Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmaat ohenevat hiukset eivät näytä kovin kauniilta nelikymppisellä naisella

Vierailija
21.04.2017 |

Miksi ei viitsi värjätä niitä, ja muutenkin vähän enemmän panostaa ulkonäköönsä varsinkin kun Tinderissä seikkailee.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustenlähtöalueisiin voi käyttää hiusrakennekuituja

Hairme

http://www.uudethiukset.com/

Vierailija
2/14 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? Tykkään harmaista raidoistani. Tosin en ole Tinderissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elää hyvää ja kaunista elämää, ei tarvitse pyrkiä esittämään jotakin, mitä ei ole. Ihmiset, jotka ovat sinut itsensä kanssa, ovat kaikista kuumimpia.

Vierailija
4/14 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole vielä harmaata hiuksissa vaikka olen jo puolessa välissä eli lähemmäs 50v kuin 40v. Hiukset eivät myöskään ole ohentuneet. Ei kaikilla ohene hiukset keski-iässä vielä:)

Vierailija
5/14 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko raudanpuutteen riskiryhmässä? Oletko mitannut ferritiinisi? Ferritiinin eli varastoraudan puute saa hiuksetkin lähtemään. Raudanpuute yleisin ravinnonpuuteaine naisilla.

Vierailija
6/14 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Ehkä hän on tehnyt kuten niin monet miehetkin Tinderissä, eli valehdellut ikänsä. En oikein tiedä, kuvitteleeko nämä tyypit todella, että kukaan ei näe sen läpi heti. Hassuja ovat. 

Vierailija
7/14 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole vielä harmaata hiuksissa vaikka olen jo puolessa välissä eli lähemmäs 50v kuin 40v. Hiukset eivät myöskään ole ohentuneet. Ei kaikilla ohene hiukset keski-iässä vielä:)

Et siis ole tämän keskustelun kohderyhmää.

Vierailija
8/14 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät miehilläkään.

- Kokenut kaljupää

Vierailija
9/14 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko itse kovan kemikaalialtistuksen 6 viikon välein?

Vierailija
10/14 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustenlähtöä ja harmaantumista kannattaa ennemminkin hoitaa kuin värjätä. Värjätyt, huonokuntoiset, harvat hiukset juurikasvuineen ovat pahemmat kuin täysin käsittelemättömät, hyvillä käsittelyille ne saa kuntoon. Esimerkiksi Cityklinikalla on hyviä toimenpiteitä harveneville, ohuille, kokonaan lähteville hiuksille. Harmaat hiuksethan ovat tosi upeat, jos ne ovat tuuheat ja hyvin hoidetut. Minä olen 50+ ikäinen ja mulla on edelleen paksut, puolipitkät, tummat hiukset, joissa on seassa vähän harmaita hiuksia. 

Vierailija
11/14 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos nainen olisi värjännyt harmaansa niin olisit täällä ulisemassa miten naiset huijaa ulkonäöllä. 

Vierailija
12/14 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekkö tuolla enää väliä?

Tuskimpa kovin moni enää sillä silmällä kattelee.

Jos kroppa on sattunu pysymään kuosissa, niin se riittää niiden harvojen aktien kalasteluun.

Pipo päähän ja lonkkaa pitkälle.

Vierailija
13/14 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos tästä mielipiteestä. Aika turha tosin. Tuskin ne naiset etsii sellaista tyyppiä, joka harmaantuneisuudesta välittää, se kun ikääntymisessä nyt on kuitenkin aika luonnollista.

Vierailija
14/14 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hairmeta voi kokeilla oheneviin hiuksiin

http://www.uudethiukset.com/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme