Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NAINEN! Miksi et käytä meikkiä?

Vierailija
21.04.2017 |

Eli miksi et käytä meikkiä tai kosmetiikkaa, perusteluja kiitos!

Kommentit (168)

Vierailija
1/168 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihoni ei kestä mitään ylimääräistä. Se menee haavoille meikistä. Enkä edes osaa tai halua meikata.

2/168 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa enkä halua tuhlata rahaa meikkeihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/168 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vie aikaa, rahaa, mahdollisesti sotkee, on epäkäytännöllinen ja pitäisi uusia päivittäin ja joka suihkun jälkeen. Jos ois joku tapa millä kehittää naamaa, kyllähän sen tekisi (ja teenkin kasvohoidoilla jne), mutta en mä ainakaan viitsi tuhlata päivittäin aikaa siihen, että maskeeraan naamani piiloon. En sano että olisin kaunis ilman meikkiä, mutta olen siisti ilman meikkiä (ts. iho on tasainen, en näytä tappelusta tulleelta pandalta jne), joten edes siihen ei voi vedota (toisaalta niin pitkään kun miehet saa kulkea huonolla iholla ja silmäpusseilla aspa-ammateissa on aika kohtuutonta kieltää ne naisilta..).

Parempi kysymys ois miksi mä meikkaisin? Jos kysymys on, jotta näyttäisin paremmalta, jatkokysymykset on, miksi mun pitäisi näyttää paremmalta yksilönä ja miksi naisten pitäisi mutta miesten ei?

Vierailija
4/168 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska voin

Vierailija
5/168 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksuna ihmisenä en tuhlaa aikaa tai rahaa tarpeettomuuksiin. On parempaakin tekemistä.

Vierailija
6/168 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi rasittaisin itteäni turhilla kemikaaleilla.

Vierailija
7/168 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en halua eikä  mun ole pakko.En ole olemassa kanssaihmisten mieliksi.

Vierailija
8/168 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä meikin tunteesta ihollani ja silmämeikki kutittaa ja kirvelee silmiä. Enkä koe taevetta meikata. Ei ole mitään syytä meikata. En välitä, mitä muut ajattelevat nähdessään naamani. En ole olemassa ollakseni jollekulle mieliksi ulkonäölläni tai näyttääkseni koristeelta vaan elääkseni ihan omaa elämääni siten kuin itse haluan.

Vierailija
9/168 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat meikkaa.

Vierailija
10/168 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi meikata?

Vierailija
11/168 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa, oon riittävän nätti ilmankin. Kyllä mä juhliin tai viihteelle laittaudun, mutta arjessa turhaa ajanmenoa (ja varsinkaan meikkien poistamisesta en tykkää).

Vierailija
12/168 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aikaa aamulla. Meikkaamisen takia pitäisi herätä jo 5.15. Olen kaunis ilman meikkiä. ☺

Vierailija
13/168 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eijjaksa...

Vierailija
14/168 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes omista meikkejä, pelkkä apteekin perusvoide riittää.

Vierailija
15/168 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa. Tykkään kyllä olla huoliteltu, mutta en enää jaksa laittaa siihen päivittäin aikaa. Vaikka suht hyvän meikin saa aikaan vartissa, niin kyllä minä yleensä ennemmin nukun sen vartin enemmän.

Nuorempana hyvältä näyttäminen oli niin tärkeää, että unet sai jäädä vähemmälle. En kaipaa aikaa, jolloin aamulla meni 1,5 tuntia meikata ja kihartaa tukka.

Vierailija
16/168 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruslähtökohta on , että naamassa ei ole meikkiä tai muutakaan kosmetiikka. Sitten kun tulee valinta laitanko vai jätänkö väliin ja teen muuta. valitsen sen, teen muuta vaihtoehdon. Ihan kaikenlaista muuta, kuten nukun, syön, luen, opiskelen, piirrän, lepään, ulkoilen, suihkuttelen, viestittelen, urheilen, siivoan, teen töitä sekä kotitöitä, katson videoita jne. Kaikki sujuu meikittäkin.

Vierailija
17/168 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miesten ei tarvitse käyttää meikkiä? Kyllähän heilläkin on punaisuutta, silmäpussit ja epäpuhtauksia, mutta kukaan ei vaadi heitä käyttämään aikaa aamusta meikkien kanssa pelleilyyn.

Itse käytän meikkiä joka päivä, koska koen oloni epävarmaksi ilman sitä. Mieluummin en pitäisi meikkiä ja aionkin lopettaa sen käytön heti, kun ihoni on paremmassa kunnossa.

Vierailija
18/168 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan olla au naturel,tukkaakaan en kampaa ja karvoja en ajele.

Vierailija
19/168 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan olla au naturel,tukkaakaan en kampaa ja karvoja en ajele.

Pakkeleita myydään nykyään miehillekin, joten mikä on tekosyysi olla meikkaamatta, Pena?

Vierailija
20/168 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen meikannut koko nuoruusikäni, nyt en enää. Olen kaunis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi