nyt 40 v tajuan kyllä, että olinkin oikeasti pentu ja ihankuten muutkin nuori/vanha parit, ihastunut miehen asemaan ja vaikutusvaltaa. Jopa siihen että piti minusta rahallisesti huolta. Vaikka olin se jolle viimeisenä moiset merkkaisi. Ikävä totuus. Pysy ikäisissäsi tai hyväksy setyys.