NAINEN! Miksi et käytä meikkiä?
Eli miksi et käytä meikkiä tai kosmetiikkaa, perusteluja kiitos!
Kommentit (168)
Mulla on tosi herkät silmät. Sen jälkeen, kun olen saanut pari silmävammaa, ne ovat vieläkin herkemmät. Mitään ripsiväriä en voi ajatellakaan. Mä käytän rajausta ja joskus vähän huulipunaa, en muuta. Rajauskynäkin on vähän siinä ja siinä, kirvelee silmiä välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei meikkaa se on lesbo tai joku muu äijämäinen blösö. Naisen kuuluu näyttää naiselta ja meikata.
Jeejee. No, kuka mitäkin arvostaa. Itsepä en ole äijämäinen enkä lesbo, en 'blösökään' :D Jos olisin mies, arvostaisin korkealle naista joka ei tuhoa itseään kemikaaleilla - mieluummin kai sellaisen terveen ja kauniin, hyväkuntoisen ja luomun ihmisen kanssa lisääntyisikin. Kumpikohan saa muuten terveempiä jälkeläisiä, hiuksia värjäävä joka päivä itseään kemikaaleilla kylvettävä irmeli vai irmeli joka todella huolehtii itsestään hankkimalla vaikka kevyen punan poskilleen ulkoilemalla ja syömällä oikein.. Heheh.
On olemassa myös luonnonkosmetiikka, joka ei sisällä haitallisia kemikaaleja, vaan luonnonaineita. Muista vaihtaa myös se alumiinidödö ja muut kemikaalipesuaineet luonnonaineisiin jotta saat ne terveet jälkeläiset
Haastan tämän kommentin kirjoittaman käymään läpi "luonnonkosmetiikan" ainesosaluettelon ja miettimään, mitähän ne oikein sisältävätkään.
Näitä kommentteja kun lukee niin eipä voi olla huomaamatta suomalaisessa katukuvassa. Sitten ihmetellään kun suomalaisia naisia pidetään hiirulaisen näköisinä.
Mutta Suomi-naisellahan on siis niin hyvä itsetunto ettei tarvitse meikkiä :D
Koska minun ei tarvitse olla aina ja joka päivä parhaimmillani juuri sinua varten.
Välillä olen lähes ilman meikkiä ja välillä laittaidun enemmän. Asia ei sinulle kuulu pätkääkään.
Koska 95% miehistäkään ei käytä.
meikki vanhentaa.