Nikke Ankara petti avovaimoaan vessassa - sivullinen kuvasi Vain elämää -tähden aktin!
https://www.seiska.fi/Uutiset/Nikke-Ankara-petti-avovaimoaan-vessassa-s…
Ketä yllätti? Tuli tuosta Vain elämää -sarjasta jo jotenkin huono tunne Nikestä. Robinilta halusi päästä ensimmäiseksi kysymään, että "onks ollut paljo mimmei?" jne. Semmosta se on kun kusi nousee päähän ja päässä ei paljoa mitään ole. Nikke ja Mikke ovat samanlaisia. Lahjakkaita muusikkoja, mutta en kyllä niihin luottaisi.
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä näiden naisia kyllä. Onko se niin hieno asia seurustella jonkun Vain Elämää räppärin kaa, että on kaiken paskan sietämisen arvosta? Ellei sitten samat tavat oo kummallakin.
Onhan niitä naisia (ja miehiä) pilvin pimein jotka sietävät kaikkea paskakohtelua ihan taviskumppaneiltakin.
Vierailija kirjoitti:
Kolapäissään sitä unohtuu pettämisen käsite!
Todennäköisesti aika persaukinen tyyppi, ei ole varaa kolaan.
Sais kadota taas koko Nikke. Periaatteessahan sen naama on ihan ok, mutta läskikasat vyötärön ympärillä todellinen turnoff. Psyykenlääkkeetkö on aiheuttanut läskiyden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satun tietämään, että Robinin äiti on opiskellut ainakin logoterapiaa, taitaa olla soveltanut sitä myös kasvatuksessaan :)
Minä taas satun tietämään, että Robinilla on aika iso jortikka.
Onko paksu myös? Kaartuuko vasemmalle? Onko isompi kuin Samu Haberilla?
Voi Nikke minkä menit tekemään :( Eipä tuo nyt henkilökohtasesti mua liikuta, mutta kieltämättä pisteet vähän laski silmissä...
P.s. On mun sen verta Nikkeä puolustettava, että kyllähän hän räpätä osaa. Kuunnelkaa esim. Aivotonta räpätiräpää - biisejä. 👌🏻
https://www.seiska.fi/Uutiset/Nikke-Ankaran-kiihkea-vessahetki-alastoma…
Yllättäen petetty avovaimo ei edes usko tulleensa petetyksi. :'D
Kaveria ei kukaan tienyt ennen vain elämää ohjelmaa ja kaupan päälle vielä pettäjä ja rassukka.
Elikä hauska nähdä mihin lapanen pääsee ja onko vain tähden lento kun ei arvosta edes naisia.
Eipä oo Nikke ja Jasmin enää yhessä.. Pettäminen on pahasta mut asioilla on monia puolia
Outoo et jengi oikeesti jaksaa uskoa mitä joku seiska kirjoittaa. Varsinkin kun toi koko juttu on VALHETTA. Seiska ei ikinä suostunut kyseistä videota näyttämään Nikelle tai tämän avopuolisolle tai oikeastaan kellekkään. (Onko videota edes olemassa? Tuskin..)
Nyt valoja tauluun! Seiska on media joka keksii juttuja. Esimerkiksi Iltalehden toimituksella on säästö, että he eivät saa käyttää Seiskaa lähteenä vaan jos jostain aiheesta kirjoittaa pitää olla omaa tietoa.
En tekis kenestäkään mitään johtopäätöksiä pelkän median suhteen. Media voi keksiä mitä vaan ja se on niiin pintaraapaisua ihmisestä.
Toivon molemmille kaikkea hyvää vaikka ovatkin nyt jo eronneet.
Käräjille tuo näköjään siitä päätyi sitten..
Ääliön tuntuinen tyyppi jo koulussa T. Rinnakkaisluokalla ala-asteella ollut
Sitten kun kasvat niin ymmärrät ettei ole muuta kuin medioiden antama/välittämä todellisuus. Ja vain sillä on väliä. Ja sun juna taisi jo mennä.