Tietääkö miehesi/poikaystäväsi kuinka monen miehen kanssa olet ollut "sillai"?
Kommentit (30)
Miksei tuossa ole vaihtoehtoa valehtelin lukumäärän suuremmaksi. Se olisi minulle oikea. Tai ainakin pyöristin sitä ylöspäin etten olisi tuntunut niin nololta.
Kuinka paljon niitä on teillä? Mulla 15 ja oon kertonut miehelle että on 5
Kertoisin hänelle mutta en tiedä itsekään.
Minulle nykyinen aviomieheni on kolmas: eka oli nuorena, toinen eka aviomieheni ja nyt hän. Eron jälkeen olin liki kolme vuotta sinkkuna, mutta en elin yhdessä dildoni kanssa.
Tämä on fakta. Olen kertonut miehelle, mutta hän ei usko...
En ole kertonut, koska se on minun asiani. Olemme yli 30, joten jokaisesta 90-luvulla tapahtuneesta asiasta ei olla tilivelvollisia kenellekään.
Ei kuulu miehelleni millään tapaa. Olemme vasta kolmekymppisenä toisemme löytäneet, joten eiköhän sitä elettyä elämää ole jo vähän runsaammin molemmilla.
Ei tiedä koska mäkään en tiedä kun en ole laskenut
Kokenut on parempi oli se sitten mies tai nainen.
En ole kertonut, eikä kiinnosta myös toisen seksikumppaneiden lukumäärä sitten pätkääkään. Molemmilla on oma historiansa ja hyvä niin.
Ei tiedä, ei ole kysynyt enkä ole kertonut. Miksi kertoisin, ei se hänelle edes kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Kokenut on parempi oli se sitten mies tai nainen.
Me olemme toisella kierroksella. Minä olin aviossa pitkään ja seksi oli loppuun asti säännöllistä. Miehellä on ollut neljässä suhteessa, ja jokaisessa seksi loppunut vuoden jälkeen. Minulla on paaljon enemmän kokemusta kuin hänellä..
Ei ole sopivaa vastausvaihtoehtoa.
- Voisin kertoa, mutta häntä ei kiinnosta
Ei kai kukaan fiksu aikuinen pidä jotain panovihkoa ja laskeskele seksipartnereiden määrää?
Mä en keksi yhtäkään syytä, miksi alkaisin laskemaan.
Toki joku haju tietysti on laskeskelemattakin, että onko niitä kymmeniä, pari, sormilla laskettava määrä vai vähän enemmän.
Mä muistelen kokemuksia ja fiiliksiä, huikeita ihmisiä ja niiden kanssa koettuja eroottisia leikkejä, en numeroita.
Numerot eivät vain ole pointti seksissä millään tavalla, vaan minulle seksi jotain paljon syvempää ja hienompaa.
Ja siis oikeastiko muut kuin teinit kyselevät toisiltaan tuollaista, että monen kans oot ollu?!:D
Nykyaikana tässä harrastetaan USA:n armeijan "don't ask, don't tell" politiikkaa. Jokainen nainen tietää vaistomaisesti, että kokeneisuus laskee markkina-arvoa aivan kuten mies tietää tunnetasolla, että maksullisissa käymisiä ja paljon nuorempien kanssa peuhaamisia ei kannata paljastaa kuten ei myöskään totaalikokemattomuutta.
Tiesi kyllä olevansa ensimmäiseni.