NAINEN! Miksi et käytä meikkiä?
Eli miksi et käytä meikkiä tai kosmetiikkaa, perusteluja kiitos!
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Suurin syy on feminismi. Suomalainen nainen ei jaksa turhaan miellyttää miehen silmää. Miksi jaksaisi? Kaljamahaisia kaljuja karvanaamoja, joilla ei edes parta jaksa kasvaa kunnolla. Mitä sellaisia miellyttämään! Muutenkin vain makaavat sohvalla, juovat kaljaa ja katsovat lätkää telkkarista. Ketä kiinnostaa moiset?!
Sitten kun sen miehen pippeli pikkuisen kovettuu katsellessa laittautuneita virolaisia naisia, niin niitä voi haukkua lehmiksi. Sellaisia sutturoita, joilla ei ole mitään makua. Sitten voi räjähtää miehelle, että tollasistako sä oikeasti kiihotut, että mene sitten niitä hakemaan. Saatpahan kaltaisesi! Niin voi sanoa.
Meikkiä ei tarvita ja niitä jotka meikkiä käyttää, voi halveksua. Mies siitä pitää, mutta miehet ovatkin sikoja.
Se, että sinä itse mahdollisesti olet kaljamahainen sohvalla makaava mies joka sattuu ihailemaan meikattuja ulkomaisia naisia, ei tarkoita, että kaikki muutkin miehet jakavat ominaisuutesi ja preferenssiksi. Ja vielä tiedoksesi, että feministi voi olla sekä meikkaava että meikkaamaton henkilö. Meikkaaminen ei tee kenestäkään huonompaa tai parempaa ihmistä suhteessa muihin, vaan se on yksilön oma valinta, johon jokaisella on täysi oikeus.
Oliko vielä jotain, mitä voin oikaista ajatusmaailmassasi?
Miksi käyttäisin? Kun on kuin riihen seinästä reväisty, niin ei siinä meikit paljon auta, ruma mikä ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai olette hyväksyneet sen tosiasian että miehet valitsevat kuitenkin ne viehättävämmän näköiset naiset teidän meikittömien sijaan?
Olenko minä ja ne muutamat muut tähän kommentoineet niitä poikkeuksia jotka vahvistavat säännön? Eli en meikkaa, mutta mies löytyy.
On meitä paljon muitakin ja minäkin jo omasta puolestani vastasin tähän ketjuun. Nämä ap:n kaltaiset trollit vain saavat ihan normaalit asiat kuulostamaan jotenkin hassuilta, että "ilman meikkiäkö muka voisi pariutua???"
Tunnen oloni mukavammaksi ja "omaksi" meikittä. Lisäksi en tahdo tuhlata meikkeihin, sillä jos haluaa lähes jokapäivä meikata ympäri vuoden niin kalliiksihan se tulee. Joskus siskollani vieraillessa testailen hänen meikkejä ja tulee kyllä tukala olo pyntättynä! Epävarmempi jopa.
Laatu kosmetiikka ei vaurioita ihoa samalla tavalla, mutta älä luulekaan että tuhlaan satoja euroja niihin kun ei tätä naamaa meikillä sen paremmaksi saa.
Ei huvita enää. Valitsin (viisaasti) aikanaan miehen, joka pitää luomunaisista. Muiden mielipiteillä ei ole merkitystä.
Hirveä ja turha homma ensin sotkea naamansa aamulla ja pestä illalla ja miksi? Mun ei ainakaan tarvii esittää kenellekään yhtään mitään. Jos väsyttää tai kutittaa et voi hieroa tai raapia kun meikit sotkeentuu.
Olen luonnonkaunis niin ei tarvitse.
Ei jaksa eikä kiinnosta. Koirat ja hevoset ei välitä tippaakaan ulkonäöstäni. Eikä lapset.
Ah, just kävin taas ostamassa uuden meikin, tällä kertaa kalliin poskipunan. Uusia meikkivoiteita tulee aika ajoin kokeiltua ja nyt sain ihan uudesta voiteesta näytteen kotiin.
Meikkaaminen on kivaa ja kyllä se tälläsen rumankin saa ihan kivan näköseks. On kivempi olla ittensä kanssa, ku tuntee ittensä nätiks <3 i love me <3
Meikkaanko mielestänne, tai ap:n mielestä jos laitan vain ripsaria ja puuteria?
Siis lasketaanko meikki meikiksi jos se ei näy kuten vaikka rajaukset+luomiväri?
Miksi pienissä kaupungeissa muuten töllätään (ei mitenkään pahasti tosin) jos on arkena jaksanut laittaa ripsiväriä ja jotain tavallista huulipunaa ja hiukset on esim kevyillä laineilla? :D Onko se niin erikoista.
Koska en halua kemikaalip*skaa iholleni ja olen kaunis ilmankin. Meikkaan vain erityistilaisuuksiin. Meikki myös kuivattaa ihoa.
Niin ja ja olen kiireinen. Pitää priorisoida ajan käyttö.
Vierailija kirjoitti:
Koska en halua kemikaalip*skaa iholleni ja olen kaunis ilmankin. Meikkaan vain erityistilaisuuksiin. Meikki myös kuivattaa ihoa.
Ei se sen enempää kuivata jos laitat kosteusvoiteen pohjalle :D
En koskaan oppinut tapaa. Pelkäsin nuoren, että meikki menee pieleen ja näytän ihan typerältä. Ei ollut äitiä opettamassa. Myöhemmin olin liian laiska ja nykyään ihan liian pihi. Oli mulla ripsari, vuosi sitten totesin, että on kuivunut, kun on kaksi vuotta vanha enkä raaskinut ostaa/ei ollut rahaa ostaa uutta.
Ei ole pienintäkään mielenkiitoa.
Olenko minä ja ne muutamat muut tähän kommentoineet niitä poikkeuksia jotka vahvistavat säännön? Eli en meikkaa, mutta mies löytyy.