"miksi et halua lapsia?" Mikä kysymys se oikein on? Miksi et itse halua asua etelänavalla?
Ja joo, suurin osa tekee lapsia, mutta miksi pitää olla joku erityinen syy, ettei halua? Tuntuu, että moni vaan odottaa että pääsee loukkaantumaan jostain, joka ei todellakaan ole edes heidän asiansa.
Kommentit (128)
Huhhuh näitä tunnevammaisia etelänavanvihaajia :(
Enemmän itseäni ärsyttää se, kun sanon että en tahdo lapsia ja sitten aletaan tivaamaan että miksen.
En tee ja omaniki o kasvattiperheissä ja pysyy
Lapset eivät nykyään välitä vanhemmistaan kun ovat kotoa lähteneet, aika on tunnekylmää. Vaistoamme sen ja siksi ei lapsia. Eivät ole vanhuuden turva, pikemminkin laittavat rotanmyrkkyä ruokaan että saavat perinnöt nopeammin.
Minä en ymmärrä ihmisiä jotka ihmettelee miksi teki lapsia vaikka ei niistä pidä. No niitä tehtiin kun on sitä sukupolvea että niitä piti tehdä. Muutenkin koko elämä koulutettiin siihen että elämässä pitää tehdä tiettyjä asioita ja vähät siitä mikä itselle sopii ja hyvältä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua asua Etelänavalla, koska siellä on niin kylmä.
Vaan ihminen joka ei oo kokenut Etelänapaa voi sanoa noin :> Et voi ymmärtää miten luonnollinen ja ihana asia se on, sitten kun pääset siitä osalliseksi. Jokainen nainen haluaa asua Etelänavalla. Mun elämä oli niin tyhjää ja merkityksetöntä, ennen ku muutin. Oon kokenut molemmat joten todellakin tiedän, mistä puhun.
:,D
Vanhana sitten kaduttaa.