Te joilla kaksi asuntoa. Millaisia ne ovat?
Meillä on maalla rivitalo ja kaupungissa kerrostalo. Ollaan suurin osa ajasta kaupungissa.
Kommentit (13)
Isohko omakotitalo Tampereella ja kohtuullisenkokoinen kerrostaloyksiö pienemmässä kaupungissa työasuntona. Molemmissa vietetään melko paljon aikaa, ja lisäksi vielä mökillä.
Maalaistalo isoine puutarhoineen ja Helsingin keskustassa kaksio kesämökkinä. Lisäksi on Lahdessa kerrostaloasunto, mutta siellä on nykyisin vuokralainen (oli työssäoloaikana ns. kakkosasunto). Helsingin asuntoon kuuluu autopaikka (oikeastaan se on oma autopaikkaosakkeensa), jolle on käyttöä, kun käydään kaupungissa.
Miehen iso ja vanha maalaistalo, minun asuntoni Stadissa meren rannalla ja kesähuvila järven rannalla löytyy meiltä. Eka on pääasiallinen asunto, Stadissa kakkoskoti ja kesähuvila kesäkoti, jossa olemme yhteensä noin kaksi kuukautta vuodesta.
Kerrostalo-asunto ja omakotitalo. Vakituisesti asutaan kerrostalossa, ja ok-talo toimii loma-asuntona.
Kerrostalokolmio Helsingissä ja mökki Kuopion lähellä.
Mökille tultiin vappuna ja ollaan tuonne lokakuun puolelle. Käydään ehkä neljä kertaa stadissa lakanapyykillä ja läheisiä katsomassa.
Helsingissä uusi kolmio ylimmässä kerroksessa merinäköalalla ja landella itse rakentama omakotitalo isolla pihalla.
Omakotitalon hoitoon menee kaikki vapaa-aika ja paljon rahaa, mutta puoliso ei halua myydä rakentamaansa taloa.
Iso ok talo järven rannalla, jossa pääasiassa asutaan ja lapset käy täällä pikkupaikkakunnalla koulua. Kerrostaloyksiö ison kaupungin ydinkeskustassa, joka toimii työhuoneena ja kesämökkinä kulttuuritientoihin ja pari mökkiä Lapissa, joissa vietetään talven lomat.
Pienehkö okt pks ja iso maalaistalo etelä-Euroopassa
https://www.vauva.fi/keskustelu/5579022/te-joilla-kaksi-asuntoa-millais…
Onks tämä joku yks AP joka kirjoittaa kaikki vastaukset itse. Haisee jotenkin jollekin aika oudolle.
Minulla on vaan pieni 3h 70 m2 mutta lapsuudessa oli kesämökki ja kaupunkiasunto talossa josta sanottiin ihan oikeesti että se on Hesan kallein osoite. En koskaan ymmärtänyt miten se nyt voi olla Hesan kallein talo... koska paljon hienompia kämppiä on vaikka missä.
Tässä aloituksessa on sellainen vika että ei huomoida veneitä jotka ovat niin suuria että ne voivat toimia kesämökin sijasta - tai joillakin vielä kesämökin lisukkeena. You see!
Ei tartte olla kamalasti kaikkea... Ihminen pärjää todella vähällä. Se että pitää jollakin tavalla leveillä tai jotain on merkki siitä että on joku nousukas. Ennen oli paljon ihmisiä joilla oli hyvät kämpät ja kesämökit mutta irtorahaa ei ollut... Meillä tämä mahdollisesti johtui siitä että vanhempani olivat niin kovin nuoria... Ajatelkaa jos teillä olisi kolme lasta jo ennen 25 vee ikää eli suoraan lukiosta naimisiin... Olen sitä mieltä että niin se pitää mennä - perustaa suhde heti kun tulee täysi-ikäiseksi. Yhteiskunnan pitää järjestää että nuoret voivat tehdä noin... mutta ei mitään suhteita jos ei olla rakastuneita 'oikeesti'.
Pikkukaupungissa Eteläsuomessa saunallinen kaksio luhtitalossa isoinen pihoineen ja terasseineen. Kaksio myös Tallinnassa lähellä rantaa, se on kimpassa kaverin kanssa. Mökkinä vanha kotipaikka.
Asutaan Lontoossa omassa talossa, kesämökki Suomessa meren rannalla.
Kaupungissa kerrostalokolmio ja maalla mökki järven rannalla. Ollaan kesät maalla ja talvet kaupungissa.