Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei, älkää oikeasti tehkö niitä lapsia :(

Vierailija
29.04.2017 |

Tässä maassa on työttömiä ja soiaaliturvan varassa eläviä ihmisiä ihan tarpeeksi. Tulevaisuudessa työt tulevat vähenemään entisestään.

Emme oikeasti tarvitse uusia ihmisiä tänne elätettäväksi.

Kommentit (229)

Vierailija
121/229 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä nopeammin ne työt loppuu, mitä vähemmän kuluttajia.

Vierailija
122/229 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskelkaa paljonko lemmikit kuluttaa.

Suomen kissoja ja koiria ei ruokita omilla pelloilla.

Kissat ja koirat syöksää maailman tuhoon.

Sinkut ja niiden koirat on syy, miksi luonnonvarat on miinuksella.

Hyi hävetkää

Hei sinä valopää trolli. Kaivaisisko tilaston, jossa kerrotaan ihmisten kulutus vs. lemmikit. Ihan vaikka Suomen tasolla. Ja kyllä lapsiperhe kuluttaa paljon enemmän kuin sinkku. 

No linkit poistetaan nykyään, mut laitapa googleen * kuinka paljon lemmikki käyttää luonnonvaroja* ja lue ja itke.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/229 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kierrätäkää, älkää ostako mitään! Kalastakaa, sienestäkää, marjastakaa! Pelastetaan yhdessä maailma!

Aloitetaan yhdessä kampanja lemmikkejä vastaan!

Kuinka tyhmiä ihmiset ovatkaan. Kuvittelet sinä oikeasti, että tämä pelastaisi nykyisen tilanteen?

Lemmikit pois, ei tuoteta ruokaa eläimille jotka ei tuota mitään. Kenenkään ei tarvi asua yksin 20 neliössä ja kuluttaa sähköä ja lämpöä vain omaan tarpeeseen, kommuunissa asuminen, jossain vanhassa talossa jossa vähän pihaa, komposti, oma peltotilkku, ei liikkumista paitsi jalan, ei jätettä tuottavaa työtä, vain palveluja jos tarve.

Me eletään perheenä näin, ja mulla on oikeus arvostella jokaista jätettä tuottavaa sinkkuvelaa, joka vain tuottaa jätettä, eikä anna mitään. Lailla pitäisi kieltää!

Ymmärrätkö sinä tekopyhä jeesustelija, että mitä tapahtuisi, jos kaikki alkaisivat elää noin? Ketutta nämä "vain itse metsästettyä riistaa syövät", jotka sitten paukuttelevat henkseleitään. Hieno homma sinäänsä, mutta jos kaikki perheet hankkivat ruoan samalla tavalla, niin joko tulee nälänhätä tai hirvet loppuu aika pian.

Alkuperäinen ongelma on se, että ihmisiä on aivan tolkuttomasti liikaa. 

Ei ole, vaan se että suomessa ne vähät ihmiset kuluttavat liikaa.

Ei köyhät maat kuluta luonnonvarojaan loppuun parissa kuussa.

Ja mitä hirviä? Viljele itse papusi.

Yksi kissa kuluttaa vuodessa 1/4 hehtaaria ruokaansa. Jos kissat hävitetään, riittää peltoa ruokkimaan ihmiset, yksinkertaista.

Sinä oletkin hieman yksinkertainen. Laske kuinka paljon ihmisen ruokkiminen vaatii, paljonko meitä on ja paljonko on viljelysmaata käytännössä hyödynnettävissä.

Miksi? Turhista lemmikeistä pääsee eroon helposti ja on täysin turha kulu. Kukaan ei hyödy sun koirasta/ kissasta mitenkään, mutta se kuluttaa luonnonvaroja.

Viljelysmaata vapautuu hyötykäyttöön, kun lemmikit häviää.

Mutta kasvava tarve viljelysmaalle poistuu, jos saadaan ihmisten määrää pudotettua. Iso osa ihmisistä on täysin hyödyttömiä tämän pallon kannalta.

Ja jos ihan tarkkoja ollaan, niin eihän yhdelläkään ihmisellä ole mitään oikeaa tarvetta tällä pallolla.

Näin. Eikä yhdelläkään ihmisellä ole tarvetta tuntea ylemmyyttä omasta olemassa olostaan, eikä tarvetta neuvoa muita tai olla muita hävitämässä, kun itse elää yli varojensa elukoidensa kanssa.

Mikä ihmeen lemmikkijankkaaja sinä olet? Ei ole lemmikkiä eikä tule. Ja jännää, että sinä möykkään luonnonvarojen ylikulutuksesta, mutta kuitenkin olet hankkinut turhuuden, jolla pääsee nettiin roskapalstalle kirjoittelemaan. Melkoista tekopyhää potaskaa taas.

Luulisi että tilanne paranee kun sinkkuja lapsettomia on enemmän ja enemmän, mutta ei, pahenee vaan.

Hyi häpeä.

Tottakai paranee. Ja moni lapsiperhe on aivan mahdoton luonnonvarojen kuluttaja. Asutaan suhteettoman isoissa taloissa, kuljetaan monta kertaa päivässä edestakaisin harrastuksiin tms. Ostellaan kaikkea turhaa krääsää jne. Ja pahimmassa tapauksessa perheessä on esimerkiksi kolme lasta ja kukin näistä tekee taas kolme lasta. Näin varmistetaan kulutuksen kasvu.

Vierailija
124/229 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieraskissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. Työttömyys ei ole vielä edes sillä tasolla kuin 90- luvun alussa.

Minä olen sitä mieltä taas, että nyt kielletään lemmikkieläimet. Kissat ja koirat joita satojatuhansia, syöksee suomen ja maailman nälänhätään.

Varmasti joku ruokkii eläintäkin työttömyyskorvauksestaa. Eläintä, mistä ei ole mitään hyötyä maailmalle.

Ja sitten se työtön masentuu kun siltä viedään ainoa asia jonka vuoksi se jaksaa. Sen jälkeen sitä työtöntä kiikutetaan terapioissa ja sairaaloissa, mikä tulee paljon kalliimmaksi kuin se lemmikki. Hienoa.

Sun terapia ei kuluta luonnonvaroja, sun koira kuluttaa lihansyöjänä yhtä paljon kuin yksi ihminen, jollei vähän enemmän.

Hyi häpeä luonnontuhoaja!

Sinä olet kyllä huvittava. Mitä jos se teraupeutti onkin lihansyöjä? Ja jos joku menee terapiaan, niin hän todennäköisesti käyttää jotain resursseja sinne siirtymiseen. Ja uskoisin, että terapiasessio pidetään jossain tilassa joka on lämmitetty. Täysin hukkaan heitettyä energiaa.

No jos niin masentaa niin kabut, et oikeuta tuolla itsekästä luonnon tuhoamista.

Vierailija
125/229 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hävetkää

Hei sinä valopää trolli. Kaivaisisko tilaston, jossa kerrotaan ihmisten kulutus vs. lemmikit. Ihan vaikka Suomen tasolla. Ja kyllä lapsiperhe kuluttaa paljon enemmän kuin sinkku. 

No linkit poistetaan nykyään, mut laitapa googleen * kuinka paljon lemmikki käyttää luonnonvaroja* ja lue ja itke.

Mutta edelleen ihminen kuluttaa paljon enemmän, joten meistäkin pitäisi päästä eroon.

Vierailija
126/229 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieraskissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. Työttömyys ei ole vielä edes sillä tasolla kuin 90- luvun alussa.

Minä olen sitä mieltä taas, että nyt kielletään lemmikkieläimet. Kissat ja koirat joita satojatuhansia, syöksee suomen ja maailman nälänhätään.

Varmasti joku ruokkii eläintäkin työttömyyskorvauksestaa. Eläintä, mistä ei ole mitään hyötyä maailmalle.

Ja sitten se työtön masentuu kun siltä viedään ainoa asia jonka vuoksi se jaksaa. Sen jälkeen sitä työtöntä kiikutetaan terapioissa ja sairaaloissa, mikä tulee paljon kalliimmaksi kuin se lemmikki. Hienoa.

Sun terapia ei kuluta luonnonvaroja, sun koira kuluttaa lihansyöjänä yhtä paljon kuin yksi ihminen, jollei vähän enemmän.

Hyi häpeä luonnontuhoaja!

Sinä olet kyllä huvittava. Mitä jos se teraupeutti onkin lihansyöjä? Ja jos joku menee terapiaan, niin hän todennäköisesti käyttää jotain resursseja sinne siirtymiseen. Ja uskoisin, että terapiasessio pidetään jossain tilassa joka on lämmitetty. Täysin hukkaan heitettyä energiaa.

No jos niin masentaa niin kabut, et oikeuta tuolla itsekästä luonnon tuhoamista.

Mitä tässä pitäisi lukea?

Vierailija
127/229 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kierrätäkää, älkää ostako mitään! Kalastakaa, sienestäkää, marjastakaa! Pelastetaan yhdessä maailma!

Kuinka tyhmiä ihmiset ovatkaan. Kuvittelet sinä oikeasti, että tämä pelastaisi nykyisen tilanteen?

Lemmikit pois, ei tuoteta ruokaa eläimille jotka ei tuota mitään. Kenenkään ei tarvi asua yksin 20 neliössä ja kuluttaa sähköä ja lämpöä vain omaan tarpeeseen, kommuunissa asuminen, jossain vanhassa talossa jossa vähän pihaa, komposti, oma peltotilkku, ei liikkumista paitsi jalan, ei jätettä tuottavaa työtä, vain palveluja jos tarve.

Me eletään perheenä näin, ja mulla on oikeus arvostella jokaista jätettä tuottavaa sinkkuvelaa, joka vain tuottaa jätettä, eikä anna mitään. Lailla pitäisi kieltää!

Ymmärrätkö sinä tekopyhä jeesustelija, että mitä tapahtuisi, jos kaikki alkaisivat elää noin? Ketutta nämä "vain itse metsästettyä riistaa syövät", jotka sitten paukuttelevat henkseleitään. Hieno homma sinäänsä, mutta jos kaikki perheet hankkivat ruoan samalla tavalla, niin joko tulee nälänhätä tai hirvet loppuu aika pian.

Yksi kissa kuluttaa vuodessa 1/4 hehtaaria ruokaansa. Jos kissat hävitetään, riittää peltoa ruokkimaan ihmiset, yksinkertaista.

Sinä oletkin hieman yksinkertainen. Laske kuinka paljon ihmisen ruokkiminen vaatii, paljonko meitä on ja paljonko on viljelysmaata käytännössä hyödynnettävissä.

Miksi? Turhista lemmikeistä pääsee eroon helposti ja on täysin turha kulu. Kukaan ei hyödy sun koirasta/ kissasta mitenkään, mutta se kuluttaa luonnonvaroja.

Mutta kasvava tarve viljelysmaalle poistuu, jos saadaan ihmisten määrää pudotettua. Iso osa ihmisistä on täysin hyödyttömiä tämän pallon kannalta.

Ja jos ihan tarkkoja ollaan, niin eihän yhdelläkään ihmisellä ole mitään oikeaa tarvetta tällä pallolla.

Näin. Eikä yhdelläkään ihmisellä ole tarvetta tuntea ylemmyyttä omasta olemassa olostaan, eikä tarvetta neuvoa muita tai olla muita hävitämässä, kun itse elää yli varojensa elukoidensa kanssa.

Mikä ihmeen lemmikkijankkaaja sinä olet? Ei ole lemmikkiä eikä tule. Ja jännää, että sinä möykkään luonnonvarojen ylikulutuksesta, mutta kuitenkin olet hankkinut turhuuden, jolla pääsee nettiin roskapalstalle kirjoittelemaan. Melkoista tekopyhää potaskaa taas.

Luulisi että tilanne paranee kun sinkkuja lapsettomia on enemmän ja enemmän, mutta ei, pahenee vaan.

Hyi häpeä.

Tottakai paranee. Ja moni lapsiperhe on aivan mahdoton luonnonvarojen kuluttaja. Asutaan suhteettoman isoissa taloissa, kuljetaan monta kertaa päivässä edestakaisin harrastuksiin tms. Ostellaan kaikkea turhaa krääsää jne. Ja pahimmassa tapauksessa perheessä on esimerkiksi kolme lasta ja kukin näistä tekee taas kolme lasta. Näin varmistetaan kulutuksen kasvu.

Ei parane, joka vuosi suomi kuluttaa aikaisemmin ja aikaisemmin luonnonvaransa loppuun. Ja sinkkuveloja on enemmän kuin koskaan.

Vierailija
128/229 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Minä en tule ikinä lisääntymään joten mulla saa olla noi mun 5 koiraa ja käyn kuukausittain ulkomailla lentäen. En ole tippaakaan kiinnostunut ympäristöstä. Minulle on minä ja minun olemiseni tärkeintä. Miksi murehtisin huomista?

Tämä on juuri se asenne, mikä on pilannut tämän pallon. Tällainen pohdinta määrittää ihmisen alemmaksi roduksi kuin muut eläimet. Ja oikeastaa tämä asenne on se, jonka vuoksi en sure enää terroristi-iskuja tai muitakaan isompia kastastrofeja joissa kuolee paljon ihmisiä. Päinvastoin, odotan sitä aikaa, että jokin erittäi ärhäkkä supervirus käy ihmisten kimppuun. 

"roduksi" --> "lajiksi" sopii paremmin. Luuletko kaikkien muiden lajien edustajien ajattelevan muiden kuin itsensä ja lähimpiensä olosuhteita? Toivoessasi tuskaa, et ymmärrä tuskan vain lisäävän tuskaa.

Mit vit taas? Toivon, että ihmisten lukumäärä saataisiin jollain konstilla puolitettua. Tämä on kenties ainoa mahdollisuus pelastaa tämä pallo. 

Tai sitten meidän vain täytyy päästä siihen toiseen ääripäähän. Kulutetaan kaikki mitä voidaan, niin jossain vaiheessa resurssit loppuu ja on pakko muuttaa omia toimintatapoja.

Vierailija
129/229 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millähän perusteella sä ajattelet et kaikista lapsista tulee yhteiskunnan elättejä? Haloo! Kyllä suurin osa ihan itse itsensä elättää töitä tekemällä.

Vierailija
130/229 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hävetkää

Mutta edelleen ihminen kuluttaa paljon enemmän, joten meistäkin pitäisi päästä eroon.

Joo mut ei se edelleenkään oikeuta sua kuluttaan hullunlailla luonnonvaroja ja pitään lemmikkiä joka tuhoaa maailman.

Vierailija
131/229 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi häpeä.

Ei parane, joka vuosi suomi kuluttaa aikaisemmin ja aikaisemmin luonnonvaransa loppuun. Ja sinkkuveloja on enemmän kuin koskaan.

Niin, koska ihmisiä on koko ajan enemmän ja enemmän ja kakaroilla pitää olla enemmän ja enemmän laitteita yms. Päiväkoti-ikäisillä on padit ja sitten vuoden välein uusi kännykkä. On mopoautot jne. Ja kun katsoo nykyisiä perheasuntoja, niin standardinmukainen 2+2 perhe asuu ihan mahdottoman kokoisessa omakotitalossa. 

Vierailija
132/229 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hävetkää

Joo mut ei se edelleenkään oikeuta sua kuluttaan hullunlailla luonnonvaroja ja pitään lemmikkiä joka tuhoaa maailman.

Minulla ei edelleenkän ole lemmikkiä eikä tule. Mutta miksi ihmisellä on oikeus kuluttaa hullunlailla luonnonvaroja lisääntymällä tokuttomasti?

Vierailija
133/229 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Minä en tule ikinä lisääntymään joten mulla saa olla noi mun 5 koiraa ja käyn kuukausittain ulkomailla lentäen. En ole tippaakaan kiinnostunut ympäristöstä. Minulle on minä ja minun olemiseni tärkeintä. Miksi murehtisin huomista?

Tämä on juuri se asenne, mikä on pilannut tämän pallon. Tällainen pohdinta määrittää ihmisen alemmaksi roduksi kuin muut eläimet. Ja oikeastaa tämä asenne on se, jonka vuoksi en sure enää terroristi-iskuja tai muitakaan isompia kastastrofeja joissa kuolee paljon ihmisiä. Päinvastoin, odotan sitä aikaa, että jokin erittäi ärhäkkä supervirus käy ihmisten kimppuun. 

"roduksi" --> "lajiksi" sopii paremmin. Luuletko kaikkien muiden lajien edustajien ajattelevan muiden kuin itsensä ja lähimpiensä olosuhteita? Toivoessasi tuskaa, et ymmärrä tuskan vain lisäävän tuskaa.

Mit vit taas? Toivon, että ihmisten lukumäärä saataisiin jollain konstilla puolitettua. Tämä on kenties ainoa mahdollisuus pelastaa tämä pallo. 

Tai sitten meidän vain täytyy päästä siihen toiseen ääripäähän. Kulutetaan kaikki mitä voidaan, niin jossain vaiheessa resurssit loppuu ja on pakko muuttaa omia toimintatapoja.

Nii. Afrikkalaiset lisääntyy kun russakat mutta ei saa vuodessa käytettyä luonnonvarojaan, suomessa ihmiset elelee yksin ja ennen kesää pussi on tyhjä.

Jaa jaa....

Vierailija
134/229 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika samoilla linjoilla, jo keväällä suomalaiset ovat kuluttaneet oman osansa koko vuoden aikana uusiutuvista luonnonvaroista, monta kuukautta ennen koko planeetan väestön keskiarvoa, ja kaikki kulutuksemme siihen päälle on ylikulutusta. Ja sitten joku on vielä sitä mieltä, että suomalaisia on liian vähän...

Tämä. Tämäkin ketju osoittaa kuinka tietämättömiä lähestulkoon kaikki tähän ketjuun kirjoittelijat on. Surullista. Ottakaa asioista selvää, ennenkuin tulette tänne kertomaan näitä teidän totuuksianne. Että ihmiset voivat olla tyhmiä! 

Vierailija
135/229 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on natsisaksan ajattelutapa. Haluat hallita ja tuhota, koska sinulla on omasta mielestäsi peruste siihen. Rakentava tapa on suosia korkeakoulutusta ja sen tarjoaman osaamisen, taitojen, mahdollisuuksien ja innovaatioiden avulla pyrkiä auttamaan ja etsimään keinoja auttaa. Autettu ihminen haluaa auttaa, satutettu haluaa satuttaa.

Vierailija
136/229 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisitte kaikki nyt ensin punaisen lihan syönnin, ennenkuin tulette ketään tuomitsemaan puolesta tai vastaan. Ja kalakin on noin ihan yleisellä tasolla häviämässä, sekään ei ole vaihtoehto jos planeettaa olette pelastamassa.

Vierailija
137/229 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii. Afrikkalaiset lisääntyy kun russakat mutta ei saa vuodessa käytettyä luonnonvarojaan, suomessa ihmiset elelee yksin ja ennen kesää pussi on tyhjä.

Jaa jaa....

Niimpä. Suomessa kulutus on aivan naurettavaa. Ja varsinkin lapsiperheissä. Yksinasuvia on kuitenkin vain murto-osa kansasta. Onneksi määrä on kasvamaan päin, niin kulutuskin kääntyy laskuun jossain vaiheessa.

Vierailija
138/229 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo älkää tehkö, en enään jaksa katsella teitä ihmisiä kun ei ole mitään hyvää sanottavaa tällä vauvapalstallakaan X'D

Vierailija
139/229 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hävetkää

Minulla ei edelleenkän ole lemmikkiä eikä tule. Mutta miksi ihmisellä on oikeus kuluttaa hullunlailla luonnonvaroja lisääntymällä tokuttomasti?

Miksiköhän sinun äitisi on tehnyt sinut? Lopeta itsesi niin pääset murehtimasta.

Vierailija
140/229 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karsitaan ennemmin mamuja kuin omia lapsia.

Mamut tulee halvemmaksi. 20-vuotiaana maahantulevaa tarvii elättää vain noin 70 vuotta, kun taas 0-vuotiaana syntyvää tarttee elättää 90 vuotta ja lisäksi maksaa kalliit päivähoidot ja peruskoulut.