Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nikke Ankara petti avovaimoaan vessassa - sivullinen kuvasi Vain elämää -tähden aktin!

Vierailija
04.05.2017 |

https://www.seiska.fi/Uutiset/Nikke-Ankara-petti-avovaimoaan-vessassa-s…

Ketä yllätti? Tuli tuosta Vain elämää -sarjasta jo jotenkin huono tunne Nikestä. Robinilta halusi päästä ensimmäiseksi kysymään, että "onks ollut paljo mimmei?" jne. Semmosta se on kun kusi nousee päähän ja päässä ei paljoa mitään ole. Nikke ja Mikke ovat samanlaisia. Lahjakkaita muusikkoja, mutta en kyllä niihin luottaisi.

Kommentit (132)

Vierailija
81/132 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä näiden naisia kyllä. Onko se niin hieno asia seurustella jonkun Vain Elämää räppärin kaa, että on kaiken paskan sietämisen arvosta? Ellei sitten samat tavat oo kummallakin.

Kyllä se monen mielestä on hienoa. Tavallisemmat miehet on niiiiin tylsiä. Pitää saada actionia ja vaarallisia tilanteita. Kunnes sitten 35-vuotiaana huomataan, että haluis sittenkin lapsen, ja silloin alkaa se kunnollisen miehen etsintä.

Mä oon miettiny, että eräänlainen terapiaa vaativa tila kai tuokin on, että varta vasten haluaa miehen, josta johtuvia pettymyksiä saa sitten itkeä ja surkutella toinen toisensa jälkeen.

Mä olin tällainen. Kaks sanaa: daddy issues. 😂

Kai niissä paskoissa suhteissa elää uudelleen ja uudelleen sitä hylätyksi tulemisen traumaa. Sitä sitten alitajuntaisesti toivoo, että se paskiainen kääntäisikin kelkkansa ja muuttuisi arvostavaksi ja rakastavaksi.

Vierailija
82/132 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erkkimerkki kirjoitti:

Mitä pahaa yhden illan jutuissa on, jos käyttää kortsua, häh?

Ei kai mitään, jos ei petä ketään. Mutta ei ne oo kaikkia varten. Eikä kaikista julkkiksista oo käyttämään asemaansa hyväksi ja paneskelemaan vallasta kiihottuneita faneja.

Tajuavatkohan julkkikset, että fanien kanssa harrastetut yhden yön jutut saattavat vain loukata toisen osapuolen tunteita ja käsitystä fanituksen kohteesta? Vai haaveileekohan joku muka oikesti siitä, että pääsee viettämään pelkästään yhden yön idolinsa kanssa ja tulee sen jälkeen hylätyksi ja ikään kuin nöyryytetyksi, kun tajuaa toisen olleen vain seksin perässä? Ihastuksissaan kun saattaa tehdä asioita vain miellyttääkseen toista, jotta saisi toisen pitämään itsestään enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/132 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää jätkä on pettäjä!! Hyi!! En hyväksy pettäjiä enkä tule enää kuuntelemaan hänen musiikkia.

Vierailija
84/132 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Niken tyttöystävä tajuaa jättää tän törkykasan. 

85/132 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö teinit ja nuoret aikuiset enää vaadi musiikiltaan mitään? Mulle pelkkä katudeek... artistin nimi aiheuttaa naurunpyrskähdyksiä musiikin vielä lisäksi aiheuttaessa niljakasmaista ahdistusta. 

Superyllätys, että Nigen arvomaailma ei olekaan tasoa koti, uskonto ja isänmaa.

86/132 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettävällä jäällä saa ankaranlaatuista kokemuspohjaa... Ja Teräsniska & Co nyyhkivät

87/132 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella hölmö ihminen. Nikellä olisi ollut tuhannen taalan paikka käyttää Vain elämää -näkyvyys hyväksi urallaan ja parantaa mainettaan. Mutta ei, heittää kaiken hukkaan.

parempi näin Nikke ei olisi paikkaansa ohjelmassa ansainnutkaa

Ne jotka on jo faneja niin ei tälläsista paljon hätkähdä. Vaikka kuin olis oman moraalin vastasta käytöstä niin idolien kohdalla fanit joustaa yllättävän paljonkin, vaikka ummistetaan silmät ja korvat ikävimpien juttujen kohdalla.

Ja moni nuori saattaa olla fani myöskin koska samaistuu tällaiseen, on ikäänkuin tuttua käytöstä ja elämänmuotoa. Näitä kun on... Kasvaneet jo pienestä pitäen päihteiden ja mielenterveysongelmien parissa tai käänteisesti muuten vain tuntevat viehätystä rankkaan elämään.

T. Entinen angstinen nuori;)

Vierailija
88/132 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2341 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella hölmö ihminen. Nikellä olisi ollut tuhannen taalan paikka käyttää Vain elämää -näkyvyys hyväksi urallaan ja parantaa mainettaan. Mutta ei, heittää kaiken hukkaan.

Ne jotka on jo faneja niin ei tälläsista paljon hätkähdä. Vaikka kuin olis oman moraalin vastasta käytöstä niin idolien kohdalla fanit joustaa yllättävän paljonkin, vaikka ummistetaan silmät ja korvat ikävimpien juttujen kohdalla.

Ja moni nuori saattaa olla fani myöskin koska samaistuu tällaiseen, on ikäänkuin tuttua käytöstä ja elämänmuotoa. Näitä kun on... Kasvaneet jo pienestä pitäen päihteiden ja mielenterveysongelmien parissa tai käänteisesti muuten vain tuntevat viehätystä rankkaan elämään.

Juu mutta ei se noin mene.

Oma isä oli todella vaikea tapaus mutta hyvä isä kumminkin vaikka aina jäi kiinni ja meni lusimaan. Enemmän perheelle aiheutti harmia yhteiskunnan sanktiot sakkojen ja linnatuomioiden muodossa. Ikävää elää köyhyydessä sellaisesta mistä ei nykyään niin kovaa tuomittaisi ja joissain sivistysmaissa ei tuomioita edes käyttörikoksista tulisi.

Oli vaikeaa kun isä oli ja sitten isä vietiin pois. Aina kun isä oli niin asiat olivat kuitenkin pääsääntöisesti hyvin ja isä ei ollut väkivaltainen mutta esimerkiksi pilveä se veti ja korjaili moottoripyöriä hymyissä suin.

Hassua sinällään kun pitää tuomita erilaisuuden takia vaikka ihmiset on niin lahjakkaita erilaisilla aloilla. On minullakin velipuolia ja siskopuolia mutta äiti hyväksyi isän ja isä oli minusta hyvä.

Aina kun sanon tämän niin aletaan kieltää. Muistan kuinka sosiaaliviranomaiset vaan pudistelivat päätä kun yritin puolustaa isää.

Ja mitä tulee tuohon väitteeseen että pienestä pitäen kun on nähnyt kaikkea laitonta niin se muka seuraisi mukana. Kyllä siitäkin voi ottaa oppia ja elää ihan eritavoin kuin isä.

Silti syytän yhteiskuntaa vainosta ja siitä että isä ei lopulta jaksanut jatkuvaa vahtimista.

En tiedä tuosta Niccestä sitten, mutta aika heppoisesti konservatiivit muita tuomitsee.

Ei ne arvot tee kenestäkään hyvää ihmistä. Ego ja sydän on eriasia vaikka ne yhdessä työskenteleekin.

Vierailija
89/132 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän oli vasta pari viikkoa sitten niin lutuinen ja koskettava räppäri jota kyynelsilmin kuunneltiin ja kehuttiin kilpaa. Lyhyeksi jäi tällä kertaa vain-elämää-breikkaus.

Vierailija
90/132 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua mää luulin että nikke ankara on se vitaepro mainoksen mies "toimii mulle ainakin/tän kaiken vitaepro vain aikaan saa/ pirteänä heräsin jadajadajada"

Eilisestä kelailin jaksanko avata tätä keskustelua. Onneksi avasin :D en kyllä tiedä vieläkään kuka se on

Vierailija
91/132 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isää vainottiin kirjoitti:

Käyttäjä2341 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu mutta ei se noin mene.

Oma isä oli todella vaikea tapaus mutta hyvä isä kumminkin vaikka aina jäi kiinni ja meni lusimaan. Enemmän perheelle aiheutti harmia yhteiskunnan sanktiot sakkojen ja linnatuomioiden muodossa. Ikävää elää köyhyydessä sellaisesta mistä ei nykyään niin kovaa tuomittaisi ja joissain sivistysmaissa ei tuomioita edes käyttörikoksista tulisi.

Oli vaikeaa kun isä oli ja sitten isä vietiin pois. Aina kun isä oli niin asiat olivat kuitenkin pääsääntöisesti hyvin ja isä ei ollut väkivaltainen mutta esimerkiksi pilveä se veti ja korjaili moottoripyöriä hymyissä suin.

Hassua sinällään kun pitää tuomita erilaisuuden takia vaikka ihmiset on niin lahjakkaita erilaisilla aloilla. On minullakin velipuolia ja siskopuolia mutta äiti hyväksyi isän ja isä oli minusta hyvä.

Aina kun sanon tämän niin aletaan kieltää. Muistan kuinka sosiaaliviranomaiset vaan pudistelivat päätä kun yritin puolustaa isää.

Ja mitä tulee tuohon väitteeseen että pienestä pitäen kun on nähnyt kaikkea laitonta niin se muka seuraisi mukana. Kyllä siitäkin voi ottaa oppia ja elää ihan eritavoin kuin isä.

Silti syytän yhteiskuntaa vainosta ja siitä että isä ei lopulta jaksanut jatkuvaa vahtimista.

En tiedä tuosta Niccestä sitten, mutta aika heppoisesti konservatiivit muita tuomitsee.

Ei ne arvot tee kenestäkään hyvää ihmistä. Ego ja sydän on eriasia vaikka ne yhdessä työskenteleekin.

Jonku pitää sulle kertoa. Riippuvuus on sairaus ja se hallittee elämää. Ihminen joka ei kykene edes lastensa vuoksi (saadakseen olla heidän kanssa) lopettamaan on riippuvainen. Jos linnatuomion jälkeen alottaa aina uudelleen niin mitä luulet ajatteliko se isi linnassa lapsia vai laskiko päiviä jolloin pääsi vetämään huumeita?

Se oli se isi joka harmin aiheutti ihan itse. Ei yhteiskunta.

-entinen huumeiden käyttäjä, joka raitistui koska halusi saada lapsia. Olin 7 vuotta kuivilla ennen kuin rupesin lisääntymään.

Vierailija
92/132 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän asian vierestä, mutta odotan mielenkiinnolla pysyykö Robinin puhtoinen maine jatkossakin, vai alkaako löytyä jotakin törkyä sieltäkin. 

Mulle tuli mieleen Petran jaksosta, kun Petra sanoi tyttöjen oikeastaan käyneen murrosiän läpi vasta bändin lopettamisen jälkeen (olivat jo yli parikymppisiä), että alkaakohan Robinillakin sellanen pieni kapinointi vasta vähän myöhemmin, kun päästää perheestään vähän enemmän irti ja alkaa itse vastata yhä enemmän kaikesta.

En tarkoittanut tätä mitenkään pahalla, mutta on siis elänyt aivan älyttömän hektisen nuoruuden pyörityksen keskellä. Ei ole välttämättä hirveästi kerennyt miettiä kuka ja mikä on. Muut on neuvoneet ja sanoneet hyvin paljon miten toimia ja tehdä missäkin tilanteessa. En nyt usko, että muuttuu itsenäistyessään täysin, mutta tollanen nuoruus on voinut hyvinkin vaikuttaa niin,että kun lapsesta on hypännyt suoraan aikuisten maailmaan niin se henkinen murrosikä on tietyllä tapaa voinut jäädä toistaseksi välistä.

Olen ihan samaa mieltä. Poika on vasta 18, mutta ollut julkisuudessa jo vuosia ja muiden asettamassa muotissa. Tämä näkyy pikkuvanhuutena ja mielipiteiden koomisena konservatiivisuutena. Varmasti jonkinlainen kapinointi/itsenäistymisvaihe tulee vielä, mikä olisi mielestäni pelkästään tervettä. 

No ajatusmaailma voi toki muuttua ja varmasti jossainmäärin muuttuukin, mutta kyllä perusarvot ja moraali opitaan jo siellä kotona. Ne tuskin muuttuu tässäkään tapauksessa isommin. Kuten perhekeskeisyys ja Niken sanoin "yksiavioisuus", toisen ihmisen kunnioittaminen jne. Eikä Robin mun mielestä silti vaikuta siltä ettei hyväksys muiden tekemisiä ja sanomisia. Mutta et hänen oma ajatus on se mikä on.

Tuota murrosikää minäkin mietein, että voi tulla myöhemminkin. Mutta toisaalta, Robinhan on julkisuudesta huolimatta elänyt harvinaisen normaalia nuoren elämää. Koulu, kaverit... Ihan hyvin hän on voinut käydä myös murrosiän ihan normaalisti koti- ja kouluympyröissä. Ei sen kapinoinnin ja itsensä hakemisen välttättä tarvitse näkyä julkisuuteen asti.

Mutta aika näyttää mitä tulemaan pitää. Todella toivon että pysyisi yhtä avoimena ja fiksuna jatkossakin!

Vierailija
93/132 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se gabrielkin ollut samanlainen joka naisen kanssa hässiä... silti kaikki sitä hypettää

Vierailija
94/132 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palatakseni vielä Vain Elämää -ohjelmaan. Musta tuntu ja näytti et Nikke ei voinut käsittää eikä edes halunnut ymmärtää Robinin kantaa yhden yön juttuihin. Varmaan ihan outo asia hänelle, että ei käytä tilannetta hyväkseen. Tai sit käy vaan kateeksi ku Robinilla halukkaita naisia ihan jonoiksi asti.

Tuossa jaksossa meni muutenki jo ihan yli se Niken veto, omistettu Petralle. Nolous.

Vierailija
95/132 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää en kyllä missään vaiheessa uskonu et Nikke tulis pysymään sellasena kultapoikana, tarkotas siis Vain Elämää jaksoa jossa Nikke 'lauloi itsensä suomalaisten sydämiin'. Ei mua kyllä se mitenkään liiemmin sykähdyttäny. Arvasin et tyypilla menee yli nyt ihan varmasti tän suosio mitä on ohjelmassa saanu. Ja huonommaksi mennu vaan kuva ku ohjelma etenee. Hänen nyyhkytarinoita odotellessa. Uppoaa varmasti silti mammoihin

Vierailija
96/132 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Axl kuvaamassa?

Vierailija
97/132 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä helvetti suomalaisia miesjulkkiksia vaivaa? Koko ajan saa lukea tällaista vastaavaa paskaa. Milloin viimeksi joku suomalainen naisartisti on ollut otsikoissa känniörvellyksen ja/tai säädyttömyyksien takia?

Muutenkin ihmetyttää tuo Nikke Ankara. Mielestäni olen (ainakin ollut) melko valveutunut musiikin suhteen, mutta ei tuo sano oikeasti mitään. Kun kuulin, että hän on Vain Elämää-kaudella, niin ihan vilpittömästi ihmettelin miten ne muut julkkisvieraat keksivät mitä Niken biisiä esittäisivät, kun hänellä ei varmasti niitä kovin montaa (tunettua) ole. Yleensä tuossa ohjelmassa on kuitenkin ollut oikeita artisteja, joilla on oikeita hittejä ja oikea ura takana. Mitä uransa vaiheita herra Ankara voi ohjelmassa muistella? "Kerran olin psykoosissa ja pääsin Seiskaan", "kerran yhtä mun biisiä soitettiin radiossa". Ehkä tällä vierasvalinnalla yritettiin kalastella nuorempia katsojia? Mene ja tiedä.

Onhan se nyt selvää, että jos tuollainen roskasakkia edustava mikseriräppäri onnistuu jostain kohtalon oikusta ponnahtamaan pinnalle edes hetkeksi, niin ei se kuuppa kestä. Sitten yritetään elää ison staran elkein ja örvelletään jossain Lahdessa (!!!!!) ja paneskellaan vessassa kuin jotkut apinat. Voi herrantähden. Toisaalta ihan ymmärrettävää, että ottaa nk. maineestaan kaiken irti nyt, koska varmasti tiedostaa itsekin, että kukaan ei hänen nimeään muista enää ensi vuonna.

Vierailija
98/132 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä näiden naisia kyllä. Onko se niin hieno asia seurustella jonkun Vain Elämää räppärin kaa, että on kaiken paskan sietämisen arvosta? Ellei sitten samat tavat oo kummallakin.

Kyllä se monen mielestä on hienoa. Tavallisemmat miehet on niiiiin tylsiä. Pitää saada actionia ja vaarallisia tilanteita. Kunnes sitten 35-vuotiaana huomataan, että haluis sittenkin lapsen, ja silloin alkaa se kunnollisen miehen etsintä.

Mä oon miettiny, että eräänlainen terapiaa vaativa tila kai tuokin on, että varta vasten haluaa miehen, josta johtuvia pettymyksiä saa sitten itkeä ja surkutella toinen toisensa jälkeen.

Mä olin tällainen. Kaks sanaa: daddy issues. 😂

Kai niissä paskoissa suhteissa elää uudelleen ja uudelleen sitä hylätyksi tulemisen traumaa. Sitä sitten alitajuntaisesti toivoo, että se paskiainen kääntäisikin kelkkansa ja muuttuisi arvostavaksi ja rakastavaksi.

Mulla on kaks sanaa. olet h****

Asia kunnossa. 😀 Lääkkeet?

Vierailija
99/132 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä helvetti suomalaisia miesjulkkiksia vaivaa? Koko ajan saa lukea tällaista vastaavaa paskaa. Milloin viimeksi joku suomalainen naisartisti on ollut otsikoissa känniörvellyksen ja/tai säädyttömyyksien takia?

Muutenkin ihmetyttää tuo Nikke Ankara. Mielestäni olen (ainakin ollut) melko valveutunut musiikin suhteen, mutta ei tuo sano oikeasti mitään. Kun kuulin, että hän on Vain Elämää-kaudella, niin ihan vilpittömästi ihmettelin miten ne muut julkkisvieraat keksivät mitä Niken biisiä esittäisivät, kun hänellä ei varmasti niitä kovin montaa (tunettua) ole. Yleensä tuossa ohjelmassa on kuitenkin ollut oikeita artisteja, joilla on oikeita hittejä ja oikea ura takana. Mitä uransa vaiheita herra Ankara voi ohjelmassa muistella? "Kerran olin psykoosissa ja pääsin Seiskaan", "kerran yhtä mun biisiä soitettiin radiossa". Ehkä tällä vierasvalinnalla yritettiin kalastella nuorempia katsojia? Mene ja tiedä.

Onhan se nyt selvää, että jos tuollainen roskasakkia edustava mikseriräppäri onnistuu jostain kohtalon oikusta ponnahtamaan pinnalle edes hetkeksi, niin ei se kuuppa kestä. Sitten yritetään elää ison staran elkein ja örvelletään jossain Lahdessa (!!!!!) ja paneskellaan vessassa kuin jotkut apinat. Voi herrantähden. Toisaalta ihan ymmärrettävää, että ottaa nk. maineestaan kaiken irti nyt, koska varmasti tiedostaa itsekin, että kukaan ei hänen nimeään muista enää ensi vuonna.

Mä luulen, että toi on nimenomaan sukupolvisidonnainen asia. Esimerkiksi silloin, kun Maarit Hurmerinta oli mukana ohjelmassa, tiesin häneltä vain yhden kappaleen. Vaikka on tehnyt pitkän uran, on minun silmissäni ollut aivan mitäänsanomaton muusikko, koska olen liian nuori. En myöskään keksi Laura Voutilaiselta kuin yhden kappaleen: hänen euroviisunsa. Samalla tavalla Nikke Ankara on mulle mitäänsanomaton artisti, koska olen liian vanha. Teininä kuuntelin juuri TikTakia, Nylon Beatia, Negativea ym., ja näin aikuisena kuuntelen lähinnä ulkomaista rock-musiikkia. Jos ohjelman artistit olisivat kaikki parhaassa biletysiässä, korkeintaan vähän päälle parikymppisiä, kappaleiden keksiminen Niken tuotannosta voisi olla jopa helppoa.

Vierailija
100/132 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä edes kiinnostaa Nikke ankara? Paska "räppäri"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme