Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa, jos sopii? Ei ole kiva fiilis nyt

Vierailija
22.04.2017 |

Yritän pitää lyhyenä. Heti alkuun sanoisin: tiedetään, tiedetään... meillä on erikoisemman laatuinen suhde, mutta kuitenkin. Eli kommuikaatiomme on aivan solmussa, emme pääse missään asioissa eteenpäin, koska molemmat pitävät itsepintaisesti kiinni omista näkemyksistään asioissa. Minä: sinä et ikinä osoita myötätuntoa missään asioissa jnejnejne. Hän: luuletko, että haluan osoittaa mitään myötätuntoa, kun käyttäydyt näin ja noin jnejne. Minä: niin, ja miksi käyttäydyn niin? Koska sinä et ikinä . . .

Eli emme nykyään pääse minkäänlaiseen sopuun, vaan intämme samoja asioita loputtomiin.

Suutuin jostain poikaystävälle ja sanoin, että minulle riitti, haluan hänen jättävän minut rauhaan. Näitä on ollut ennenkin, heh... poikaystävä ei tykkää tekstailusta, joten hänen on helppo olla näpyttämättä viestejä perääni ja sitten myöhemmin sanoa, että "enhän minä edes viestittele, sinä se vaan jatkat ja jatkat." Hän on tehnyt aiemminkin saman, eli odottanut että minä kyllästyn viestittelemään ilman vastauksia, ja SITTEN hän yrittää hieroa sopua. Nyt en vain enää tiedä, tapahtuuko sitä enää. Olen monta kertaa sanonut ihan suoraan, että nyt riitti, en tahdo tätä enää. Silloin poikaystävä pulputtaa tarkoituksella päälleni eikä anna suunvuoroa puhelimessa, ja lopulta lyö luurin korvaan. Ovea ei avaa, koska arvaa asiani (ero). Eli poikaystävä käyttäytyy erittäin vaihtelevasti, enkä tiedä enää mistään mitään. Olisiko minun parempi sinkkuna, kannattaako erota muutamien huonojen asioiden takia, jos on paljon hyvääkin (hautautunut tämän vihan alle).. Ja lopuksi vielä yksi juttu, eli poikaystävä pajauttelee.. tätä inhoan, vaikka sitä ei tietääkseni tapahdu usein. En vain tiedä, haluanko seurustella sellaisen miehen kanssa. En tiedä, voisinko antaa periksi ja elää joskus tulevaisuudessa yhteisessä kodissa, jonka kaapeista löytyy kannabistarvikkeita. Se ei vain jotenkin istu minun tapaani elää. Kotoani ei löydy mitään muuta "hämärää" kuin viinapullo, joka on ollut samassa paikassa jo pitkään.

Tiedän että tämä on tooooosi sekava, koska ei tällaisia voi täysin ymmärtää ulkopuolisena. ja on hankalaa kirjoittaa itselle selkeistä asioista niin, että kaikki ymmärtävät pointin. Olen myös valvonut koko yön miettien tätä kaikkea.

Kommentit (115)

Vierailija
1/115 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, yritän pitää lyhyenä :) Se olikin hyvä yritys! ap

Vierailija
2/115 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumpe sentään... *kommunikaatiomme

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/115 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on luotettava. Hyvää kesää sinulle!

Vierailija
4/115 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi olla vaikka kuinka ihana, mutta kaikki eivät vaan sovi yhteen.

Ihan ystävyydellä, erotkaa. Kokeilkaa mitä se on, kun toinen ei pyöritä omia tekemisiä.

Vierailija
5/115 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveää paskaa, erotkaa. Ahdistaa lukeakin tuota.

Vierailija
6/115 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että ennen poikaystävä vastasi aina puhelimeen ja viesteihin lähes aina heti kun pystyi. Alettuani puhumaan oikein tosissani erosta, alkoi tämä välttely: ei avaa ovea, ei vastaa puhelimeen ja viesteihin, lyö luuria korvaan ja puhuu päälle etten saisi sanottua erojuttujani mihinkään väliin.

Vierailija
7/115 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei avaa ovea kun haluat jutella suhteenne jatkosta? Just. Eiköhän se kerro kaiken oleellisen.

Vierailija
8/115 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin,että hän on luotettava.hyvää kesää

Vierailija
9/115 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut, että ehkä alan vain elämään omaa elämääni ja ehkä poikaystävä havahtuu, kun en enää viestittelekään. Toisaalta en tiedä... se kannabis. En vain sulata sitä ajatusta. Olkoon maailman miedoin päihde, ei sillä ole mitään väliä. Minä en vain pidä ajatuksesta, että kaapeissa on ties mitä tarvikkeita.

Vierailija
10/115 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei avaa ovea kun haluat jutella suhteenne jatkosta? Just. Eiköhän se kerro kaiken oleellisen.

Poikaystävä tietää, etten juttele, vaan tulen ilmoittamaan että en halua enää olla yhdessä. Siksi ei avaa ovea. Samalla tavalla hän pulputtaa päälleni puhelimessa heti, jos puhun erosta. Pulputettuaan asiansa lyö luurin korvaan eikä vastaa mihinkään, jos mainitsen eroamisen.

Vierailija
11/115 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on luotettava!!!!!

Vierailija
12/115 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaahan rakkahimmat palstalaiset mielipiteenne poikaystävän satunnaisesta pajauttelusta. Hyväksytkö/hyväksyisitkö? Näitä on netti pullollaan, tiedetään... Meillä on oikeasti myös paljon yhteistä, ja paljon hyvää. Se kaikki on vain hautautunut tämän vihan ja katkeruuden alle. Ja takaraivossa pyörii jatkuvasti ajatus kannabiksesta. Miksi juuri tuon ihmisen täytyy omata juuri se miinus.

Vierailija
13/115 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvitse puhua erosta. Lopeta kaikki yhteys, jos hänen kanssa ei voi puhua. Asioista sopiminen on yliarvostettua, jos ei ole lapsia.

Vierailija
14/115 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän juon hyvin harvoin kännit, koska tarvitsen tietynlaisen mielentilan siihen puuhaan enkä ala dokailemaan esim. väsyneenä, koska en vain jaksa. Mutta poikaystävä ei halua nähdä minua kännissä. Olisinkohan ollut yhden ainoan kerran huppelissa hänen nähtensä. Olisi minustakin ihan mukavaa joskus juopotella poikaystävän kanssa, mutta se ei hänelle sovi. Alkoholia hän käyttää erittäin vähän, kännissä en ole nähnyt häntä kertaakaan.

Vierailija
15/115 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän juon hyvin harvoin kännit, koska tarvitsen tietynlaisen mielentilan siihen puuhaan enkä ala dokailemaan esim. väsyneenä, koska en vain jaksa. Mutta poikaystävä ei halua nähdä minua kännissä. Olisinkohan ollut yhden ainoan kerran huppelissa hänen nähtensä. Olisi minustakin ihan mukavaa joskus juopotella poikaystävän kanssa, mutta se ei hänelle sovi. Alkoholia hän käyttää erittäin vähän, kännissä en ole nähnyt häntä kertaakaan.

Ap

Vierailija
16/115 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
17/115 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielessäni kaihertaa jatkuvasti se pajauttelu. En tiedä täydellistä totuutta siitä, kuinka usein sitä tapahtuu. Poikaystävä on antanut ymmärtää, että silloin tällöin. Ajatus vituttaa ja inhottaa. Oikeasti katsoisin ihan mielelläni vaikka kerran ~ kahdessa kuukaudessa kännistä poikaystävää, jos se tarkoittaisi sitä, että kannabista ei ole eikä tule. Mutta poikaystävä ei tosiaan juo kuin vain vähän välillä. Ap

Vierailija
18/115 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ette asu yhdessä. Ei erosta tarvi silloin "ilmoittaa" tai keskustella tollaisen jänkkääjän kanssa. Senkun alat elämään omaa elämääsi.

Vierailija
19/115 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että ennen poikaystävä vastasi aina puhelimeen ja viesteihin lähes aina heti kun pystyi. Alettuani puhumaan oikein tosissani erosta, alkoi tämä välttely: ei avaa ovea, ei vastaa puhelimeen ja viesteihin, lyö luuria korvaan ja puhuu päälle etten saisi sanottua erojuttujani mihinkään väliin.

Tässä toimintaohjeet:

Laita sille viesti:" En halua enää olla kanssasi, koska emme pysty kommunikoimaan vaa joko ignoroit minua tai et anna suunvuoroa. Siksi laitan ilmoituksen näin tekstiviestinä Älä ota yhteyttä minuun. Hyvää loppuelämää".

Älä vastaa sen puheluihin vaan ala elää sitä omaa elämääsi. Riittää kun toinen ilmoittaa tavalla tai toisella ettei  halua jatkaa.  Lähetettyäsi  viestin sä olet ilmoittanut asian ja se siitä

Vierailija
20/115 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ajatellut, että ehkä alan vain elämään omaa elämääni ja ehkä poikaystävä havahtuu, kun en enää viestittelekään. Toisaalta en tiedä... se kannabis. En vain sulata sitä ajatusta. Olkoon maailman miedoin päihde, ei sillä ole mitään väliä. Minä en vain pidä ajatuksesta, että kaapeissa on ties mitä tarvikkeita.

Kultaseni.. Hänen ailahtelevaisuutensa on täsmälleen kannabiksen käytön seurausta. Se ptulee pahenemaan ja pahenemaan ajan myötä eikä psykoopaatti-narsistin kanssa voi elää. Jätät sen ukkelin, lähetä kirje jonka hän lukee. Ei se ole niin että te seurustelette kunnes saat sanottua "ero" niin että hän tajuaa. Jätät vain ukkelin ja elät omaa eläämääsi, sillä sipulius.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän