Hei, älkää oikeasti tehkö niitä lapsia :(
Tässä maassa on työttömiä ja soiaaliturvan varassa eläviä ihmisiä ihan tarpeeksi. Tulevaisuudessa työt tulevat vähenemään entisestään.
Emme oikeasti tarvitse uusia ihmisiä tänne elätettäväksi.
Kommentit (229)
Todennäköisyys saada oireilematon lapsi eli lapsi joka ei ole adhd, erityisherkkä, add jne jne eli ei erityiskoulua/helpotettua opetusta/hlökohtaista avustajaa taitaa olla aika pieni. Lisäksi että olisi työssä käyvät vanhemmat niin aika heikolta näyttää.
Nuorien (alle 20v) teinivanhempien lapset kasvattaa 5 krt vk kyläilyjen yhteydessä käytännössä isovanhemmat ja myös rahoittaa nuorten kotileikit. Lapset vasta kun pystyy ne itse hoitamaan ja elättämään!
Nimim sivusta seurannut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Työttömyys ei ole vielä edes sillä tasolla kuin 90- luvun alussa.
Minä olen sitä mieltä taas, että nyt kielletään lemmikkieläimet. Kissat ja koirat joita satojatuhansia, syöksee suomen ja maailman nälänhätään.
Varmasti joku ruokkii eläintäkin työttömyyskorvauksestaa. Eläintä, mistä ei ole mitään hyötyä maailmalle.Höpsis itsellesi. En usko, että sinustakaan on kovin kummoista hyötyä maailmalle. Kissat ja koirat sentään levittävät ympärilleen hyvää mieltä, toisin kuin sinä.
Naapuriston pihalta kadulle karkaavat kouluttamattomat murisevat ja purevat pikkurakit eivät levitä ympärilleen hyvää mieltä, päinvastoin.
Maailman väkiluku on siis kolminkertaistunut 72 vuodessa ja kaksinkertaistunut 38 vuodessa vuoteen 1999. Vastaavasti, väkiluvun kolminkertaistuminen kesti 159 vuotta vuodesta 1802, mutta enää 72 vuotta vuodesta 1927 vuoteen 1999. Ennusteen mukaan maailman väkiluku saavuttaa kahdeksan miljardia vuonna 2025.
Vierailija kirjoitti:
Tässä maassa on työttömiä ja soiaaliturvan varassa eläviä ihmisiä ihan tarpeeksi. Tulevaisuudessa työt tulevat vähenemään entisestään.
Emme oikeasti tarvitse uusia ihmisiä tänne elätettäväksi.
Emme tarvitse itsekeskeisiä, laiskoja, välinpitämättömiä paskiaisia. Mutta muita sopii kyllä tehdä niin paljon kuin ehtii.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun ei niitä töitä ole tulevaisuudessa senkään vertaa kuin nykyisin. On aivan yhden tekevää, onko meillä täällä Suomessa ihmisiä. Niitä ei tarvita missään tapauksessa enää lisää maapalloa kuormittamaan.
Jos pystytte 100% varmuudella sanomaan, että teillä on varaa elättää lapsenne hautaan saakka, niin sitten voitte aivan vapaasti tehdä, mutta yhteiskunnan elätettäväksi tänne ei tarvita enää ketään. Ihan hei oikeasti.
Miksi lapset pitäisi pystyä elättämään hautaan asti?? Eiköhän ne lapset elätä aikuisena itse itsensä. Ei kaikki ihmiset nykyään, eikä tulevaisuudessakaan, ole yhteiskunnan elättejä. Ei minun vanhempien ainakaan ole tarvinnut minua sen jälkeen elättää, kun olen opiskelemaan lapsuuden kodista lähtenyt. Ja nyt on omat lapset jo valmistumassa työelämään. Eiköhän ne ihan työpaikat saa ja itse itsensä elätä. Ei kaikkien kohtalo ole olla koko elämäänsä työttömänä. En tunne ketään, joka ei edes joskus olisi ollut työelämässä ja suurin osa ehtii ennen eläkettä olle 40-45v töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Työttömyys ei ole vielä edes sillä tasolla kuin 90- luvun alussa.
Minä olen sitä mieltä taas, että nyt kielletään lemmikkieläimet. Kissat ja koirat joita satojatuhansia, syöksee suomen ja maailman nälänhätään.
Varmasti joku ruokkii eläintäkin työttömyyskorvauksestaa. Eläintä, mistä ei ole mitään hyötyä maailmalle.Höpsis itsellesi. En usko, että sinustakaan on kovin kummoista hyötyä maailmalle. Kissat ja koirat sentään levittävät ympärilleen hyvää mieltä, toisin kuin sinä.
Jaa levittää vai?:D
Tuosta voi kuule olla montaa mieltä...
Lopettakaa kaikki! Jos minä en saa parisuhdetta/työtä/omistusasuntoa/lomamatkoja/lapsia, ei saa kukaan muukaan saada! Moraalitonta touhua sanon minä. Kierikää tuhkassa ja katukaa olemassaoloanne niin kuin minä!
Mikä tää logiikka on, että sinkkuus tekee ihmisestä turmiollisen? Jos sama ihminen sais lapsen niin sekö ois pienempi paha?? Sehän tuplais kulutuksen, pelkkä ihmisen tuottama paska lisää kasvihuonekaasuja
Jos oot vela niin teetkö lapsia siksi et joku sanoo et pitäs tehdä? En usko. Ei kukaan lapsia haluava jätä niitä tekemättä(jos saa) siksi et joku muu sanoo niin.