Olen mies ja täytyy sanoa, että muhun vetoaa sellainen nainen
Joka on luonnollinen ja rento. Hiukset sekaisin aamusta, ilman meikkiä. Saa piereskellä ihan vapaasti ja pelata pleikkaria. Syödä sipsejä sohvalla ja juoda limsaa. Saa syödä "miehen annoksia" eikä ole ravintolassa pakko ottaa pelkkää salaattia.
Sitten kun vielä ois hyvä huumorintaju, osaisi nauraa myös itselleen, kohtelisi muita ihmisiä hyvin. Eikä ois sellainen itserakas minäminäminä tyyppi.
Mikään kovin laittautuva nainen ei sytytä. Heti aamulla pitää pitää monen tunnin meikkisessio ja aina olla ulkonäöltään niin viimeisen päälle. Ei sytytä, ei sitten ollenkaan. Tai sellaiset "bimbot" jotka vaan hihittää ja puhuu meikeistä, muodista, rakennekynsistä ja jotka omistaa tuhat kenkää.
Ja tähän ei tartte niiden laittautuvien naisten vetää hernettä nenään. Jokainen saa näyttää miltä haluaa, halusin vaan sanoa, mikä itseä miehenä viehätyttää enempi.
Ja tottakai se omakin nainen saa meikata ja laittaa kauniit vaatteet päälle, mutta sellaista en halua, että kotonakin on pakko näyttää joltain koristeelta kokoajan tai että sinne lähikauppaan nyt pitää meikata paljon, ei sinne muuten viitsi mennä.
Musta tuntuu, että ihan oikeasti tälläisiä naisia ei tunnu olevan paljoa.
Kommentit (18)
Kuvailemiasi naisiahan on noin 90% suomalaisnaisista. Missä tynnyrissä sä elät?
Kuinka paljon se sipsejä syövä ja limsaa juova nainen saa painaa? Kuinka paljon muuten itse painat?
Voi kun olet hieno mies. Miten voitkaan olla noin hieno mies. Onko sinulle koskaan ennen sanottu kuinka hieno mies olet? Milloin sinusta tuli noin hieno mies? Olisiko sinulla muille hyviä vinkkejä kun olet niin hieno mies. Hienona miehenä on varmaan vaikeaa. Miten kestät idioottimiehiä kun olet itse niin hieno mies? Hieno mies olet. Joko sanoin että olet hieno mies? No sanon varmuuden vuoksi. Olet hieno mies.
En tunne kuin tuommoisia naisia. Ja tiedät kai että ne jotka sinä näet kaupungilla paljon laittautuneina heräävät aamulla hiukset sekaisin, ilman meikkiä ja pistävät pieruverkkarit jalkaan. Naiset vain eivät heti uskalla näyttää sitä oikeaa itseään jota luullaan epäviehättäväksi.
Vierailija kirjoitti:
En tunne kuin tuommoisia naisia. Ja tiedät kai että ne jotka sinä näet kaupungilla paljon laittautuneina heräävät aamulla hiukset sekaisin, ilman meikkiä ja pistävät pieruverkkarit jalkaan. Naiset vain eivät heti uskalla näyttää sitä oikeaa itseään jota luullaan epäviehättäväksi.
Anteeksi korjaan hieman itseäni. Olen ollut myös rakennekynnet-meikit-kengät-Hihihii keskustelussa mukana, en tykkää. Uskon että ne naiset eivät kuitenkaan ole mitään pinnallisia tyhjäpäitä vaan se on rooli ja myös ne naiset tykkää olla luonnollisesti kotonaan ja jos on oma mies niin ei ne sille sitä pelkää näyttää.
Villiveikkaus - saa syödä miehen annoksia, juoda limsaa ja vetää mahan täyteen sipsejä, mutta ylipainoinen ei sovi olla?
Hyvin usein kun kuulee miehen sanovan näin, hän on unohtanut että se syöty ruoka = paino.
Mulla myös tuommoisia ystäviä, miehiään he vain mielistelevät olemalla hillittyjä, kauniita ja naisellisia. Toki se kai on luontaista suhteen alussa.
Saa sitä ylipainoakin olla, ei se ole automaattisesti turn off.
No itse oon 188/90, normaali vartalo. Joskus kävin useinkin salilla, nykyään harvakseltaan. Lenkkeilen päivittäin kyllä koiran kanssa.
Miksi usein sanotaan, että se sivussa hihittelevä ja bimbon vaikutelman antava nainen ei muka oikeasti olisi sellainen, vaan kuhan antaa sellaisen kuvan itsestään? Miksi sellaisia ei muka oikeasti olisi?
Myös sellainen asia, jota syvästi ihmettelen joissain naisissa, on täysi yleissivistyksen puute. Yksi tapailemani nainen ei oikeasti tiennyt, mikä on Ruotsin pääkaupunki. Se oli just sitä hihittelyä "siis apua! siis en mä tiiä!" ja naurua perään. Lopulta se vastasi Kööpenhamina.
En edelleenkään oikein voi uskoa, etteikö se oikeasti tiennyt vai oliko tämä just sitä, että heittäydytään siihen bimbon rooliin ja kuvitellaan, että miehet tykkää tuollaisesta kun nainen "on vain niin söpö kun se on vähän yksinkertainen!"?
AP
Vierailija kirjoitti:
No itse oon 188/90, normaali vartalo. Joskus kävin useinkin salilla, nykyään harvakseltaan. Lenkkeilen päivittäin kyllä koiran kanssa.
Miksi usein sanotaan, että se sivussa hihittelevä ja bimbon vaikutelman antava nainen ei muka oikeasti olisi sellainen, vaan kuhan antaa sellaisen kuvan itsestään? Miksi sellaisia ei muka oikeasti olisi?
Myös sellainen asia, jota syvästi ihmettelen joissain naisissa, on täysi yleissivistyksen puute. Yksi tapailemani nainen ei oikeasti tiennyt, mikä on Ruotsin pääkaupunki. Se oli just sitä hihittelyä "siis apua! siis en mä tiiä!" ja naurua perään. Lopulta se vastasi Kööpenhamina.
En edelleenkään oikein voi uskoa, etteikö se oikeasti tiennyt vai oliko tämä just sitä, että heittäydytään siihen bimbon rooliin ja kuvitellaan, että miehet tykkää tuollaisesta kun nainen "on vain niin söpö kun se on vähän yksinkertainen!"?
AP
Kysy näiltä palstamiehiltä, että mikä se heidän naisihanteensa on, niin kuulet, että naisen ei TODELLAKAAN pidä olla hauska tai älykäs, mielummin jopa vähän yksinkertainen ja alistuva. Hyvännäköinen naama pitää olla tietty, ja hyvät tissit/perse. Naisen kuuluu myös olla neitsyt, mutta sellainen neitsyt joka osaa kuitenkin saman tien kaikki mahdolliset temput makkarissa ja rakastaa anaaliseksiä. Ja sellainen joka ei käy koskaan kakalla, ja harrastaa vain naisellisia juttuja. Ja pukeutuu mekkoihin ja korkkareihin kesät, talvet.
Et sä mitään naista tartte, vaan ison rakin!
Tunnen pari bimboa ja molemmat selkeästi esittävät, vetävät roolia. Kun heidän seurassaan on ollut riittävän kauan heistä näkee, että kyse on huonosta itsetunnosta. Olisi mielenkiintoista tietää, päästävät he roolistaan koskaan irti.
Ei sillä ole mitään väliä mikä suhun vetoaa, kaikennäköset naiset saa miehiä. Mullakin on 100kg tuttu jolla useita lapsia ja vielä komeiden nuorempien miehien kanssa jotka tasan sitä miellyttää. Ei ole hyväksynyt ollenkaan ns rumempaa tai pullukkaa miestä. Semmosta se miehenä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Kysy näiltä palstamiehiltä, että mikä se heidän naisihanteensa on, niin kuulet, että naisen ei TODELLAKAAN pidä olla hauska tai älykäs, mielummin jopa vähän yksinkertainen ja alistuva. Hyvännäköinen naama pitää olla tietty, ja hyvät tissit/perse. Naisen kuuluu myös olla neitsyt, mutta sellainen neitsyt joka osaa kuitenkin saman tien kaikki mahdolliset temput makkarissa ja rakastaa anaaliseksiä. Ja sellainen joka ei käy koskaan kakalla, ja harrastaa vain naisellisia juttuja. Ja pukeutuu mekkoihin ja korkkareihin kesät, talvet.
Näistä "palstamiehistä" suurin osa on oikeasti naisia, jotka esittävät miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Näistä "palstamiehistä" suurin osa on oikeasti naisia, jotka esittävät miestä.
No en usko, että ainakaan ne naisen neitsyyttä peräänkuuluttavat kirjoittelijat ovat naisia, miksi ihmeessä naiset kirjoittaisivat jotain sellaista? Ne ovat niitä peräkammaristaan suhertavia miehiä, jotka pelkäävät, että naiset vertaavat heidän (olemattomia) sänkytaitojaan edellisiin miehiin.
Käsi ylös miehet, kuka on sitä mieltä, että nämä linkin naiset ovat ihanan luonnollisia ja meikittömiä:
http://www.weddingomania.com/20-gorgeous-nude-makeup-ideas-to-look-grea…
Väärin. Ihan jokaisella noista on meikkiä. Jos naiset oikeasti liikkuisivat julkisesti ilman meikin hiventäkään naamassa, niin valittaisitte täällä, että hitto kun suomiämmät on niin rumia ja värittömiä.
Vierailija kirjoitti:
Joka on luonnollinen ja rento. Hiukset sekaisin aamusta, ilman meikkiä. Saa piereskellä ihan vapaasti ja pelata pleikkaria. Syödä sipsejä sohvalla ja juoda limsaa. Saa syödä "miehen annoksia" eikä ole ravintolassa pakko ottaa pelkkää salaattia.
Sitten kun vielä ois hyvä huumorintaju, osaisi nauraa myös itselleen, kohtelisi muita ihmisiä hyvin. Eikä ois sellainen itserakas minäminäminä tyyppi.
Mikään kovin laittautuva nainen ei sytytä. Heti aamulla pitää pitää monen tunnin meikkisessio ja aina olla ulkonäöltään niin viimeisen päälle. Ei sytytä, ei sitten ollenkaan. Tai sellaiset "bimbot" jotka vaan hihittää ja puhuu meikeistä, muodista, rakennekynsistä ja jotka omistaa tuhat kenkää.
Ja tähän ei tartte niiden laittautuvien naisten vetää hernettä nenään. Jokainen saa näyttää miltä haluaa, halusin vaan sanoa, mikä itseä miehenä viehätyttää enempi.
Ja tottakai se omakin nainen saa meikata ja laittaa kauniit vaatteet päälle, mutta sellaista en halua, että kotonakin on pakko näyttää joltain koristeelta kokoajan tai että sinne lähikauppaan nyt pitää meikata paljon, ei sinne muuten viitsi mennä.
Musta tuntuu, että ihan oikeasti tälläisiä naisia ei tunnu olevan paljoa.
Onneksi mullakin on kotona tuommoinen tyyppi, joka tykkää kun olen luonnollinen mutta kehaisee kuitenkin jos jonnekin joskus tälläydyn. On meitä meikittömiä ja rentoja, huumorintajuisia naisia olemassa :D Pidän kauneudesta ja vaatteista yms, mutta en merkeistä tms vaan visuaalisesta nautinnosta.
Niin meidänlaisia naisia on vähän kuin myös sinunlaisia miehiä. Vapaasti en kuitenkaan piereskele 😀
Exäni sanoi joskus että hänellä on nainen joka näyttää aamullakin vielä sievältä ja saunassakin saa käydä saman ihmisen kanssa. Varmaan moni pitää minua vähän rumana jos vieressä seisoo viimeisen päälle laitettuja naisia. Tai hiirulaisena, mutta en välitä. Enkä ajattele pahasti heistä jotka haluavat tehdä toisin.