Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nikke Ankara petti avovaimoaan vessassa - sivullinen kuvasi Vain elämää -tähden aktin!

Vierailija
04.05.2017 |

https://www.seiska.fi/Uutiset/Nikke-Ankara-petti-avovaimoaan-vessassa-s…

Ketä yllätti? Tuli tuosta Vain elämää -sarjasta jo jotenkin huono tunne Nikestä. Robinilta halusi päästä ensimmäiseksi kysymään, että "onks ollut paljo mimmei?" jne. Semmosta se on kun kusi nousee päähän ja päässä ei paljoa mitään ole. Nikke ja Mikke ovat samanlaisia. Lahjakkaita muusikkoja, mutta en kyllä niihin luottaisi.

Kommentit (132)

Vierailija
41/132 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella hölmö ihminen. Nikellä olisi ollut tuhannen taalan paikka käyttää Vain elämää -näkyvyys hyväksi urallaan ja parantaa mainettaan. Mutta ei, heittää kaiken hukkaan.

parempi näin Nikke ei olisi paikkaansa ohjelmassa ansainnutkaa

Ne jotka on jo faneja niin ei tälläsista paljon hätkähdä. Vaikka kuin olis oman moraalin vastasta käytöstä niin idolien kohdalla fanit joustaa yllättävän paljonkin, vaikka ummistetaan silmät ja korvat ikävimpien juttujen kohdalla.

Vierailija
42/132 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän asian vierestä, mutta odotan mielenkiinnolla pysyykö Robinin puhtoinen maine jatkossakin, vai alkaako löytyä jotakin törkyä sieltäkin. 

Mulle tuli mieleen Petran jaksosta, kun Petra sanoi tyttöjen oikeastaan käyneen murrosiän läpi vasta bändin lopettamisen jälkeen (olivat jo yli parikymppisiä), että alkaakohan Robinillakin sellanen pieni kapinointi vasta vähän myöhemmin, kun päästää perheestään vähän enemmän irti ja alkaa itse vastata yhä enemmän kaikesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/132 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän asian vierestä, mutta odotan mielenkiinnolla pysyykö Robinin puhtoinen maine jatkossakin, vai alkaako löytyä jotakin törkyä sieltäkin. 

Jos alkaa flippaamaan niin ehkä siinä kohtaa. Toistaseksi jäbä puhuu ja elää ihan toisenlaisen moraalin puolesta.

Todella toivon, että Robin on ihan oikeasti kunnollinen. Robin sanoi omassa Vain elämää -jaksossaan, ettei ymmärrä yhden yön juttuja. Hienoa, että uskaltaa sanoa tuollaisen asian ääneen eikä koe yhden yön juttuja kehumisen aiheiksi.

Vierailija
44/132 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella hölmö ihminen. Nikellä olisi ollut tuhannen taalan paikka käyttää Vain elämää -näkyvyys hyväksi urallaan ja parantaa mainettaan. Mutta ei, heittää kaiken hukkaan.

Ne jotka on jo faneja niin ei tälläsista paljon hätkähdä. Vaikka kuin olis oman moraalin vastasta käytöstä niin idolien kohdalla fanit joustaa yllättävän paljonkin, vaikka ummistetaan silmät ja korvat ikävimpien juttujen kohdalla.

No tämän varmasti koko maapallo huomasi MJ kohdalla, mutta kuin kyse on Nikestä ni hahahahaha

Vierailija
45/132 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos alkaa flippaamaan niin ehkä siinä kohtaa. Toistaseksi jäbä puhuu ja elää ihan toisenlaisen moraalin puolesta.

Todella toivon, että Robin on ihan oikeasti kunnollinen. Robin sanoi omassa Vain elämää -jaksossaan, ettei ymmärrä yhden yön juttuja. Hienoa, että uskaltaa sanoa tuollaisen asian ääneen eikä koe yhden yön juttuja kehumisen aiheiksi.

Ja vielä huvittavampi oli seurata kun muut pöydässä oli selvästi eri kannalla. Samukin vaivoin sai sanottua, että ei hänkään oikeastaan ENÄÄ ymmärrä yhden yön juttuja xD

Vierailija
46/132 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli mieleen Petran jaksosta, kun Petra sanoi tyttöjen oikeastaan käyneen murrosiän läpi vasta bändin lopettamisen jälkeen (olivat jo yli parikymppisiä), että alkaakohan Robinillakin sellanen pieni kapinointi vasta vähän myöhemmin, kun päästää perheestään vähän enemmän irti ja alkaa itse vastata yhä enemmän kaikesta.

En tarkoittanut tätä mitenkään pahalla, mutta on siis elänyt aivan älyttömän hektisen nuoruuden pyörityksen keskellä. Ei ole välttämättä hirveästi kerennyt miettiä kuka ja mikä on. Muut on neuvoneet ja sanoneet hyvin paljon miten toimia ja tehdä missäkin tilanteessa. En nyt usko, että muuttuu itsenäistyessään täysin, mutta tollanen nuoruus on voinut hyvinkin vaikuttaa niin,että kun lapsesta on hypännyt suoraan aikuisten maailmaan niin se henkinen murrosikä on tietyllä tapaa voinut jäädä toistaseksi välistä.

Vierailija
47/132 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuvaajako tästä nyt juorus, Niken kaveri vai joku muu silminnäkijä?

Vierailija
48/132 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarkoittanut tätä mitenkään pahalla, mutta on siis elänyt aivan älyttömän hektisen nuoruuden pyörityksen keskellä. Ei ole välttämättä hirveästi kerennyt miettiä kuka ja mikä on. Muut on neuvoneet ja sanoneet hyvin paljon miten toimia ja tehdä missäkin tilanteessa. En nyt usko, että muuttuu itsenäistyessään täysin, mutta tollanen nuoruus on voinut hyvinkin vaikuttaa niin,että kun lapsesta on hypännyt suoraan aikuisten maailmaan niin se henkinen murrosikä on tietyllä tapaa voinut jäädä toistaseksi välistä.

Olen ihan samaa mieltä. Poika on vasta 18, mutta ollut julkisuudessa jo vuosia ja muiden asettamassa muotissa. Tämä näkyy pikkuvanhuutena ja mielipiteiden koomisena konservatiivisuutena. Varmasti jonkinlainen kapinointi/itsenäistymisvaihe tulee vielä, mikä olisi mielestäni pelkästään tervettä. 

Vierailija
49/132 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikke-T:n poika (kuuma kostea hikinen, vessassa hässin ilta jokaikinen)

Vierailija
50/132 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kuvaajako tästä nyt juorus, Niken kaveri vai joku muu silminnäkijä?

Kuvaaja varmasti, tuskin kukaan omaksi runkkumateriaalikseenkaan Niken randomvessakoppipanoja kuvaa. Toimitti varmaan todisteeksi seiskalle tms.

Vierailija
51/132 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ketään edes kiinnostaa tämä Nikke Ankara? Hän lavasti oman katoamisensa jotta sai mediassa näkyvyyttä ja siitä asti hänestä on tehty sopivin väliajoin jokin turha juttu johonkin mediaan.

Vierailija
52/132 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan samaa mieltä. Poika on vasta 18, mutta ollut julkisuudessa jo vuosia ja muiden asettamassa muotissa. Tämä näkyy pikkuvanhuutena ja mielipiteiden koomisena konservatiivisuutena. Varmasti jonkinlainen kapinointi/itsenäistymisvaihe tulee vielä, mikä olisi mielestäni pelkästään tervettä. 

Mutta toisaalta tiivis lähipiiri on auttanut Robinia käsittelemään asioita niin, että on kasvanut noinkin ehjäksi. Parempi mun mielestä, että on huolehdittu noin hyvin. En tiedä oisko tilannetta tähän asti voinu paremmin hoitaa jätkän ollessa julkisuudessa. Jossain kohtaahan hän varmasti lentää sieltä pesästä ja ajatusmaailma voi vähän muutua. Ei Robin musta vaikuta mitenkään liian konservatiiviselta kuitenkaan ettei hyväksyisi muiden erilaista käytöstä ja ajattelutapoja.

53/132 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon jotenkin NIIN pettynyt tohon Ankaraan ton Vain Elämää myötä. Kuvittelin sen ihan erilaiseksi, on riimeissään ja biiseissään niin skarppi, sanavalmis ja puhuukin nopeasti. Vain Elämän perusteella on jotenkin hitaan olonen hihittelijä, ihan kun olis kännissä kokoajan, sellanen ällö, limanen ääliö. Harmittaa lukea vielä tämmösiä uutisia, kun viimeseen asti olen yrittänyt puolustella sitä omassa mielessäni. Tyhmäähän tämä on, mutta ei mahda mitään.

Kenties ne psykoosilääkkeet saattavat vaikuttaa käytökseen ihan himppusen? ...Ja siihen miten itseään ilmaisee....kertoihan hän jossain haastattelussa, ettei pysty lääkkeiden takia itkemään. Ne turruttaa. Kai ne muutakin silloin aiheuttaa ja vaikuttaa...

Eivät liene mitään kevyttä aspiriinia.

Että mä ainakin luotan siihen intuitioon mikä mulle niistä biiseistään tulee.

Jos ohjelmaa katsoo, niin ei varmaan kannata hirveen tarkkaan syynätä. Ihmettelen oikeastaan, että miksi ovat ottaneet sinne, kun ei alkoholinkaaan vaikutuksen alaista oteta.

Ehkä ajattelivat, että yleisö ymmärtää, että mies ei ole kunnossa, kun sen kertoikin.

Jos itselle laitettais iso annos vastaavaa lääkettä...niin millainen saattaisi fiilis ja jutut olla...

Vierailija
54/132 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ketään edes kiinnostaa tämä Nikke Ankara? Hän lavasti oman katoamisensa jotta sai mediassa näkyvyyttä ja siitä asti hänestä on tehty sopivin väliajoin jokin turha juttu johonkin mediaan.

Että huvikseen lavasti psyykoosin ja oleskeli sen jälkeen mielisairaalassa?

Vierailija
55/132 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä kun yleensä noiden muottiin ahdettujen teinitähtien käytös on kuitenkin nimen omaan aikuistuessa sitten kaikkea muuta kuin konservatiivista :D

Vierailija
56/132 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau, nyt tervejärkisyys on siis pikkuvanhuutta ja liian konservatiivista, josta pitäis päästä eroon?

Vierailija
57/132 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon jotenkin NIIN pettynyt tohon Ankaraan ton Vain Elämää myötä. Kuvittelin sen ihan erilaiseksi, on riimeissään ja biiseissään niin skarppi, sanavalmis ja puhuukin nopeasti. Vain Elämän perusteella on jotenkin hitaan olonen hihittelijä, ihan kun olis kännissä kokoajan, sellanen ällö, limanen ääliö. Harmittaa lukea vielä tämmösiä uutisia, kun viimeseen asti olen yrittänyt puolustella sitä omassa mielessäni. Tyhmäähän tämä on, mutta ei mahda mitään.

Samaa mieltä. Tosin tuo "hitaus" johtuu lääkityksestään. Psykoosilääkkeissä tyypillinen sivuvaikutus. Olin yllättynyt että räppi sujui noinkin hyvin.

Aikoinaan kun sairastui, kertoi kuinka vihasi itseään kun oli mm naisia kohtaan ollut ihan mulkku, pyörittänyt montaa mimmiä samaan aikaan jne. Olen toooosi pettynyt että sama meno jatkuu. Kuitenkin Nikkeä aina jopa vähän fanitellut..

Vaikutti kuitenkin jokin aika sitten haastattelussa kovastikkin muuttuneelta ja virheistään oppineelta mieheltä.

Vierailija
58/132 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin fani ja kyllä hätkähdin. Pisteet laski niin että ropisi vaan.

Vierailija
59/132 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satun tietämään, että Robinin äiti on opiskellut ainakin logoterapiaa, taitaa olla soveltanut sitä myös kasvatuksessaan :)

Vierailija
60/132 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa yhden illan jutuissa on, jos käyttää kortsua, häh?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi