Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa järkyttäviä/yllättäviä faktoja töistänne, joita muut ei tiedä

Vierailija
29.04.2017 |

Olen itse hotellisiivooja, aikaa yhdelle huoneelle on 10 min. Juomalaseja ei koskaan pestä, itse pyyhin ne märällä rätillä puhtaaksi. Työkaveri pelkästään hönkäisee lasiin ja kuivaa liinalla. En juo koskaan hotellien laseista.

Kommentit (910)

Vierailija
1/910 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käyt asioimassa, teen huomaamattasi hyvin paljon taustatyötä, jotta käyntisi olisi mahdollisimman sujuva. Tiedän sinusta hyvin paljon ja siksi olet yleensä oikein tyytyväinen, vaikka et tiedä syytä siihen. En voi kertoa ammattiani, koska on vaitiolovelvollisuus.

Vierailija
2/910 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen erään pienen suomalaisfirman pakkaamossa, myymme "suomalaisia" tuotteita - eli Kiinasta tulee romua mitä pakataan meidän firman laatikoihin ja laitetan Made in Finland-tarrat päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/910 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huollan ravintoloiden keittiöiden sähkölaitteita. En koskaan tilaa juomaani jäillä, syystä.

Vierailija
4/910 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaan erään Facebook-kaverini kömpelöitä rakkausviestejä koomisena lisänä teksteihini. Kirjoitan siis työkseni.

Vierailija
5/910 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huollan ravintoloiden keittiöiden sähkölaitteita. En koskaan tilaa juomaani jäillä, syystä.

Kerro toki lisää

Vierailija
6/910 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sairaanhoitaja. Vihaan SPR:ää ja ihmisiä jotka luovuttavat verta sille verimafialle. SPR saa veren ilmaiseksi ja myy ne riistohintaan sairaalaan. Veripulaa ei ole, se on SPR:n mainoskikka.

Kun käyn luovuttamassa verta, ympärilläni häärii aika monta koulutettua ihmistä varmistamassa, että luovutus sujuu hyvin. Laitteet ja tarvikkeetkaan tuskin ovat ilmaisia, eikä verenluovutuksista tiedottaminenkaan ole ilmaista. Minusta on ihan itsestäänselvää, että veri maksaa, vaikka luovuttajalle ei maksetakaan.

Vierailija
7/910 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sairaanhoitaja. Vihaan SPR:ää ja ihmisiä jotka luovuttavat verta sille verimafialle. SPR saa veren ilmaiseksi ja myy ne riistohintaan sairaalaan. Veripulaa ei ole, se on SPR:n mainoskikka.

Miksi sairaala sitten ostaa sitä verta "riistohintaan", jos verestä ei ole pulaa?

Vierailija
8/910 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pari vuosikymmentä sitten hotellisiivoojana ja kylppäri kuivattiin edellisen asukkaan likaisilla pyyhkeillä. Iso kansainvälinen hotelliketju.

Vierailija
9/910 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että minulla ylipäätään on työ mitä työkseni teen tuntuu olevan joillekin suorastaan absurdia. Onhan se nyt outoa että tälläinen tatuoitu, lävistetty ja shokkivärisessä tukassa kulkeva eukko tekee henkilökohtaisen avustajan hommia. Käyn siis pitämässä seuraa eräälle vahemmalle kehitysvammaiselle herralle. Käydään ulkona kävelyllä tai kahvilla, jutellaan, pelataan pelejä, kesäisin käydään kesäteatterissa, sen sellaista. Miehellä kun ei ole sukulaisia tai ystäviä eikä hoitokodin henkilökunnalla ole aikaa istua vain juttelemaan niin minä sitten hoidan sen puolen. Ja joillekin tämä tulee järkytyksenä tälläisessä pikkukylässä. :)

Vierailija
10/910 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisessä työpaikassa asiakkaille näytettiin virheellisiä diagrammeja, jotta pystyttiin vaikuttamaan ostopäätökseen. Vaitiolovelvollisuus estää kertomasta mitä työtä tein.

Vierailija
11/910 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailla en koskaan ota jäitä juomaan koska niiden tekoon käytetty vesi on taatusti likaista. Mutta että Suomessakaan ei uskalla☹️

Vierailija
12/910 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mitään mieleen. Päinvastoin ihmiset kuvittelee työstäni kaikenlaista mikä ei pidä paikkaansa.

T. Lastenhoitaja/ Lähihoitaja

Vierailija
13/910 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sairaala sitten ostaa sitä verta "riistohintaan", jos verestä ei ole pulaa?

Paitsi SPR toimintaa rahoitetaan valtion kassasta. Ainakin tasekirjan mukaan.

Vierailija
14/910 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailla en koskaan ota jäitä juomaan koska niiden tekoon käytetty vesi on taatusti likaista. Mutta että Suomessakaan ei uskalla☹️

No kuinka monta kertaa olet sairastunut?

Itse olen ottanus jäitä juomiini Suomessa kohta 30 vuotta. En muista kertaakaan että olis tullut paskatauti.

Ulkomailla sen tosiaan voi saada ekana päivänä...

Vierailija
15/910 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse hotellisiivooja, aikaa yhdelle huoneelle on 10 min. Juomalaseja ei koskaan pestä, itse pyyhin ne märällä rätillä puhtaaksi. Työkaveri pelkästään hönkäisee lasiin ja kuivaa liinalla. En juo koskaan hotellien laseista.

Minä kun olin hotellisiivooja niin todellakin pesin lasit. Tuo on omaa laiskuuttasi.

Vierailija
16/910 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ottanus jäitä juomiini Suomessa kohta 30 vuotta. En muista kertaakaan että olis tullut paskatauti.

Vaikkei sairastuisikaan niin kyllä se ajatus vaan ällöttää että jäiden mukana koittaa kurkkuunsa jotain pa*kaa.

Vierailija
17/910 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikkei sairastuisikaan niin kyllä se ajatus vaan ällöttää että jäiden mukana koittaa kurkkuunsa jotain pa*kaa.

Siis kittaa. Autocorrect..🙄

Vierailija
18/910 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun käyn luovuttamassa verta, ympärilläni häärii aika monta koulutettua ihmistä varmistamassa, että luovutus sujuu hyvin. Laitteet ja tarvikkeetkaan tuskin ovat ilmaisia, eikä verenluovutuksista tiedottaminenkaan ole ilmaista. Minusta on ihan itsestäänselvää, että veri maksaa, vaikka luovuttajalle ei maksetakaan.

Eikö nämä koulutetut henkilöt voisi osallistua luovutustehtäviin talkoohengessä. Ihan niinkuin veren luovuttajakin.

Miksi ns. hyväntekeväisyyskonserteissa vain esiintyvä artisti antaa työpanoksensa ilmaiseksi hyvän asian puolesta. Kaikki muut kyllä vaativat rahallisen ansiokorvauksen.

Vierailija
19/910 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niissä hotellin laseissa jotain superpöpöjä, joita asiakas ei saa pois pesemällä itse lasin kuumalla vedellä? Ei se kotona tiskaaminenkaan mitenkään hygieenista ole, koska vesi ei voi olla kiehuvaa.

Vierailija
20/910 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin pari vuosikymmentä sitten hotellisiivoojana ja kylppäri kuivattiin edellisen asukkaan likaisilla pyyhkeillä. Iso kansainvälinen hotelliketju.

Tätä tehdään edelleen. Minkäs voi kun nopeesti pitää saada valmista kun töitä on niin paljon päivässä että muuten ei selviä. Hotellihuoneet on pahimpia bakteeripesiä. Ei siellä ehditä pyyhkimään saati desifioimaan yhtään mitään kahvoja tai kaukosäätimiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan