Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elokuvissa romanttisina esitettyjä asioita, jotka eivät todellisuudessa ole romanttisia

Vierailija
26.04.2017 |

Aiheena on elokuvissa romanttisina esitetyt asiat, joita ei todellisuudessa pidettäisi romanttisina. Mitä esimerkkejä teille tulee mieleen?

Kommentit (449)

Vierailija
181/449 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimiston varastohuoneen seinää vasten puksuttelu seisten. Ensinnäkin harvoin mies jaksaa koko toimituksen ajan kannatella naista.

Miksi miehen pitää kannatella naista koko toimituksen ajan? Monilla naisilla, kun kuitenkin on omatkin jalat?

Ihmisen keskimääräinen anatomia ei taida olla sulle tuttua...

Naisen kantaminen - mieluiten juosten portaita ylös hengästymättä.

Järki ja tunteet - Marianne & Mr. x.

Vierailija
182/449 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukkien tuominen naiselle. Mitä vattua minä nainen tekisin niillä kukilla ja minkä ihmeen vuoksi niitä haluaisin.

Höpö höpö! Suurin osa naisista rakastaa kukkia, älä vaan mene sanomaan miehille mitään tuollaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/449 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan kokeillut meressä rakastelemista? Meillä ei ainakaan onnistunut, ei mitenkään. Onneksi ei, jälkeenpäin mietin, että mitä suolavesi ois saanut aikaan pimperossa, pumppautunu sitä ois sinne kuitenkin.

Vierailija
184/449 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää olko hei tylsiä. Heti tänään tai huomenna järjestätte mielitietyllenne romanttisen hetken.

Se voisi olla jotakin tällaista:

Beautiful!  Ja minulle pitää tuoda kukkia - saa olla villikukkiakin. ;-)

Vierailija
185/449 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimiston varastohuoneen seinää vasten puksuttelu seisten. Ensinnäkin harvoin mies jaksaa koko toimituksen ajan kannatella naista.

Miksi miehen pitää kannatella naista koko toimituksen ajan? Monilla naisilla, kun kuitenkin on omatkin jalat?

Hmm. Miten ihmisen kantaminen portaikkoa ylös on verrattavissa seinää vasten panemiseen? En tiedä mihin nuo nimet viittaavat, mutta koitappa piirtää itsellesi havainnekuva, jossa kaksi ihmistä yrittää harrastaa seksiä seinää vasten,mmolemmilta jalat maassa, mies on pidempi ja miehen elimen alaosa on about naisen navan kohdalla.

Vierailija
186/449 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nuori nainen muka rakastuu johonkin kuivaan vanhaan 50v- ukkoon. Ei tapahdu todellisuudessa ja kun tapahtuu niin siinä ei ole mitään romanttista vaan raha ja asema on keskiössä.

Vierailija
187/449 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hermostunut jos mies olisi viritellyt niin paljon kynttilöitä kuin Boldiksissa.

Vierailija
188/449 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää olko hei tylsiä. Heti tänään tai huomenna järjestätte mielitietyllenne romanttisen hetken.

Se voisi olla jotakin tällaista:

Meiltä puuttuu tällaiset illanviettopaikat. Onhan niitä kartanoita ja vanhoja klubeja, mutta järjestetäänkö niissä tanssiaisia? Olisi ihanaa!

Vierailija
189/449 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukkien tuominen naiselle. Mitä vattua minä nainen tekisin niillä kukilla ja minkä ihmeen vuoksi niitä haluaisin.

Höpö höpö! Suurin osa naisista rakastaa kukkia, älä vaan mene sanomaan miehille mitään tuollaista.

Ei muuten rakasta. En tiedä yhtään naista joka ilahtuisi kukkien saamisesta. Ilahtuisiko mies? Niinpä.

Vierailija
190/449 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kun kahvilassa jää juomasta tai kakusta kermaa huuleen ja mies suutelee sen pois. Ensinnäkin se miehen kumartuminen pöydän yli kaatais kaikki tai sais kauhean määrän kilinää aikaiseksi, kukaan ei halua nähdä sitä spektaakkelia ja yleensä leffoissa se mies on vielä joku ensi treffi.

Toinen kanssa jos mies pyyhkii sen pois sormella. En minä ainakaan halua toisen likaisia käsiä suun ympärille.

Sormesta puheenollen se kun alkaa tilanne kuumetta ja mies jossain sohvalla laittaa käden naisen poskelle ja nainen livauttaa miehen peukalon tms suuhunsa ja imee sitä ja se mies näyttää siltä että tulis just housuihinsa. Kuka haluaa imeä toisen sormea ja kenelle miehelle se tuntuu niin hyvälle että melkeen laukeaa?

Yllättyisit jos kokeilisit ;)

Vierailija
191/449 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten rakasta. En tiedä yhtään naista joka ilahtuisi kukkien saamisesta. Ilahtuisiko mies? Niinpä.

No nyt tiedät jo neljä, palstalta :D

Vierailija
192/449 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Miten ihmisen kantaminen portaikkoa ylös on verrattavissa seinää vasten panemiseen? En tiedä mihin nuo nimet viittaavat, mutta koitappa piirtää itsellesi havainnekuva, jossa kaksi ihmistä yrittää harrastaa seksiä seinää vasten,mmolemmilta jalat maassa, mies on pidempi ja miehen elimen alaosa on about naisen navan kohdalla [1] .

Naisen kantaminen ei tullut elokuvien romanttisena kliseenä mieleeni sinun anatomian tuntemuksen puutteestasi - minulla kun on mielikuvitusta -   vaan tästä lauseesta:

Miksi miehen pitää kannatella naista koko toimituksen ajan?

[1] Sinulle on varmaan käsittämätöntä myös mm. suuseksi vastaavassa asennossa? Jos katsoisit pari elokuvaa ja etsisit vastaavia kohtauksia?  P. S. Älä tee tätä kotona!

Vierailija
193/449 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain meren rannalla Irlannissa oleva romanttinen kohtaus. Oman kokemukseni mukaan tuulee niin helvetisti että ainakaan naiset eivät kauaa jaksa pitää tukkaa auki.

Vierailija
194/449 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän 2 miestä ja lukuisia naisia.

Vierailija
195/449 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä arvostan kömpelöitäkin romantiikkayrityksiä!

Hyvä että edes jotakin yrittää. Kyllä klassisesti kukkia ja suklaata tuova mies on ihana!!!

Ja tähtitaivastakin on ihana kainalossa katsella. Ja auringonlaskua merellä. Ja kynttilätkin on jees. Ja takkatuli. Ja piknik puistossa.

Ei saa aina valittaa. Mitä meillä olisi, jos kaikki pitäisi aina olla niin uniikkia ja täydellistä?

Mulla on pieni poika ja yritän hänestä kasvattaa sellaista kunnon miestä, ja tuntuu pahalta, jos tytöt on noin vaikeita ja nirpottaa kaikesta. Liian hemmoteltuja. Ei kaikkia elokuvia ja sarjoja saa niin tosissaan ottaa.

Hyvää pvänjatkoa kaikille!

Vierailija
196/449 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiheena on elokuvissa romanttisina esitetyt asiat, joita ei todellisuudessa pidettäisi romanttisina. Mitä esimerkkejä teille tulee mieleen?

Mafia

Vierailija
197/449 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mafia ja rikollisuus yleensä. Joskus mietin, miksi leffassa ollaan jonkun huumekauppiaan puolella ja ajetaan poliiseja pakoon.

Vierailija
198/449 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se suihkuseksi. Kenelläkään ei ole vettä korvassa tai silmässä, kylmä, suihkuverho ei liimaannu persiiseen, märät tukkalonkerot eivät häiritse silmissä tai suussa eikä pituusero haittaa. Eikä kuulu niitä SMACK -ääniä, kun märkä iho liimaannu toiseen. Pah.

riippuu ihan siitä, miten sen tekee...ja tekemällä oppii.

Kyllä tehty on! Mulla on tukka lantiolle, reippaasti ylipainoa, pieni suihku, 25 cm pidempi, selkä- ja lonkkavaivainen mies ja vaatimus nautinnollisesta seksistä. Sitä on tehty yhdessäkin jo toistakymmentä vuotta, sekä mukavissa että epämukavissa paikoissa. Nykyään ne mukavat voittavat, molemmilla.

Eipä silti, on sitä kusiaispesässäkin pyöritty, vahingossa...

No mun mies on liki 30 cm pidempi, suihku on ahdas, on selkävaivaa (minulla) ja vatsankasvua ( miehellä niin että se on vähän tiellä ) ...mutta vaikken siitä itse saisi, annan välillä intiimin pesun tai takaa päin - pääasia että pienessä asunnossa teinin kera asuessa on joskus tilaisuus. Joskus otan kasvoille, mikä on kiihottavaa. Tämä kaikki on tekoina hemmetin romanttista.

Vierailija
199/449 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ja on tullut varastohuoneen seinää vasten puksuteltuakin eikä siinä miehen tarvinnut minua kannatella.

Et ole ilmeisesti koskaan kuullut tuolista, jakkarasta tai muista korokkeista joita voi hyötykäyttää?

Tai kuten meillä varastolla on hieman keittiöjakkaraa vastaava matalammat rappuset joita kutsutaan astinlaudaksi.

Vierailija
200/449 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ja on tullut varastohuoneen seinää vasten puksuteltuakin eikä siinä miehen tarvinnut minua kannatella.

Et ole ilmeisesti koskaan kuullut tuolista, jakkarasta tai muista korokkeista joita voi hyötykäyttää?

Tai kuten meillä varastolla on hieman keittiöjakkaraa vastaava matalammat rappuset joita kutsutaan astinlaudaksi.

"Ootas, mä kiipeen tälle jakkaralle, niin yletät. No nyt on hyvä."

Lause, jota romanttisessa kohtauksessa ei koskaan kuule.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan