Tietääkö miehesi/poikaystäväsi kuinka monen miehen kanssa olet ollut "sillai"?
Kommentit (30)
Asiasta juteltiin joskus yli15 vuotta sitten.
Mies on mun listan viimeisin eli 38. ja mä hänen 8. (tietääkseni ei ole vieraissa juossut suhteemme aikana). Mies tietää senkin että ennen kuin alettiin oikeesti seurustella, aloitettiin siis satunnaisilla baari-iltapanoilla puolen vuoden aikana, niin olen viettänyt iltaa myös nro 36 ja 7 kanssa.
Aikuisia olemme, joten no big deal.
Tuon seiskan kanssa olen väleissä vieläkin, on mun paras ystävä :)
Pidin kirjaa silloin joskus sinkkuaikoina, siitä mä nuo lukumäärät tiedän.
Oli minun ensimmäinen ja tietää sen.
Tietää suunnilleen, samoin minä hänen. Mun mielestä on ihan normaalia puhua uuden kumppanin kanssa entisistä suhteista ja kokemuksista ja siinä samallahan se kokeneisuus käy jotenkin ilmi. En siis oikein ymmärrä näitä, joiden mielestä ei tarvitse kertoa eikä kuulu kumppanille. Ei tietenkään ole pakko, mutta miksi ei voisi, jos toinen kysyy tai asia tulee puheeksi. Hassua, jos kumppanien määrää tai laatua tarvitsee salailla. Kyllä minä ainakin haluan tietää rakkaani menneisyydestä, sillä senhän muokkaamana hänestä on minulle sopiva kumppani tullut. Ihan siis uteliasuudesta ja rakkaudesta olen tätäkin asiaa kysellyt enkä mitenkään tuomitsevasti tai tenttailevasti. Ja samoin olen ollut omista kokemuksistani täysin avoin.
Molemmat tietää että kumppaneita on ollut yli kymmenen mutta ei kymmeniä. Tarkka luumäärä ei koskaan ole tullut puheeksi eikä sitä kumpikaan ole myöskään kertonut. Enkä ainakaan itse näe tässä kohtaa ruveta edes laskemaan tarkkaa lukumäärää.
Ehdin jo vastata, etten ole kertonut miehelleni (yhdessä 15 vuotta). Sitten luin ketjun, ja kävin kysymässä häneltä haluaisiko kuulla kuinka monen kanssa olen ollut sillai (heh heh). Ja halusihan hän. En osannut sanoa tarkkaa lukumäärää, mutta annoin haarukan missä luvuissa pyöritään (itse tiesin hänen lukunsa). Oli kuulemma sen verran kuin oli ajatellutkin. Aiemmin en ole halunnut kertoa määrää, vaikka muuten seksistä avoimesti puhutaankin.
En ole kertonut, hän ei ole kysynyt enkä minäkään tiedä monenko naisen kanssa hän on ollut. En koe että tällä on mitään merkitystä meidän suhteessa. Jos haluaisi tietää niin kertoisin rehellisesti.
En ole kertonut, koska en muista tarkkaa lukumäärää itsekään, eikä mieheni ole sitä kysynytkään. En minäkään tiedä hänen entisten seksikumppanien määrää. Sen verran tiedetään, että näin nelikymppisenä historiansa on kummallakin ja myös yhden illan juttuja on molemmilla ollut joskus. Mutta juuri kuten joku tuossa aiemmin sanoi, emme ole jokaisesta 90-luvulla tekemästämme jutusta toisillemme tilivelvollisia ja se riittää meille molemmille.
Tietää kyllä (7), ja minä tiedän hänen numeronsa myös (4). Minulle seksi on sen verran intiimiä ja tunnesiteen vaativaa puuhaa, että en tykkäisi jos en muistaisi, miten monen kanssa olen ollut. Enkä ymmärrä, miksi tästä ei saisi puhua?
Ei ole kysynyt kuten ei kukaan muukaan.