Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa, jos sopii? Ei ole kiva fiilis nyt

Vierailija
22.04.2017 |

Yritän pitää lyhyenä. Heti alkuun sanoisin: tiedetään, tiedetään... meillä on erikoisemman laatuinen suhde, mutta kuitenkin. Eli kommuikaatiomme on aivan solmussa, emme pääse missään asioissa eteenpäin, koska molemmat pitävät itsepintaisesti kiinni omista näkemyksistään asioissa. Minä: sinä et ikinä osoita myötätuntoa missään asioissa jnejnejne. Hän: luuletko, että haluan osoittaa mitään myötätuntoa, kun käyttäydyt näin ja noin jnejne. Minä: niin, ja miksi käyttäydyn niin? Koska sinä et ikinä . . .

Eli emme nykyään pääse minkäänlaiseen sopuun, vaan intämme samoja asioita loputtomiin.

Suutuin jostain poikaystävälle ja sanoin, että minulle riitti, haluan hänen jättävän minut rauhaan. Näitä on ollut ennenkin, heh... poikaystävä ei tykkää tekstailusta, joten hänen on helppo olla näpyttämättä viestejä perääni ja sitten myöhemmin sanoa, että "enhän minä edes viestittele, sinä se vaan jatkat ja jatkat." Hän on tehnyt aiemminkin saman, eli odottanut että minä kyllästyn viestittelemään ilman vastauksia, ja SITTEN hän yrittää hieroa sopua. Nyt en vain enää tiedä, tapahtuuko sitä enää. Olen monta kertaa sanonut ihan suoraan, että nyt riitti, en tahdo tätä enää. Silloin poikaystävä pulputtaa tarkoituksella päälleni eikä anna suunvuoroa puhelimessa, ja lopulta lyö luurin korvaan. Ovea ei avaa, koska arvaa asiani (ero). Eli poikaystävä käyttäytyy erittäin vaihtelevasti, enkä tiedä enää mistään mitään. Olisiko minun parempi sinkkuna, kannattaako erota muutamien huonojen asioiden takia, jos on paljon hyvääkin (hautautunut tämän vihan alle).. Ja lopuksi vielä yksi juttu, eli poikaystävä pajauttelee.. tätä inhoan, vaikka sitä ei tietääkseni tapahdu usein. En vain tiedä, haluanko seurustella sellaisen miehen kanssa. En tiedä, voisinko antaa periksi ja elää joskus tulevaisuudessa yhteisessä kodissa, jonka kaapeista löytyy kannabistarvikkeita. Se ei vain jotenkin istu minun tapaani elää. Kotoani ei löydy mitään muuta "hämärää" kuin viinapullo, joka on ollut samassa paikassa jo pitkään.

Tiedän että tämä on tooooosi sekava, koska ei tällaisia voi täysin ymmärtää ulkopuolisena. ja on hankalaa kirjoittaa itselle selkeistä asioista niin, että kaikki ymmärtävät pointin. Olen myös valvonut koko yön miettien tätä kaikkea.

Kommentit (115)

Vierailija
101/115 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mekään palstalaiset jakseta kuunnella sun jankutusta. Elämä saman katon alla tai edes parisuhteessa olisi helvettiä.

Aina on teitä rasittavia tapauksia, joiden pitää saada viimeinen sana. Jatkuu maailman tappiin asti tarvittaessa. Pyysit neuvoja, sait ja se siitä.

Vierailija
102/115 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap:kin on pajautellut aivonsa narikkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/115 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kommunikaatio on hyvän suhteen perusta ja se nyt ainakin tästä puuttuu. Ymmärrätte toisianne huonosti ja ajan mittaan tällaiset asiat ei ainakaan parane. Ap, tämä mies ei kyllä tunnu oikealta ja sopivalta sinulle.

Hän olisi luultavasti sopiva, mikäli saisimme kommunikaatiomme toimimaan ja hellyyden välillemme. Nykyään olemme vain kovia kuoria ja kaikki kipinä on kadonnut.

Vierailija
104/115 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ap tarvitse mieheltä "lupaa" eroon, voit päättää itse ja toimia sen mukaan

Vierailija
105/115 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mekään palstalaiset jakseta kuunnella sun jankutusta. Elämä saman katon alla tai edes parisuhteessa olisi helvettiä.

Aina on teitä rasittavia tapauksia, joiden pitää saada viimeinen sana. Jatkuu maailman tappiin asti tarvittaessa. Pyysit neuvoja, sait ja se siitä.

Olet onnekas, koska sinulla on vapaus valita: seuraatko keskustelua vai et.

En minä välttämättä viimeistä sanaa tarvitse, mutta turhaudun saman asian jankuttamiseen: tunnen poikaystäväni ja hänen käytöksensä.

Vierailija
106/115 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ap tarvitse mieheltä "lupaa" eroon, voit päättää itse ja toimia sen mukaan

Tiedetään! Mutta minä en osaa erota ilman että se on selkeää. Poikaystävä tietää sen kyllä. Poikaystävällä olisi kyllä pokkaa sanoa päin naamaa, jos haluaisi eroon minusta.

Vierailija
107/115 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä välttämättä viimeistä sanaa tarvitse, mutta turhaudun saman asian jankuttamiseen: tunnen poikaystäväni ja hänen käytöksensä.

Siksi sinun pitää mennä ammattiauttajalle.

-et tunne olevasi vapaa lopettamaan exän ahdistelua

-uskot tuntevasi toisen ihmisen ja tietäväsi, mitä hän haluaa, paremmin kuin hän itse

-uskot tietäväsi, että teillä voisi olla hyvä suhde, kunhan ex vain muuttuisi haluamasi kaltaiseksi ja yrität pakottaa häntä muuttumaan

Stalkkerin ja vainoajan puhetta.

Vierailija
108/115 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kommunikaatio on hyvän suhteen perusta ja se nyt ainakin tästä puuttuu. Ymmärrätte toisianne huonosti ja ajan mittaan tällaiset asiat ei ainakaan parane. Ap, tämä mies ei kyllä tunnu oikealta ja sopivalta sinulle.

Hän olisi luultavasti sopiva, mikäli saisimme kommunikaatiomme toimimaan ja hellyyden välillemme. Nykyään olemme vain kovia kuoria ja kaikki kipinä on kadonnut.

...olisi luultavasti, mikäli, kaikki kipinä on kadonnut...

Omia sanoja suhteestasi ap, tiedät itsekin mikä oikeasti on oikea ratkaisu

Vierailija
109/115 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se pajauttelu sua noin häiritsee, niin sit annat kenkää. Mutta tbh, itteeni ei liikuta koska pajautan itsekin silloin tällöin. Mutta en kestä mieheni satunnaisia tuurijuopporalleja. Niitä sattuu harvoin, mutta mies inhottaa silloin minua ytimiäni myöten. Ite en siis juo kännejä melkein koskaan.

En oo vielä ton takia laittanut poikki, mutta en tiedä haluanko oikeasti loppuelämäni katsoa ja jännittää mitä seuraavalla ryyppykerralla tapahtuu. Hän osaa olla tosi ilkeä kännissä ja satuttaa sanoilla. 

Sinulle kyllä suosittelisin jatkamaan eteenpäin, inhottavaa käytöstä mieheltä.

Vierailija
110/115 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuhlaa parhaita vuosiasi pilviveikon kanssa kun asiaa et siedä. Et halua pilvenpolttovälineitä kotiisi etkä varmaan halua tulevien lastesi isän pajauttelevan. Löydät itsellesi parhaan puolison kun kasvat vielä henkisesti.

Vierailija
111/115 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

poikaystävä käyttäytyy erittäin vaihtelevasti

Onneksi sinä olet vakauden perikuva.

Vierailija
112/115 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi sinun pitää mennä ammattiauttajalle.

-et tunne olevasi vapaa lopettamaan exän ahdistelua

-uskot tuntevasi toisen ihmisen ja tietäväsi, mitä hän haluaa, paremmin kuin hän itse

-uskot tietäväsi, että teillä voisi olla hyvä suhde, kunhan ex vain muuttuisi haluamasi kaltaiseksi ja yrität pakottaa häntä muuttumaan

Stalkkerin ja vainoajan puhetta.

Tunnen poikaystäväni ja hänen käytöksensä. Usko nyt jo. TÄMÄ EI OLE ENSIMMÄINEN KERTA KUN ON TILANNE PÄÄLLÄ. TUNNEN HÄNET. TUNNEN HÄNET. TUNNEN HÄNET.

Vierailija
113/115 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ne pajauttelijat mitä tiedän (noin kymmenen) ovat sairastuneet skitsofreniaan ja saaneet siitä diagnoosin ihan. Joillakin laukaisee tuo, geneettisistä ominaisuuksista ei kukaan tiedä etukäteen.

😂😂😂 voi jestas. Tunnen kymmeniä työssäkäyviä pajauttelijoita, mukaanlukien lähihoitajia, sairaanhoitajia, duunareita, joista ei tietämättä uskoisi että bongi porisee iltaisin. Tasan yhdellä tuntemallani pilvenpolttajalla on skitsofrenia, joka on oletettavasti kyllä puhjennut kovemmista aineista (sienet yms. halluja aiheuttavat) ja geeneistä. On jopa pienten lasten isejä ja äitejä jotka polttelevat ulkona käydessään, eikä kukaan ulkopuolinen kauppareissulla uskoisi, että "tuokin kunnollinen perheenisä toissapäivänä poltteli pilveä". Valoja päälle.

no uu mee nyt jakamaan pimppaasi että saa tämän päivän naksut!

Vierailija
114/115 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miestä. Vihaan yli kaiken erolla uhkailua. Lopeta ap se jankkaaminen ja uhkailu. Mieti ihan itseksesi haluatko erota vai olla yhdessä, ja sitten kerro päätöksesi miehelle vaikka viestillä, jos ei kerta suostu puhumaan. Eri asia on tietysti se, haluaako mies edes enää olla kanssasi. Minä en haluaisi. Erolla uhkailu on väkivaltaa. Ja ihan vaan vinkkinä pohdintoihisi, muista että et voi muuttaa ketään muuta kuin itseäsi. Jos siis haluat jatkaa miehen kanssa, sinun täytyy hyväksyä hänet sellaisena kuin hän on. Näin ulkopuolisena näkisin että ainoa järkevä vaihtoehto on ero, ja ap:lle (ehkä myös miehelle) suosittelisin terapiaan menoa.

Vierailija
115/115 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap:kin on pajautellut aivonsa narikkaan?

Hyvin sanottu. Mikä jankkaaja ja muka aikuinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän