Auttakaa, jos sopii? Ei ole kiva fiilis nyt
Yritän pitää lyhyenä. Heti alkuun sanoisin: tiedetään, tiedetään... meillä on erikoisemman laatuinen suhde, mutta kuitenkin. Eli kommuikaatiomme on aivan solmussa, emme pääse missään asioissa eteenpäin, koska molemmat pitävät itsepintaisesti kiinni omista näkemyksistään asioissa. Minä: sinä et ikinä osoita myötätuntoa missään asioissa jnejnejne. Hän: luuletko, että haluan osoittaa mitään myötätuntoa, kun käyttäydyt näin ja noin jnejne. Minä: niin, ja miksi käyttäydyn niin? Koska sinä et ikinä . . .
Eli emme nykyään pääse minkäänlaiseen sopuun, vaan intämme samoja asioita loputtomiin.
Suutuin jostain poikaystävälle ja sanoin, että minulle riitti, haluan hänen jättävän minut rauhaan. Näitä on ollut ennenkin, heh... poikaystävä ei tykkää tekstailusta, joten hänen on helppo olla näpyttämättä viestejä perääni ja sitten myöhemmin sanoa, että "enhän minä edes viestittele, sinä se vaan jatkat ja jatkat." Hän on tehnyt aiemminkin saman, eli odottanut että minä kyllästyn viestittelemään ilman vastauksia, ja SITTEN hän yrittää hieroa sopua. Nyt en vain enää tiedä, tapahtuuko sitä enää. Olen monta kertaa sanonut ihan suoraan, että nyt riitti, en tahdo tätä enää. Silloin poikaystävä pulputtaa tarkoituksella päälleni eikä anna suunvuoroa puhelimessa, ja lopulta lyö luurin korvaan. Ovea ei avaa, koska arvaa asiani (ero). Eli poikaystävä käyttäytyy erittäin vaihtelevasti, enkä tiedä enää mistään mitään. Olisiko minun parempi sinkkuna, kannattaako erota muutamien huonojen asioiden takia, jos on paljon hyvääkin (hautautunut tämän vihan alle).. Ja lopuksi vielä yksi juttu, eli poikaystävä pajauttelee.. tätä inhoan, vaikka sitä ei tietääkseni tapahdu usein. En vain tiedä, haluanko seurustella sellaisen miehen kanssa. En tiedä, voisinko antaa periksi ja elää joskus tulevaisuudessa yhteisessä kodissa, jonka kaapeista löytyy kannabistarvikkeita. Se ei vain jotenkin istu minun tapaani elää. Kotoani ei löydy mitään muuta "hämärää" kuin viinapullo, joka on ollut samassa paikassa jo pitkään.
Tiedän että tämä on tooooosi sekava, koska ei tällaisia voi täysin ymmärtää ulkopuolisena. ja on hankalaa kirjoittaa itselle selkeistä asioista niin, että kaikki ymmärtävät pointin. Olen myös valvonut koko yön miettien tätä kaikkea.
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoo mainitsemiasi hyviä puolia niin eipä niissä ole oikein mitään.
Tosin jos et hyväksy somen käyttöä voi tämä mies olla ainoa mahdollisuutesi.Muuten, eipä oikein aineksia pitkään onnelliseen suhteeseen.
Kuten sanoin, olen harkinnut rakastavampaa lähestymistapaa, mutta sitten mieleeni putkahtaa se pajauttelu, joka vituttaa liikaa ja sitten peräännyn koko ideasta. Tiedän sisimmässäni, että poikaystävä kaipaa seksiä, huomiotani ja läheisyyttäni. Minä olen vain niin hankala murrettava muurini kanssa. Itken äärimmäisen harvoin ja kasaan sisälleni paljon pahaa oloa. Ulospäin olen joskus kylmänkin oloinen, vaikka oikeasti olen surullinen ja rikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaahan rakkahimmat palstalaiset mielipiteenne poikaystävän satunnaisesta pajauttelusta. Hyväksytkö/hyväksyisitkö? Näitä on netti pullollaan, tiedetään... Meillä on oikeasti myös paljon yhteistä, ja paljon hyvää. Se kaikki on vain hautautunut tämän vihan ja katkeruuden alle. Ja takaraivossa pyörii jatkuvasti ajatus kannabiksesta. Miksi juuri tuon ihmisen täytyy omata juuri se miinus.
En hyväksyisi edes satunnaista kannabiksen käyttöä. Sellainen ihminen ei ole luotettava. Anna sen mennä.
Joo ei mutta joka viikonloppu muistinsa ryyppäävä on :DDD
Ei jooko lähdetä tähän... Kukaan ei ole puhunut mistään jatkuvasta kännäilystä. Itse sanoin, että sietäisin vaikka yhden kännin per 2 kk poikaystävältä. En kokisi siinä mitään pahaa, enkä itsekään todellakaan juo usein. Voi mennä puolikin vuotta ilman alkoholia. Ap
Onnea edelleen jatkuvaan surkeaan läheisriipppuvaiseen elämään jatkossakin. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Siinähän itket jonkun pilviveikon perään ja yrität turhaan muuttaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi enää jankkaat asiaa?
Et halua tehdä näköjään ratkaisua.
Ei asia täällä ratkea vaan omassa päässäsi.
Koska minä en osaa tehdä ratkaisua. Minä en tiedä voimmeko saada rakkauden takaisin. Minä en tiedä kannattaako yrittää lempeää lähestymistapaa ja yrittää sytyttää lämpimiä tunteita välillemme. En tiedä niin en tiedä.
Et voi muuttaa häntä, voit vain jatkaa omaa elämääsi. Hyvää matkaa :)
Kannabis on pieni paha ja huomaa ettet oikeastaan tiedä siitä yhtään mitään, that's fine sun ei tarvii mut tietämättömyyttään muiden tuomitseminen on tyhmyyttä.
Jos omaa kumppaniani noin paljon häiritsisi toimintani toivoisin hänen lähtevän lätkimään koska olisin onneton yrittäessäni olla hänen mielikseen jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei asia täällä ratkea vaan omassa päässäsi.Koska minä en osaa tehdä ratkaisua. Minä en tiedä voimmeko saada rakkauden takaisin. Minä en tiedä kannattaako yrittää lempeää lähestymistapaa ja yrittää sytyttää lämpimiä tunteita välillemme. En tiedä niin en tiedä.
No minä tiedän! Ei kannata!!
Jos tosissasi kysyit apua tältä palstalta niin eiköhän asia ole tullut jo selväksi.
Jatka elämääsi ilman häntä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei asia täällä ratkea vaan omassa päässäsi.Koska minä en osaa tehdä ratkaisua. Minä en tiedä voimmeko saada rakkauden takaisin. Minä en tiedä kannattaako yrittää lempeää lähestymistapaa ja yrittää sytyttää lämpimiä tunteita välillemme. En tiedä niin en tiedä.
Minä en tiedä, kannattaako yrittää sulattaa se satunnainen pajauttelu vai ei. Jos aihetta googlettaa, tulee paljon tuloksia, joissa sanotaan että "anna sen miehen poltella, jos se auttaa häntä rentoutumaan" yms. Poikaystävä on ihan työssäkäyvä ihminen eikä mikään sotkuisessa kannabisluukussa päivänvaloa piileskelevä hörhö.
Minkään likaisen hörhön kanssa en edes alkaisi suhteeseen. Poikaystävä pitää kodin tyylikkäänä ja siistinä ja pitää hygieniasta huolta. MUTTA pajauttelee silloin tällöin. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin, olen harkinnut rakastavampaa lähestymistapaa, mutta sitten mieleeni putkahtaa se pajauttelu, joka vituttaa liikaa ja sitten peräännyn koko ideasta. Tiedän sisimmässäni, että poikaystävä kaipaa seksiä, huomiotani ja läheisyyttäni. Minä olen vain niin hankala murrettava muurini kanssa. Itken äärimmäisen harvoin ja kasaan sisälleni paljon pahaa oloa. Ulospäin olen joskus kylmänkin oloinen, vaikka oikeasti olen surullinen ja rikki.
Sinun tehtäväsi ei ole sietää älyttömyyksiä sen takia että voit tyydyttää hänen seksi, huomion ja läheisyyden tarpeensa.
Olet kuitenkin provo. Tai sitten nytkin aivojen hapertama kannabiksenkäyttäjä mies, joka stalkkaa sitä naista, joka tajusi lähteä karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et halua edes erota kunhan märehdit ja sairaalla tavalla nautit tästä. Mistä tiedät että yhdistäviä asioita ei muista miehistä löydy? oletko ollut kaikkien kanssa? Et sinä apua kaipaa. sitä on jo sinulle annettu. haluat vain rypeä piehtaroida mudassa.
Minulla on todella korkeat vaatimukset miehelle. Olen ollut sinkkuna niin paljon vuosien varrella, että tiedän kuinka mitättömän vähän on edes suunnilleen minulle sopivia miehiä.
Korkeat vaatimukset + sekaantuminen huumehörhöön kumoavat toisensa. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Et voi muuttaa häntä, voit vain jatkaa omaa elämääsi. Hyvää matkaa :)
Kannabis on pieni paha ja huomaa ettet oikeastaan tiedä siitä yhtään mitään, that's fine sun ei tarvii mut tietämättömyyttään muiden tuomitseminen on tyhmyyttä.
Jos omaa kumppaniani noin paljon häiritsisi toimintani toivoisin hänen lähtevän lätkimään koska olisin onneton yrittäessäni olla hänen mielikseen jotain muuta.
Lukekaa ne viestit! Juurihan pohdin, että kannattaisiko minun yrittää sulattaa se pajauttelu vai ei. Ainakaan en ole ihminen, joka vain kylmästi lemppailee ihmisiä miettimättä asioita tarkasti monelta eri kantilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et halua edes erota kunhan märehdit ja sairaalla tavalla nautit tästä. Mistä tiedät että yhdistäviä asioita ei muista miehistä löydy? oletko ollut kaikkien kanssa? Et sinä apua kaipaa. sitä on jo sinulle annettu. haluat vain rypeä piehtaroida mudassa.
Minulla on todella korkeat vaatimukset miehelle. Olen ollut sinkkuna niin paljon vuosien varrella, että tiedän kuinka mitättömän vähän on edes suunnilleen minulle sopivia miehiä.
Korkeat vaatimukset + sekaantuminen huumehörhöön kumoavat toisensa. Sori.
Sanoinko tienneeni etukäteen totuuden? En olisi tässä tilanteessa jos olisin tiennyt.
Kaikki ne pajauttelijat mitä tiedän (noin kymmenen) ovat sairastuneet skitsofreniaan ja saaneet siitä diagnoosin ihan. Joillakin laukaisee tuo, geneettisistä ominaisuuksista ei kukaan tiedä etukäteen.
Huoh. Tahdotko tuollaista käytöstä tai miestä? Ilmeisesti et. Ei se sitten sen kummempaa ole kuin erota ennemmin kuin tyytyä.
Vierailija kirjoitti:
Olet kuitenkin provo. Tai sitten nytkin aivojen hapertama kannabiksenkäyttäjä mies, joka stalkkaa sitä naista, joka tajusi lähteä karkuun.
No en ole kumpaakaan :) ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaahan rakkahimmat palstalaiset mielipiteenne poikaystävän satunnaisesta pajauttelusta. Hyväksytkö/hyväksyisitkö? Näitä on netti pullollaan, tiedetään... Meillä on oikeasti myös paljon yhteistä, ja paljon hyvää. Se kaikki on vain hautautunut tämän vihan ja katkeruuden alle. Ja takaraivossa pyörii jatkuvasti ajatus kannabiksesta. Miksi juuri tuon ihmisen täytyy omata juuri se miinus.
En hyväksyisi edes satunnaista kannabiksen käyttöä. Sellainen ihminen ei ole luotettava. Anna sen mennä.
Mä olen heivannut myös kaikki tapaukset joilla on ongelmia alkoholin käytön kanssa heti kun se on tullut ilmi. Jos sä olet sitä mieltä että känniapina on luotettava niin ihan rauhassa. Minä en seukkaa päihdeongelmaisten kanssa.
Kaikkea sitä näkee ja kuuleekin, kun vanhaksi elää. Itse roikut somessa, mutta miehelle on plussaa olla sieltä pois. Pilven poltto on kuitenkin ok? Ahhahaa! Kumpihan on pienempi paha?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menetettyä luottamusta ei saa takas. Itse en kannata mikrolämmitettyä einestä.Sä roikut tuossa ihmisessä siksi koska et halua olla yksinkään. Tuhlaat elämääsi tuohon tyyppiin ihan turhaan ja tulet katkeroitumaan. He's not that into you.Koita nyt jos tajuta. Lopeta se itsellesi selittely ja kohtaa faktat. Sulla on eessä ihana sinkkukesä ja Suomessa on paljon vapaita, ei-someriippuvaisia huomaavaisia miehiä jotka eivät pössyttele tai juo itseään siaksi joka viikonloppu.