Rumatkin miehet koetaan viehättäväksi, jos jutut ovat hyviä – naisilla tilanne on monimutkaisempi, selvisi viehätysvoimatutkimuksessa
JOS mies ei ole kovin komea, hän voi korvata puutteen olemalla nokkelaälyinen. Nainen sen sijaan ei välttämättä hyödy nokkeluudestaan. Se voi jopa vähentää hänen viehätysvoimaansa.
Epäreiluilta kuulostavat löydökset ovat peräisin tuoreesta tutkimuksesta, jossa selvitettiin fyysisen viehätysvoiman ja luovuuden välisiä yhteyksiä.
KOKEISSA esitettiin molempaa sukupuolta edustaville arvioitsijoille kuvia hyvännäköisistä ja ei niin hyvännäköisistä miehistä ja naisista. Kuvien ohessa oli tulkintoja taideteoksesta – René MagrittenRakatavaiset -maalauksesta – tai auton renkaan käyttötarkoituksista. Jotkin tulkinnoista olivat nokkelampia tai luovempia kuin toiset.
Nokkeluudella oli selvä vaikutus siihen, miten viehättävänä arvioitsijat pitivät kuvan henkilöä.
Mies hyötyi kaikissa tapauksissa oivaltavista jutuistaan, oli hän hyvännäköinen tai ei. Ulkonäöltään vaatimaton mies sai luovalla taiteen tulkinnalla jopa yhtä hyvät viehätyspisteet kuin komea mutta kuivahko kaveri.
NAISTEN OSALTA TUTKIMUSTULOKSET EIVÄT OLLEET YHTÄ SELVIÄ, MUTTA TILANNE EI VAIKUTA TASAVEROISELTA.Tutkimuksessa tehdystä kolmesta kokeesta naisella vaikutti olevan huonommat mahdollisuudet korvata ulkoisen viehätyksen puutteita oivaltavalla älyllä.
Naisten viehätysvoima riippui lähinnä tämän ulkonäöstä, eikä nokkeluus tehnyt kaunista naista yhtään vetävämmäksi. Jos taas nainen ei ollut ulkoisesti viehättävä, nokkeluus jopa vähensi hänen viehätysvoimaansa.
Tutkimuksen tehnyt Abertayn yliopiston psykologian tutkija Christopher Watkins arvioi, että epäviehättäviä naisia jollain tavalla rangaistaan nokkeluudestaan.
Samanlaisia huomiota ovat muutkin tutkijat tehneet, muistuttaa The Atlantic -lehti. Vaikka miehet kertovat pitävänsä itseään älykkäämmistä naisista, todellisuudessa nämä viehättävät vähemmän. Naisen huumorintajunkin on todettu laskevan hänen vetävyyttään.
UUDEN tutkimuksen yksi koe antaa kuitenkin toivoa tasa-arvoisesta maailmasta. Siinä luova äly lisäsi niin miesten kuin naistenkin vetovoimaa, vaikka ulkonäössä ei olisi ollut kehumista.
Tutkimuksen julkaisi Royal Society Open Science.
Kommentit (452)
Vierailija kirjoitti:
Nyt rumat miehet viimeistään uskotte ja lähdette kehittämään sitä luonnetta ettekä syytä muita okei.
Jep. Slogan: "olet hyvä (ellei jopa täydellinen?) sellaisena kuin olet" on vaan naisille. Naisia kukaan ei neuvois kehittämään luonnetta miestä varten... Näin toimii nykymaailma.
Käyttäjä2771 kirjoitti:
N 44 kirjoitti:
Käyttäjä2771 kirjoitti:
N 44 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena ette vaan oikeasti pysty ymmärtää mitä on olla ruma ja lyhyt mies suomessa.
Aika hyvä huomio siihen nähden, että nimenomaan miehethän tällä palstalla tuntuvat kovasti tietävän, millaista on olla nainen Suomessa. Tässäkin ketjussa miehet ovat tienneet kertoa, kuinka naisilla on kaikki niin helppoa. Rumatkin naiset kun saavat Deittipalveluissa kymmeniä yhteydenottoja tuosta vaan ja baarista löytyy vaikka joka illalle uusi uros kainaloon. Seksiä rumat naiset saavat helposti jopa komeilta miehiltä. Ja kun sinkkunaiset itse kertovat ihan toisenlaisista kokemuksista, heitä syytetään valehtelijoiksi.
Mutta ehkä miehet sitten vaan ovat jonkinlaisia naisen elämän asiantuntijoita? Jopa nämä parikymppiset ja naissuhteissa täysin kokemattomat miehetkin? Sinullakin vaikuttaisi viestisi perusteella olevan jos jonkinlaisia käsityksiä takaraivossasi siitä, kuinka helppoa pariutuminen naisille on...
En hetkeäkään epäile että naisille ei muka olisi miehen saanti helppoa. Eri asia mikäli on vain valinnan vaikeudet kun mikään ei kelpaa mitä olisi tarjolla
Kiitos, juuri tätä tarkoitin! Sinäkin olet ymmärtääkseni parikymppinen, naisten suhteen kokematon mies, mutta kovasti silti luulet tietäväsi, miten helppoa naisilla on. 😉 Vaikea minun on arvioida, mistä tällainen usko omaan tietämykseensä kumpuaa, kun minkäänlaiseen kokemukseen se ei voi perustua, koska et itse ole nainen, etkä ole kokenut suhteita naisten kanssa.
Mikähän siinä on, että me naiset emme pysty ymmärtämään mitä on olla mies, mutta te miehet kuitenkin kuvittelette ymmärtävänne, mitä on olla nainen...
Jos nainen haluaa miesten huomiota, hän esimerkiksi laittautuu ja lähtee illanviettoon. Illan aikana häntä lähestyy 1-10 miestä ja nainen sitten valitsee kenet kelpuuttaa. Tai nainen laittaa Tinderiin kuvan ja saa satoja pareja, valitsee niistä sitten mieluisimmat. Suurinosa naisista kelpaa miehille mutta toisinpäin se ei menekään niin näin tiivistetysti.
Hyvä ystävä. Tuo mitä kirjoitit EI pidä paikkaansa kaikkien naisten kohdalla. Tiedän, koska olen yksi niistä naisista. Baarissa ei ole kukaan lähestynyt, omat iskuyritykseni on torpattu. Tinderissä sain 2 kuukaudessa 7 matchia, joista 3 ei vastannut viestiini ja loput eivät halunneet nähdä. Nettideitissä en saanut satoja vonkausviestejä - niitä tuli tasan kolme häiriintyneiltä miehiltä, joita en todellakaan uskaltaisi tavata.
Mä uskoisin 35-vuotiaana ikisinkkuna, joka ei ole edes treffeille päässyt ymmärtäväni ikisinkkua miestä melko hyvin. Sitä pettymyksen ja surun määrää kun YKSIKÄÄN toinen ihminen ei ole välittänyt/halunnut edes illaksi. Ei ole mitään miesten joukkoa, josta valita joka ilta mieluisin. On vain loputon yksinäisyys ja torjunta.
Etkö todellakaan ymmärrä, että minunlaisiakin naisia on olemassa? Jos et, ongelmasi ovat todella syvällä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, joo en oikein tajua mitä tuolla valehtelulla yritetään saavuttaa. Ruman miehen on todella vaikea saada seksiä tai päästä suhteisiin oli luonne mikä tahansa. Kun taas ruman naisen on helppo saada seksiä olipa luonne mikä tahansa.
Todellisuus on tuo, mutta haluatte uskotella ja kusettaa miehille muuta. Miksi, tuleeko siitä itselle parempi mieli kun valehtelette vai haluatteko meille miehille paremman mielen valehtelulla? Vai vastaatteko noin koska ajattelette sen olevan sosiaalisesti hyväksytympää ja noin pitää vastata vai kaikki nuo edellä mainitut syyt.
Joka ainut mies tietää kuinka pinnallisia naiset ovat, on söpöä kuitenkin esittää jotain muuta ja olla parempia kuin todellisuudessa ollaan. En vain tajua kenelle te luulette, että valheet menee läpi vai valehteletteko te itsellenne, tulee parempi mieli kun ei myönnä olevansa niin pinnallinen kun oikeasti on.
Seurustelen lyhyen ja ruman miehen kanssa. Meillä on molemmilla omat aika hyvät tulot ja kulut jaetaan tasan puoliksi eli et voi syyttää lompakkoloiseksi. Olen muuten myös hoikka ja aika nätti. Hän on mukava, turvallinen ja älykäs. Seksi hänen kanssaan on mahtavaa.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2771 kirjoitti:
N 44 kirjoitti:
Käyttäjä2771 kirjoitti:
N 44 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena ette vaan oikeasti pysty ymmärtää mitä on olla ruma ja lyhyt mies suomessa.
Aika hyvä huomio siihen nähden, että nimenomaan miehethän tällä palstalla tuntuvat kovasti tietävän, millaista on olla nainen Suomessa. Tässäkin ketjussa miehet ovat tienneet kertoa, kuinka naisilla on kaikki niin helppoa. Rumatkin naiset kun saavat Deittipalveluissa kymmeniä yhteydenottoja tuosta vaan ja baarista löytyy vaikka joka illalle uusi uros kainaloon. Seksiä rumat naiset saavat helposti jopa komeilta miehiltä. Ja kun sinkkunaiset itse kertovat ihan toisenlaisista kokemuksista, heitä syytetään valehtelijoiksi.
Mutta ehkä miehet sitten vaan ovat jonkinlaisia naisen elämän asiantuntijoita? Jopa nämä parikymppiset ja naissuhteissa täysin kokemattomat miehetkin? Sinullakin vaikuttaisi viestisi perusteella olevan jos jonkinlaisia käsityksiä takaraivossasi siitä, kuinka helppoa pariutuminen naisille on...
En hetkeäkään epäile että naisille ei muka olisi miehen saanti helppoa. Eri asia mikäli on vain valinnan vaikeudet kun mikään ei kelpaa mitä olisi tarjolla
Kiitos, juuri tätä tarkoitin! Sinäkin olet ymmärtääkseni parikymppinen, naisten suhteen kokematon mies, mutta kovasti silti luulet tietäväsi, miten helppoa naisilla on. 😉 Vaikea minun on arvioida, mistä tällainen usko omaan tietämykseensä kumpuaa, kun minkäänlaiseen kokemukseen se ei voi perustua, koska et itse ole nainen, etkä ole kokenut suhteita naisten kanssa.
Mikähän siinä on, että me naiset emme pysty ymmärtämään mitä on olla mies, mutta te miehet kuitenkin kuvittelette ymmärtävänne, mitä on olla nainen...
Jos nainen haluaa miesten huomiota, hän esimerkiksi laittautuu ja lähtee illanviettoon. Illan aikana häntä lähestyy 1-10 miestä ja nainen sitten valitsee kenet kelpuuttaa. Tai nainen laittaa Tinderiin kuvan ja saa satoja pareja, valitsee niistä sitten mieluisimmat. Suurinosa naisista kelpaa miehille mutta toisinpäin se ei menekään niin näin tiivistetysti.
Hyvä ystävä. Tuo mitä kirjoitit EI pidä paikkaansa kaikkien naisten kohdalla. Tiedän, koska olen yksi niistä naisista. Baarissa ei ole kukaan lähestynyt, omat iskuyritykseni on torpattu. Tinderissä sain 2 kuukaudessa 7 matchia, joista 3 ei vastannut viestiini ja loput eivät halunneet nähdä. Nettideitissä en saanut satoja vonkausviestejä - niitä tuli tasan kolme häiriintyneiltä miehiltä, joita en todellakaan uskaltaisi tavata.
Mä uskoisin 35-vuotiaana ikisinkkuna, joka ei ole edes treffeille päässyt ymmärtäväni ikisinkkua miestä melko hyvin. Sitä pettymyksen ja surun määrää kun YKSIKÄÄN toinen ihminen ei ole välittänyt/halunnut edes illaksi. Ei ole mitään miesten joukkoa, josta valita joka ilta mieluisin. On vain loputon yksinäisyys ja torjunta.
Etkö todellakaan ymmärrä, että minunlaisiakin naisia on olemassa? Jos et, ongelmasi ovat todella syvällä.
Tämä on totta. Ja en ymmärrä ollenkaan, miksi nyt nettikeskusteluissa väen vängällä miehet (?) väittävät, että naiselle tulee joka kerta miehiä tyrkylle kun nainen lähtee ulos, ja että tämä tekee elämän helpoksi. Asialla lienevät juuri sellaiset creepyt yksilöt jotka yrittävät kaikkea ja kaikkia, mutta joita kukaan ei halua. He ovat tehneet oman kokemuksensa pohjalta tällaisen kaikenkattavan teorian, jolla ei ole mitään sovellettavuutta ihmisten enemmistöön.
Se miksi miehet ei ole ulospäin suuntautuneita niin epäilen sen johtuvan lapsuudesta, rooli mikä on jäänyt päälle kuin minullekkin. Yksinäinen lapsuus, ankea kasvuympäristö ja aivopesevät vanhemmat jotka vakuuttaa kaiken olevan hyvin. Ei voi syyttää vanhempiaan, mutta karu totuus on että sillä on ollut vaikutusta johon yritän hakea ratkaisua.
Tuokaan ei vielä kokonaan estä miestä saamasta naista. Joka ikisessä tutkimuksessa jätetään huomioimatta sukupuoliroolit. On se sitten ujo tai supliikki niin miehen käytös täytyy olla hallitseva, viehätysvoimasta 20% on puhetta ( ei sekään mitä tahansa) ja 80% hallitsevaa kehonkieltä. Nainen yleensä automaattisesti suorittaa roolinsa tietämättään kun se viehättyy, mutta mies ei välttämättä tajua tehdä tätä.
Tuokin on vain pintaraapaisu miehelle joka lähtee aivan tyhjästä kuin minäkin kehittämään uteliaisuutta, vetovoimaa, viehätysvoimaa ja lopulta sexuaalista vetovoimaa.
Terv: Kaikille naisille jotka ovat olleet kanssani sängyssä ja myös niille joilla ei ole mitään toivoa saada minulta seksiä ;)
Tuli tästä mieleen eräs miespuolinen opiskelukaverini. Teimme koko lukukauden yhdessä ryhmätöitä parilla eri kurssilla. Olin yhdellä kurssilla melko pihalla, koska kyseinen kurssi edellytti peruskurssin käymistä ja muutamista syistä tämä peruskurssi oli mennyt osaltani huonosti. Selitin asian laidan pääpiirteissään tälle miehelle, eli miksi kurssin asiat olivat minulle vieraita ja hankalia.
Sain koko lukukauden kuunnella vähättelyä tyyliin "sano vaan jos et ymmärtänyt, ymmärsiksä tän nyt varmasti, meniks sulla vähän ohi tää, anna mä teen kun mä osaan". Vaikka muilla kursseilla pärjäsin hyvin ja häntä paremminkin. Silti hän heitteli noita kommentteja joka kurssilla. Jostain asiasta hän kysäisi, että ootko hyvä laskemisessa jos sä tekisit tämän. Vastasin vain että joo oon, mä voin tehdä sen. Hän tuijotti hetken epäuskoisena. Oletti, etten osaa sitäkään hommaa tehdä.
Noh, oli jotkut illanistujaiset ja siinä viiniä juotiin ja juteltiin niitä näitä. Nukuttiin sinä yönä vierekkäin, ei tehty kuitenkaan mitään. Mies pyysikin sitten myöhemmin treffeille ja alkoi yhtäkkiä olla kovin kiinnostunut kaikesta mitä sanoin.
Täydellinen esimerkki siitä, että miestä ei haitannut se että hän oli selvästi pitänyt minua jotenkin tyhmänä ja häntä huonompana. Tärkeintä oli, että olin hyvännäköinen nainen ja hänellä voisi olla jotain saumaa, koska nukuttiin kerran vierekkäin. Vähät siitä että hän tuskin edes piti minusta, koska olin ollut hänelle aika viileä ja välinpitämätön noiden kaikkien typerien kommenttien takia.
En lähtenyt treffeille. Musta on kaikkein pahinta, että joku ensin aliarvioi älyäni ja silti kelpuuttaisi mut ulkonäön perusteella. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Tuli tästä mieleen eräs miespuolinen opiskelukaverini. Teimme koko lukukauden yhdessä ryhmätöitä parilla eri kurssilla. Olin yhdellä kurssilla melko pihalla, koska kyseinen kurssi edellytti peruskurssin käymistä ja muutamista syistä tämä peruskurssi oli mennyt osaltani huonosti. Selitin asian laidan pääpiirteissään tälle miehelle, eli miksi kurssin asiat olivat minulle vieraita ja hankalia.
Sain koko lukukauden kuunnella vähättelyä tyyliin "sano vaan jos et ymmärtänyt, ymmärsiksä tän nyt varmasti, meniks sulla vähän ohi tää, anna mä teen kun mä osaan". Vaikka muilla kursseilla pärjäsin hyvin ja häntä paremminkin. Silti hän heitteli noita kommentteja joka kurssilla. Jostain asiasta hän kysäisi, että ootko hyvä laskemisessa jos sä tekisit tämän. Vastasin vain että joo oon, mä voin tehdä sen. Hän tuijotti hetken epäuskoisena. Oletti, etten osaa sitäkään hommaa tehdä.
Noh, oli jotkut illanistujaiset ja siinä viiniä juotiin ja juteltiin niitä näitä. Nukuttiin sinä yönä vierekkäin, ei tehty kuitenkaan mitään. Mies pyysikin sitten myöhemmin treffeille ja alkoi yhtäkkiä olla kovin kiinnostunut kaikesta mitä sanoin.
Täydellinen esimerkki siitä, että miestä ei haitannut se että hän oli selvästi pitänyt minua jotenkin tyhmänä ja häntä huonompana. Tärkeintä oli, että olin hyvännäköinen nainen ja hänellä voisi olla jotain saumaa, koska nukuttiin kerran vierekkäin. Vähät siitä että hän tuskin edes piti minusta, koska olin ollut hänelle aika viileä ja välinpitämätön noiden kaikkien typerien kommenttien takia.
En lähtenyt treffeille. Musta on kaikkein pahinta, että joku ensin aliarvioi älyäni ja silti kelpuuttaisi mut ulkonäön perusteella. Yök.
Ajatteli ensin, että oot perustyperys ja sitten huomasikin, että ootkin aika fiksu. Siksi kiinnostui ja pyysi treffeille
Mies haluaa perusnätin tai kauniin naisen, joka on kiltti ja hieman alistuva. Naisen, joka antaa miehen olla mies, antaa harrastaa jne. Nainen hoitaa kodin ja lapset ja passaa miehelle ruoan pöytään ja puhtaat vaatteet kaappiin. Tärkeintä on myötäilevä, empaattinen luonne ja kiva ulkonäkö.
Nainen haluaa miehen, jonka kanssa tuntee henkistä yhteyttä. Miehen, jonka kanssa voi jutella ja joka on tasavertainen, vastuullinen aikuinen. Nainen haluaa miehen olevan elämäänsä mukavaa plussaa, siinä missä mies haluaa naisen täydentämään elämäänsä ja tekemään siitä siedettävää ja yhteiskuntakelpoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatteli ensin, että oot perustyperys ja sitten huomasikin, että ootkin aika fiksu. Siksi kiinnostui ja pyysi treffeille
Ehkä, mutta sillä oli monta kuukautta aikaa huomata fiksuuteni. Vaan ei, päätelmä tehtiin saman tien yhden asian takia ja kaikki muu menestys ja älykkyys sivuutettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt rumat miehet viimeistään uskotte ja lähdette kehittämään sitä luonnetta ettekä syytä muita okei.
Uskomattomia nämä ihmiset jotka ajattelevat, että kun jostain asiasta julkaistaan pienen budjetin tutkimus jota on tutkittu maksimissaan muutamalla kymmenellä henkilöllä, niin sitten tämä onkin heti universaali fakta, joka on tieteellisesti todistettu täysin aukottomasti.
Tällaiset ihmiset uskovat kaiken, mitä iltalehdissä ja mediassa yleisesti sanotaan. Ei minkäänlaista mediakritiikkiä. Todella surullista.
"Sen on pakko olla totta, telkkarissa sanottiin niin!"
Lisäksi tutkimus oli ylipäätään toteutuksena huono-ei noista henkilöistä kukaan ollut ruma, päinvastoin sekä molemmat naiset että miehet hyvän näköisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2771 kirjoitti:
N 44 kirjoitti:
Käyttäjä2771 kirjoitti:
N 44 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. Ja en ymmärrä ollenkaan, miksi nyt nettikeskusteluissa väen vängällä miehet (?) väittävät, että naiselle tulee joka kerta miehiä tyrkylle kun nainen lähtee ulos, ja että tämä tekee elämän helpoksi. Asialla lienevät juuri sellaiset creepyt yksilöt jotka yrittävät kaikkea ja kaikkia, mutta joita kukaan ei halua. He ovat tehneet oman kokemuksensa pohjalta tällaisen kaikenkattavan teorian, jolla ei ole mitään sovellettavuutta ihmisten enemmistöön.
Sehän nimenomaan koskee suurinta osaa ainakin nuoria naisia. Poikkeuksia nyt aina löytyy
Olen 25v perusnätti nainen. Olen aina ollut hoikka/normaalipainoinen, pukeutunut kivasti ja aika neutraalisti.
Mua on lähestytty baarissa ehkä kerran tai kaksi. Nämä tapahtuivat kun olin alle 20v. Nettideittisivustoilla viestejä on tullut vuosien varrella yhteensä ehkä ~20. Näistä 90% seksinvonkausta tai muuten jotain epäasiallista. Tinderissä olen ollut 3 vuotta, mätsejä on tullut varmaan 40-50, näistä treffeihin on johtanut 3.
Lähes kaikki miesjuttuni ovat päättyneet niin, että mies ei ole ollut kiinnostunut. Olen antanut elämäni aikana pakit vain kahdelle.
Että en sitten tiedä, keitä ne satoja viestejä ja mätsejä saavat naiset ovat. Minäkin olen kuitenkin nätti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä, mutta sillä oli monta kuukautta aikaa huomata fiksuuteni. Vaan ei, päätelmä tehtiin saman tien yhden asian takia ja kaikki muu menestys ja älykkyys sivuutettiin.
No kehuiko se sitten sun ulkonäköä usein vai miten teit tuon päätelmän?
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomattomia nämä ihmiset jotka ajattelevat, että kun jostain asiasta julkaistaan pienen budjetin tutkimus jota on tutkittu maksimissaan muutamalla kymmenellä henkilöllä, niin sitten tämä onkin heti universaali fakta, joka on tieteellisesti todistettu täysin aukottomasti.
Tällaiset ihmiset uskovat kaiken, mitä iltalehdissä ja mediassa yleisesti sanotaan. Ei minkäänlaista mediakritiikkiä. Todella surullista.
"Sen on pakko olla totta, telkkarissa sanottiin niin!"
Lisäksi tutkimus oli ylipäätään toteutuksena huono-ei noista henkilöistä kukaan ollut ruma, päinvastoin sekä molemmat naiset että miehet hyvän näköisiä
Jep aivan käsittämättömät johtopäätökset. Vaikuttaa siltä, että haluttiin vain saada tietty tulos ja toteutettiin tutkimus sillä tavalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska feministien tekemät miehet on pahoja, naiset hyviä ja enkeleitä tutkimukset on todella uskottavia. Naiset katsoo myös miehen ulkonäköä, myös naiselle se on yhtä tärkeää. Mene jumalauta tinderiin tai mihin hyvänsä deittipalveluun jos olet mies, tule senjälkeen sanomaan kuinka ei pinnallisia naiset ovat, sama juttu mene baariin.
Ei me miehet oikeasti niin tyhmiä olla, että aivan kaikki paskapuheet menee läpi.
Mene nettipalveluun jonka ydinajatus on arvioida toisia ulkonäön perusteella ja pöyristy siitä kuinka ihmiset arvioivat toisiaan ulkonäönperusteella. Sinähän nero olet.
Homma toimii myös tosielämässä ja baareissa, yllärri pylläri komeat miehet panee kauniita naisia joka viikko kun taas muut ovat pelkkää ilmaa. Joten toki meidän pitää jotain tutkimuksia uskoa vaikka joka ainut mies voi todeta sen naisten pinnallisuuden ihan konkreettisesti. Toki ulkonäön lisäksi, status, asema ja rahat on kivaa plussaa, naiset nyt vaan on moninverroin miehiä pinnallisempia, piste.
Kyllä te tavismiehet pääsisitte panemaan= TAVALLISIA NAISIA
Kyllä te rumat miehet pääsisitte panemaan= RUMIA NAISIA
Jokainen valitkoon seksi/suhdeseuraa omalta viehättävyystasoltaan. Vai miksi luulette että se kympin nainen edes vilkaisisi sen perusjampan perään? Ainoa mahdollinen realistinen skenaario tuolle olisi se, että mies on sikarikas mutta kun valtaosa miehistä ei ole taloudellisesti vauraita.
Käyttäjä2771 kirjoitti:
N 44 kirjoitti:
Käyttäjä2771 kirjoitti:
N 44 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvää päivää mitä ylimielistä besserwisseröintiä... Arvaapa vaan moniko mies lähestyy rumaa naista baari-illan aikana? Ei yhtään ainutta. Mua on viimeksi mies lähestynyt baarissa elokuussa 2014. Muistan sen hyvin, koska mulla oli synttärit ja hän tarjosi minulle drinkin. Muistan oikein hyvin senkin, kun hän suuttui ja haukkui minut huoraksi, kun en halunnut illan päätteeksi lähteä panemaan hänen kanssaan.
Tinderissä olin puolisen vuotta, ja tuloksena viisi matchia, joista kolme ei koskaan vastanneet viestiin. Yhden kanssa laitettiin muutama viesti, hän halusi treffata oikeastaan heti ja treffeillä hän kertoi että ei muuten ole kiinnostunut, mutta seksi kiinnostaisi. Vain yksi jaksoi viestitellä pidempään ja kunnollisia viestejä, mutta treffeillä hän vaikutti todella vaivaantuneelta eikä vastannut enää mitään viesteihini sen jälkeen.
Että niin paljon on kuule valinnanvaraa rumalla naisella deittimaailmassa. Olen 28-vuotias enkä ole koskaan seurustellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska feministien tekemät miehet on pahoja, naiset hyviä ja enkeleitä tutkimukset on todella uskottavia. Naiset katsoo myös miehen ulkonäköä, myös naiselle se on yhtä tärkeää. Mene jumalauta tinderiin tai mihin hyvänsä deittipalveluun jos olet mies, tule senjälkeen sanomaan kuinka ei pinnallisia naiset ovat, sama juttu mene baariin.
Ei me miehet oikeasti niin tyhmiä olla, että aivan kaikki paskapuheet menee läpi.
Mene nettipalveluun jonka ydinajatus on arvioida toisia ulkonäön perusteella ja pöyristy siitä kuinka ihmiset arvioivat toisiaan ulkonäönperusteella. Sinähän nero olet.
Homma toimii myös tosielämässä ja baareissa, yllärri pylläri komeat miehet panee kauniita naisia joka viikko kun taas muut ovat pelkkää ilmaa. Joten toki meidän pitää jotain tutkimuksia uskoa vaikka joka ainut mies voi todeta sen naisten pinnallisuuden ihan konkreettisesti. Toki ulkonäön lisäksi, status, asema ja rahat on kivaa plussaa, naiset nyt vaan on moninverroin miehiä pinnallisempia, piste.
Kyllä te tavismiehet pääsisitte panemaan= TAVALLISIA NAISIA
Kyllä te rumat miehet pääsisitte panemaan= RUMIA NAISIA
Jokainen valitkoon seksi/suhdeseuraa omalta viehättävyystasoltaan. Vai miksi luulette että se kympin nainen edes vilkaisisi sen perusjampan perään? Ainoa mahdollinen realistinen skenaario tuolle olisi se, että mies on sikarikas mutta kun valtaosa miehistä ei ole taloudellisesti vauraita.
Ei. Ruma mies ei pääse panemaan ketään kuin maksusta. Tavismies voi tuurilla päästä panemaan rumia naisia. Parhaat miehet pääsevät panemaan kaikkia naisia
Tällaisilka tutkimuksilla päästään manipuloimaan yksinkertaista väkeä niin, että käyttäytyminen muuttuisi toivottuun suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen 25v perusnätti nainen. Olen aina ollut hoikka/normaalipainoinen, pukeutunut kivasti ja aika neutraalisti.
Mua on lähestytty baarissa ehkä kerran tai kaksi. Nämä tapahtuivat kun olin alle 20v. Nettideittisivustoilla viestejä on tullut vuosien varrella yhteensä ehkä ~20. Näistä 90% seksinvonkausta tai muuten jotain epäasiallista. Tinderissä olen ollut 3 vuotta, mätsejä on tullut varmaan 40-50, näistä treffeihin on johtanut 3.
Lähes kaikki miesjuttuni ovat päättyneet niin, että mies ei ole ollut kiinnostunut. Olen antanut elämäni aikana pakit vain kahdelle.
Että en sitten tiedä, keitä ne satoja viestejä ja mätsejä saavat naiset ovat. Minäkin olen kuitenkin nätti.
Laske tasoa. Et ole nätti oikeasti.
Jos et ole naisena 3 vuodessa saanut tinderissä kuin 40 matchiä olet todella nirso
KUULIT OIKEIN. NIRSO.
Tunnen muutamia naisia jotka tinderiä käyttää. On tukevia ja aivan perus pakkelinaamoja. Muutaman kuukauden saldona helposti sata matchiä.
Ja vastaavasti naiset: panostamaan vain ulkonäköön! Eiku... ainii. Näistä tutkimuksista aina valikoidaan ne kivat palat.